sobota 12. listopadu 2011

Velmi nemocný MT.

Líčení opět s paletkou od Catrice. A taky s Dazzle Dust Fig od Barry M, který jsem ovšem velmi vtipně zapomněla připsat na obrázek do seznamu. Tak jsem ho tam ještě vtipněji připsala později. To líčení mi přijde takové podzimní, i ten pigment fíkový mi přijde podzimní (i když nevím, co má společného podzim a fíky... nebo možná jo, fíky asi dozrávají na podzim, jen tedy ne u nás, ale to není důležité). A linka z pigmentu se dělá tak, že se nabere trošku pigmentu na hřbet ruky, tam se smíchá s vodou, nanese štětečkem a hotovo. Drží celý den. Jo a jako bonus si můžete (trošku rozmazaně) prohlédnout, jak jsem vypadala před nalíčením, což je fotka, kterou jsem Vám sem původně (z lenosti) chtěla dát.



Nevím, jak to přesně říct. Ale tak co už. Včera jsem se přiznala, že nemám peníze, dneska se přiznám, že jsem nemocná. Už celý měsíc. A znáte to: je lepší být zdravá a bohatá než chudá a nemocná. Z toho plyne, že vůbec nejsem nejvíc in. Trošku mě to zmáhá. Ale tak co, když už to je venku, tak se přiznám ještě k něčemu. Za celý měsíc jsem nosila pořádný makeup asi jenom šestkrát. Dvakrát jsem šla k doktorce, jednou k nám přišla návštěva, jednou jsem na to měla náladu (a šla jsem nakupovat) a dvakrát jsem se malovala speciálně jen pro tento blog (včetně dneška). Ha... a kdo je tady makeup guru co. K tomu si přičtěte, že jsem ještě ani jednou naživo neviděla ani jednu rtěnku od Kate Moss, že jsem si chtěla koupit jeden lak a tu šedivou rtěnku z Urban Messages kolekce a ona už je všude ve výprodeji a na mě nic nezbude (protože do civilizace se dostanu až v pondělí). Jo a taky se češu jednou týdně a za celý měsíc jsem byla schopná se obléct pouze do tepláků, triček, legín a svetrů. A co dostaneme... obrázek zanedbané třicítky, která už má nejlepší léta za sebou. Ano tak to jsem já.

Ale zase na druhou stranu, jsem byla včera v Bille a u pokladny na mě mrkal jeden InStyle s tím oranžovým lakem Essie, po kterém jsem tolik toužila, když před pár měsíci byl vypuštěn k lovu. Život asi není až tak špatný... myslela jsem si. Pak jsem si v posteli přečetla ten InStyle a opět jsem upadla do podzimní deprese. Ten časopis je totiž jedna velká reklama (a taky je ten časopis velmi špatný, co jako jsou všechny ty pasáže, které jsou jen doslova přeložené z angličtiny, nebo co ta fotostory o účesech, kde vůbec nejsou vidět vlasy)... a na mě reklama působí a chtěla bych to koupit všechno... no jo, ale to jsem zase u toho, že jsem chudá a nemocná, takže co... takže asi nic. A při listování tím InStylem jsem si všimla, že Orgasm od Nars už stojí 990. Opravdu tolik podražilo? To jsou ale hrabivci nevychovaní... No nic. Jsem v ještě větší depresi.Vlastně já je chápu, protože toto číslo InStylu bylo vlastně taková jedna velká reklama na Nars, tak něčím to zaplatit musí, že ano...

19 komentářů:

  1. No ber to optimisticky...kdybys byla zdravá a bohatá nakoupila bys spoustu blbostí xD ( ikdyž to by ti nevadilo kdybys byla bohata ) =D

    OdpovědětVymazat
  2. Make up se mi líbí moc, jako vždy.
    Taky jsem chudá, jediný co si ted asi koupím je čepice :D S kosmetikou mám utrum na hooodně dlouho :-/

    OdpovědětVymazat
  3. ja som to vyriešila tak, že si zásadne kupujem len časopisy, ktoré majú čo-to dočinenia s mojim štúdiom- teda Moje zdravie, Liek a podobne :D reklamy v tých časopisoch ma nútia skôr si kúpiť vitamín C ako nejaký nový kabát (ktorý ale súrne potrebujem), alebo makeup (lebo moja pleť sa rapídne zhoršila s oslabenou imunitou) a podobne :) a čo je u mňa najhoršie je fakt, že doma mám v poklaadničke slušnú kôpku, ale nemôžem z toho minúť nič, pretože to potrebujem na vianoce :D to je vrchol toto

    OdpovědětVymazat
  4. Já se taky i instylu dostanu jen když je tam dárek..ale zase na druhou stranu tam píší o produktech, které mě zajímají a na mě pak padá stín pochybností jestli si to mám či nemám koupit.
    Je to prostě časák o produktech..tak to tak ber..na počtení je tu sexuznalý cosmopolitan :/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten Nars mě taky s..štve. Alespoň máš lak.) Make-up se mi líbí. Hlavně ten fíkový dazzle dust. A přeju Ti, ať se zase brzo uzdravíš a jsi v plný síle. Mně sice taky není moc dobře, ale ještě funguju, tak to je hlavní. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Komiku:-) Bude lip, pockej az budes zdrava a bohata a slavna beauty bloggerka, kterou NARS bude nna kolenou prosit abys jim udelala recenzi na novej vyrobek:-)

    OdpovědětVymazat
  7. všichni jsme občas nemocní a většina z nás i chudá, takže z toho vůbec neměj deprese :) no a ten NARS mě taky trochu šokoval, ale v případě jejich hamižnýho a nechutnýho ředitele se vůbec nedivim a dokud se budou dobře prodávat, i cena poroste :(

    OdpovědětVymazat
  8. Já měla po přečtený toho instylu stejný pocit jako ty, jediný, co mě těší, je to, že si tyhle časopisy kupuju jen s kvalitníma dárkama, jinak o ně ani nazavadím. A Nars mě taky naštval!! A ta linka je krásná!

    OdpovědětVymazat
  9. ...ja som vždy pozerala na orgasm od nars a potom som sa nan vykaslala a kupila sa takmer kopiu od sleek rose gold. Nato sa pozri, mne sa zda je to celkom rovnake.
    ..ten dazzle dust ma krásnu farbu a očividne lichotí aj nám modrookým :-)
    Možno upadáš to depresie aj kvoli obdobiu..akosi mi vsetci pridu naokolo nejaki nesvoji, dokonca nervli a nervozni.. no a pridu vianoce a "pokoj" a bude to este horsie :D ach jaj.. treba byt flegmatik..a je pokoj.

    OdpovědětVymazat
  10. p.o.l.: to je taky pravda, i když kdybych byla bohatá, tak by moje kosmetika měla vlastní pokoj, takže vlastně v pohodě.

    baletka: já to taky vidím na dlouho... no nic no.

    nina: hele ale třeba na tebe ježíšek bude pamatovat.

    jája: taky si instyle kupuji jenom s dárkem. cosmo už moc pro mě není, už jsem přece jen spíš ve věku harpers bazaaru.

    mia: jako já taky funguji (musím), ale spíš na lehce retardovaném-vypadám-jak-homeless-trošku-glamour levelu. ale přeji brzké uzdravení.

    plumfoolery: haha... i když pochybuji.

    rendy: mě hlavně přijde vtipný, jak si všichni libovali, že konečně nars u nás není předražený... no a po dvou měsících, co z toho?

    mína: jako instyle časopis je prostě ... ne můj šálek čaje.

    čajová: jako mě je jasný, že ta deprese je prostě klasická pozdně podzimní... že ano. no už aby bylo zase léto.

    OdpovědětVymazat
  11. Barva na rtech je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  12. bude dobre, uvidis, najprv sa troska povalas v tom marazme a potom sup, ani nebudes vediet ako a budes v salame :)

    orgasm, no, raz som v navale marnosti kupila, pouzivala, ako farba mi sedi velmi, ale inak mi nejak konzistnecne nesedel, ale aj tak sa to dostalo do ruk synovi, spadlo mu to a samozrejme s avsetko rozbilo.
    tak som hladala dobru kopiu a nasla - mary kay- shy blush, drzi ako pribity cely den, co u nars nebolo, robi este krajsi efekt a kupila som ho tusim za 7 ojro aj s postovnym.
    z pocitu, ze MUSIM mat nejaku preflaknutu znacku som uz vyrastla.
    PS

    OdpovědětVymazat
  13. Neber to zle, ale mě se dnes víc líbíš nenalíčená, myslím, že tyhle "vínové" barvy na očích skutečně sluší jen málokomu, ale je to trochu zkreslené, když nevidím celý obličej a kontext.
    Já jsem šťastná, že jsem si lak (jedinou věc, kterou jsem od Nars fakt chtěla)koupila před zdražením a ještě s 20% slevou, teď už si to můžou strčit někam... Ale jinak jsem taky slabá povaha, reklamami a dárkovými akcemi snadno ovlivnitelná:-D

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem asi strašnej cynik, dárky v časopisech mě nechávaj chladnou, spíš k tomu mám takovej přístup "už zase je tam nějakej čínskej krám, co akorát vyhodim, ach jo" (ve finále to teda spíš věnuju někomu, kdo je menší cynik" a NARS je mi fuk, stejně bych si za ty český ceny od něj nic nekoupila, zahraničí to řeší stejně jak předtím (mimochodem, termín "česká cena" by se mohl už dostat někam do slovníku, s vysvětlivkou "trapně přehnaná cena počítající s tím, že kupující jsou úplně blbý burani z východní evropy, který nám za naše milostivě předhozené zboží ruce utrhnou, i když to bude stát dvojnásobek, co všude jinde"

    OdpovědětVymazat
  15. Linka má taaaak krásnou barvu! Ale co mě mrzí je, je to nějak jinak vyfoceno. Jindy seš vyfocená lépe. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  16. anonymní: tý jo a to je jenom hodně slabá vrstva tónovacího balzámu...

    ps: orgasm jsem tedy ještě neměla (taky tam čteš ten dvojsmysl?) a vlastně po něm ani netoužím. jako jo, kdyby mi ho někdo dal, asi s díky přijmu, ale jinak... jinak doufám, že se vymátořím z té blbé nálady a to je asi tak vše.

    dejnicka: ani já jsem neměla pocit, že by tohle líčení bylo něco extra. ale tak alespoň jsem si vyzkoušela ten barry m a když už jsem se s tím fotila... jinak to není vínová, ale spíš taková rezavohnědá, taková fakt barva spadaného listí. alespoň tak vypadá ve skutečnosti a taky na mém monitoru, tak nevím.

    černá moora: hahaha definici "česká cena" si budu pamatovat. jako jasně, že zahraničí to jistí... mě to jen tak zarazilo při "čtení" toho časopisu, protože si pamatuji, jak si každý pochvaloval ty ceny narsu ze začátku, že ano. jinak normálně mi jsou dárky v časopisu dost ukradený, ale ten lak jsem chtěla... a teď teda trošku lituji, protože v časopise jsem si moc nepočetla a lak se lakuje jak největší mrcha kreténská...

    OdpovědětVymazat
  17. anonymní: tak já se budu příště víc snažit.

    OdpovědětVymazat
  18. Mě ta linka nevadí :), sice bych s ní vypadala narozdíl od tebe jako angorák.

    In style jsem měla předplacený a když mi skončilo předplatné tak jsem neměla potřebu ho obnovovat, protože mě fakt vytáčel špatný překlad, hlavně to překldání/nepřekládání, navíc bych uvítala víc, kdyby se inspirovali britskou verzí a taky někdy debilita těch "velkých" rozhovorů. Za mě bylo nejhorší to číslo s laky, kde byly sna 1/4 časopisu slevy, to jest v podstatě seznam obchodů, což jsou v podstatě jen další reklamy k i tak četným reklamám.

    NARS to je jak když ptáčka lapají...fakt ne, upřímě to se snad při větším nákupu vyplatí zaletět do ciziny.

    OdpovědětVymazat
  19. O NARS zdražení jsem se dočetla až tady. To jsou tedy pěkné české ceny (děkuji Černé Mooře za super slovníkovou definici). S tím ať se jdou vycpat (a já si tu Orgasm tvářenku, co jsem chtěla poslat dál, radši nechám).
    Já jsem asi jediná, ale InStyle mám ráda a kupuju ho už jenom jako jediný časopis. Viděla jsem i zahraniční verzi a ta je děsná. Upřímně - tuhle jsem koupila British Vogue na letišti a tři stránky reklam, půl strany článek. Měla jsem i předplacenou americkou Marie Claire a totéž. A to mě nebaví.
    Makeup je krásný, ty jsi krásná a koukej se brzy uzdravit ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...