čtvrtek 10. listopadu 2011

Becca&Mars: Time Revolution Serum

* zakoupené za mé vlastní peníze přes Heartsy na Etsy

Strašně se mi líbí balení tohoto séra... Skleněná lahvička se skleněným kapátkem a jednoduchou etiketou. Balení je 0,5 oz, což si sice nejsem moc jistá, kolik toho je, takže tipuji 20 ml. Každopádně sérum používám jen večer, na vyčištěnou a ještě mokrou pokožku, zatím mi to vystačilo na asi dva měsíce a hádám, že čtrnáct dní (možná měsíc) to ještě dá.


Sérum má takovou lehce nažloutlou barvu, což na obrázku (s hanbou přiznávám) není moc vidět, vůně je celkem silná a musela jsem si na ni zvykat. Ono to totiž voní jako jalovec nebo prostě taková nějaká kořeněná bylinka (no obsahuje to esenciální oleje neroli a jasmínu, tak to určitě bude ono). Ovšem na vůni jsem si už zvykla, nevadí mi a často ji už ani neregistruji při nanášení. Sérum jsem dávala na obličej a také jako noční oční krém, stačilo mi asi tak osm kapek, i když přiznávám, že by mi nejspíš stačilo těch kapek i jenom pět, jen jsem byla líná, to pořádně roztírat. Sérum nedráždí oči a na pleti je moc příjemné, rychle se vsakuje, i když asi půl hodiny zanechá takový pocit lehce mastné (olejově mastné) pokožky. To bude asi tím, že si toho dávám moc.


Sérum je na obličeji strašně moc příjemné, po nanesení je pokožka jakoby hladká a lehce rozjasněná (no tak jo, to má na svědomí nejspíš ten reziduální olej na povrchu pleti, než se vsákne). Pleť je pak strašně příjemná na dotek, taková hladká, jemná a sametová. A je to moc příjemné, každý večer po namazání se musím pořád otlapkávat jak nějaký úchyl, ale prostě si nemůžu pomoct. To je ovšem jediný efekt, kterého jsem si během těch dvou měsíců všimla, nepřijde mi, že by sérum nějak redukovalo vrásky nebo působilo proti stárnutí pleti. Ale je pravda, že tyto účinky se opravdu těžko pozorují a já mám teď nějak moc pěknou pleť, tak co já vím... možná je to zásluhou i tohoto séra nebo jakéhokoliv jiného.


Tak nabízí se samozřejmě ještě srovnání s obličejovým regeneračním olejem od Saloosu, ale já k tomu asi moc nepovím. Saloos jsem sice kdysi používala, měla jsem snad dvě varianty (Levandule a Ylang-Ylang), ale už si to moc nepamatuji. Hlavně jsem tenkrát měla úplně jinou pleť (naprosto absolutně problematickou), na kterou mi ty olejíčky moc nepomohly, spíše mi přišlo, že nedělaly vůbec nic (ani pozitivního ani negativního). To naopak teď tento olej mojí pleti vyhovuje a opravdu mi přijde, že se mi lehce vyčistila a sjednotila pleť, a olej mi také přijde dostatečně regenerační a hydratační, i když je pravda, že na nose se mi občas nějaká ta suchá šupinka vyskytne (a to bude nejspíš tím, že už měsíc chodím s přerušovanou rýmou).

Takže co asi tak dodat závěrem. Toto sérum je moc příjemné a opravdu ráda jsem ho používala. Pokud ovšem vezmu v úvahu jeho cenu ($9,50) a dostupnost, tak mi přijde, že ty od Saloosu jsou přece jen obstojnou a příjemnou náhradou.

7 komentářů:

  1. Ja se tehle olejicku celkem bojim. Prestoze mam sucho plet, tak se mi sem tam nejaky pupinek udela a bojim se, ze tohle by k tomu presne vedlo.
    Jo a k tem vraskam, ja je u kazdeho kremu, ze to na ne nepomaha...neni to treba tim ze zadny nemas? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, já se taky bojím, mám olejíčky nějak špatně zafixovaný, olej=mastný=pupínky:)
    Vím, že všude čtu, že ne, ale na mě tohle nepůsobí, už jsem měla takový menší zápal, že teda vyzkouším Saloos olejíčky, ale nakonec jsem odešla jen s něčím na ruce:)

    Máš obličej jako panenka, tak kde by ty vrásky měly být?:)

    OdpovědětVymazat
  3. ale vrásky mám. přerušovanou mračivku na čele a něco málo kolem očí. je pravda, že od všech těchto krémů spíš očekávám dlouhodobé účinky, takže dost těžko něco posuzovat po třech měsících používání.

    já mám třeba olejíčky na obličej docela ráda, jen jsem na to trošku zapomnětlivá. protože oleje se mají dávat na vlhkou pokožku. a večer se mažu vždycky po sprše, takže to by problém být neměl. ale je to problém, protože můj první reflex, když vylezu ze sprchy je: utřít se... a pak mi teprve dojde, že se musím namazat olejem, takže se musím znova namokřit.

    a rozhodně si myslím, že se olejů na obličej bát nemusíte. třeba hlavně ty saloosu jsou opravdu z levného kraje a na vyzkoušení ideální...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak při popisu séra jsem si hned vybavila Saloos olejíčky na pleť, na kterých jsem jednu dobu fakt ujížděla. Teď mám jen dva- jasmín, růže, vůně o obou je taky dost podobná jalovci:-)ale jsem dost líná se mazat každý večer, takže nějaké účinky extra nepociťuju, prostě mi stačí, že je pleť namazaná a nedělají se mi po tom pupínky

    OdpovědětVymazat
  5. Mám poměrně smíšenou pleť, takže bych do toho asi nešla i když mě láká jak říkáš že je ta pleť pak krásně heboučká

    Zrovna na mém blogu probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. co se olejíčků týká, tak miluju Decleor - původně jsem se bála, jestli olej určenej na mastnou/smíšenou pleť na ni bude fakt i fungovat a neucpávat póry, ale zbytečně, funguje parádně
    od tý doby jsem jich od něj vyzkoušela víc, ale stejně mám nejradši Neroli, navíc krásně voní, ne nadarmo se celá ta řada jmenuje Aromessence ;))

    jinak 0.5 oz je 15 ml

    OdpovědětVymazat
  7. černá moora: děkuji, děkuji moc. hledala jsem to (sice ne megaintenzivně) a nenašla. což mě deprimovalo, protože už jsem to kdysi věděla.

    markéta trpišovská: no... prostě nutno vyzkoušet.

    návštěvnice: hele, třeba do toho ten jalovec přidávají... možná pro větší aromaúčinek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...