pátek 18. listopadu 2011

Blogozeniny

A tak svému blogu přeji vše nejlepší, ať se mu daří v tuhé konkurenci. A ať roste jako z vody.


33 komentářů:

  1. Tvému blogu přeji všechno nejlepší, ať si stále drží kvalitu, kterou má!!!
    Přeje věrná čtenářka Eva:)

    Kde máš kachničky?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji a přeji i do budoucna spoustu nápadů na kvalitní články a stále více čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také gratuluji:) A doufám, že takhle "slavit" budeme ještě pár let, jinak nevím co bych četla!)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju všechno nejlepší a gratuluju ke skvělému blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky moc gratuluju a přeju (si) hodně nových příspěvků! Mmch kachničky se mi líbily víc!

    OdpovědětVymazat
  6. vsetko najlepsie!!!! :)

    ps: chvalim novy dizajn!

    OdpovědětVymazat
  7. aj ja sa pripajam a zelam vela, vela citatelov blogu a tebe vela dalsich krasnych inspiracii na pisanie clankov a recenzii!

    OdpovědětVymazat
  8. Také se připojuji a přeji vše nejlepší a hodně čtenářek (čtenářů).
    Kde jsou kachničky? :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Vsechno nejlepsi! A kde jsou kachnicky???

    OdpovědětVymazat
  10. blog moc děkuje za blahopřání.
    kachničky jsou na neplacené dovolené.

    OdpovědětVymazat
  11. :) pripájam sa ku gratuláciám ... prajem veľa veľa úspechov a veľa veľa nápadov na ďalšie skvelé posty

    OdpovědětVymazat
  12. tak všechno tooo... a ať nám sloužíš!

    OdpovědětVymazat
  13. Hurá hurá, všechno nejlepší!!! Doufám, že blog dostal k narozeninám nějaký pěkný kosmetický dárek;-)
    P.S. Nechce se mi ani věřit, že ten čas tak letí...

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno nejlepší!!!!!!!:o))))))Stáňa

    OdpovědětVymazat
  15. Taky přeju blogu i Tobě všechno nejlepší!! Jste super!:)
    Jana

    P.S.: Když udělá Alverde nějakou limitku, nevíš za jak dlouho dorazí k nám?

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to mi nezbývá než poblahopřát=)

    OdpovědětVymazat
  17. čoveče, přimělo mě to se podívat, kdy jsem měla první příspěvěk já s pocitem, že to bylo taky nějak takhle a představ si, že máme narozeniny ve stejnej den :DDD

    tak gratulace! :)

    OdpovědětVymazat
  18. dejnicka: nedostal. chtěla jsem mu to vynahradit a tak jsme se s blogem právě teď vrátili z místního rossmanna, ano chtěla jsem mu koupit něco z té provařené upíří kolekce... no ale chudák blog se nedočkal, protože u nás máme pořád jen krémy na ruce.

    yana: tak to nevím. řekla bych, že pár měsíců to trvá (dva měsíce?) a některé se k nám nedostanou vůbec.

    černá moora: no vidíš, čověče, takže jsme vlastně dvojčata.

    OdpovědětVymazat
  19. Hani, tobě a především tvému blogu, stále tolik skvělých článků a inspirace viva *-*

    OdpovědětVymazat
  20. Ať se tento blog stále tak super jako doposud a ať se kachničky časem vrátí :)

    OdpovědětVymazat
  21. Všechno nejlepší blogu i nebohým kachničkám. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Taky moc gratuluju.
    P.S. kde jsou kačenky?? :D

    OdpovědětVymazat
  23. taky se připojuji ke gratulacím a doufám že blog oslaví ještě hodně dalších narozenin! :-)

    PS: i mě chybí kachničky

    OdpovědětVymazat
  24. Všechno nejlepší k narozeninám!
    Nový design se mi nelíbí, ale zvyknu si.

    OdpovědětVymazat
  25. I já se přidávám s gratulací, ať je takových narozenin ještě spousta! A doufám, že se kachničky nebudou válet na dovolené dlouho a brzy se vrátí!

    OdpovědětVymazat
  26. Vse nejlepsi! Tvuj blog si zaslouzi poradnou oslavu, protoze je jednim z nej! Jen tak dal...vzdy se tesim na nove clanky.

    OdpovědětVymazat
  27. veeeelice se omlouvám za svou delší neaktivitu, ale mám toho víc než nad hlavu, každopádně (opožděně, ale o to srdečněji) děkuji za dárečky, se stíny jsem se skamarádila hned a z laků jsem zatím vyzkoušela ten hnědžý, ale je famózní, hned jak se k tomu dostanu, pošlu ti mejlem fotky, ať vidíš, že to nepřišlo vniveč:)) kažodpádně přeji všechno nej nej nej k tvým blogovým narozeninám, spoustu dalších úžasných příspěvků, nepochybuji o tom, že by jste se zrovna VY ztratili :)) taktéž chválím nový design,ikdyž mi kachničky budou chybět.
    Bety

    OdpovědětVymazat
  28. Taky opožděně blahopřeju. Nejen blaho, ale i pohodu a zdraví.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...