sobota 26. listopadu 2011

Jen tak si namalovat dokonalou linku...

... je pořádná věda. Ve hře je tolik proměnných.
Musíte najít tu pravou konzistenci.
Nanášet tím pravým štětečkem.
Naučit se dokonalý tvar, který podtrhne Vaše oči.
Musíte vystřihnout tu pravou tloušťku linky.
A vybrat barvu, která zvýrazní oční duhovku a lichotí odstínu pleti.

Pak ale prostě po letech nácviku a hledání je to tak jednoduché a efektní.



No a to bude pro dnešek asi vše.

19 komentářů:

  1. Vypadáš úžasně.
    Já jsem vzdala linky se štětcem, nebo nějaké ty tekuté. Nejlepší linku udělám pomocí obyčejné hnědé tužky od miss sporty :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti to slusi!
    me je celkem jedno cim linku delam. Do vseho patlam zkosenym stetcem, i do tuzky :-). Prekvapive se mi dobre pracuje s kazdou konzistenci, krome uplne tvrdych tuzek, ty rada nemam.

    OdpovědětVymazat
  3. najlepšie je začať ceruzkou, potom prejsť na fixu a nakoniec sa pokúsiť urobiť tie linky tekuté.. na gélové som sa zatiaľ neodhodlala, ale konečne som nabrala cvik pri tých tekutých, asi po 3 rokoch linkovania :) veľmi pekné fotky

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím...
    Fakt se snažím, ale vysledky jsou tristní. I když... Jednu linku bych zvládla, tu pravou.
    Ale za boha nedokážu udělat linky dvě, na obou očích stejně silné, stejně zahnuté atd. Levé oko vždycky zmrším.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezke, slusi ti:-)!
    mne se nejlip pracuje s gelovou linkou, zalomenym steteckem a momentalne se venuji bodu "vhodna barva" (nedoreseno:D) a primerena tloustka linky (nedoreseno:-))..)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, nádherná linka! Asi víš....já linku za každého počasí a různých barev :D Moc se s tím nemažu :P

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji všem.

    baletka: tý jo a zrovna tužkou to já neumím, přijde mi ta linka pak taková neupravená...

    nina: a mě zrovna gelové přijdou nejjednodušší...

    petra: no vidíš to mi v těch bodech chybí... naučit se malovat stejnou linku na obou očích.

    OdpovědětVymazat
  8. no ked uz vies tu dokonalu linku, mozes sa zamerat na obocie. Nemusi byt dokonale, ale aspon upravene.

    OdpovědětVymazat
  9. Ja zase musim pochvalit tvarenku, moc ti slusi!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší, vypadáš jako porcelánová panenka :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nooo... a já to pořád tak dobře neumím :D a tak musím trénovat a trénovat.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem asi totálně levá. Linku nenamaluju ničím jiným, než tužkou. :)

    OdpovědětVymazat
  13. takato linka ti svedci...a ja pouzivam len ceruzkovu aa najtazsie na tom je ich nakreslit rovnake na oboch ociach ako tu uz bolo spominane :)

    OdpovědětVymazat
  14. aj ja pouzivam len kvalitnu ceruzku...s tekutou sa nejak neviem skamaratit :(

    OdpovědětVymazat
  15. tak to by mě tedy zajímalo, jak to všichni s tou tužkou děláte. a jaktože já jsem tak levá...

    OdpovědětVymazat
  16. Ty linky ti moc sluší. Aspoň mám teď motivaci se to taky konečně naučit :-))

    OdpovědětVymazat
  17. Anonym souhlasí s anonymem, že to obočí je otřesné...
    Linka dokonalá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...