pátek 23. prosince 2011

Jen se na to podívejte...

... jak se mi to za poslední dobu nastřádalo. 


něco málo z drogérie

něco dalšího z drogérie

něco málo péče

něco málo Barry M ve vzorku

buduji si celkem velkou sbírku SN rtěnek a jiných

něco málo vzorečků

a další různé značky rtěnek, balzámů, tintů

Společný jmenovatel všech těchto věcí je ten, že o nich chci napsat nějakou recenzi. Rozsáhlou, jen s obrázky, srovnávací, vtipnou nebo trapnou... no prostě nějakou. Mimo to vždy, když něco koupím, tak automaticky to přidám k této hromádce. Alespoň mám po kupě všechno, co chci pořádně ozkoušet. Výsledkem je ovšem jen to, že nezkouším nic a omezuji se na běžnou výbavu své koupelny. Alespoň jsem všechny neozkoušené a nenafocené věci umístila do praktické černé síťované kosmetické taštičky, kterou s sebou tahám všude jak kočka koťata. Pokud jste mě někde náhodou potkali, buďte si jistí, že toto všechno jsem měla v kabelce... jen tak pro jistotu, kdyby náhodou přišel ten okamžik zkoušení.

No pokud máte zájem o něčem si přečíst dřív než o něčem jiném, nyní máte prostor svá přání vyslovit.

27 komentářů:

  1. ta alverde věcička je fakt roztomilá! proč to u nás není????????

    OdpovědětVymazat
  2. máš skvělou sbírku :) Krásný blog,sleduju :))*

    OdpovědětVymazat
  3. Tak podobný post mám připravený na zítra. Poslední cca měsíc a půl jsem dávala všechny nákupy na jednu hromádku (HROMADU) a teď jsem to nafotila jakože to, co jsem si nadělila k Vánocům sama. Už se prsychicky připravuju na ty komentáře, jak je toho strašně moc :-)

    Z tvých nákupů bych byla velmi zvědavá na Alverde pudr, protože Lípa je dost opožděná a tahle kolekce k nám dorazila teprve nedávno. Já už mám teda pár věcí cca měsíc doma (nakupovala jsem v Ústí), ale byla jsem ráda, protože jsem si mohla koupit rtěnku, kterou jsem nevyzkoušenou ztratila (kdybych ji bývala stihla aspoň jednou zkusit, mohla jsem ušetřit, ale co už...). No a nad tím pudrem a tvářenkama pořád váhám, tak bych byla ráda za tvůj názor na něj.

    OdpovědětVymazat
  4. pěkně se ti to nakupilo, jen co je pravda:-))
    mě by zajímalo, pokud si mohu naporoučet:-), přednostně něco, co barví, nejlépe na pusu, tváře, nebo oboji:-)

    něco z tě hromádky poznávám z předešlých příspěvků, tak jsem zvědavá, co tentokrát vybereš:-)

    OdpovědětVymazat
  5. anonymní: tak to nevím.

    markéta a veronika: děkuji.

    viennettka: ovšem na této hromádce je nejhorší, že já nenakupuji. za poslední tři měsíce jsem třikrát objednala z netu a koupila kate rtěnku a eesence vampire a alverde mademoiselle. jinak prostě toto jsou takové drobky, které s sebou tahám všude a pořád. na tvoji hromadu se těším moc. a jestli se to někomu nebude líbit, tak to jen proto, že žárlí (včetně mě, ale já se to budu snažit zamaskovat). recenzi na pudr se budu snažit, ale nevím, já si ani nejsem jistá, proč jsem ten pudr kupovala. protože se bojím, že bude krycí a tak...

    color beam: moje volba je taky taková, tak uvidíme, na co bude nálada.

    OdpovědětVymazat
  6. Nechapem naco ti je tolko toho vsetkeho,ved nemas sancu to vsetko pouzit, len minas peniaze a bude ti to stat doma.. :/

    OdpovědětVymazat
  7. nina: tak jak to vypadá... není to sen každé ženy.

    robinka: nebude, já to hodlám používat. naštěstí nepatřím k ženám, kterým stačí mít doma jednu rtěnku v růžovém odstínu.

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych prosila nejdříve recenzi na věci z poslední fotky;-)

    Péťo:-DDD :-*

    OdpovědětVymazat
  9. zůčastni se mé giveaway na http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem jedina komu toho neprijde zas tolik? :D
    Na recenze se ale samozrejme tesim. Jinak muzu se zeptat, nemas nejakeho osvedceneho ebay prodejce na veci skinfood?

    Kujuuuu!

    OdpovědětVymazat
  11. je fajn, že bude plno nových článků, dle počtu výrobků, takže za mě juchů!

    A přeji krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  12. Mne se to taky nezda tak hrozny, akorat bych to teda s sebou netahala:D a doporucuju koupit si blocek a tam si udela rozpis kdy si co na sebe napatlas, nebo aspon takovy predsevzeti ze kazdej tejden jednu vec, takovej pro-recenzista to zvladne hrave!:) a my se vsichni tesime, tak makej!!:) xx

    Plum Foolery: rubyruby76, ten se mi osvedcil na vsechno mozny asijsky a cetla jsem ze i jiny slecny od nej kupujou:)

    OdpovědětVymazat
  13. Plum - nejsi :-) Taky mi to přijde naprosto v pohodě, navíc spousta toho jsou vzorky a to se prakticky nepočítá, že.... :-)
    Za mě cokoliv ze SN, pro mě to je ten nej objev roku (zároveň s tímto blogem).
    A na vienettčinu hromadu se těším taky hodně :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. Nepřijde mi to moc, však jsi přece kosmetická bloggerka!!:)
    Prosímtě odkud máš tu placku I <3 BB? (Jestli je to placka, ale vypadá to tak).

    Jinak přeju hezké Vánoce a bohatého Ježíška!!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Hezká hromádka :)
    A přimlovala bych se za recenzi čehokoliv od Silk Naturals. Hlavně rozdíl mezi těmi různými věcmi na rty.

    OdpovědětVymazat
  16. já vůbec nechápu ty vzorky v sáčcích a tak :D

    OdpovědětVymazat
  17. plumfoolery: určitě rubyruby76 http://myworld.ebay.co.uk/rubyruby76/?_trksid=p4340.l2559

    tereza: mně to taky přijde v pohodě, jen že to s sebou všude tahám (a nemůžu si vzít třeba jen jednu tu rtěnku, protože to je těžké rozhodování, že ano) mi přijde trošilinku divný.

    rena: ze sn já se těším až vyzkouším to vitamin c serum. a můžu říct, že linky jsou naprosto super, ty si budu určitě kupovat plné balení.

    yana: tu placku mám z lorealu /garnieru.

    petra: přesně ty rozdíly ve rtěnkách mám v plánu.

    OdpovědětVymazat
  18. Já to céčkový zkoušela a nějak strašně urvaná jsem z něj nebyla (ovšem problém je v tom, že po ss čekám pokaždé nějakou bombu, takže když to je "jen" dobré sérum, tak jsem trochu zklamaná :-) ). Z těch sér, co jsem měla, mě mimo ss nejvíc nadchlo ovesný, to si chci určitě pořídit, měla jsme po něm fakt pěknou pleť a občas mi i stačilo místo krému, což je u mě momentálně fakt výjimečný.

    OdpovědětVymazat
  19. Omlouvám se že otravuju, ale tu placku ti poslali? Víš já je sbírám a tahle je krásná...:)
    Dík!

    OdpovědětVymazat
  20. I <3 BB znamená I love BB cream? Ak ano, tak si taky odznak musim pozhanat. Kazdopadne, sa tesim na recenzie. Objavila som to tu pred par dnami a velmi sa mi paci tvoj styl pisania ;)

    OdpovědětVymazat
  21. rena: tak uvidíme, marion si právě to céčkové strašně chválila, že prý je lepší než supersérum, tak jsme zvědavá.

    yana, grania: mám je právě od garnieru, dostala jsem to v balíčku s bb krémy k testování. a kde je sehnat netuším, jen bych si tipla, že teď se různě objeví, když od nového roku se bude bb krém garnier uvádět masově na český trh.

    OdpovědětVymazat
  22. Je ten alvedere dobrý? mos se mi líbí obaly téhle kolekce, ale v tom blbim světle v drogerce nic nebylo poznat. Od alvedere mam make-up a je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem spokojená. recenze na pudr i na tvářenku jsou tady na blogu...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...