úterý 25. října 2011

Přírodní kosmetika - rtěnky: GingerLuvs

* zakoupené za mé vlastní peníze s využitím Heartsy



Tak jo, nebudeme si mazat med kolem pusy... toto nejsou žádné rtěnky. Oni si tak vlastně ani neříkají a ve skutečnosti to jsou Tinted Lip Love a set tří kusů se prodává jen za $10, což není špatná cena. Mě asi trošku zmátla ta věta, kterou mají v popisu, aneb že nabízí jen malé množství minerálního pigmentu, přesně to správné množství. A víte co Vám řeknu, potřebuji přesně mnohem větší správné množství minerálního barviva, protože toto prostě nejsou rtěnky, jsou to takové lehce tónované balzámy, které jsou sice příjemné, ale (ještě jednou to zopakuji) to nejsou rtěnky. No jo, však víte, nemůže se člověk zavděčit všem a já jsem v tomto případě ta nespokojená.



Balzámy jsou moc příjemné, na rtech jsou vláčné a voňavé, tuba je placatá, popsaná i seznamem přísad a příloh. Ty tištěné štítky se sice trošku sloupávají a celé balení je z levného kraje, ale jinak pohoda.




Lolita
... je hnědý odstín se snahou vyrovnat se červené. Takže v reálu by opravdu rád vypadal červeně, ovšem stále jakoby prosvítá ten hnědý základ, což mě irituje, protože hnědou na rtech nenosím, mám pocit, že je to silně neslušivý odstín. Takže hádejte co... Lolita se mi nelíbí.



Nearly Nude
... je tělový odstín, který si to naprosto nelogicky kazí takovým zlatým odleskem. Nejsou tam vyloženě třpytky nebo něco, ale ta zlatá při odrazu světla celkem vykoukne, což mě opět irituje.



Pretty in Pink
... je nudný odstín růžové, takové té, co jsme už mockrát viděli a nejspíš ještě hodněkrát uvidíme. Trošku si to vylepšuje tím, že jde spíš lehce stříbřitě než zlatě po světle, ale jinak nic speciálního.


Jak teď tak koukám na ty odstíny na rtech, tak moc neodpovídají, Lolita je na mně mnohem víc hnědá a Nearly Nude je mnohem víc žlutá... odstíny na ruce ale odpovídají. Kolem a kolem když to vezmu ještě jednou dokola, tak to nejsou špatné balzámy na rty. Jestli máte rádi barvená Labella a jiné, tak tady nebude zklamaní, za zhruba dvě stovky dostanete ty balzámy tři a odstíny jsou použitelné. Jen prostě to nejsou rtěnky, takže já jsem zklamaná hodně...

8 komentářů:

  1. Ten první odstín je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  2. No a na fotce Ti odstín Lolita sluší:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som Lolitu dostala zdarma k objednavke toho uzasneho rozjasnovaca (este raz diky za tip!!) schvalne som ju vyhrabala z kabelky a fakt! nie je vobec hneda, ale vinova (zmenila teta zlozenie?). ja mam tento balzam rada, lebo je tak akurat mastny. pouzivam tie fixkove rtenky, ktore vysusuju, takze este to potom pretriem balzamom a tento tu farbu tak prirodzene dosyti. ja som od neho nic necakala, resp. som ho vobec necakala, takze sa v podstate nemam na co stazovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Farby sú krásne a vyzerajú, že kvalitne hydratujú. Ktovie ako by som s nimi bola spokojná na vlastnej koži :))

    OdpovědětVymazat
  5. Lolita je super :P
    Zakládám blog.. za klik na follow bych se vůbec nezlobila :P

    http://pink-no.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. ze svetlofialova rtenka: http://www.etsy.com/listing/16068261/lilac-lipstick-organic-and-hand-poured

    OdpovědětVymazat
  7. jana šamalík: ta je krásná, ale za dvacet dolarů? tak to by musela být vykládaná zlatem. a lolita je fakt na mě hnědá, je to dobře vidět i na té fotce na ruce... asi jsem měla smůlu.

    dejna: já se podívám, až budu mít někdy čas.

    ruby: tak to zase jo, hydratační a výživné jsou krásně.

    noogeta: elee.: no jo, ale ten první obrázek na rtech fakt neodpovídá skutečnosti...

    OdpovědětVymazat
  8. Ja sa pridavam, Lolita sa mi paci tiez :) Iba ti chcem povedat, ako velmi sa mi paci ze robis recenzie aj na produkty ktore nie su len tak vsade bezne dostat, velmi ma tym inspirujes.

    Lucia
    http://whatluciadid.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...