úterý 22. listopadu 2011

Yves Rocher: Hloubkově čistící maska, Pure System

* zakoupené za mé vlastní peníze v obchodě Yves Rocher



Víte co... jsem ostuda nejostudovatější. A to, k čemu se teď tady přiznám, by mělo zůstat jen mezi námi. Protože by mi to mohlo pokazit (už tak dost pošramocenou) reputaci. Takže jen tak pošeptám větříčku do ouška: až do nedávna jsem netušila, co znamená zkratka GWP. Jako víte, tak si jako pravidelně surfuji po různých stránkách a blozích a jednou to GWP tady, podruhé zase tam. Ten text většinou dával smysl i bez dokonalého porozumění té proklaté zkratky, takže jsem to moc neřešila. I když zajímalo mě to, protože takový GWP se většinou vyskytoval u luxusnějších značek, hodně často GWP Lancome nebo GWP Clinique nebo taky Dior GWP... A až nedávno mě to trklo. Gift With Purchase. Jak jednoduché a štědré.



Tak raději popojedem. Tuto masku jsem si kupovala, protože jsem chtěla GWP u YR. (A jako GWP byla micelární voda, přesně ta, co ji má taky Rendy.) A vlastně si o mně můžete myslet, že jsem naprosto ujetá, protože já jsem chtěla jen tu micelárku. Aneb chtěla jsem GWP bez toho, abych měla promyšlený potřebný P. Takže ve výsledku jsem nakoupila, co jsem nepotřebovala. A v poslední době když nevím, co bych koupila, tak nakupuji pleťové masky. A pak se divím, že mám doma permanentně asi sedm kusů pleťových masek otevřených a spotřebovávaných současně. A jedna z nich je tato Hloubkově čistící z nové řady Pure System.



Mou nejoblíbenější čistící maskou všech dob je Garnier Samozahřívací maska. S velkými úspěchy jsem ji používala ve svých dvaceti, v té době to byla horká novinka a mě okouzlení vydrželo minimálně pět let, kdy jsem ji s přestávkami používala a nekriticky zbožňovala. Prostě jsem bez této masky nedokázala přežít. Tenkrát byla ta maska zelená a hřála krásně, stejně tak i účinkovala, vlastně si ani neuvědomuji, proč jsem ji přestala používat (důvody asi budou různé: omezené přístupy do drogérie, cestovní horečka a objevení velmi širokého světa jiné než drogérkové kosmetiky). Pak změnili složení, takže teď je ta maska modrá a celý tento odstavec mě jen přivádí k závěru, že jsem asi stará (a pamětnická).



A tak se nedivme, že když jsem si koupila tuto masku od YR, která je taky čistící, tak jsem čekala, že to bude jako Garnier. No a není, což mě tedy zklamalo. Tato maska nehřeje, není zelená ani modrá, zasychá, je spíš jílovitá než jakákoliv jiná a přijde mi, že má tendence vysušovat. Ale na druhou stranu si myslím, že účinky nejsou vůbec špatné, maska vyhlazuje pleť, zklidňuje vyrážky a redukuje mastnotu. Nějaké omezení výskytu pupínků a černých teček jsem si sice nevšimla, ovšem přiznávám, že v okamžicích krizových, kdy moje pleť vykazuje známky puberty a hormonálních bouří dospívání, mi tahle maska opravdu pomáhá zkrotit nepříznivé projevy.



Tak na to, že je toto recenze, jsem toho o té masce zatím moc nenapsala. Takže v tomto odstavci se to pokusím napravit. Balení masky je 50 ml, mě stála 125 Kč v akci, normální cena je o něco vyšší. Můžete si zakoupit i pytlíčky, pokud si nejste jistí plným balením. Maska mi vydržela zhruba dva měsíce (a balení vypadá mnohem menší než se ukázalo), používala jsem jednou až dvakrát týdně celkem nepravidelně podle situace a stavu mojí pleti. Barva masky je taková tělovo-bílo-žluto-něco. Doporučený čas působení jsou 3 minuty a opravdu není nutno překračovat. I když já jsem ten typ, který si nanese masku, odejde se třeba vyčůrat a zapomene. Pak najednou za půl hodiny zjistím, že mám ještě pořád něco na obličeji (většinou v okamžiku, kdy sousedce půjčuji sůl... nebo olej... nebo vajíčka... nebo česnek... taky si někdy říkáte, proč u sousedů nechodí nikdy nakupovat?). Čím déle tu masku máte, tím více Vám vysuší obličej a taky hůře se smývá, protože na obličeji zaschne natvrdo. A když to důkladně zvážím, tak tuto masku doporučuji, sice to není žádný opravdový zázrak nebo hvězda, ale na druhou stranu svou práci, kterou slibuje, odvede, je lehce dostupná a není drahá.

15 komentářů:

  1. a jaký je tvůj dojem z té micelárky? mám hned lepší pocit, když někdo další prahne po daru a vlastně ani neví, co si koupit, aby ho získal :)
    PS: sypu si popel na hlavu a pokusím se vám udělat radost s odkazy. Konec debaty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ehm, tak ja som asi úplny nevšímavec, pretože túto skratku som ani nezaregistrovala, buď som taká osvietená, že som ju brala automaticky, alebo potom .. neviem :)
    Inak samohrejivá od Garnier je celkom fajn,pleť je hladšia, 1 deň odmastená a bez začervenaní, a to je asi tak všetko k účinkom. Inak mám naivnú predstavu, že po použití "hĺbkovo" čistiacej masky bude pleť ako vymenená :P, póry vyčistené, uzavreté, čierne bodky fuč ale to je asi utópia, také masky asi ani neexistujú :)

    OdpovědětVymazat
  3. netrap sa, ja som napriklad do svojich 27 rokov netusila, co je to MILF, a zila som spokojne aj bez toho :) Ano, aj mna zaujima, aka je ta micelarka (pretoze tato maska pre moju plet neprichadza do uvahy)?

    OdpovědětVymazat
  4. monica in essence: taky mám takovou představu, ale takové hlubokočistící masky neexistují (tedy myslím, možná mi nějaká unikla)

    rendy: vlastně nevím, jaká je ta micelárka. protože kromě jiného jsem ji ještě nezkoušela.

    lučiak: zatím jsem se netrápila, ale teď se asi trápit začnu, protože nevím, co to znamená MILF. micelárku musím ještě otestovat.

    OdpovědětVymazat
  5. No prosim :))) Nevedia, co je to MILF tie, ktorych sa to najviac tyka :)) Hod do googlu.

    OdpovědětVymazat
  6. aha, tak mi to nedalo a našla jsem si... však to jsem přece už jednou věděla (a zapomněla podle všeho). no nic, taky mi to našlo definici ve wiki, že prý atraktivní žena středního věku... no nevím a dobrovolně se tohoto pojmenování vzdávám

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych momentálně potřebovala spíš masku na obličej, možná nějakou kuklu, se mi úplně zbláznil, vypadám jak puberťák:)Nemáš nějakej tip na něco proti pupínkům, ale ne na mastnou pleť?

    OdpovědětVymazat
  8. Dámy zkuste někdy jednorázové pleťové masky Purederm nebo Skinlite. Na salondoma.cz je neskutečný výběr a jsou fakt super!

    OdpovědětVymazat
  9. ja a maska, to nejde dokopy. vždy si ju zabudnem dávať, používam ju tak raz za mesiac/ dva :) a ako vravíš, už aj keď si ju nanesiem, tak ju mám tak 30 minút a potom to treba dávať dolu škrabkou na zamrznuté sklá

    OdpovědětVymazat
  10. noogeta: napadá mě jenom kvasnicová maska. ale nevím, já jsem potřebovala vždycky i odmastit...

    anonymní: tak ty vůbec nemám ozkoušené.

    nina: tak když se tato nechá dlouho, tak to chce taky minimálně kartáč.

    OdpovědětVymazat
  11. já si masku dávám když jdu do sprchy. než si oholím nohy a umeju vlasy tak je to tak akorát čas. opravdu superčistící maska neexistuje:-(, škoda, už mě nebaví mít pořád pleť jako puberťák.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se mi teď doma povaluje masek poměrně hodně, favoritem je zatim Freeman a AB. Z téhle řady mám od YR pleťovou "vodu" a čistící gel. Neurazí nenadchne, takže masku asi oželím.

    OdpovědětVymazat
  13. anonymní: taky si masku dávám, když jdu do sprchy. a stejně na to vždycky zapomenu a do sprchy se dostanu třeba až za hodinu...

    limett: já si tak chci taky koupit ten freeman (měla jsem kdysi před patnácti lety a byl skvělý), ale dala jsem si předsevzetí, že musím omezit své masky na počet dvou...

    OdpovědětVymazat
  14. Já tu garnier masku taky měla moc ráda. Ale ta s novým složením na mě už jaksi nefunguje a tu ráda nemám. Ale tahle YR vypadá zajímavě - taková co nenadchne, ale ani neurazí.

    OdpovědětVymazat
  15. Tento týždeň som čítala knihu, ktorej časť príbehu sa odohráva v ženskej väznici v Paríži. Kozmetika Yves Rocher je jediná, ktorú tam tie ženy-väzenkyne dostávajú. Teraz už chápem, prečo ma z tejto značky nikdy nič nenadchlo a po otvorení vzoriek som polovicu vždy znechutene hodila do koša. www.isabelle.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...