pátek 30. prosince 2011

Jak se stěhuje kosmetická blogerka?

  1. Snažím se nafotit něco do zásoby. Nevím, kolik bude času, jaké budou podmínky a zda vůbec budu mít klid v následujících týdnech.
  2. Chodím okukovat svou sbírku kosmetiky a začínám litovat nutnosti stěhovat se. Současné uložení je prostě skvělé.
  3. Termín se nám blíží. Probírám se svou kosmetikou a pečlivě třídím, co jsem testovala a recenzovala a co na to teprve čeká.
  4. Snažím se vyfotit alespoň něco z hromádky k recenzím. Začínám mít obavy, že si měsíce nic nenafotím. (Krutá pravda posledního týdne.)
  5. Už dva dny jsem si ráno musela vystačit jen s BB krémem, na nic není čas. Moje duše trpí.
  6. Začínám balit, třídit pořádně kosmetiku, vyhazovat nepotřebné. Balení kosmetiky mi zabralo půl dne. Bavila jsem se. Zdokumentováno fotografiemi.
  7. Přestává mě balení bavit, tak přestávám balit a raději bloguji.
  8. Nekompromisně vyhazuji vše, co nepoužívám, ale skladuji, i když toho je už jen na dně. Vyhazuji krabičky... nelítostně.
  9. Na zbytek domácnosti a balení nezbývá moc času, během následujícího půl dne házím do krabic talíře, hrnečky a skleničky náhodně proložené novinami, oblečení, kabelky a boty mám sbalené během půl hodiny (styl dvou pytlů a tří krabic), věci do domácnosti se mi do připravených krabic stejně nevešly, tak to raději neřeším a volím variantu volného přesunu.
  10. Trošku mě zdržela má sbírka knih, která není malá ani lehká.
  11. Ve skříni s oblečením nacházím krabici s kosmetikou, o které jsem už ani nevěděla, že ji mám. Jsem ráda a užívám si světlý okamžik dne.
  12. Dále balím nádobí a zbylé oblečení. Nabalené krabice jsou doplňovány náhodně nalezenou kosmetikou na nejroztodivnějších místech. Balzámy na rty za skříní, balzámy na nehtovou kůžičku pod ledničkou, krémy na ruce a krémy na nohy u televize jsou nejčastější kategorií, ale našla se i nějaká ta řasenka mezi příbory a parfém v ledničce.
  13. Jako poslední balím počítač, musela jsem si dočíst všechny komentáře.
  14. Rozčiluji se, protože "můj osobní stěhovák" nestěhuje mou kosmetiku s náležitou úctou. Krabice se vysypala v autě, naštěstí to nakonec odnesla jen krabička uchošťouchů, jeden balzám na rty a jedna rtěnka, kterou jsem stejně chtěla vyhodit.
  15. Po příjezdu na místo určení jako první vybaluji kosmetiku.
  16. Hned po kosmetice vybaluji počítač.
  17. Nejsem příliš spokojená s uložením, jsem si celkem jistá, že mnoho se ještě změní během následujících dní. 
  18. Zatím nemám v plánu se zítra malovat.
  19. Oblečení jsem ještě nevybalila, jsem ráda, že jsem našla pyžamo. Zato boty, kosmetika a učebnice jsou už na svých místech. Je vidět, co je v mém životě důležité.
  20. Cenu do soutěže jsem zabalila tak dobře, že jsem ji zatím nenašla. Ale nebojte... já to do konce roku najdu.

7 komentářů:

  1. Tak takhle vypadá stěhování... hmmm... jestli mě tohle do roka čeká... už abych začala balit :-D

    OdpovědětVymazat
  2. vtipné :D věřím, že stěhování musí být zlo...já jsem nervózní jenom z toho, že 1/3 kosmetiky mám doma, 1/3 u rodičů a 1/3 neustále převážím z domu k rodičům a naopak :D

    http://cosmetics-studio.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře ty :D
    Já bych napřed vybalila oblečení, boty, kosmetiku.......... učebnice. Je vidět co je pro mně v životě důležité. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jááj, hlavně že jsi to přežila! Stěhování a celkově změny nesnáším a je důležité to brát s humorem!

    KRÁSNÝ NOVÝ ROK!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc zabavny prispevek :) hodne mi to pripomnelo me letosni stehovani (u me to nastesti odnesl jen jeden lak na nehty).. Vse nejlepsi do Noveho Roku!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...