sobota 19. listopadu 2011

S minimálním úsilím

Stále nemám náladu. Na nic. Ani na makeup nebo cokoliv související. A tak se dneska pokochejte minimálním makeupem. Když se mi nechce, tak první... nenamaluji si oči. Jako druhé... nanesu makeup, bez toho se neobejdu. Jako třetí... rozjasňovač a tvářenku. A to je moje minimum, které potřebuji jen tak pro dobrý pocit. A když se chci rozšoupnout, tak si přidám výraznou rtěnku. K tomu modrou čepici a šedivou šálu pro pocit tepla a Sheldon The Boyfriend and Amy The Girlfriend v paměti pro dobrou náladu.

Změnila jsem design a zvětšila jsem šířku blogu, protože jsem si řekla, že bych mohla třeba obrázky dávat ve větším formátu. No ale teď, jak se tak na sebe dívám v celé kráse na internetu, tak nevím, jestli to byl dobrý nápad... Tak nic. 




Asi jste taky zaznamenali, že aktivita na tomto blogu trošku zaostává. No jo, no... ehm, ehm... zvykejte si. Stejně mi přijde, že blogů o kosmetice (kvalitních i "kvalitních") se za poslední půl rok vyrojilo spousta, takže o jeden příspěvek a blog míň nebo víc...

38 komentářů:

  1. jé, škoda kachniček. Ne že by se mi novej design nelíbil, ale kachničky... :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si právě všimla v minulých příspěvcích větších fotek a líbí se mi to. I tu dnešní bych zvětšila. Špatný pocit z ní je jen tvůj subjektivní. Líbí se mi fotky s čepicí. Akorát záhlaví u mě vede kachničkové :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda ked su na blogoch väčšie fotky :)) Tie menšie ma odrádzajú:))
    Pristane ti to:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já jsem asi jediná, které se kachničky nelíbily? To větší záhlaví je super, ale trošku bych ten desing dotáhla.
    Jinak já si teda nechci zvykat na chybějící příspěvky! Ty jsi moje nejoblíbenější blogerka. To jsi byla ty, která mě dostala do kosmetické závislosti. Tak se jako dealer postav k situaci čelem. :DDD

    OdpovědětVymazat
  5. U mě vede čepice a rtěnka, oboje ti moc sluší! Ale ten novej design se mi taky nelíbí, já moc smutním po kachničkách!!!

    OdpovědětVymazat
  6. A já si nemůžu pomoct, ale není ten make-up pro mrtvoly?

    OdpovědětVymazat
  7. sonidlo: taky bych ji dala větší, ovšem blogger mi nabídl jen tuto velikost a další byla pak real velikost přes celou obrazovku. pokud někdo víte, jak nastavit něco mezi, tak já to nevím...

    jája: asi to nepůjde, jsem zbabělý dealer a nechám své závislé se v tom plácat...

    caroline: ty asi myslíš tu extrémně bílou druhou fotku? to bylo jenom nějaké špatné světlo, protože stejný makeup nosím na první i druhé fotce (jen jsem přidala rtěnku). nebo tvoje otázka zněla: opravdu jsi bílá jak mrtvola? tak to potom jo.

    no a kačenky? nebudou.

    OdpovědětVymazat
  8. Tobě to taaaaak sekne!
    Holt kachny odletěly do teplých krajin:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ak by tento blog zmizol, ostala by po ňom diera. Nezaplátateľná. Tak radšej žiadne hlúposti :) Radšej málo článkov ako žiadne. Na všetky sa teším.

    OdpovědětVymazat
  10. je to teda riadny rozdiel :)
    Inak pozyvam ta na moju predvianocnu giveaway o tasku plnu darcekov!Zapojit sa mozes tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/11/second-international-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Čtu blog každý den a na články se těším...už si nedovedu představit ráno vstát a pít čaj a kousat sušenku bez tvého blogu. Závislost?? Asi ano! Tak hlavu vzhůru N.

    OdpovědětVymazat
  12. mne sa sirsi blog paci, lepsie sa to cita, aj vacsie fotky su fajn.
    za kachnickami mi nie je smutno ani nahodou, mne sa od zaciatku nepozdavali. Takze Jaja, nie si v tom sama!
    kazdodenne prispevky mi budu chybat, snad ti bude opat lepsie a budes mat na blog vacsiu chut

    namalovana si pekne, ja to v podstate podobne robim kazdy den, len si zvyknem namalovat aj riasy. ked ma clovek dobru riasenku, je to blaho :)

    OdpovědětVymazat
  13. zvláštní jak někdo se za kachničky bije a jiní jim ani na rozloučenou nezamávali. a ani jsem si neuvědomila, že toto je ten blog s kachnami...

    OdpovědětVymazat
  14. Vidíš to...byla jsi hrdou majitelkou kachního blogu a takhle ses o to připravila =P

    OdpovědětVymazat
  15. děláš si srandu? jsi nádherná! strašně ti to sluší!!
    a sakra, co to máš za úžasnou barvu na vlasy????

    OdpovědětVymazat
  16. Ale prd prosimtě...ty nemáš jen tak obyčejnej blog, takže rozhodně na blogsféře postradatelnej není, ať je těch kosmetickejch třeba triliarda...a žádný odmlouvání, je to tak :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty fotky v čepici jsou super. Jsi kočka i s minimalistickym makeup. Větší fotky jsou lepší. Už dřív jsem nad tím přemýšlela, že by bylo dobré, kdyby fotky byly větší.
    A nemohly by kachny priletet zpet z teplych krajin? Chybi mi tu.

    OdpovědětVymazat
  18. mne se treba kachnicky nelibily, holt oranzova/cervena/zluta ... :D tohle je lepsi, ale vadi mi ta pixelizace obrazku i pisma zpusobena kompresi - jak v zahlavi, tak i u fotek, co davas (tam teda jen to pismo - bylo by hezci to psat pod fotku)

    jinak nastaveni sirky fotky je jednoduche - bud si to nastavis sama primo pri zadavani tagu jakozto "width" nebo jestli to takhle nepouzivas a jedes primo v zalozce "napsat", kde se nezobrazuje HTML ale rovnou obrazky, tak si po zvoleni nejake velikosti prepni do "upravit html" zalozky, u obrazku smaž atribut "height" vcetne jeho hodnoty a "width" si nastav zcela podle sebe (height si to pak dopocita automaticky)

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem si úplně zamilovala tu tvoji třetí fotku :-) Strašně ti to tam sluší a vypadá to, že máš opravdu krásné vlasy!
    Minimální make up je úžasný. Já to tak nosím momentálně pořád, komu by se tak chtělo ve 4:30 patlat něco na oči!
    A jaké barvy rozjasnovačů požíváš?
    Já jsem ted zkusila takový co vypadá jako stříbrný, ale na pleti hází odlesky do studené fialové. a fakt krásný, hlavně ted na zimu to vypadá pěkně a rozjasní to plet(oči).

    OdpovědětVymazat
  20. Bez kachniček je tu nuda :((. Jinak moc hezká make-up.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Evidentně potřebuješ endorfiny. Nechci ti dělat přednášku, to nikdo nemá rád. Navleč se a vyběhni s větrem o závod. Já byla dnes ráno, po doběhnutí to vždy chvíli vypadá, že mě šlak trefí, ale pak... V pondělí jdu s kolegyní poprvé na zumbu a už teď se těším (a trochu bojím). Konečně jsem sehnala aspoň jednu ze tří knih, co už tak dlouho sháním atd. V těchto ponurých studených dnech si člověk musí nějak pomoci. Třeba si při vaření pustit hudbu a tančit kolem sporáku. Jinak to nejde.
    Přeju ti vše dobré.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  22. A máš krásnou barvu vlasů.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  23. Nové záhlaví :) v jednoduchosti je krása. Promiň TRB, ale mně na všech fotkách připadáš jako "mrtvola". Ty skelný žilnatý oči, možná by některé fotky měly zůstat v původním formátu :)...

    OdpovědětVymazat
  24. baletka: to je tak +- moje vlastní barva - ztmavená hennou, která už je dost vymytá - a konce se mi vymývají docela hodně dočervena.

    dashulka: ale prosím tě, svět se nezboří, když nepřispěji do té naší blogosféry.

    černá moora: jj, já jsem to pak (s pomocí sonidla) zjistila, jak se nastavuje velikost fota. jen tedy jako jsem zadala height a vůbec se mi to automaticky proporcionálně nenastavilo a width zůstala původní. tak teď nevím, kde jsem co udělala špatně.
    jinak mě ta pixelizace taky vadí, ovšem ty obrázky jsou u mě v počítači úplně normální a tento problém nastane, až když se nahrají na blogger. a na tento problém jsem opět nějak krátká.

    anonymní: právě teď je mým nejoblíbenějším tento fialový od elfů.

    rejčka: mě spíš přijde, že bych potřebovala dovolenou (jinou než rodičovskou se dvěma dětmi, že ano). ale jo, sport by byl taky asi fajn. zamyslím se nad sebou, ovšem neslibuji to, protože já jsem typický internetový povaleč.

    boženka: máš naprostou pravdu, já si to totiž taky myslím, že tento formát byl na můj obličej až moc veliký.

    OdpovědětVymazat
  25. Já ti nevím, ale ta druhá fotka, to je přesně jak jsem vypadala já - mrtvolně bílá a tu pleť máš takovou hrbolkatou, nevyhlazenou... nepřijde ti? Mně se to teda vůbec nelíbilo (na mně). Ale na fotkách s čepicí ti to sluší moc!

    OdpovědětVymazat
  26. viennettka: vzpomněla jsem si na tebe s tou druhou fotkou... ale on je to fakt úplně stejný makeup jak ty ostatní tři obrázky, jen je to prostě bez světla. (teď si nejsem jistá, jestli nějak zašlo sluníčko, myšleno velmi ironicky, protože sluníčko nesvítí, nebo jsem se u okna jinak natočila.)
    ale máš pravdu, že to vypadá extrémně bílé...

    OdpovědětVymazat
  27. Pěkné, pěkné. Ta kombinace tě dělá mladší (mi přijde).

    OdpovědětVymazat
  28. mne kachnicky nechybaju, ale tieto farebne linie a storce sa mi tiez nepacia :( Pripomina mi to plan metra :) Nicmene, aj tak je dolezity obsah, to je to, kvoli comu sem chodim!

    OdpovědětVymazat
  29. Design se mi líbí, ale moc mi na něm nezáleží, záleží přece na tvých článcích a fotkách! A ty jsou nejlepší :-)
    Moc se mi líbí tenhle look, prostě tímhle se nedá nic zkazit, je to hned a vypadá to krásně :-))Taky je pro mě nezbytný make up a rozjasnovač (likviduju nepoužíváné stíny na rozjasnění) A díky, připomnělo mi to, že si musím jít zítra koupit šedivou čepku!

    OdpovědětVymazat
  30. po dlhej dobe sem nakukne a hneď také nádhernéfotky! mňa sa teda páči úplne všetky. ja už som tak lenivá sa líčiť, hlavne ráno, takže len make up, rozjasňujúci prášok a riasenka a povedala by som, že vyzerám možno ešte lepšie ako s kouřovkama atď... a najviac ti závidím tú nááádherně bielu plet na druhej fotke. podľa mňa to nie je mŕtvolne biela, ale krásně aristokratická biela, hneď by som chcela taku na zimu :-)sona.

    OdpovědětVymazat
  31. S tmavou rtěnkou a baretem ti to sluší! A Sheldon je můj miláček :)

    OdpovědětVymazat
  32. nuf: děkuji a sheldon je miláček, ale doma bych ho asi nechtěla.

    sona: taky si myslím, že jsem spíš aristokratka než mrtvolka. rozhodně to zní lépe...

    lučiak: haha, plán metra ... asi si to někam připíšu.

    yarisse: děkuji.

    OdpovědětVymazat
  33. musis ten druhy atribut, co nezadavas, uplne odmazat - jestli chces zadat fotku podle vysky, tak zmenit cislo u height a width uplne smazat (jak jeho hodnotu v uvozovkach, tak nazev)

    s temi obrazky to je tedy divne, kdyz u tebe vypadaji normalne (tohle vetsinou vznika, kdyz se jako jpg uklada nejaka grafika, co by mela byt spis v png)
    jeste muzes zkusit pro zkousku ulozit jinam, treba na imageshack, co to udela ..

    OdpovědětVymazat
  34. černá moora: ty jo, to by mě asi samotnou nenapadlo něco odmazávat, tak děkuji.
    a s těmi obrázky to taky nechápu a asi nemám sílu to teď řešit.

    OdpovědětVymazat
  35. muzes to klidne napsat i natvrdo takhle zadnym width se nezabyvat

    img src="http://3.bp.blogspot.com/-xVA2lJ1edlc/TsZcSYubyyI/AAAAAAAABbA/TVKrqTYQN1g/s640/2011-11-18.jpg" height="600"

    napriklad 600, lze libovolne cislo

    na zacatku i na konci musi byt samozrejme hranate zavorky "<" ">" ale napsat je tam nemuzu, pak by mi to komentare neslo

    OdpovědětVymazat
  36. černá moora: tak jsem si to konečně vyzkoušela naživo (teď když mám večer čas) a nebyla jsem teda moc úspěšná. asi jsem úplný pako, protože nejdřív mi obrázek zůstal naprosto beze změn a při dalších úpravách se zase neukázal. a to jsem se opravdu pokusila se ponořit do tajů html (ne že bych o tom nic nevěděla, něco jsem si nastudovala před asi deseti lety... no tak jo, nevím o tom nic.)
    tak to nevadí, já si vyhledám nějakou pomoc naživo, až budu chtít zase zvětšovat obrázek. nebo si prostě ty proporce dopočítám, trojčlenku snad umím.
    děkuji moc za pomoc.

    OdpovědětVymazat
  37. Jé Ty jsi zajímavá! (sorry, článek jsem nečetla, jen jsem se pokochala fotkama)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...