pátek 21. října 2011

Něco mizí a něco přetrvá.

Občas se prostě stane, že si koupíme něco, používáme to a za dva měsíce jsme překvapení, že ta prokletá předražená piksla s úžasným výrobkem je prázdná. 


Báze pod makeup od Dermacolu je celkem dobrá, celkem hodně chválená, ale taky celkem drahá (pro mě). A proto jsem opravdu nerada sledovala, jak rychle mizí. A navíc ta poslední snad skoro-třetina vůbec nechce z pelíšku ven, pumpička už nefunguje a na to manuální vyndávání prostě nervy ráno nemám. Jinak ale zaslechla jsem, že ta normální varianta prý ubývá pomaleji. Budu to muset vyzkoušet.


Vitacreme B12 je celkem předražený, já ho sice koupila se slevou, ale i tak to bylo dražší než Cicalfate od Avéne. A vzhledem k tekutější konzistenci ubývá dvakrát tak megarychle.


Jako jo šampon proti padání vlasů od YR je balený v hubené flaštičce, taky je ho tam jenom 200 ml, takže se dá předpokládat, že na dlouho to nebude. Ale že po třech umytích bude pryč jedna třetina, to asi nečekal nikdo.


Zvláštní je, že Bioderma mi vždycky v minulosti vydržela věky. Devět měsíců minimálně. Tentokrát jsem po třech měsících dole. Buďto se víc maluji a musím se tedy i víc odličovat (v takovém případě za to viním tento blog). Nebo mám sušší pleť a toho makeupu je na mě prostě po celém dni víc (asi nejpravděpodobnější varianta). A nebo prostě se ta Bioderma změnila a už neodličuje tak dobře jako dřív (prostě bývávalo, bývávalo, bývávalo dobře...).

A jindy se zase stane, že si taky něco koupíme a za dva roky koukáme, že ta pitomá tuba s nefunkčním krémem je pořád napůl plná.


Já mám Jungle od Lush ráda, tuhý kondicionér se hned tak nevidí, vůně je úžasná, barva a forma vtipná. Ale to, že mi vydrží jeden rok celkem pravidelného užívání (asi jednou týdně) a ještě pořád to nebude u konce (odhaduji, že jsem v polovině)... tak to jsem nečekala. Asi si toho dávám málo.


Balzám na nehty od Salusu je snad naprosto bezedný. A nebo každý večer přijdou moji skřítci ledniččíci (skladuji to v ledničce, protože jistí dva příslušníci mé rodiny mi ten balzám jednou ukradly, šťouchaly do něj prstíčkem, polovinu ho snědly* a nejspíše tam naplivaly, takže on pak chudáček nedržel pevnou formu, znovu svou rovnováhu nacházel až v bezpečném chladu lednice) a balzámu mi do krabičky zase přidají, protože jinak to není možné. Používám asi rok, pravidelně, vícekrát za den.


CND se mnou taky vydržel rok. Nečekala jsem to.


Vzhledem k tomu, že tato maska od Crushed Botanicals slibuje tři až čtyři aplikace z jednoho balení, vůbec nechápu, jak je možné, že jsem lehce za polovinou, i když jsem tu masku použila už asi sedmkrát. Možná dokonce osmkrát. Možná dokonce desetkrát, já si to nepočítám.


Toto je moje asi třetí balení krému na ruce s brusinkami od alverde. Pokaždé bylo za dva měsíce pryč, tentokrát mi vydrželo půl roku. Překvapivé? No asi jsem dospěla do stádia kosmetických závislostí, kdy mi doma jeden krém na ruce nestačí.


Taky Vás někdy překvapí výdrž balení? Negativně? Pozitivně? Nebo je Vám to možná dost jedno...

* prohlášení: při této příhodě nebylo zraněno žádné dítě, ani nedošlo k předpokládaným zažívacím potížím.

18 komentářů:

  1. S rychlým ubýváním všech bází bojuju vždycky, a zatím je jedno od jaké značky jsou, vždycky jsou hned fuč. A třeba ten krém na nehtovou kůžičku od Saloosu bych si přála spíš vyhodit, protože je na nic a vážně neubývá..

    OdpovědětVymazat
  2. ja mám pocit, že tie dobré veci sa míňajú straaaaaaaaašne rýchlo a tie zlé ani trochu, hoci sa ich snažím používať rovnako často... zlá burina nevyhynie, či ako sa to hovorí? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Me nejvic rozciluji lesky na rty, prijde mi ze u pulky z nich je treba za 14dni po vsem, jak to maji fikane baleny, tak to vypada jako obrovska tuba, pritom ve finale je toho malicko...

    OdpovědětVymazat
  4. sice lehce mimo téma, ale jsem asi jediná česka, která si myslí, že satin base od dermacolu je k ničemu? :/

    OdpovědětVymazat
  5. jo, souhlas s PlumFoolery-lesky v tý tubičce ubejvaj šíleně rychle a navíc tam ve většině případů neni vidět, kolik toho je...

    OdpovědětVymazat
  6. U těch bází mě výdrž rozhodně negativně překvapila, já tu mám podruhé tu od Elfu a už zase musím rozšroubovávat a pěkně mě to ráno irituje. A ještě do té pitomé piksly není vidět! Ale Jungle je fakt neskutečný, mám tu velký kus ještě z doby, kdy nebyl v pukovém tvaru, a nemůžu se ho zbavit... už chci nějakou změnu, safra! :) Taky oční krém od Lushe je snad bezedný.

    OdpovědětVymazat
  7. lc.: ten jungle fakt nechápu. jako už při koupi mi bylo celkem jasné, že to bude nadlouho... ale dva roky? to asi dřív poletí do koše.

    suzie, plumfoolery: z leskama je taky opruz, ještěže jsem z toho už vyrostla a lesk nepotřebuji k životu.

    jája: možná si jediná. jako bůhvíjaký zázrak to pro mě není (ta ze sephory je lepší), ale asi si ji někdy ještě koupím...

    nina: no to už tak bývá.

    rendy: tak mě třeba ta sephorácká vydržela třičtvrti roku, to si nemůžu stěžovat. ten saloos jsem už taky chtěla vyhodil, ale ještě to přetrpím.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, mohla by si dát tip na nějakou bázi ?

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to mně teda lesky naopak přijdou nekonečné... Nejspíš jsem spotřebovala v životě jen jeden, většinu vyhazuju s minimálně polovinou obsahu... V poslední době s nelibostí sleduju, že mám obrovskou spotřebu makeupu - byla jsem zvyklá na tónovací krém, který mi vydržel asi rok a půl a najednou mám po 2 měsících makeup téměř vypotřebovaný...

    OdpovědětVymazat
  10. trb:nemyslim si, že by lesk byl jako kalhoty, ze kterejch můžeš vyrůst.

    OdpovědětVymazat
  11. inak to s tou biodermou sa mi deje tiez...

    OdpovědětVymazat
  12. Mně výdrž překvapí většinou negativně a to u věcí, který bych ráda, aby se ztrácely radši samy :D

    Ale abych uvedla i nějakou výjimku, tak linky na oči mi vždycky vydrží dlouho, ačkoli je použivám neustále. Např. gelové od MAC očividně bezedné - a to je jen dobře :D

    OdpovědětVymazat
  13. sl.jahodová: já jich zas až tolik vyzkoušených nemám, ta ze sephory byla asi nejlepší, ale přijde mi, že už se neprodává. myslím takovou tu v bílé tubě s nápisy sephora professional.

    viennettka: přijde mi, že s lesky je to buď tak nebo tak... žádný lesk mi nevydržel nějakou rozumnou dobu. buďto je hned pryč nebo ho mám dva roky a ještě ho neubylo...

    suzie: myšleno obrazně, ale je to tak. lesky jsem používala hodně, ale čím jsem starší, tím víc jsem rtěnková a lesky mi nechybí vůbec, i když jsem žádný už rok nekoupila...

    evie: zvláštní, že by přece jen změnili složení?

    černá moora: tak linky na oči mi taky vydrží, to dřív většinou vyschnou, než je já spotřebuji. jo a mac fluidline mám v mercu - první věc od mac, kterou opravdu chci.

    OdpovědětVymazat
  14. trb:je fakt, že jsou lesky a lesky. Musim říct, že takový ty moc třpytivý se mi nelíběj a i já si na ně připadám stará:D. Nicméně ,,obyčejnej" lesk bez třpytek, s ovocnou příchutí..hm, pro mě nic lepšího:)

    OdpovědětVymazat
  15. suzie: to ale není tak, že bych na ně byla stará, jen prostě mě už lesky nezajímají... no nějak jsme se do toho zamotaly.

    OdpovědětVymazat
  16. Já si teda nemyslím, že zrovna Fliudline by bylo něco, co u MACu opravdu stojí za to. Pokud si je ale opravdu budeš kupovat, jen tě chci varovat, že černé mi vyschly neuvěřitelně rychle, jako žádné jiné gelovky ne. Naopak stříbrné jsou i po roce a půl stále perfektní - těsně po nákupu byly ale neuvěřitelně měkké, měkčí než Essence a teď mají tu konzistenci tak akorát. Takže vysychají taky, jen mnohem pomaleji.

    OdpovědětVymazat
  17. Já nevím, jestli jsi to už někam nepsala, ale jak přesně používáš ten Jungle? Já s ním fakt bojovala, prohrála jsem a bylo mi to docela líto.
    Jinak moje lesky taky neubývají a pěkně mě to rozčiluje, chtěla bych si koupit další a další, ale je to zbytečnost. Zato u mě mizí makeup a korektor rychlostí blesku. Jo a bronzer. Dva za rok spotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  18. blanche: jungle použivám: umyji vlasy, mokré vlasy přejedu pořádně junglem, nechám chvilku, vlasy ještě promnu, opláchnu a hotovo. ale je pravda, že ten kondicionérový efekt nic moc, jestli je někdo zvyknutý na normální kondicionér, tak mu to asi stačit nebude a bude se zamýšlet, co dělá s tím junglem špatně. já se kondicionérem normálně moc neobtěžuji, takže výsledky vidím i s junglem. ale je pravda, že ta aplikace je opruz. a čím je to menší, tím větší opruz to je.
    vůbec nechápu, že ti mizí makeup a korektor, to já mám jedno balení makeupu minimálně na půl roku, spíš na osm až deset měsíců. korektor tipuji, že mi vydrží tak dva roky... a bronzer mám doma vlastně jenom jeden, už ho mám asi čtvrtý rok a sice jsem na dně (uprostřed), ale ještě to vidím na dalších šest až osm let spokojeného spolužití... jak to děláš?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...