středa 30. listopadu 2011

Beija-Flor Naturals

Tak jo, tento balíček mi doma leží už dlouho. Dva týdny? To ne. Spíš měsíc. Možná měsíc a půl. Ten čas nějak letí a zapomínám. A já jsem pořád nevěděla, co s tím. Přijde mi, že kosmetiky mám doma tolik, že mám snad vystaráno do konce příštího roku. No ale už se mi v hlavě rozjasnilo, takže čtěte a na konci Vás čeká překvapení.



Nakupovala jsem přes slevový kupón Heartsy, tentokrát jsem se vyhnula prvotnímu návalu a objednávala až měsíc po vydání kupónu. Platila jsem $9 za $21 hodnoty zboží, poštovné se muselo platit zvlášť, vyšlo na $5,70, to je víceméně normální. Balíček byl doručen celkem bleskově, dva týdny... možná o něco méně. Objednala jsem si:
Organic Shea Butter Soap and Shampoo Bar, Cranberry Sauce

Obě mýdla jsem objednala ze tří důvodů. Protože jsem chtěla masku (no však víte proč), ale byla vyprodaná. Protože k mýdlům bylo poštovné zdarma. A protože jsem se nemohla rozhodnout, jestli je moje pleť spíš mastná nebo suchá. Pleť mám víceméně normální, někdy mám šupinky suché kůže, jindy jsem mastná jak olejová skvrna a většinou mě žádný z těchto projevů netrápí natolik, abych začala cíleně nakupovat péči pro daný typ pokožky. Ovšem uznávám, že nechávat si obě dvě mýdla, je poněkud marnotratné a chamtivé. A protože bych tato spotřebovávala nejspíš rok a chci si tolik jiných čističů nakoupit a vyzkoušet, je nutno přikročit k činům a jednat.

Raspberry & Aloe Soothing Bar for Dry and Sensitive Skin

Honey Cinnamon Detox Bar for Combination to Oily Skin


UKONČENO. A tak přichází chvíle pro Vás. Aneb jedna/ jeden z Vás může získat jedno toto mýdlo. Pravidla jsou následující:
  • Soutěže se může zúčastnit kdokoliv,
  • kdo zanechá komentář pod tímto článkem
  • nejpozději v neděli 4.12.2011.
  • V komentáři je nutno specifikovat, které z mýdel chcete (mastná x suchá pleť)
  • a také proč ho chcete.
  • Vítěze vyberu já osobně (podle sympatií, obsahu komentáře, nutnosti dané osoby toto mýdlo vlastnit a dalších proměnných), takže si na důvodech a komentářích nechte záležet.
  • Vítěz bude vyhlášen v průběhu následujícího týdne.
  • Soutěž je otevřena všem, tedy i mezinárodně.
  • V komentářích buďto zanechte svůj e-mail, na kterém jste k zastižení. Nebo pozorně sledujte blog v příštím týdnu a po vyhlášení vítěze mě kontaktujte do 24 hodin.
  • Obě mýdla, která jsou předmětem této soutěže, nebyla nikdy rozbalena a stále jsou v originálním přebalu (průhledný nějaký plastový sáček, viz fotografie).
Tak to je snad vše a přeji krásný den.

25 komentářů:

  1. Ahoj, chtěla bych mýdlo na mastnou pleť.
    A proč? Protože s ní léta bojuji a zkouším všechno možné i nemožné, abych se jí zbavila. Mohla bych napsat traktát o výrobcích proti akné. Prostě je to takové moje prokletí.
    měj se krásně.
    zakova.vl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. A safra, zrovna jsem se dnes probudila s takovou nevtipnou a nedůvtipnou náladou, ale i tak to zkusím, protože to mýdlo na suchou a citlivou pleť bych strašně moc chtěla! Protože miluju maliny, protože má tvar srdíčka, protože jsem ještě nikdy mýdlo na obličej nevyzkoušela a už dlouho to zkusit chci, protože bych hrozně chtěla něco co se kupuje přes Heartsy systém, ale zatím jsem osobně byla líná přijít na to jak na to, protože bych hrozně chtěla něco vyhrát zrovna u tebe;-) A taky jsem byla tenhle rok strašně moc hodná holčička, tak si to určitě zasloužím:-D
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já bych ráda mýdlo na mastnou pleť, protože už hrozně dlouho marně hledám nějaké čistidlo, které by nevysušovalo a bylo přírodní. Mýdélko je roztomilé a nemám ráda věci v lahvičkách - tuhá podoba věcí se mi začíná líbit víc a víc, lépe se s ní pracuje i cestuje ;) a taky budou Vánoce, že jo, každý dárek by potěšil..

    katushkaa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Raspberry & Aloe Soothing Bar for Dry and Sensitive Skin by som si prosila, ak by sa dalo :)
    Mam neskutocne suchu plet a niekedy je mi az do placu, ked pouzijem krem a namiesto toho, aby mi pomohol, sa mi z neho este vyhadzu nejake vyrazky :( Som schopna vyskusat asi vsetko, co by mi mohlo pomoct. Inak by ma zaujimalo, ci tak krasne, ako tieto mydla vyzeraju aj vonaju :) O heartsy som pocula prvy krat vdaka Tebe, tak ak by sa mi nepodarilo vyhrat, sa na to vrhnem asi sama :D Dakujem za moznost zucastnit sa a super informacie ;)

    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. A ja bych rada mydlo pro suchou plet! Protoze proto! Protoze se blizi Vanoce, protoze me tuha mydla na oblicej zatim neoslnila (jsem ve stejne situaci jak ty s tuhymy sampony), protoze jsem jeste nikdy nic nevyhrala a protoze o tom napisu na blog...a taky protoze jsem velky ingorant a prestoze o Heartsy porad ctu, absolutne netusim o co jde:D A teda chvalim, za takovy uvedomely krok!

    OdpovědětVymazat
  6. Mýdlo na obličej? Já nic takového neznám! A víš co, když já něco neznám, musím to poznat, musím to mít a prostě a jednoduše to chci. A proč ještě? Protože se blíží Ježíšek a ten mi letos donese tak možná nové ponožky a pyžamo, ve kterém budu plápolat :D Takže mít ňuňavé srdíčkové mýdlo pro mou extra vysušenou pleť by se zkrátka šiklo! A ještě něco, poslední věc co jsem vyhrála, byla v sedmi letech, hrníček od Danone s motivem rodiny Smolíkovic. A to už mě nebaví! :D

    OdpovědětVymazat
  7. ja by som rada mydlo na mastnú pleť...prečo? lebo sa mi ľubi tvar srdiečka, aj keď mám okolo seba lásky až až... lebo nepoznám Heartsy a rada by som spoznala
    a veru, tiež som ešte nič nevyhrala, v škole som totálny priemer, na telesnej som bola vždy posledná, až som to vyriešila oslobodením :-D
    svoju rodinu som vyhrala, to je pravda :-)
    mám maličkú dcérku, takže stále čosi okolo nej, o chlapa sa nestarám, tak by som potrebovala toto mydlo, aby som sa mu neprestala páčiť :-D xixi

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Chtěla bych to na mastnou pleť..nikdy jsem mýdlo na obličej nezkoušela, tak teď by byla super příležitost to změnit:-)Udělalo by mi to obrovskou radost!
    teleska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Mně by se hodilo to na masntou pleť, protože momentálně prožívám snad nejmastnější období v životě - a není to hezký pohled a nějak to nejde zastavit :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem na tom asi jako ty. Někdy mám pleť suchou až se dělají šupinky a pálí. Jindy je pleť mastná, že by se maz dal stáčet :D Hm, tak teď babo raď, které bych chtěla více. Asi to na scuhou pleť - většinu roku je stejně zima, hnusně, vítr - to mívám pleť suchou a citlivou.
    A proč? Prostě jej chci! :D Nikdy jsem neměla tuhý šampon, tuhé mýdlo na obličej. Mýdlo na obličej vlastně zní divně :D Chtěla bych to prostě vyzkoušet. Nějaké super hydratační, vyživující, aqua, oxygen, O3 a nevím jaké krémy mi na tu suchou pleť nepomáhají :(
    A vůbec nějak nechápu ten systém nakupování na Heartsy :D

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych asi chtěla to na mastnou, i když taky nevím. Moje pleť si v podstatě žije vlastním životem bez ohledu na mě.
    A proč bych ho chtěla? Protože jsem mýdlo na obličej nikdy nezkoušela, protože musím pleť zkrotit a ukázat jí, kdo je tady pánem, protože můj obličej vypadá jako kůže 14 letého puberťáka v rozpuku, protože od ledna mám novou práci a potřebuji vypadat repre:) a taky proto, že budu poprvé v životě trávít vánoce úplně sama v zahraničí, tak bych aspoň pod stromečkem (čti pod větví) měla jeden pěkný, užitečný dárek.

    ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. No tak si zcela otevřeně říkám o mýdlo na mastnou pleť, neb se můj obliček zbláznil a vypadám jak...ach jo, to snad ni na střední jsem neměla na obličeji takovu neplechu:)No a ještě tvar srdíčka, myslím že by mu to v mojí koupelně slušelo.
    A když ne, tak nevadí, dneska mi dorazila po dlouhé době taky zásilka a já už zase zírám co kde jinde nakoupit...

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych si rád řekla o mýdlo pro suchou pleť :) Nemám ji vyloženě suchou, ale po všech přípravkách mám vyrážku, která nezmizne ani za týden. No a když už jsme u toho, tak se obličej, která má sklony k nedokonalostem nejlépe léčí,tak, že je to mastnota na mastnotu. Tedy u mě to tak alespoň je protože když se mojí "nádheru" ty ošklivé červené ehm co mají puberťáci..i já tak se je snažím vysušit a ono je to ještě horší, škrábat si to fakt nebudu. Myslím, že by mi tohle mohlo zabrat, věřím tomu. Nikdy jsem neslyšela o tom, že by existovalo mýdla na pleť, které je speciálně na suchou nebo mastnou pleť, informace se ke mně nějak nehrnou nebo co :D Mohlo by to vyhovovat v obchodě jsem zatím nenalezla nic co by se k né pleti hodilo, i když je to taková obvyklá T-zona, ale víš co no. Už to nějak neplatí. :) Byla bych opravdu šťastná kdyby si mě vybrala už jen pro to, že jsem nikdy nic v životě nevyhrála, nebylo mi nic přáno asi, ale na druhou stranu nechci být nějaká chamtivá mrcha s prominutím a tak to přeji vše a ať to dobře slouží :) Já budu mít hlavně dobrý pocit toho, že jsem se zůčastnila, přidala jsem ti sem nějaký pěkný komentář (doufám :)..) a mám pro tebe dobrou zprávičku, máš další followera..čtenáře :) Máš úžasný blog a jsem ráda, že jsem ho nalezla, něco takovéhleho jsem potřebovala, děkuji! :)




    PS: A omlouvám se za moji menší slohovku, ale já prostě musím psát a psát dost, když něco píšu, hrozně se rozepisuji :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéé super, další možnost vyhrát :D. Doufám, že se mi to někdy u někoho v dohledné době podaří (nemyslím tím, až mi bude třeba 100). Jinak mám asi neuvěřitelnou smůlu :)). Taaakže bych si přála mýdlo na mastnou pleť, protože se teď blíží Vánoce (jupííí!) a já miluju vůni skořice víc, než kdy jindy. A jak přemýšlím, tak mě vůbec nenapadá nic, co bych měla vyrobené z kakaového másla. Možná to tak není a začnu od teď pilně studovat etikety z čeho to je! a tak, (ikdyž asi nezačnu, protože bych se u toho unudila :D). Asi špatný přístup, ale to se změní!! Sice nevím, v které desetiletce, ale určitě to bude jinak. A to co jsem teď napsala asi není důvod k tomu získat mýdlo, co? Tak by mohlo být asi proto, že mám strááááááášně mastnou pleť (nekecám!) pořád na ní něco plácám (teď kecám), no vlastně ne!, ale i tak pořád mám akné a můžu se stavět na hlavu (to neumim) a stejně mi to nepomůže :((. No měla bych se sice učit, ale to mi došlo až teď.
    P.S. s tím učením asi kecám, protože s touhle rozvernou náladou (to si určitě poznala i ty :D) se nenaučím ani abecedu!
    P.S.2 Teď jsem si uvědomila, že tímhle trapným (doufám, že jen trochu) komentářem nic nevyhraju, ale za
    1) musela bych to přepsat

    2) mám skvělou náladu a musím se s váma o ní podělit :D.
    P.S.3 takže se na mě nezlobte a užívejte života a mějte se sejně dobře jako já a bude vám hééj!
    P.S.4 jsem tele! sice se skvělou náladou, ale i tak, teď jsem chtěla dát "přidat komentář" a já bych zapomněla na mail takže....
    P.S.5 tady je :D. z.borovice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ehm, ehm...tak já bych si moc přála to mejdlíčko na suchou pleť...páč jsem nedávno zjistila, že se mi v mých 21 letech dělají vrásky a já mám z toho celkem špatný pocit...nechci mít vrásky...chci vypadat v padesáti na třicet(nejlépe bez plastik)..no a nemůžu najít nic co by mi pleť vyčistilo, ale zároveň nevysušovalo...taky bys mi s ním udělala před Vánoci radost, jelikož žádnou kosmetiku pod stromečkem nenajdu, neb se to mé praktické mamince jeví jako zbytečný přežitek doby..taky jsem nikdy nic nevyhrála(prádelní koš z myslivecké tomboly jsem věnovala babičce)...no a jako poslední důvod uvedu, že jsem si už víc jak dva týdny nekopila žádné sebezkrášlovadlo...takže bych si ho opravdu moc přála :)))

    OdpovědětVymazat
  17. ešte dnes som sa chválila, aké poviedky som zvyla písať a koľko diplomov som za ne dostala a teraz ani neviem, aký zaujímavý dôvod by som tu uviedla. hlúposti mi napadajú, ako napr. že ja si nikdy nič zo zahraničia neobjednávam a preto nemám šancu sa k nemu dostať iným spôsobom. alebo že vonia po škorici a mede, čo by som teraz pred vianocami úplne uvítala, alebo zrejme najvýstižnejší dôvod: že som chamtivá a proste ho musím mať !!! :D pre istotu končím, lebo mám zo seba zlý pocit a môj komentár je zrejme jediný, kde sa nevyskytujú slovíčka "prosím" a "ďakujem" :)

    OdpovědětVymazat
  18. ach jaj, jasne : niki1510@azet.sk
    no a samozrejme to na mastnú pleť...

    OdpovědětVymazat
  19. Hm, no tuhé čistítka na pleť poznám z Lushu a taký Coalface je úplne eňo ňuňo, len keby sme ten Lush mali aj na Slovensku.. No áno, je tu internet, ale nie som veľmi ostrieľaná v internetovom nakupovaní. Taká dobrá skúsenosť s mydielkom na zmiešanú/mastnú pleť z Heartsy by ma mohla inšpirovať a nakopnúť k nejakým tým internetovým nákupom..;)
    Nikavero - veri.soltesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj. Uvítala by som mydielko na mastnú pleť a to z veľmi prostého dôvodu: dnes mám narodeniny :o) Pekný deň želám :o) isabelle@isabelle.sk
    www.isabelle.sk

    OdpovědětVymazat
  21. To jsou mi zase dilemata - potřebuju mýdlo na suchou nebo mastnou pleť? Může se suchá pleť lesknout jak psí kulky? Hm, asi ne, prosím tedy o mýdlo na mastňáka.
    A zasloužila bych si ho vyhrát, jelikož marodím, musím držet jaterní dietu, jsem příliš unavená na jakékoliv povyražení, takže namydlení obličeje by mě mohlo výrazně povznést na duchu! Možná i vyléčit! V tom případě se o Tobě nezapomenu pochvalně zmínit v médiích (kam mě po tomto zázraku zaručeně pozvou) a čeká Tě hvězdná dráha zázračné kosmetické guru a léčitelky.
    Děkuji a těším se. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Pretože sa idem vydávať a moja mastná pleť potrebuje zúfalo zachrániť! ;-)
    Zelenykrokodil@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Poslušně hlásím, že bych si přála vyzkoušet mýdlo na suchou pleť, protože nějaké čistítko už strašně dlouhu hledám. Mám sice olejíčkové období, ale i to časem odezní a potřebuji alternativu=) Navíc je mi sympatické, že člověk tím nepodporuje výrobu dalších sto padesát miliard obalů. No a roztomilost mýdla už je jenom sladkou třešničkou.
    dandula6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já bych si přála mýdlo na suchou pleť :)..hlavně proto, že mám dneska narozky (21, fuj)..a od našich jsem bohužel žádnou kosmetickou vychytávku nedostala..ač jsem si zažádala :/..a tohle mejdlíčko by to mohlo ještě změnit :)..
    Klára
    S.pirit@seznma.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...