sobota 22. října 2011

MT: tak zimně

... mám trošku slabost pro zimní vzhled. Světlá pleť, minimum očního makeupu, studená tvářenka nejlépe do fialova, světlá rtěnka. Takový ten typ zimní královny, kdy lituji, že nemám doma bílou řasenku, abych to dovedla do dokonalosti.

Už to vypadá, že jsem se zamilovala... do Shimmering Facial Whip od e.l.f.ů v odstínu Camilia. Jako já vím, že kvalitou nic moc, některé z nás by tím nejraději rozjasnily odpadkový koš... Ale já ne, protože se mi strašně moc líbí ten odstín, je takový zimní, přesně ten typ pro tu sněhovou královnu. Dokonce i velkoryse přehlížím to, že zalézá do pórů a s výdrží moc nedrží. Líbí se mi prostě ten efekt na tváři, ten fialový nádech, jak odlesk právě čerstvě napadaného sněhu a večerní lucerny. Však víte, taková ta zimní mrazivá noc, kdy sníh vypadá fialově, hvězdy miliónově a pod nohama to křupe. Fialovou ještě přidám pigmentem Orchid, na oči naplácám bílou (ona je tedy trošku do béžova) naprosto neviditelnou linku, pusu bílou s troškou růžové (poznámka na okraj: musím sehnat světle fialovou rtěnku), rozjasňovač, kam se podíváš, a jsem královna noci. Zimní noci, i když vlastně přes den. Přes podzimní den.


Na fotce se mi to docela podařilo zamaskovat, ale právě jsem procházela svým soukromým chřipkovým peklem. Takto špatně mi už dlouho nebylo. Hlasivky odešly, bolest zůstala. Chtělo by se mi říct rýmička, protože to byla naprosto strašná agónie bolesti, otupělosti a trýzně. No ale rýmička to nebyla, spíše boleníčko v krčíčku, abych to upřesnila. Jo a jinak ta fotka stojí fakt za nic, protože vůbec nevystihuje tu nadpozemskou krásu a harmonii, kterou jsem vyzařovala. Prostě ty světlé barvy se nějak špatně fotí.

Moje agónie boleníčka v krku začala už minulý víkend, vlastně už v pátek odpoledne. No a jak to tak bývá, topení zrovna přestalo sloužit, však to znáte plynový kotel, vzduchové bubliny, je to třeba pravidelně odvzdušňovat. Jako já jsem holka velkého světa a na něco takového si opravdu netroufám. Naštěstí se našel někdo ochotný, kamarád kamarádky, však kamarád taky rád, a v pět hodin odpoledne k nám naklusal koloušek věku 26 let, který během deseti minut zpravil naše topení a já mohla vesele stonat. Mým plánem byla horká koupel a pocení v posteli, takže jsem doma pobíhala jen tak v legínách, tričku, teplých ponožkách, svetru a županu. Kompletně odlíčená, vlasy tři dny nemyté bez ladu a skladu v drdolu, prostě krasavice inteligentně úžasná. A ten koloušek přišel v čistých džínách, svetru a pracovní vestě. Když kolem mě chodil, tak krásně voněl a já si vzpomněla, že jsem se ten den rozhodně nevoněla. No nic já to moc neřeším, tak jsem mu poděkovala, on odešel a bylo... No jo, ale během týdne jsem se od kamarádky dozvěděla, že ten koloušek ze mě byl totálně paf, že prý jsem moc krásná, příjemná, nic není problém a měl se u nás moc krásně. Tak mi tedy povězte, proč já se vlastně umývám, maluji a oblékám, když mi podle všeho stačí jen špinavý župan, přirozená pleť a to, jak se tomu říká... kouzlo osobnosti?

12 komentářů:

  1. Krásný makeup, opravdu moc. Taky mám ráda tenhle vzhled.

    Haha, to znám! Taky prý vypadám líp skoro nenalíčená, ale ten vlastní pocit, když jsem pořádně hezky nalíčená mi nikdo nevezme :D Jo! a taky nám tento týden odešla kamna! To jsem opravdu byla jak sněhová královna.

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš, to fakt krásný líčení! od té doby co sleduju tvůj blog, jsem si zamilovala tohle jemné líčení a to jsem vždycky byla na hodně výrazný make up. ted mě bude akorát hlodat, jak to taky tak nalíčit, když nemám ani jeden produkt, co jsi použila ty... :-( :-(
    ps: doufám, že co nejdříve uděláš nějaký oodt, ale spíše nějaký každodenní normální, co nosíš často:-)
    vally

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, opět super článek :-), jinak tu světle fialovou rtěnku můžeš najít tady : http://mojesminky.cz/barry-m/232-palest-lavender.html nebo pak i odstín lavender. Sice vypadají tmavě, ale když se najdou odstíny na googlu, tak jsou světlé:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Tys to tak krásně napsala o tý zimě.... :)

    OdpovědětVymazat
  5. supr článek :-) zas sem se zasmála a zlepšila si náladu:-) krásně napsaný...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak si tu fialovou vyrob =) : http://www.youtube.com/watch?v=J8FhwMX-Hhc&feature=relmfu

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji moc za pochvaly i za tipy na fialovou rtěnku...

    vally: a s nějakým ootd moc nepočítej, já na to opravdu nejsem.

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že moc nespamuju, ale mě dneska ty fialový rtěnky snad pronásledujou =D : http://www.youtube.com/user/JLovesMac1#p/a/u/1/Ufl7AkiKsTk

    OdpovědětVymazat
  10. Asi jsi vyzařovala (a vyzařuješ) a to muži cítí. Ne všichni.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  11. rejčka: to by mě tedy zajímalo, co jsem vyzařovala... asi chřipku.

    anonymnímu děkuji za pochvalu.

    dáša: tak to druhé video, co jsi dala, je strašné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...