pátek 28. října 2011

Hádejte...

... jak to bude zítra?



Na okraj: i do naší dm dorazil konečně nový sortiment dekorativní kosmetiky alverde. Strašně mě to potěšilo a kdybych mohla, už jsem koupila všechno. Minerální tvářenky, minerální korektory a pudry. Nové makeupy, rozjasňovače, kuličkové pudry. Korektor v kalíšku, nové oční paletky (i když to mě až tak moc nerajcuje) a sada na obočí. Prostě já to chci. Jinak sice už jsem vzdala, že k nám dojde i hippiesácká LE, ale pořád doufám, že ta dámičkovská k nám dorazí. Prosímprosímprosím.

10 komentářů:

  1. V Olomouci je jeden pidiministojánek, kde jsou dvě řasenky a oční stíny, tím Alverde u nás končí, nechápu proč.... Strašně bych chtěla rozjasnovač :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Mě Alverde vůbec nebere, ale potom co jsem se nyní podívala na dámičkovskou kolekci, tak ou jé...
    Jen kvůli obalu si něco koupím, takže budu pak ráda případně za doporučení co od Alverde zakoupit.
    A rozjasňovač vypadá tuze dobře!!!

    OdpovědětVymazat
  3. U nás jsem třeba nikdy neviděla ani některé věci, které nejsou označené "neu", ale třeba jsem jen slepá. Musím to lépe prozkoumat, protože to vypadá opravdu dobře. Ale ty limitky k nám podle mě nechodí žádné :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Mmm ten rozjasňovač vypadá jako pan High beam od Benefitu. A jestli ne, tak je to moc pěkný dupe.

    A jsem moc zvědavá na tvuj BB Cream.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta tvářenka má nejnádhernější barvu! Nejvíc se těším na zítřejší MT :-)

    OdpovědětVymazat
  6. U vás mají i ty kuličkové pudry? Na ty jsem zvědavá. U nás zatím jen nachystané popsané místo pro ně. Co říkáš na ten 3 in 1 korektor? Hlavně se mi líbí (trapný důvod), jak jsou ty věci maličké.:-)
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se to líčení líbí už jenom z těch vzorků na ruce. A štve mě, že DM tu není.

    OdpovědětVymazat
  8. yarisse: tak třeba se ti bude líbit i zítra.
    rejčka: já jsem měla strašně málo času, takže jsem si tam nad tím stojanem jen uslintla, ale líbí se mi všechno. taky se mi strašně líbí balení, maličké, roztomilé a zelené. a kuličkový pudr u nás měli.
    anonymní 12:34: ta tvářenka je opravdu krásná, počkej na zítra.
    xplanetkax: není to high beam, ale taky mě to napadlo, že se mu podobá... ale nevím, high beam doma nemám.
    viennettka: jako u nás ty stojany byly vybrakované asi už tři měsíce, takže ta plnost mě najednou opravdu zaskočila.
    noogeta: taky se mi ty obaly líbí. sice je to jen lepenka, ale potěší.
    anonymní 10:18: tak to mě mrzí. třeba jim to někdy dojde a něco vám přidají.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta dámičkovská kolekce mi trochu připomíná kosmetiku Paul&Joe. Ty obaly rtěnek. Znáš jejich kočičí rtěnky?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  10. rejčka: tak jako vím o nich tak okrajově, ale nikdy jsem je moc nezkoumala, ani jsem po nich nezatoužila, vlastně ani nevím proč.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...