úterý 4. října 2011

20x: konec a zvonec

 Jsem prostě šikulka kočka. Je to za námi.



15/20 Dr Peppermint šampuk, Lush
Šampuk byl bezvadný, stejně jako všechny ostatní šampuky od Lush, krásně voněl, efektivně myl, dostatečně pěnil, vydržel přes půl roku občasného mytí.

16/20 Reincarnate tuhý šampón, Lush 
Tuhý šampón byl ne tak bezvadný, stejně jako všechny ostatní tuhé šampóny od Lush, nepěnil, nemyl, když se dostal do vody na delší (ne tak dlouho dobu) tak vyměkl a patlal se, z vlasů se špatně vymýval a žádný účinek té henny jsem nezaznamenala. Jako náhradu mám tuhý šampón od Lana Bella, jsem zvědavá, jestli výkony budou stejné.



17/20 Magically Cool Liquid Powder Truth & Light, MAC
18/20 Pure Silk Powder, Silk Naturals
19/20 Perfecting Glow Crystal, Silk Naturals
20/20 Poudre Universelle Libre Dore, Chanel
Tak jako zrovna takové vzorečky byly hlavní důvod této celé akce, protože jinak se nedonutím je spotřebovávat a ty malé mističky by se mi doma hromadily a nakonec bych do nich jemně drkla, ony by mě zasypaly a já bych umřela pohřbená pod pudry vzorkového balení. A vězte, že tyto čtyři mini vzorky jsem spotřebovávala celé dva měsíce opravdu svědomitě. Já jsem tak ráda, že už jsou prázdné.

Tak a je to za námi. A trvalo mi to jenom asi dva měsíce. Přišlo mi to nějaké jednoduché. Každopádně nějakou nákupní smršť tady na blogu nečekejte z několika důvodů. Ta finanční situace zatím pořád nic moc. A do konce roku se budu stěhovat, takže nebudu stěhovákům přidělávat práci a kila na nošení. A taky mám stále vytipovaných několik dalších rtěnek a tělových krémů a sprchových gelů a krémů, kterých bych se do konce roku opravdu ráda zbavila. Pokud mi tedy náhodou nedojde trpělivost... to pak všechno vyházím, aktivuji svou kreditku a balíčky nechám posílat už na novou adresu.

PS: Jo a zatímco to tady čtete, tak já si opět užívám v Praze. Tak bůhví, jak to dneska dopadne...

8 komentářů:

  1. Jsi šikulka!!:)
    Kde člověk přijde k těm vzorečkům? Mě je to v parfumerce vždycky hrozně blbý si o ně říct, když si nechci zrovna nic koupit...:(
    Měj se v Praze blaze!:)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je pohoda, šikovná jsi:)

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem!! :-) Ja som sa nad sebou zamyslela asi pred mesiacom, ked som uz nemohla zavriet skrinku..veľmi málo toho používam, len sa to hromadí a bojím sa, že sa to časom skazí..a potom.. vyhodiť to? uf nie :(.. to by bolelo..

    OdpovědětVymazat
  4. sikulka, ako to rychlo ubehlo!

    a nejaky balicek by si si mohla nechat poslat :) ja mam ten rozjasnovac gingerluv - supeeer, strasne pekny efekt to robi, diky za tip!!! este mi ta baba poslala aj lolitu ten balzam, pekna farbicka to je, takze nadsenie. aj nejake 2 tiene vzorky, ale teraz si oci nemalujem vobec

    a dorazili aj wilowtree tvarenky, balzam a ruz - ruz mi pride, ze sa dost topi a je na mna tym padom trosku mastny, ale zo zvyskom spokojnost obrovska!!
    takze ja si prosim nejake dalsie tipy :) a za tieto dakujem! :)

    OdpovědětVymazat
  5. jana: tak zrovna tyto jsou dva koupené a dva jsem dostala od někoho, kdo má plné balení. ale jinak v parfumérce ti klidně dají... stačí s říct. nejochotněji dávají v marionnaud.

    noogeta: taky si myslím.

    čajová: taky strašně nerada vyhazuji.

    jana šamalík: tak to jsem moc ráda, že jsi spokojená. zkusím ještě někdy něco natipovat...

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji. já mám dno 10, asi 9 dní splněno :), ale pořád jsem se nedokopala k publikaci fotek a nějakého smysluplného příspěvku.

    OdpovědětVymazat
  7. day: se budu těšit, až se dokopeš.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...