pondělí 12. prosince 2011

Crushed Botanicals: Papaya and Pineapple Tropical Enzyme Mask

* koupená za moje vlastní peníze přes Heartsy na Etsy

Já mám tuto masku opravdu ráda. Je to taková jemnější a líbivější sestřička medově-ovesné masky, která je přece jen agresivnější a ostřejší. Kdežto tato tropická je mírnější verzí pro stydlivé holčičky s tváří nešlehanou horským větrem. I přes to ta maska pořád funguje skoro stejně a stále dobře...



Maska má konzistenci hustě gelovou a barvu naprosto průhlednou. Snadno se nanáší a roztírá a na obličeji je moc příjemná, lehce chladí a osvěží. Podle doporučení výrobce to schovávám v ledničce, takže ten chladivý efekt je opravdu výrazný. Na obličeji není maska vůbec vidět, je to prostě průhledný gel. Po nanesení trošku štípe a je cítit, jak vyžírá kůži (stejně jako její sourozenec), ale tentokrát to není až tak šokující efekt a dá se to s přehledem vydržet. Jak maska zasychá, tak štípání přestává. Po zaschnutí maska zanechá takový zvláštní povlak na obličeji, na omak je to suché, jak kdyby na obličeji nic nebylo, ale ta maska tam stále je, nevsakuje se a je nutné ji smýt vodou. Smývání není žádný problém, všechno jde lehce dolů.



Tak celkově jsem s touto maskou byla moc spokojená. Pleť je po použití hladká a rozzářená a taková vydrží i druhý den ráno, kdy se navíc přidá i pocit znatelné celonoční regenerace. Abych se přiznala... pokud budu někdy u Crushed Botanicals znovu objednávat (a to asi jo, protože ten jejich tekutý makeup je prostě skvělý), tak do košíku přihodím i tuto masku. Jen mě trošku limituje a irituje finanční náročnost nákupu, protože jen za poštovné chtějí přes deset dolarů a samotná maska snad stála $15 (a zrovna teď není v nabídce). Balení je opravdu maličké, lahvička mi vydržela asi na osmkrát /desetkrát?. No... budu číhat, jestli náhodou se Crushed Botanicals opět někdy neobjeví na Heartsy, už tam byli dvakrát, takže možnosti tu podle všeho jsou.



U toho předchozí článku se Vlasta zeptala, jestli je tato maska vhodná na akné, a já jsem tak nějak zapomněla odpovědět. A abych řekla pravdu, tak ani nevím. Všeobecně se tvrdí, že peelingové masky nejsou na akné vhodné, protože můžou pokožku podráždit. Zase ale chemický peeling na akné funguje a enzymová maska je vlastně chudší odrůda chemického peelingu, takže by na aknózní pleť fungovat mohla. Nějak si to přeberte.

4 komentáře:

  1. Vyzerá to dobre... Ja mám takéto peelingové masky s enzýmami a kyselinami veľmi rada, príde mi to šetrnejšie ako peelingy a scruby, určite sa na ňu mrknem, vďaka za tip!


    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to dobře. Zrovna po nějaké fajn masce pátrám.

    OdpovědětVymazat
  3. Enzymatuckou s ananasem má i freeman...už jsem nad ní taky přemýšlela.

    OdpovědětVymazat
  4. jája: tu freeman jsem kdysi měla. a mělo to účinek tak možná poloviční. ale nechci tě odrazovat, přece jen jsem freeman zkoušela snad před sto lety a myslím, že od té doby vylepšili složení a vůbec. a krom toho si ji taky chci někdy koupit, že ano...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...