sobota 29. října 2011

MT v boji proti nemocem.

Ještě Vás to baví? Protože upřímně, přijde mi, že vypadám každý týden stejně. Krasavice nejsem bůhvíjaká, líčení je jak přes kopírák, umělecká hodnota fotografií nulová... tak moc nechápu, proč ty svoje fotky tady ještě vystavuji. No zvážím to, rozhodně tato rubrika to má u mě nahnuté.



Možná si pamatujete, že před týdnem jsem říkala, jak jsem měla to boleníčko v krčíku. Tak vězte, že přes víkend jsem to nevyležela, pro jistotu jsem se týden šetřila, ale ani další víkend jsem to nevyležela... Boleníčko v krčíčku mě pořád bolelo. A tak v pondělí jsem zvolila jinou taktiku. Nahodila jsem makeup a rozhodla se nemoc udolat aktivním životem. Jinak před tím, než jsem nahodila tento makeup, jsem asi pět dní chodila naprosto přirozeně, dokonce jsem se ani ráno nemyla. Vlastně mám takové dny celkem ráda, protože když se pak večer "odlíčím" a umyji, tak najednou vypadám tak čistě.

No a po nahození makeupu jsem udělala jedinou rozumnou věc, která byla možná, šla jsem k doktorovi. A tam se ukázalo, že nejde o triviální boleníčko v krčíčku, ale naopak o několik solidních zánětů několika vnitřních orgánů, o kterých jsem ani netušila, že se můžou při nachlazení zanítit. Trošku mě to překvapilo vzhledem k tomu, že jsem neměla ani teplotu ani jiné příznaky. Jen to boleníčko v krčíku. No nic, pamatujete si, jak jsem byla ještě malá holčička a babičce jsem záviděla všechny ty moc pěkně vypadající prášky, v barvách a různých tvarech? Tak tento týden jsem závidět nic nemusela. Dostala jsem zeleno-žluté tobolky a taky našedlé prášky prazvláštního tvaru a s vyrytým monogramem. Prostě krása. Ono vůbec s věkem se ty nemoci nějak dramatizují a medikamenty vybarvují. Což mi připomíná, že bych mohla začít u doktora dávat větší pozor, protože zrovna teď si nejsem jistá, jak moc je to moje boleníčko vážné...

Jo a vědecky bylo dokázáno, že lidé s poruchou funkce štítné žlázy mají velmi nadprůměrné IQ oproti zbytku populace. Takže tento týden byly moje články nejspíše geniální. Taky jste si toho všimli?

14 komentářů:

  1. Ať Tě ani nenapadne tuto rubriku rušit!!!
    Mám jí nejvíce ráda, tvoje fotky jsou krásné a líčení je vždy jemné, ale úplně jiné! A ta jemnost se mi líbí nejvíc, protože na ostatních blozích, kde je líčení, tak je to hrozně výrazné, přemalované, pro mě nepoužitelné.
    No a ta fialovo-růžová Ti nesmírně sluší. Musím to nějak vymyslet a zkusit, což bude těžký, protože opět nemám ani jeden z tvých očních produktů, vedu jen stíny, tak nevím jak to udělám :-(

    OdpovědětVymazat
  2. tak toto je fakt krásné! takový panenkovský vzhled :-)
    strašně bych chtěla tu tužku od Essence, ale ta u nás nikdy nebyla a nebude...
    jo a ještě mi řekni, jak jsi udělala tak krásnou linku pomocí tužky? protože třeba pomocí štětečku a nějakých gelových linek mi to jde, ale, abych nalíčila hezkou linku s normální tužkou, to ne a ne, máš nějaký trik?
    jo a hlavně tuto rubriku ponechej, prosím!
    a brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já se přiznám, že rubriku MT moc nemusím. Zato povídání o tom, jak se máš, mám ráda:-)
    Taky přeji, ať se brzo uzdravíš.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš jako éterická víla, sluší Ti to.
    Tak hlavně hodně zdraví:)

    OdpovědětVymazat
  5. ja osobne túto rubriku milujem! proste sa vieš pekne nalíčiť a ja sa na to rada pozerám:)
    budem sa opakovať, ale toto je jednoducho krásne. uzdrav sa! Sona.

    OdpovědětVymazat
  6. Rubriku nerus! Konecne ozaj nieco jemne, nepremalovane, konecne licenie na bezny den... ;-)
    A hlavne sa coskoro udrav! ;-)

    http://rianaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší Ti to, i s tím boleníčkem, takže se těším na další fotky už bez něj (čili rubriku nerušit). Se závislostí IQ na funkci štítné žlázy - nevím, nevím, já ji též nemám v pořádku a záblesky geniality (bohužel) na sobě nepozoruju. Každopádně blog géniusky se zálibou v kosmetice se čte dobře.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. anonymní: jj růžovo-fialová je moje oblíbená, hlavně v zimě... to nějak naimprovizuješ.

    baletka: tak hlavně ta tužka byla le, asi před rokem nebo dokonce před dvěma. linka je kreslená fialovým fixem od eyeko (už se nevyrábí). ani já moc neumím hladkou linku tužkou, přijde mi, že tužkou se stejně linky dělají rozmazaně.

    návštěvnice, noogeta, sona, riana12: děkuji. přijde mi, že mi stejně nic moc už není, jen mě trošku bolí v krku. ale podle toho, kam všude mě doktorka poslala, tak to asi žádná prkotina nebude.

    jana: já jsem právě měla kamarádku, tak měla nadprodukci štítné žlázy a byla chytrá jak einstein zkřížený se sharon stone...

    OdpovědětVymazat
  9. mě tahle rubrika baví a moc, takže ji prosím neruš. tvé líčení je vždycky moc pěkné a vždycky to podle něj zkouším a vždycky to nemám tak krásný jako ty! :D :-(
    a kde bereš inspiraci pro své líčení? sleduješ třeba někoho na youtube nebo to tě tak samotnou napadne?
    Vally

    OdpovědětVymazat
  10. No, tak krasavice teda jsi :-) A zamilovala jsem si tenhle něžný vzhled, musím nějak vyzkoušet :-)
    Jinak se mi zdá, že se pořád a pořád prodlužuje tvůj seznam, co by sis chtěla vyzkoušet :-D Ani jsem nevěděla s mým jedním pidi košíčkem šminek, že tolik kosmetiky vůbec existuje!

    OdpovědětVymazat
  11. vally: maluji se, jak mě zrovna napadne... na youtube koukám opravdu minimálně.

    anonymní: to se ti nezdá, můj seznam se prodlužuje až nebezpečně...

    OdpovědětVymazat
  12. Baví. A pořád se mi to líbí. Právě proto, že je to normální líčení - ve smyslu, že to nosíš. Což je skvělý, protože ukazuješ, že to jde (barevný linky jsou super, fialová tvářenka je super...!).
    A boleníčko v krčíčku je někdy pěkná svině. Máš taky nějaký růžový a žlutý prášky? Brzy se uzdrav ;)

    OdpovědětVymazat
  13. yarisse: tak růžové a žluté prášky ještě nemám, ale ty musí být strašně roztomilé...

    OdpovědětVymazat
  14. i já bych se přimlouvala za zachování rubriky, já ji mám třeba nejraději a líčení i tentokrát moc pěkná, mám ráda fialovou na očích ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...