pondělí 12. září 2011

Tak jde čas...

* Označený krém se ke mě dostal jako PR vzorek.

Vždycky jsem vypadala mladší. Vlastně nejen vypadala, já se i vždy cítila jako mladá zaječice ve velkém světě. Když jsem ve dvaceti začala studovat na výšce, stěhovala jsem se sice do velkoměsta, ale stále jsem si připadala spíš ztracená a nedozrálá než vyspělá a zkušená. Byla jsem jen malé kačátko opuštěné ve velkoměstě. Ve třiadvaceti jsem se už sice cítila pouze mladá a nevybouřená, ale stále mě odmítali pustit do hiphop klubu (prý dokud jim neukážu občanku). Ve čtyřiadvaceti jsem byla pyšná, protože mi stále procházelo, když jsem se vydávala za studentku středního odborného učiliště (obor švadlenka, pokud to někoho zajímá). V pětadvaceti jsem sice už objela půl světa, vystudovala první ze svých vysokých škol, ale stále jsem nebyla vnitřně tak nějak úplně dospělá. V osmadvaceti mi babičky a dědečkové po cestě začali říkat mladá paní, ale já si tak stále nepřipadala.



Vytrvale jsem také ignorovala veškerá protistárnoucí doporučení pro péči o pleť, jediná uznávaná doktrína pro mě byl boj s problematickou pokožkou. A tak i když mi odbila třicítka nadále jsem opomíjela všechny tipy pro stále mladou a zářící pokožku, protivráskové přípravky mě nechávaly naprosto chladnou a sérum proti vráskám byl pro mě cizí pojem. No ale vypadá to, že čas a kult věčného mládí mě dostihl. Nebo jak jinak si vysvětlit, že za poslední rok nakupuji protivráskové přípravky ve velkém? A nejen to, právě teď jsem je začala hromadně i používat...



UNT Q10 Essence byl nákup 2+1 zdarma. A já sice věděla, která séra chci jako 2 za peníze, ale neměla jsem moc jasno, které jako 1 zadarmo. A tak jsem si uvědomila svůj věk a bylo to.



UNT Instant Wrinkle Lift byl zdarma jako dárek k nákupu. Takže sice nevyžádaný, ale i tak přijatý s vřelou náručí. Nakonec nepodnikala jsem už celý nákup jen proto, že k tomu byl dárek zdarma? Už si nepamatuji, asi skleróza...



Vitacreme B12 jsem sice kupovala hlavně jako regenerační krém (a takovou menší náhradu za Avéne Cicalfate), ale tento krém je svými protivráskovými a protistárnoucími účinky celkem proslulý. Že by podvědomí zase zapracovalo?



Becca&Mars Time Revolution Serum jsem kupovala přes Heartsy. A moje podvědomí asi opět nedovolilo takovou skvělou nabídku ignorovat a já jsem nakoupila. Vlastně dalo by se říct, že snad vlastním nějaký podvědomý radar, který bez váhání vyhledává a označuje výhodné nabídky pro stárnoucí matrony...


Yves Rocher Samoopalovací liflingovou péči na obličej jsem kupovala s vidinou limitu a dárku k nákupu. No jo, ale zase jsem podvědomě sáhla po liftingové péči....


Fleur de Santé Fleurosome Line Minimizer Treatment Cream* jsem dostala jako PR vzorek, nevyžádaný a naprosto jsem nevěděla, co mi vlastně pošlou. Znamená to, že už i okolí si myslí, že bych se měla o sebe víc protivráskově starat?


Alverde Anti Aging Vitamin Handcreme Cranberry bych snad ani nepočítala, protože tento krém na ruce kupuji už delší dobu celkem pravidelně kvůli vůni... teda alespoň to jsem si myslela, ale teď když to tady vidím dokupy... co když podvědomě opět nakupuji prostě jen ten název antiaging.

Tak co myslíte, že to něco znamená? Jsem už opravdu tak stará rašple a nic jiného než kolagenové preparáty a liftingová séra mě nebude ve světě kosmetiky zajímat? A nebo to možná bylo jen menší pominutí mé choré mysli, protože já se jinak cítím zhruba na sedmnáct...

Jo a vlastně ještě by mě zajímalo... kolik mladých žab 30+ sem chodí, tak mi kdyžtak dejte vědět, protože já si jinak občas připadám jak blogovací babička...

21 komentářů:

  1. Čau babi :-) Ten vitacreme je jaký? Stojí za to? Nemyslím protistárnoucí účinky, ale tak celkově. Mě by se něco výživnějšího hodilo k tomu superséru...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já mám přesně opačný problém:D Příští týden mám 19 a mám pocit, že sem stará rašple:D Začínám nenávidět vrásky kolem očí od smíchu a a to vodní koryto co mám málem přes půl čela, protože se permanentně mračím, když přemýšlím. Koupila jsem si svůj první oční krém a dávám tomu pár let, než koupím nějaké sérum na vrásky. Momentálně prohrávám boj s problematickou pletí, možná je to dobře, jinak bych vážně začala nakupovat něco proti vráskám:D

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy zatím kupuju naprosto vědomě krémy jen na vrásky kolem očí, ale podvědomí asi pracuje jako u tebe, protože vzorky všeho protivráskového co jsem dřív dostávala jsem plynule posouvala mámě, ale už si to schovávám:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se přiznám, že to vůbec neřeším, vrásky jsou velké části dané geneticky nebo třeba právě mimikou. Zbytek je způsobený tím, že jak pleť stárně, tak ztrácí lipidy a tím pádem se rychleji vysušuje a je míň odolná proti vnějším vlivům. Proto jsou všechny krémy na vrásky hutnější a proto to taky často funguje - dotyčná začne používat konzistenci, po které by jinak vůbec nesáhla, nebýt magické formulky anti-aging. Jako netvrdím, že ty ostatní složky těch krémů jsou úplně na nic, rozhodně ne, ale efekt na vrásky rozhodně není úměrný ceně...

    OdpovědětVymazat
  5. pobavil ma komentar pri tom Alverde kreme na ruky:), ja uz pokukavam po starostlivosti po 20, ale stale som si nekupila vyslovene krem na kozu po 20, jedine krem na okolie oci a aj tak ho nepouzivam:D

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední rok jsem začla používat krém proti vráskám....protože mi zrovna tenhle pěkně voní, ale možná je to taky jenom výmluva :-)
    A je mi 34.
    A vrásky kolem očí se mi vpodstatě líbí, takové ty od smíchu. Je to pro mne mnohem hezčí než bezvýraznej obličej. Ale zas úplně je ještě teď hned nepotřebuju, klidně můžou pár let počkat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě je 35 :-) Vrásky zatím nějak neregistruju, jen kruhy pod očima mě občas vyděsí. Někdy mě ještě potká oslovení "slečno" a už bych fakt nechtěla, aby mi bylo 18. Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Je mi 27 a okolí mi tipuje 22:) Přesto mě poslední dobou kosmetika na vrásky zajímá, hlavně krémy na oči...
    Rozhodně nejsi žádná blogovací babička, já jsem ráda, že si můžu přečíst blog dospělý ženský:)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám před sebou posledních 14 dní, kdy můj kmetský věk začíná ještě celkem slušnou číslicí 3.
    Liftingový krém jsem si koupila,ale nějak to neliftovalo. Vrásky buď nemám nebo neřeším.
    Takže, mladá paní, čím budete starší, tím bude (pro mně) Váš blog užitečnější.:-) Ale skvělý je už teď. Díky.

    OdpovědětVymazat
  10. Je mi sice teprve 20, ale už se mi sbírka anti aging rovněž rozrůstá (teda né jako Tobě, ale trošku joo) a až po přečtení Tvého článku jsem si to tak nějak uvědomila. :DD
    Mám to tu moc ráda a nikdy bych Tě netipla na 30+ (myslela jsem, že Ti je kolem pětadvacítky.) Dobře jsem se pobavila, inspirovala a už se zas těším na Tvůj další článek. :)

    OdpovědětVymazat
  11. rena: je výživný a není až tak mastný, jak jsem čekala. ale tady avízované magické účinky na mě zatím nemá.
    l.a.n.y: vrásky kolem očí od smíchu nejsou špatné, ty se mi snad i líbí. ale je pravda, že ta rýha na čele od mračení není nic moc...
    atigram: děkuji moc.
    dejnicka: přesně tak. a ono to začne nenápadně a najednou je toho celá koupelna.
    evie: tak péči pro pleť po dvacítce jsem já ve svém životě snad úplně přeskočila.
    anonymní: vrásky kolem očí jsou podle mě lidské, takže mi taky nevadí.
    šárka: kruhy pod očima mě vyděsí hodně každé ráno.
    noogeta: tak nevím, zas jako úplně dospělá si tedy nepřipadám, však říkám mentálně na sedmnácti. spíš bych řekla staré ženské (v porovnání s blogerskou populací)
    jana: já myslím, že i ta číslice 4 je slušná. vlastně i ta pětka docela jde. spíš mě děsí věk začínající věkem 6 a více... no ale to už asi blogovat nebudu.
    mía: děkuji moc. já myslím, že odvětví antiaging je dost vlezlý, ten se dostane všude.

    OdpovědětVymazat
  12. ... jsem pravidelná čtenářka tvého blogu a je mi 31, takže taky stará rašple :))) a krémy proti vráskám? něco takového existuje? nene, to není to čím bych si lámala hlavu :))

    OdpovědětVymazat
  13. aj ja som stara raroha! :-D
    ostatne aj preto mam tento blog rada, ze mas uz 30+, predsa len tie mladsie rocniky pisu pre inu cielovu skupinu. vrasky zatial neriesim, resp. pomalicky zacinam, nastastie je mastna plet aspon na toto dobra, ze tie vrasky prichadzaju neskor a v mensej miere. no ale mam jednu hlboku krizom cez celo (ble) a pri ustach (od mieschu :) kozmeticka ma lakala na nejaku vitaminovu proceduru s masazou, ze by mi to bolo super -citujem : "na tu hlboku vrasku, co mate na cele"(no, diky!) len kedy sa k nej zase dostanem...
    no ale ako vravim, este len zacinam, takze mam hyaluron gel z diskontu Aldi (ako tuto vec fakt nechapem, to je uplny zazrak) a Alverde nocny krem pre 30+. Ten je teda dost mastny na moj vkus, ale v kombinacii s YR peelingom z obilia je moja plet rano jak zadocek polrocneho miminka :)

    OdpovědětVymazat
  14. sem 30+, vrásky neřeším zatím. ale líbí se mi tento blog, protože sem zvědavá jak opice a obdivuju denně jeden článek. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. 35 ( za měsíc) a díky, že píšeš
    nic proti mladým, ale v záplavě jejich starostí, že už zase škola, je osvěžující číst od lidí na podobné věkově- vlnové délce

    OdpovědětVymazat
  16. jana šamalík: přesně to samé mi dělá ten olejíček od becca mars, obličej mám jako miminkovský zadeček. jen mi to vždycky ráno pokazí ty kruhy pod očima.

    a pro anonymní 30 a více: jsem moc ráda, že mě sledujete. hned si připadám víc doceněná.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak mě je od dnešního dne 20 a docela to prožívám :D Přijde mi, že ani není co slavit, když už teď budu jen stárnout a náctiletost je pryč :D na druhou stranu jsem v tomhle stejná jako ty - připadám si psychicky na míň..Dokonce se až divím, že (i přesto že mám samozřejmě řidičák) mě, děcku, někdo svěří řízení auta :D Jsem vnitřní dítě.
    Jinak vrásky jsem začala řešit už teď, sice jich ještě moc nemám, ale věřím na prevenci. Poctivě jsem pročetla všechny diskuze na netu - a že jich bylo, až jsem na Omlazení.cz narazila na Saloos pleťovou vodu a regenerační olej. V diskuzích se u značek jako Garnier, Vichy atd. psalo jen to, že je to ztráta peněz a nulovej výsledek. Ale v diskuzi o Saloosu bylo strašně moc pozitivních ohlasů :) Já sama jsem začala používat jejich růžovou pleťovou vodu, která se rozprašovačem nastříká na obličej a kapátkem se do ní nakape olej(také růže) a rozetře. Pleť se mi opravdu vylepšila, dokonce z části vymizely moje permanentní kruhy pod očima. Ale daleko větší efekt šel vidět u mojí mamky, která začala používat to samý a nedávno jsem až nevěřila, jak je to možný, ale mládne před očima, už nevypadá tak unaveně. Kdyžtak koukni na jejich stránky, těch olejíčků je více druhů :)
    Jinak tvůj blog pravidelně sleduju, i když pravda, do teď jsem komentovala snad jen jednou, dvakrát - a to v den, kdy jsem tento blog objevila, to jsme byla naprosto nadšená z článku o rozjasňovačích! :)
    Mám to tu moc ráda, díky za tento blog! :)
    Jíťa

    OdpovědětVymazat
  18. Mnooo, tak asi jsem tu nejstarší, hlásím za měsíc 38 :-), blog sleduji takřka denně.

    OdpovědětVymazat
  19. hlasim 34, vrasky nemam, genetika a kazdy bozi den vysoky UV, ci je zima, ci leto- to som vycitala z lajfstajlovych casakov, davno pradavno jedna celebrita tvrdila, ze jej dermatolog jej tvrdil, ze najlepsia anti age je sunblock, som si to dako zobrala k srdcu a jedine, do coho investujem fakt s rozumom je dobry ochranny faktor.
    inak som s apobavila nad jednym blogom - o mode, kde dve take strasne cul a in pisu a jedna tam teda pisala, ze bola na dovolenke a teda musi daco so sebou robit, lebo si pripada stara a vsetko sa na nej trasie, potom foto a dotycna ma tak 45 kil a so svojou obr kabelou a asi 20 rokov :)) a triasli sa na nej tak akurat kosticky
    no nic, len nech sme zdravi
    PS

    OdpovědětVymazat
  20. 38 a co?:-)
    Rejčka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...