neděle 4. prosince 2011

alverde Mademoiselle: tvářenka 20 Rosé

* koupená v dm drogérii za mé vlastní peníze (a měla jsem 10% slevový kupón)

Tak jo, tato kolekce se jim opravdu povedla. Nejspíš už všechny jste si v déemku všimly a většina z Vás si vzdychla a koupila. Ceny za tuto kolekci jsou příznivé a balení roztomilé. No jo, ale opravdu novou tvářenku ve sbírce potřebujete? Možná už to víte jistě a pro nerozhodné tady mám jednoduchého průvodce.



Pokud jste vyznavačka kvalitní kosmetiky a neváháte štědře otvírat peněženku...
pak mi věřte, že toto není nic pro Vás. Kartónové balení, ať je jakkoliv roztomilé a kvalitně vyrobené, se nikdy nevyrovná tomu, co můžete v parfumériích, e-shopech a značkových prodejnách nakoupit. Nehledě na to, že tato tvářenka opravdu nesplňuje Vaše vysoké standardy kladené na dekorativní kosmetiku. Na druhou stranu zrovna Vás ta utracená stovka bolet nebude, takže si klidně kupte oba odstíny a doma ukliďte do poličky přebytků.

Pokud jste sběratelka limitovaných edicí...
pak směle nakupujte, LE to je. A proč si myslíte, že zrovna já jsem si to koupila. Výhodou je značná finanční úspora oproti jiným značkovým kolekcím.



Pokud jste znalec a hledáte kvalitní kosmetiku pro každodenní použití...
tato tvářenka Vás nejspíš zklame. I když má určité kvality, které jí musím přiznat. Vůbec nepráší (což bohužel je vlastnost, na kterou se občas zapomíná i v lepších rodinách) a vypadá přirozeně, jde krásně rozetřít do ztracena. S výdrží to taky není špatné, určitě se dostane přes šest hodin. Výhodou je, že to balení je opravdu maličké, takže se vejde kamkoliv a ve sbírce nebude zabírat moc místa.

Pokud hledáte dobrou pigmentovanou tvářenku, která doplní Vaši rozsáhlou sbírku...
pak nekupujte. Věřte mi, že pigmentace je hodně slabá, pro viditelný efekt si musím dávat tři vrstvy (jako například před týdnem). A to jsem hodně světlá a toto je ten tmavší odstín, nebudu si ani představovat, jak to doma dělají majitelky snědé pleti. Ten odstín není taky žádná originální výhra a pod různými názvy (většinou s růží) ho můžete zahlédnout u každého třetího výrobce minerální kosmetiky (stanoveno odhadem, hypotéza nebyla testována).


super rychlé porovnání s výběrem The All Natural Face... taky to vidíte?

a ještě jedno rychlé srovnání s Willow Tree Minerals... asi na tom něco bude.


Pokud hledáte tvářenku pro začátečníka...
pak neváhejte a kupujte. Malá pigmentace zrovna Vám bude vyhovovat, alespoň nebudete hned vypadat jak z Cirkusu Humberto. Odstín je celkem neutrální, slušivý, je to taková klasika, která svou přirozeností hraje do karet každodenního provozu. Je to taková tvářenka "pro blbečky", proč si myslíte, že jsem ji v posledním týdnu nosila každý den. Protože s ní prostě není co pokazit. Odstín i nanášení je opravdu blbuvzdorné.

Pokud chcete kvalitní tvářenku z přírodní kosmetiky...
pak nekupujte. Myslím si, že kvalitnější tvářenku můžete nakoupit u mnoha prodejců minerální kosmetiky a pravděpodobně Vám poskytne lepší pigmentaci a delší výdrž za srovnatelné peníze (na srovnávacích fotografiích výše je alverde v asi čtyřech vrstvách, zatímco WTM i TANF jsou ve vrstvě první, i když tedy tlusté). Balení alverde je taky opravdu maličké, nikde nemůžu najít, kolik to má gramů, ale běžné balení minerální tvářenky Vám asi vydrží déle. Nehledě na to, že výběr odstínů budete mít mnohem větší.

Pokud chcete lisovanou tvářenku z přírodní kosmetiky...
a ještě k tomu běžně dostupnou v drogériích, pak bohužel nebudete mít až tak moc na vybranou, takže tuto jste nejspíš už koupily. No ale stejně si myslím, že ty z běžné řady alverde jsou lepší, pigmentovanější a v nápadnějších odstínech.



Jste prostě malá holčička, která něco tak roztomilého v obchodě nemůže nechat...
kupujte, neváhejte a kupte to všechno, než to ostatní vykoupí. Takové balení se hned tak nevidí. Kartonové pidi krabičky s potisky? Ano prosím. Puntíky? Ano. Potisk krajky? Chci víc. Lehce broskvová barva? Proč je jen všechna ostatní kosmetika v černé? A koketní mašlička? Měla by být povinnou výbavou každé kosmetiky, kterou v budoucnu koupíte. A osobně si navíc myslím, že to papírové balení něco vydrží. Mám tvářenku z loňské nebo dokonce předloňské LE, která byla taky papírová, a obal je pořád ucházející (i když teda uznávám, že já jsem na svoje věci megašetrná). Menší problém vidím v tom, že mi z balení upadla ta mašlička při přenosu v tašce domů, mašličku jsem už nenašla, takže mám smůlu. A tak Vám důsledně radím dávat pozor, jak si čerstvý nákup odnesete domů.


Tak co... ve které jste kategorii?

19 komentářů:

  1. :-( :-( u nás tuto kolekci vůbec nemají a mít nebudou! :-(

    OdpovědětVymazat
  2. taky mám takovou podobně barevnou od oriflamu ale ted na zimo používám spíš takovou třpytivou tvářenku, přijde mi že se ted na zimu víc hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Videla som to v obchode, vyzeralo to roztomilo ale odradilo ma to papierové balenie a... neviem, asi to že je to Alverde, nejako ma ich dekorativka nezaujíma :) Farba je to ale velmi pekná!

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Teda to papírové balení je celkem hrůza :/

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se balení líbí, ale nechám to plavat:)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se odstín v prodejně líbil moc, ale přišla mi neprakticky malá a něco mi říká, že bych bojovala s aplikací. Mohla by mít větší průměr.

    OdpovědětVymazat
  7. Je to veľmi milá kolekcia..ale odolala som.. všimla som si , že veľa výrobkov od značky alverde mi proste len stojí v šuflíku.. nie je vôbec zlá! Ale proste siaham po inej.. :)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ja by som sa bála, že sa mi ten obal rozmočí, rozpučí... ale ja ako zástanca jemných ružových líčok by som po tejto mohla kedykoľvek siahnuť

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem samostatná kategorie :-) Moc nemusím kartonová balení (ale zas mám benefit, thebalm i z-palette, takže nejsem zas tak ortodoxní :-) ), holčičkovská balení se mi vyloženě nelíbí, alverde dekorativka mě zatím neoslovila, LE mě braly, dokud jich mac nezačal dělat milion do roka, tvářenek slovutných i méně slovutných značek mám dost...ale... od toho tvýho líčení s linkou mi leží v hlavě, hned, jak jsem to viděla, mě oslovila, co oslovila, křečela na mě, že ji musím mít :-) Čekala jsem na recenzi, že třeba řekneš, že je blbá nebo tak... Ale mně slabá pigmentace vadí u stínů, u tvářenek vůbec, raděj vrstvím, než abych musela ve finále všechno dávat dolů kvůli marfuša-look :-) A zdá se mi to, nebo je fakt spíš do studena?

    OdpovědětVymazat
  10. :D Tohle rozdeleni pokud chcete...se mi moc libi, vic takovych!

    OdpovědětVymazat
  11. tipy-pro-krásu: a mě se líbí.

    rendy: proboha, jak velký máš štětec na tvářenku? ten můj (všechny tři) se tam s přehledem vejde.

    mína: takže už máš?

    nina: já teda běžně nedávám tvářenky pod tekoucí vodu, takže toho se nebojím. spíš mi přijde, že se hodně rychle ušpiní...

    rena: a víš co, vyloženě studená mi nepřijde. spíš je to taková neutrální tmavší růžová, trošku šmrcnutá do fialova (to tam ovšem vidím jenom někdy, asi mám divné oči), trošku neutrálně tělová. takový ten dost univerzální odstín, neurazí nenadchne, ale většinou sluší. i když u tebe bych se bála, že se možná neukáže. já jsem bílá jak stěna a první vrstva na mně není vidět. druhou vidím, jen protože vím, kde to mám hledat. a třetí je teprve k mé plné spokojenosti...

    OdpovědětVymazat
  12. Ve tvářenkách bych se asi pasovala na začátečníka a celkově na malou holčičku:-D Ale zároveň jsem i rozumná (občas) a tudíž jsem si jí nekoupila ani nekoupím, protože už mi v šuplíku čeká neotevřená Estee lauder a Chanel.

    OdpovědětVymazat
  13. Také jsem už okukovala a máš pravdu, je rozkošná :-) Ale nemám.

    OdpovědětVymazat
  14. Já se nějak taky nedokážu nikam zařadit... Stejně jako Rendy mi přišla malá, tak jsem si ji nekoupila. Ale zato rtěnku a dvoje stíny ano, takže já se na LE stále dost chytám a papírový obal mi neva.

    OdpovědětVymazat
  15. Ja jsem z tech tvarenek nadsena, nakonec jsem prikoupila i tu svetlejsi a pouzivam je kazdy den. Ja mensi pigmentaci u tvarenek naopak ocenuji, nebavi me porad kontrolovat, jestli jsem nenabrala moc a pak pul hodiny stahovat barvu...a ty Alverde to splnuji. Navic mi hrozne hezky voni. Na druhou stranu mi ta cena moc prijatelna neprisla (pamatuju, ze v minulych kolekcich ty tvarenky byly do 80Kc), ale to uz je jenom takova malickost=)

    OdpovědětVymazat
  16. talka: no jasně, zapomněla jsem to tam napsat. mě ta tvářenka taky voní... mě ta cena přišla v pohodě, i když za nižší bych se taky nezlobila.

    viennettka: jako ta tvářenka je malá, ale štětec se do ní vejde bez problémů. a pokud jsem tě nezařadila, tak si vytvoř vlastní kategorii...

    dejnicka: tak to tě chválím, taková racionalita.

    mína: tak to je chyba.

    OdpovědětVymazat
  17. mě se zrovna to balení vůbec nelíbí! ale zato se mi líbí tahle vyčerpávající recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...