sobota 1. října 2011

MT: s bolestí.

Abych předešla všetečným dotazům v komentářích, tak se dneska rozepíšu trošku víc o makeupu. Jako makeup jsem použila Guerlain Parure Aqua, jehož recenze následuje zítra. Maskování kruhů pod očima jsem provedla tradičně žlutým korektorem a Garnierem roll-on, ale i tak jsou kruhy vidět, já jsem v tomto asi beznadějná. Jako normální korektor používám theBalm, který tedy naštěstí má úžasné krycí schopnosti, ale naneštěstí ta výdrž nic moc. Rozjasňovač byl klasika od e.l.f. a jako tvářenku jsem použila fialový oční stín, který je opravdu fialový, ale na tváři vypadá spíš jen jako úplně studená růžová, nanesený na lícní kosti jako kontura. A vše jsem fixovala Complexion Perfection od e.l.f., u kterého mám pocit, že kvalita s věkem pudru jen klesá. Na rtech mám konturovací tužku /rtěnku v tužce od basic (prodává se ve Schleckeru), ale vůbec si nejsem jistá, jestli se ještě prodává, já jsem ji kupovala před pěti lety a to ještě v Německu. Ale je to taková krásná podzimní barva, i když teda podzim se nám podle všeho stále schovává, nebo jako: co teda, je to ještě léto, nebo už začal podzim, tak jako, přírodo, ujasni si to... Jo a oči... to snad ani nestojí za zmínku.


Byly jednou jedny boty. Byly krásné, byly drahé, byly hýčkané nadšenou majitelkou. A boty si to uvědomovaly a snažily se své majitelce plnit každé i nevyslovené přání. Nikdy netlačily, nikdy neodíraly, vždy vypadaly krásně, špínu snad dokázaly samopohlcovat a vylučovat. A pak přišel jeden krásný den, kdy nastala ta chvíle a boty byly uloženy k zimnímu spánku. Pěkně do krabice na horní poličku šatny. Ovšem přišlo jaro a na botičky se tak nějak zapomnělo. Přišla druhá dlouhá zima a nové jaro, další zima a botičky už přestaly sledovat čas... ven se podívaly až jednou na podzim. Přišel jejich čas a pomsta byla sladká. A pomsta nejlépe chutná zastudena. Tak jako malá mořská víla i majitelka klopýtala pražskými ulicemi a s každým krokem se nabroušená žiletka otřela o její opečovávanou pokožku a její nohy trpěly. Ale zatímco malá mořská víla se mohla utěšovat láskou prince (tedy jako ona si tou láskou až moc jistá být nemohla, jak ukázala celá pohádka, to ovšem ona nevěděla, takže nějakou tu útěchu měla), tak ubohá majitelka měla úplně jiné myšlenky. A sakra asi budu mít puchýř. A na druhé noze se už taky klube. A taky na malíčku a palečku. A teď už to luplo. Ku... (kuřice) to ale bolí. No a už je to do krve. No zapomeň, ty lodičky stály dva tisíce... Jo, tak tyhle náplasti na puchýře od Balea jsou totálně na nic. A ty od Compeed taky. Já asi dneska domů nedojdu. A co kdybych se zula? Však stejně jsem každému kradená... Jako já se zouvám... Jééééé... to je úleva.

Osobní bilance: sedm puchýřů, zhruba čtvrt litru ztracené krve. Poučení: věnujte svým botám dostatečnou péči, protože i boty mají duši. Heslo dne: pokud špatně snášíte bolest, kupujte si jenom tenisky.

18 komentářů:

  1. :D:D Taky jsem nedávno řešila stejný bolestivý problém :D

    A makeup je úžasný. Ostatně jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi pekný make up a farba pier super!

    OdpovědětVymazat
  3. Když mě se tenisky tak nelíběj:-( A zároveň strašně špatně snáším bolest. Neřešitelná situace:-D
    Ale ta pohádka byla krásná, jen víc takových, úplně mě naladila do nového dne;-)
    K makeupu mám jen jedno- závist. Snad se jednoho dne taky dopracuju k umění nenápadného, ale přesto krásně svěžího nalíčení při kterém nebudu vypadat jako vyblitá mrtvola:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já ti závidím tu dokonalou plet :-( Krásný make up. Rtenka není sice nic pro mě, ale lehce zvýrazněné oči se mi moc líbí :-) Jana

    OdpovědětVymazat
  5. auuuuuu!!!
    ale si velmi pekne namalovana, pristane ti to, tie pery mas uzasne

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, doufám, že nožky se hojí !!!
    Jako vždy makeup skvělej a celkovej look, býti chlapem vykroutím si za tebou hlavu a nejenom to XDDDD
    Guerlain Parure Aqua tak přesně ten teď mám a jsem nesmírně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadáš prostě úžasně.
    Chtěla jsem se zeptat - myslíš, že by se jako rozjasnovač daly použít stíny (holografické), které na kůži jdou jakoby do fialova? Nebo radši ne?
    Vally

    OdpovědětVymazat
  8. opět děkuji moc za komplimenty... já si to snad ani tolik nezasloužím.

    dejnicka: tenisky jsou hlavně nudné...
    snbbibi: moc se to zatím nehojí, ty lodičky se na mě vyřádily v pondělí, dneska je sobota a já ještě pořád pro jistotu nosím jen crocsky a žabky. a jinak já jsem asi divná, ale ani ten aqua mě nic moc neoslnil.
    vally: tak to záleží, jak moc ty stíny barví a jsou pigmentované, ale pokud jen trošku, tak já bych se toho nebála.

    OdpovědětVymazat
  9. Máš nádherné rty a sluší ti výrazné barvy (nebo teda mně se na tobě líbí!).
    Ty boty...já to tak 3x zkusila s balerínama a kašlu na ně! Bolí to zbytečně moc, abych si užila jen pár metrů v hezkých botkách...tenisky rules =D Ale zvládám občas i podpatek, aby se neřeklo ;o)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak takové "pohádkové" příběhy znám bohužel i s teniskama... Asi mám fakt zvláštní nohy... Žabky forever :-D
    Ta barva rtěnky je sakra skvělá!!!

    OdpovědětVymazat
  11. To líčení je skvěle sladěné, nejvíc se mně líbí ta tužka na rty. S botami se mně zrovna nedávno stalo totéž, málem jsem nedošla do práce. Pravda, ti chlapi v monterkách by si ani nevšimli, kdybych přišla bosky, zato spolupracovnice by měly o čem mluvit.

    OdpovědětVymazat
  12. Líčení se mi moc líbí, hlavně určitě zkusím fialkový stín místo tvářenky, protože už jsem títmo způsobem zkoušela růžový a řekla bych, že studené barvy očních stínů mi v zimě krásně sedí právě místo tvářenky :).

    Jinak co se bot týče, dost soucítím, mně se tohle stalo naposledy v sprnu dvakrát, jednou u nových bot, které jsem si vzala na svatbu a pak jsem tam taky chodila bosa a podruhé na dovolené, když jsem si totálně sedřela nohy botami, které jsou u nás superpohodlné, asi to vedro,ale je pravda, že já si odřu nohy ve všem, bohužel i v těch teniskách, zřejmě je mám nějaký divný (ty nohy :).....

    OdpovědětVymazat
  13. noogeta: děkuji.
    boruvka: děkuji, i když já jsem ty rty na vás trošku vyšpulila, protože tak jsou fotogeničtější.
    anonymní: jj, žabky jsou taky super. ale já už jsem přeji jen ve věku, kdy upřednostňuji lodičky.
    marion: děkuji. tu tužku mám taky ráda, vlastně ani nechápu, proč ji moc nepoužívám.
    lovelyhair: hlavně tady to byly opravdu staré prochozené boty, naprosto pohodlné a já to vůbec nečekala. zatím mám teorii, že se buďto zmenšila nebo zvětšila noha...

    OdpovědětVymazat
  14. A víš, co mě nejvíc dokáže nasrat? že mě se neudělaj puchýře z laciných nekožených balerín z Lidovky za dvě kila, ale když si koupím krásný celokožený polokozačky za dva a půl litru, sežraly mi půlku nohy (*obě nohy má oblepené compeedama a nosí jen tenisky*)
    Btw říkáš tedy, že ty Balea náplasti jsou naprd? Jsem chtěla ušetřit a nakonec sáhla po jistotě compeed, protože jsem opravdu potřebovala neumřít bolestí aspoň v jiných botech.

    OdpovědětVymazat
  15. dashulka: to už tak bývá. já osobně jsem nepoznala nějaký rozdíl mezi balea a compeed, když se nalepí, tak je to fajn a všechno funguje, najednou můžu chodit. ovšem můj problém je ten, že po pěti minutách chůze se většinou náplast sroluje a posune na naprosto jiné místo. takže puchýř je opět plně obnažen... a když je nejhůř, tak každých pět minut přelepuji a ten balíček za padesát korun mám po půl hodině pryč a nejbližší drogérie je opět daleko... a nevšimla jsem si žádný rozdíl ve výdrži compeed a balea. nakonec mi nejvíc držely dětské náplasti, nalepené dvě vedle sebe.

    zas ale abych balee nekřivdila, tak dvě malé náplasti nalepené na malíčky mi držely bez poruchy asi dva dny...

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem na to asi už přišla...musíš je lepit na čistou, suchou a nemastnou pokožku. Což teda bohužel nejde, když zrovna potřebuješ ošetřit puchejř za provozu.Napadá mě leda použít intimní ubrousek. Protože taky se mě slepila, ale když jsem si ji pak doma nalepila tak jak se má, na čerstvě umytou a suchou kůži, drží na svým místě a nehne se...

    OdpovědětVymazat
  17. Strašně ti to sluší!
    Mně vždycky přijde, že kožené boty jsou nejlepší - jakékoliv. Ale napřed se musí tzv. rozchodit. A to se mi většinou povede za dlouho, protože je právě kvůli tebou výše zmíněnému nosím málo. A když se to povede, nosím je tak moc, že je za jednu sezónu oddělám. Jsem marná :D
    A tenisky nemám ráda - mám velkou nohu a na mě působí chlapsky. I když na dlouhé pochůzky je nosím. Nejraději mám baleríny, a pak cokoliv na klínku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...