neděle 23. října 2011

e.l.f. Studio: krémové tvářenky

* recenzované tvářenky jsou ve vzorku, odloupnuté z původního balení

Tady tuto recenzi jsem vlastně ani nechtěla psát. Proč? Protože za prvé toto bude nejspíš asi tak milióntá tři sta dvacet pět tisící čtyřstá padesátá šestá recenze na e.l.f. v českém internetu. A taky se tato tvářenka ke mě dostala jen tak ve vzorku, značně okrouhlou cestičkou a znáte to... darovanému koni na zuby nekoukej. Ale prostě mi to nedá, už to v sobě dusím několik týdnů a teď to musí ven. Celé noci mě budí ta noční můra a já Vás prostě musím varovat.



Ta tvářenka je naprosto strašná. Jako takto si krémovou tvářenku opravdu nepředstavuji. Ta konzistence je spíš lehce našlehaná, alespoň tak na mě ten odloupnutý vzorek působil. Hlavně!!! Od krémové tvářenky bych čekala, že se při styku s pokožkou lehce roztopí a tím usnadní nanášení. Tak toho jsem se tady nedočkala. Takže to nefunguje tak, že bych nabrala barvu na prst a pak aplikovala podle potřeby. Tady je potřeba kousek odloupnout a pak teprve s tímto pracovat. Takže kousek tvářenky putuje na hřbet ruky a tam usilovným třením vytvářím barvu vhodnou k aplikaci. No jo, ale ono ani potom se ta barva moc nepouští, protože ta hmota spíš tak jako žmolkuje a místo rovnoměrné barvy se vytváří rovnoměrné kuličky, které jsou mi dost na prd.



Osobně proti silikonům až tak moc námitek nemám, ale co je moc, toho je příliš. Jen se schválně podívejte tvářence na složení, to je silikon na silikonu, polymer na silikonu a k tomu jeden paraben. Krémová tvářenka? Spíš výtvor šíleného chemika s troškou barvy.



Pigmentace nic moc. I když barva vypadá celkem intenzivně po velmi krátké době se jakoby vpije do pokožky a vybledne. Taky celkem výrazně zvýrazňuje póry. Tvářenka, kterou nanesu na hřbet ruky, jde hodně špatně dolů, chce to dostatek mýdla a vody. To vzbuzuje velká očekávání o velké výdrži, to se však teta pletete, kolem oběda je po tvářence na tváři ni vidu ni sluchu.



Jo ale jinak odstíny jsou docela pěkné, i když já si nejsem moc jistá tím, jaké to ke mně vlastně doputovaly... takže obrázek je nepopsaný.  Nebudu se vyjadřovat k tomu balení, protože ... prostě ho doma nemám. Taky mi ty tvářenky přijdou trošku sušší než by bylo potřeba, ale třeba mi jen vyschnul vzorek, takže popojedem... Nekupujte to. Já vím, že Yarisse na blogu tomu dala celkem dobré hodnocení, ale tady se s ní prostě neshodnu a opravdu si myslím, že těch 135,- za něco takového je něco, za co si raději kupte dobrý oběd...

20 komentářů:

  1. No, tak ta konzistence vypadá vážně hrozně... Hlavně od Elfu je to buď a nebo a víc věcí je podle mně a nebo....

    OdpovědětVymazat
  2. Lenka: naprostý souhlas..nenašla jsem u elfu nic co by mě uspokojilo...a to jsem opravdu chtěla, aby se mi to líbilo...je to prostě horzná kosmetika....nejlepší jsou ty jejich paletky, který se prodávaj na netu za kilo neologovaný...oni na to hodí elf a hnedka je to děsnej hit :DDD ...fakt mazec

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto souhlasím s každým slovem, ty tvářenky jsou jedna z nejhorších věcí, co Elf nabízí. Díkybohu, že jsem si koupila jen jednu.

    OdpovědětVymazat
  4. lenka, jája: ono je pravda, že u e.l.f. člověk nikdy neví a bohužel se ta kvalita liší nejen u různých výrobků, ale i u těch úplně samých, jeden kus je dobrý a funguje, druhý asi dělali v číně v sousední fabrice, takže to s ním jde... třeba u té základní řady mi to až tak nevadí, co taky jiného čekat za třicet korun, ale u té studio, vzhledem k tomu, že jsou to ceny už kolem stovky, mi to vadí a vzhledem ke kvalitě mi to přijde opravdu předražené.

    viennettka: to jsem moc ráda, že se mnou souhlasíš. a taky jsem ráda, že jsem si žádnou nekoupila...

    OdpovědětVymazat
  5. Ta konzistence vypadá fakt strašně, ale na druhou stranu se mi moc líbí odstíny, hlavně ten prostřední!

    Chtěla jsem ti napsat pod včerejší článek, ale nebyla jsem si jistá, jestli by sis to ještě přečetla, tak se zeptám tady:
    mám doma stín od Essence - v kalíšku je takový do stříbrna, a na pokožce jde lehce do fialové, myslíš, že by se dal použít jako rozjasnovač kolem očí? Protože si oči moc nelíčím, takže takhle ho nevyužiji. Říkala jsem si jestli to není divný, ale zase, když ti používáš tvářenky do fialova, tak to vpadá krásně. Děkuji za názor :-) Pája

    Tady ještě fotka - je to ten druhý, do fialkové:

    https://lh5.googleusercontent.com/-h1fXp2Bh1rs/TXukbkgTlvI/AAAAAAAAAL0/NhrTpPy0zfs/s1600/IMG_2447.JPG

    OdpovědětVymazat
  6. som rada, ze su ludia, ktorym zalezi na zlozeni toho co na seba davaju

    OdpovědětVymazat
  7. @Anonymní: fialovu si rozhodne nedavaj ako rozjasnovac, budes posobit, ako keby ti niekto jednu vrazil. jediny ocny tien, ktory sa da pouzit ako rozjasnovac je biely, alebo svetly telovy

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, na blogu mám BEAUTY SALE, přijď se podívat jestli tě něco nezaujme ;)

    OdpovědětVymazat
  9. připomíná mi to na prvním obrázku spíše pěnové tvářenky. ale ten druhý obrázek asi lépe vystihne, jak jsi to myslela a opravdu,s tím bych se tedy taky nespokojila .. to je snad první věc od elfu, se kterou se setkávám a je taková špatná .. ale všecho nemůže být dokonalé, že. navíc tedy ty silikony a všechno, to je moje noční můra!

    OdpovědětVymazat
  10. anonymní pája: já bych se toho zase až tak nebála, třeba ten odstín mi přijde dost podobný elf camilia a používám to jako rozjasňovač úplně normálně a vypadá to pěkně. však za vyzkoušení nic nedáš.

    bellatrix: no zas až tak mi na tom nezáleží, já to stejně studuji jen informačně.

    daniela: ono to vypadá trošku jako pěnová hmota, ale taková spíš polystyrenová...

    OdpovědětVymazat
  11. no konzistencia vyzera fakt desivo, som rada, ze si to zo seba dostala:)

    OdpovědětVymazat
  12. nice blog.

    please visit also mine

    OdpovědětVymazat
  13. a tu sa niekto miluje dusoval, ze si ta bude musiet vymazat z oblubenych a aha - druhy blog "nekupuj to!" v kratkom case :)

    OdpovědětVymazat
  14. jana šamalík: však víš, snažím se vyhovět davu a od teď tady budou jen negativní příspěvky, jinak bych ztrácela čtenářky a to si nemůžu dovolit...

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, uz dlhsie sledujem tvoj blog a mam ho velmi rada. A prave dnes som si zalozila svoj vlastny!
    Dufam, ze ti nevadi, ze som vo svojom poste o blogoch ktore nasledujem, spomenula tvoj a takisto tam
    nechala aj link.
    Budem rada, ak sa aj ty mrknes na moj blog, zatal tam vela nie je, ved dnes je moj prvy den :)

    Lucia http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Yarisse si pořád stojí za tím, co napsala :)
    Drží mi hezky, nikam nelezou a dobře se mi s nimi pracuje - ale zřejmě to je tím plným balením. Poťupkám na vrchu jako po polštářku a nanáším. Vyhovuje mi sušší konzistence a možnost vrstvení. Udělám si na tvářích jakoby "stain" (český ekvivalent?).
    Složení jsem příliš nezkoumala, nicméně silikony jsou tam znát už na první dotek.

    OdpovědětVymazat
  17. Souhlasím! Je to na prohození oknem! Já nechápu, jak tuhle hrůzu můžou prodávat za takové love a už vůbec nechápu, jak se v našich končinách na elf pěje chvála. Něco je použitelné, ale většinou je to k ničemu :(

    OdpovědětVymazat
  18. lucia: naopak, děkuji za zmínku...

    yarisse: tak já ti fakt nevím, ale ta tvářenka je děs běs... a trb si stojí za tím, co píše... a protože si myslím, že ten vzorek ke mě doputoval od tebe (přes renu), tak nevím čím to je... taková rozdílnost názorů. asi to bude rukama.

    boruvk_a: tak já mám něco od elfů ráda, ale zrovna toto určitě ne, jsem ráda, že někdo má stejný názor.

    OdpovědětVymazat
  19. Já ti nevím, čím to je. Asi je budu muset znovu podrobit kritickému oku, protože mi to začíná vrtat hlavou.

    OdpovědětVymazat
  20. haha... tak to jsem zvědavá, na co přijdeš. třeba to bude nějaké osobní prozření... něco ve smyslu, že všichni okolo jsou strašní blbečci a neumí ocenit kvalitu, když se k ní dostanou... nebo něco v naprosto opačném smyslu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...