čtvrtek 13. října 2011

Vitacreme B12

* produkt koupený za mé vlastní peníze na Cosme-de

Tento krém má tak trošku zázračnou pověst. Působí na akné, působí proti vráskách, účinně podporuje regeneraci pokožky. Celé je to zabalené do lehce doktorského, medicínského a vědeckého hávu, jakože toto není běžná kosmetika, ale něco lepšího a většího. A tento krém byl pro mě taky plný překvapení.



  1. Barva. Krém je růžový. Tak pěkně holčičkovsko růžový, což jsem vůbec nečekala. Hlavně vůbec nechápu, že když už někdo o tom krému píše, tak že tam taky nepřipíše tu barvu. Protože pak já předpokládám, že barva je normální nudná bílá, a růžová mě jen šokuje.
  2. Konzistence. Krém je opravdu lehký, rychle se vstřebává. Všude jsem se dočetla, že Vitacreme je hutný a mastný a není vhodný na den pod makeup. Tak nevím, asi jsem dostala špatné balení.
  3. Účinky. No zázraky se nekonaly. Na akné to nepomáhá. Jestli to něco dělá s vráskami, co já vím, asi taky ne. A jako regenerační zázrak to taky není až tak zázračné


    Prostě jsem čekala, že to bude něco jako Avéne Cicalfate, hutný bílý krém, který dokáže za noc zregenerovat a uzdravit pokožku a který jsem používala příležitostně vždy po aplikaci a smytí masky. Tak Vitacreme B12 není nic takového. Ustoupila jsem tedy od svých plánů a začala jsem Vitacreme používat jako běžný noční krém. Vzhledem k tomu, že jsem po měsíci neviděla žádné účinky, tak jsem ho přestala takto užívat a schovala to balení do skříně. Teď se s ním namažu občas, jednou až dvakrát týdně, vždy po použití masky. A přijde mi, že takto celkem funguje. Podpoří účinek masky a ráno mám opravdu hezčí pleť. Což mě přivádí k tomu, že můj původní plán vlastně funguje a Vitacreme je regenerační krém podobný Avéne Cicalfate. Což vlastně značí, že jsem geniální? No nic. Jestli něco takového potřebujete a jste fanoušci asijské kosmetiky, tak si to kupte. I když jako počítejte s tím, že Vitacreme se vyrábí ve Švýcarsku, on jen v Asii je oblíbený a v Evropě ho nikde snad nekoupíte. A jestli chcete jen dobrý regenerační krém, zajděte si do lékárny pro Avéne Cicalfate.

    8 komentářů:

    1. ac to je recenze na vitacreme, pujdu si koupit ten od Avene :-D

      OdpovědětVymazat
    2. s Avene musím souhlasit, je to skvělá značka :-) mám jejich řadu Cleanance a ta je nejlepší, co jsem kdy měla na akné..

      OdpovědětVymazat
    3. Ten Avene krém mám a popravdě moc nevím co s ním. Píšou na drobné ranky, suchá místa apod., ale na ranky jsem neměla pocit, že by pomáhal a mazat ho na nějakou trošku větší plochu mi zas přijde, že všechno opatlá... Ty si ho dáváš normálně na celý obličej? A jak ho dokážeš vetřít? Nebo necháváš vrstvu, kterou ráno setřeš?

      OdpovědětVymazat
    4. plumfoolery: schvaluji.
      žanet: tak tu jsem nezkoušela.
      dejnicka: dávala jsem ho na celý obličej místo nočního krému, a přišlo mi, že se celkem vsákne a ráno jsem nebyla ani mastná ani nic, jen jsem měla opravdu viditelně hezčí pleť. jen bych ho nedávala moc často, já jsem používala asi tak jednou týdně, vždycky po masce (v té době mask of magnaminty od lush - výsledky úžasné). taky je skvělý po mechanickém mačkání /čištění pleti, do rána zrovna ten cicalfate mi naprosto zredukoval jakékoliv červené fleky nebo jiné následky a opravdu podpořil regeneraci.

      OdpovědětVymazat
    5. Aha, děkuji, jsem zas o něco moudřejší a vyzkouším ho tak.

      OdpovědětVymazat
    6. ... což mi příhodně připomíná, že cicalfate pomalu dosáhl všech stran své tuby (že je ho na dně se tady nějak nehodí :)) a chtělo by to nutně další balení.

      OdpovědětVymazat
    7. btw. kdysi jsem si ho původně koupila na prasklý koutek a lékarnice mi to tehdy chválila a říkala, že ona ho občas s oblibou napatlá na celý obličej - takže jsem to pak taky zkusila (ono přece jenom ho po původním využití dost zbylo ;) a co s ním, že) a je to opravdu příjemná záležitost.
      Dokonce ani pod ten make up to nevadí(a když se ochladí, tak spíš naopak).

      OdpovědětVymazat
    8. Ten krém je v Asii tak populární údajně díky tomu, že jedna asijská (japonská?) herečka kdysi řekla, že na něj nedá dopustit.
      Rejčka

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...