neděle 18. prosince 2011

Luview

Věděli jste, že Česká pošta doručuje teď balíčky i v sobotu? Aneb... jsem na návštěvě u rodičů, poklidná atmosféra, trávíme oběd a najednou zvonek, jak kdyby hořelo. No nic, nefunguje nám domofon, tak to jde máma vyřídit z okna (bydlíme ve zvýšeném přízemí). Po asi desetiminutové konverzaci, na mě zavolá, že to je pro mně, ale že pána zná z hospody. Jsem zmatená, ale jdu dolů a tam čeká pošťák s balíčkem. A jsem zmatená ještě víc... aneb už jste dostali v sobotu po obědě balíček od pošťáka, který zná vaši matku z hospody?

No a zmatek v mé hlavě nekončí, protože balíček byl z Luview. A tam jsem objednávala sedmého prosince, což znamená, že balíček byl doručený za deset dní. Vezmeme v úvahu předvánoční čas, spoustu provozu, českou celnici a v závěru prostě dostaneme naprosto neuvěřitelný fakt, že tento balíček ke mě dorazil za deset dní. Upřímně, já jsem ho čekala až po Vánocích. Ale tak nestěžuji si.

A ten balíček je prostě mega rozkošný. Máma to komentovala, že jsem si koupila moc pěkný dárek. A musím s ní souhlasit. Pokud někoho zajímá, co jsem si objednala, tak samozřejmě BB krém v mini verzi s pudrem a čistící bublinkovou pěnu, což tedy nevím, co si pod tím představit, ale brzy se to dozvím.



Taky se vám tak strašně líbí balení všech asijských výrobků?

17 komentářů:

  1. Páni, tak to muselo být příjemné překvapení. Jinak jsem se chtěla mrknout na stránky, protože o Luview slyším poprvé a naštvalo mě, že pro ceny se musím přihlásit, tzn. evidentně si u nich napřed vytvořit účet. Takový překvapení nemám ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. yarisse: to taky bylo příjemné překvapení. i mě to naštvalo, že si musím udělat účet. ale ve výsledku jsem nelitovala... protože sice jsem to ještě nevyzkoušela, ale už teď jsem z toho balíčku nadšená. jo a ceny jsou příznivé (právě mají 50% off), takže to do kupy se vším všudy stálo jen asi tři sta.

    OdpovědětVymazat
  3. u nás teda nerozváží ve všední den, natož v sobotu :(

    OdpovědětVymazat
  4. Mi taky pošta spíše nechodí, takže chvála Bohu za sobotu :)Už se těším na recenze, protože poslední dobou se s Luview potkávám... a balení mají suprovní! Kačka

    OdpovědětVymazat
  5. Balení se mi teda vůbec nelíbí :(

    Ale chci se zeptat, můžeš mi nějak laicky vysvětlit, v čem jsou bb krémy tak jedinečný? Samozřejmě mě velice zajímají, když jsou v poslední době tak diskutovaný a mě by zajímalo proč. Četla jsem tvé recenze, ale příliš moudrá z toho taky nejsem...takže děkuji za nějaké trpělivé vysvětlení :-)

    OdpovědětVymazat
  6. dashulka: a mě se líbí! je takové jednoduché a čisté. to jen na okraj.
    tak já ti napíšu, proč mám naprosto laicky bb krémy ráda já.
    - mají spf
    - na obličeji nejsou cítit - jsou lehké
    - mají hodně světlé odstíny (to tedy může vyhovovat třeba jenom mně)
    - věřím v ty pečující účinky, což může být dost naivní, ale opravdu mám teď moc pěknou pleť (asi vlivem více faktorů, ale rozhodla jsem se za to vinit i bb krémy)
    - nevysušují, loni jsem měla se suchou pletí docela problém, letos v zimě vůbec
    - jo a taky mají být hodně krycí, ale na krycí bb jsem já ještě nenarazila...

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, tie balenia su dizajnovo krasne, napr. Skinfood...ale ku kupe som sa zatial neodhodlala, mam predsudky, no :)

    OdpovědětVymazat
  8. dashulka: a ještě jsem zapomněla... jsou rozjasňující. (zjistila a vzpomněla si až při raní aplikaci)

    lučiak: to se neboj, stojí to za to.

    OdpovědětVymazat
  9. U nas teda posta v sobotu nefunguje..ani teraz pred sviatkami..
    Pacia! Ja som este bb krem neskusala..ale same dobre veci citam, este aj chvalu za pekne blede odtiene..nuz neda mi to, objednam si jeden ...
    :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký příběh :)) Tak se budu těšit na recenzi, vypadá to pěkně!

    OdpovědětVymazat
  11. Tj. laicky řečeno je to supr makeup a krém dohromady?

    OdpovědětVymazat
  12. Objednala jsem si přesně to samé, co ty :). Výběr mají malinký, takže jsem nakonec skončila s tím stejným. Těším se!

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji! Možná o něm zapřemýšlím. Já vím, že stojí pár kaček, ale nerada kupuju zbytečnosti, co mi pak leží doma... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Kam na ty značky chodíš?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  15. Ano, i já byla minulou sobotu překvapená z došlého balíčku z elnina:-)
    Tuto značku neznám, ale láká mne, děkuji za inspiraci!
    Dovoluji si vás poznat na můj GIVEAWAY:
    http://levanduleodlutense.blogspot.com/2011/12/giveaway-kosmeticky-balicek.html

    OdpovědětVymazat
  16. jj, máš pravdu. asijské výrobky mají nádherná balení

    OdpovědětVymazat
  17. čajová: objednej, odstíny bb jsou občas fakt jak pro mrtvolky.
    dejnicka: no asi tak nějak, že já se vůbec namáhám tady vůbec něco sepisovat, když ty mě vlastně chápeš jen tak?
    tee: to jo no, výběr tam je maličký.
    dashulka: jako já to chápu. já jsem třeba nedávno zjistila, že kvůli bb krémům snaž už ani nepotřebuji makeup... musím se nad tím ještě zamyslet.
    rejčka: na internet do všech koutů.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...