sobota 3. prosince 2011

Máte doma rtěnku, která vydrží?

... osm hodin a déle?


Poslední fotka s bleskem je úplně strašná. To má důvod jediný... prostě neumím fotit s bleskem.
Není to dokonale namalováno. A má to své důvody.
Barva vypadá pokaždé jinak. I to má své důvody.
Na některých fotkám moje rty vypadají opravdu nepěkně suché. Byly pro to důvody.

Důvody i další už brzy v recenzi.

Čestné prohlášení: barva byla aplikována pouze jednou (v devět hodin ráno), přes den jsem používala pouze balzám na rty. Byl to můj naprosto běžný den, takže jsem jedla (hodně), pila (také hodně), kousala se do rtů a pusinkovala.

15 komentářů:

  1. :-o tak toľko žiaden môj rúž nevydržal...!

    OdpovědětVymazat
  2. Asi tři takové rtěnky jsem měla, jenže mi strašně vysušovaly rty a já na to celkem trpím, v jednom kuse mám suché rty a na každým rohu mám balzám :D Takže raději si párkrát za den přejedu rty nějakou rtěnkou, co sice nevydrží, ale alespoň pak nemám popraskané rty. Navíc, většinou jsou takové rtěnky i levnější, takže další plus navíc x)

    OdpovědětVymazat
  3. fixkove vydrzia dlho, ale 8 hodin nie
    ale ten Maybelline 24h superstay to je brutalita, to si vecer neodlicis! :-O

    OdpovědětVymazat
  4. ozaj nemas tento lipstain v odtieni Vamp?

    OdpovědětVymazat
  5. AHA. Tak to teda, já jíst, pít, (kouřit) a ještě se pusinkovat, tak každou hodinu musím domalovávat teda!!! To mi příjde ještě slušná výdrž u Tebe :D

    OdpovědětVymazat
  6. WOW tak to je ale výdrž! Mne dlho vydržia matné MAC a Revlon rúže, ak ich aplikujem štetcom a po vrstvách. Ak je to iný rúž, používam Lipcote na zefixovanie a tak vydrží hocijaký 5-6 hodín. A krásny odtieň, svedčí ti! Pozývam ťa do mojej giveaway, ak by si mala záujem :)


    GIVEAWAY
    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Zcela dobrovolně přiznávám, že mi ještě nikdy žádná rtěnka tak dlouho nevydržela. Pro mě je tohle zdokumentovaný zázrak. U mě když to přežije jídlo, pak ubrousek po jídle už ne.
    Je to krásný odstín. Je i v reálu teplý?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo. čumím jako puk. Takhle dlouho mi nikdy v životě nic nevydrželo, a to jsem myslela, že některý moje rtěnky mají slušnou výdrž.

    OdpovědětVymazat
  9. mne velmi dlho vydrzi ruz od Barry M...ja aj ked som ho do servitky utierala stale som ho tam mala a popritom este vsetko zafarbil co som jedla/pila :D maximlne sa zotrel zo stredu pier...

    OdpovědětVymazat
  10. Asi nevydrží 8h...ani 2 hodiny! Rtěnky vlastně nepoužívám (má to svůj důvod ;)). Nebaví mě dělat korekce svých šišatých rtů a nepřijde mi, že by měly tak pěkný tvar, aby si zasloužil zvýraznit. Rty mám dost citlivé a věčně na nich něco mám (doma tomu něčemu intimně říkáme mrd*ky, tak to vlastně nazývám já) - natržený koutek nebo prostě jen koutek, suchá místa, šupinky, červené fleky co jsou citlivé apod.
    Ale dlouho mi na rtech vydžela "rtěnka" od BarryM Touch Of Magic...nešlo to sundat dolů :o/

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé. Vypadá moc pěkně a dlouho vydrží :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. elli lightning: já taky vlastně raději normální rtěnky.

    jana šamalík: různé fixy jsem zkoušela, ale vydrží na mě tak pár hodin, víc ne. tu maybelline neznám, asi to budu muset v drogérii vyzkoumat (teda jestli ji u nás prodávají). vamp mám taky doma, bude právě společná recenze. ale jestli po něm toužíš, tak ti rovnou řeknu: nekupuj to!

    lucia petruchová: jj. lipcote je taky dobrý.

    rejčka: no vzhledem k tomu, že mi ten odstín moc nesluší, tak myslím, že je celkem hodně teplý. hlavně moc to nechápu, ale občas na mě vypadá až oranžově (záleží na světle a úhlu pohledu)

    missmarta a boruvk_a: asi ty barry m budu muset brzy prozkoumat.

    OdpovědětVymazat
  14. MeMeMe rtěnka....to je pro mě zázrak... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...