středa 26. října 2011

Kdo vyhrál?

Jako já nestíhám. Ani nesvačím. Ani nevečeřím. Včera jsem večer snědla balíček polomáčených sušenek v autobuse a to byla celá večeře... No nic. Jen rychle povím, kdo vyhrál, a zase půjdu.



Já teda jako vždycky chci, aby vyhrál někdo, koho znám z komentářů nebo jinak, ale nikdy mi to nevyjde. Takže jsem zklamaná. Už mě napadlo, to nafalšovat, ale pak jsem si to rozmyslela, protože jsem taky mimo jiné upřímná a čistá duše. Já nepodvádím. Každopádně vítězce moc gratuluji.

Pro Dejničku: Vypadá to, že takovýto typ soutěže mi získal asi deset čtenářů. Ovšem po skončení soutěže se zase čtyři čtenáři odhlásili, tak si nejsem moc jistá, jaký byl přesně čistý přínos. Počty odpozorovány tak letem světem, od reality se můžou lišit, stejně tak jako motivace jednotlivých přihlášených do GFC.


8 komentářů:

  1. to sa ti fakt nejaki odhlasili?? :-O toto nepochopim... ved sledovat ta nejako musia, ked o darkomate vedeli...

    vitazke blahozelam!

    OdpovědětVymazat
  2. To, že se někdo přihlásí a pak odhlásí kvůli giweaway mi přijde víc než arogantní... A vítězce gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéé děkuju opravdu moc :)) já sem pravidelná čtenářka už delší dobu, tuším, že nějaká blogerka měla odkaz na tvůj blog a hned sem začla sledovat, jen prostě nekomentuji vůbec žádný blog.. :) a odhlašovat se určitě nebudu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, že sis vzpomněla na odpověď;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Takový večeře znám taky :D

    OdpovědětVymazat
  6. jana šamalík: natalie: no, ale moc jsem to nezkoumala podrobněji, sledovala jsem jen počty (a velmi nahodile), takže možná se odhlásil někdo jiný, než se přihlásil???

    miss.brownie: tak to jsem ráda, že vyhrála pravidelná čtenářka.

    dejnicka: hele a teď mě ještě napadlo, že výsledky byly tak slabé, protože jsem s tím nikde nespamovala a neotravovala a nepozývala na giveaway... asi si to příště vyzkouším takto.

    anonymní: já právě ani ne. a nejhorší na tom bylo, že jsem na ty sušenky neměla ani moc chuť, jen jsem měla strašný hlad, málo času a nulové možnosti výběru.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...