neděle 25. prosince 2011

Mouth Watering Morsels UKONČENO

Tak toto byla naprostá spontánní nákupní akce na Heartsy a hned poté na Etsy. Protože prostě to je tak kýčovité. Tak roztomilé. Tak hloupé. Tak neužitečné. Ale zároveň tak krásně ke koukání... Že jsem to prostě koupit musela.

Mouth Watering Morsels vyrábí celkem dobré balzámy na rty. Mám doma vzorek kafového a voní opravdu jako kafe a je celkem hodně výživný a hutný. Ovšem to, jaký je ten balzám, vlastně není důležitý. Protože v tomto případě je mnohem, ale mnohem důležitější forma. To všechno se totiž prodává v ručně zdobené nádobce s různými motivy. Já jsem koupila tu s čajem, i když tedy mně to připomíná spíš tekutou čokoládu nebo cappuccino.





A vzhledem k tomu, že jsou ty Vánoce... a taky jsem se rozhodla chovat se dospěle a vyspěle a eliminovat takové kýčovité a holčičí záležitosti, tak tento balzám, kde na obsahu vůbec nezáleží, protože je to tak krásné na pohled, můžete vyhrát. Vítejte v mé bezduché a povrchní soutěži. Pravidla:
  1. zúčastnit se může kdokoliv,
  2. kdo zanechá pod tímto článkem komentář
  3. nejpozději v pátek 30.12.2011,
  4. v komentáři doporučuji napsat kontaktní e-mail (pokud se bojíte spamů a různých těch robotů, pouze sledujte v následujícím týdnu vyhlášení vítěze a pokud vyhrajete, kontaktujte mě do 24 hodin)
  5. a hlavně mi do toho komentáře napište, jaké je vaše quilty pleasure, jakou činnost (bezduchou a mělkou) provozujete rádi a často, ale tak trošku potají, protože se za to v lepší společnosti vlastně stydíte.
Vítěze tentokrát ručně vylosuji. Přeji krásné Vánoce. A hodně štěstí.

25 komentářů:

  1. Ježišmarja, tohle chci :-))))
    Maluju si oči a experimentuju s různýma mýma stínama - i když nikam nejdu, často i když jsem nemocná, i když pospíchám a už jsme měli být dávno pryč, i když už děti chtějí svačinu.... Nikdo to moc nechápe, ale většinou je to prvních a posledních deset minut, který mám za den pro sebe (a stejně polovinu z toho vymýšlím, kam položit taštičku, aby tam malej nevylezl a neokousal štětce), takže to vlastně ani není žádná q.p., ale naprosto esenciální potřeba nutná k mentálnímu zdraví, takže nevím, jestli to platí.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No to je úžasný! ♥ Mojí tajnou činností je nakupování všeho s Hello Kitty, je to tak roztomilý a já jsem hodně infantilní člověk, takže prakticky nikdy neodolám a skladuju doma všechno od kosmetiky až po propisky :D
    henlity@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je fakt boží!
    Tajnou činnost? Jsem schopná asi 100x za den sledovat Black Swan a stopovat si momenty, kdy baletky trénují ve svých úžasných hadrech a sledovat to s otevřenou pusou, a jo, stydím se za to! :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak strašně roztomilé!
    Tajná činonost? Jé těch je! :D Ale asi líčení rtů! I když třeba nejsem namalovaná rťenku musím mít pořád! Už kolikrát se mi stalo že se mi za to známí smály ale co :)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ale tak ten je naprosto dokonalý. Bez toho nemůžu žít :) Vystavila bych si ho na poličku a koukala na něj.
    Jinak moje G.P.? Když to sem napíšu, tak už to nebude tajné :) Holduji bezduchým seriálům typu Ordinace a Ulici, ale nikomu to nepřiznám. Vždycky večer přijdu z práce, na netu si pustím nejnovější díl a strašně si to užívám.
    (a někdy taky jdu spát neodlíčená a ráno na to prostě dám novou vrstvu....fuj já vím.)

    OdpovědětVymazat
  6. ještě jsem zapomněla email: ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mám dvě tváře! Kromě toho, že miluju knihy a chtěla bych studovat francouzskou a skandinávskou literaturu a umět nejméně 7 jazyků, miluju všechny hodně povrchní (pardon) holčičí věci. Ať už jsou to hodně blbé časopisy přes Joy po Elle, míchání různých domácích DIY lektvarů, prokrastinování u traktátů o mejkapu a taky seriály, od Futuramy přes How I met your mother až po Gossip Girl...
    Abych to shrnula.
    Jsme budoucnost národa, silné a inteligentní ženy,které se prostě potřebují odreagovat!
    A já Ti za nás všechny děkuji.

    antonie.de@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je vskutku roztomilá výhra! mou "tajnou" činností, kterou však často jaksi nevědomky provozuji na veřejnosti, je trhání, stříhání, či škubání roztřepených konečků mých vlasů. hrozně mě baví ty rozdvojené konce hledat. :D
    elinoy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moji tajnou cinnosti je kousani si kuzicky kolem nehtu O:-) delam to potaji, aby si toho pritel nevsiml:D

    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Terezije, to robím aj ja, ale ja sa za to nehambím :D ja sa hambím za to, že niekedy prídem domov a musím sa namachliť. Nie, namachliť neznamená namaľovať sa, to znamená napatlať na seba všetko, čo doma nájdem! Vyzerá to potom dosť hrozne, ale tak odlíčim sa a tvárim sa, že sa nič nestalo O:D

    smajlikbetuska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. moje gp jsem tu uz zahledla, cemuz se dost divim, protoze jsem si myslela, ze je nas jen velmi malo. porad mam u sebe nuzky a striham si roztrepene konecky - doma, ve skole, v praci, na ulici, asi uplne kdekoli. lide na to koukaji dost zvlastne a hlavne v praci uz jsem z toho mela i problemy :o)
    m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Mojí tajnou činností je, že ráda nakupuji všechno růžovoučké, nejlépe s mašličkou, roztomilé, když to má třpytky tak ještě lepší, prostě blbosti, které si nikam stejně nevezmu a téměř nevyužiju :D Ač si říkám, jak už jsem dospělá, tak tyto infantilní věcičky mě naprosto dostávají :)

    zuzizuzana.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj, jsem informatik, celý den trávím mezi muži a ty by asi umřeli smíchy, kdyby věděli o mé zálibě ve fashion a kosmetických blozích, hledání pokladů v sekáči a čtení modního pekla. A taky že vybírám cokoli i podle vzhledu :)
    (Proto mám červený noťas a toužím po flashce s tweetym). A taky jsem infantilní.. sakra.
    Ale jak praví komentář nade mnou: silné a inteligetní ženy se musí umět odreagovat.
    zakova.vl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mam nekolik parfemu specialne jen na doma, protoze jsou tak sladke, ze by to moje okoli asi neprezilo....tim ale vycet GP zdaleka nekonci=)

    zlatosfera@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. ja si kazdy vikend len tak pre seba nafotim milion fotiek svojho vymalovaneho xichtu a nikomu tieto fotky radsej neukazujem, aby som sa nemusela hanbit, krasne si ich archivujem v priecinku s nazvom "blivajz" pre pripad ze raz budem slavna :D:D:D

    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to úžasně!!!
    Miluju všechno s medvídkama Me to you...z těch jsem ndšená už strašně moc let a asi mě to nikdy nepřejde:-)
    teleska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Když kráčím ve městě, pozoruji sama sebe ve výlohách jestli jdu rovně a jak u toho vypadám, ale přitom se tvářím, že mě zajímají vystavené skvosty. A mimo to sleduji i ostatní, jak vypadají :D
    lucie.vejmolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sice dvakrát za sebou nemůžu mít takové štěstí, ale stejně mi to nedá, protože to balení je naprosto "ňuňací". A protože dvakrát za sebou nemůžu mít takové štěstí, tak ti to GP prozradím až když bych ho náhodou měla:-D

    P.S. Mýdlo pravidelně používám, je super, fakt vůbe nevysušuje ani jinak nedráždí a zatím zdá se ani neubývá;-) Zas mě začalo bavit doodličovávat se vodou:-)

    OdpovědětVymazat
  19. mmmm tak čajíček na víčku vypadá opravdu skvostně:-).

    když se na mě nidko nedívá a jsem sama, ak se ráda přehrabuju ve svým kosmetickým stolečku, a přerovnávám to tam. Cílem je vytřídit některé věci, které mi buď nesedí nebo jsou téměř_prázdné nebo vím, že je nikdy nebudu používat a udělat tak místo pro nové (kdyby se mi něco dostalo pod ruku).
    Když už mám hromádečku na posteli, která "půjde z domu", nechám to pak tak a "rozmýšlím" se, no a pak to zase naskládám zpátky:D.
    Nejsem nějak schopná nic vyhodit - co kdybych třeba někdyyy.
    A protože stoleček není nafukovací, vymýšlím pak detašovaná odkladiště.

    no a mejlik je:
    color.beam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ten balzám vypadá dost lákavě:D
    Jinak moc ráda sleduju různé blogy,jsem schopná je přečíst od začátku až dokonce,sice to není moc bezduché,ale zabírá to tolik času:D Hlavně teď ve zkouškovém období se to moc nehodí:)
    marky.hurtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Když mám chvilku čas pro sebe, ráda plánuji, jak se vyparádím na nějakou párty, ples, oslavu...Promýšlím každý kousek oblečení, doplňky, barvu stínů, rtěnky, tvářenky, odstín laku..chci to mít sladěné :) Je to trochu povrchní..hodně lidí by to asi nepochopilo, protože nad tím strávím dost času :)

    OdpovědětVymazat
  23. hm.. nějak mě nic nenapadá. Snad jen, že jsem kosmetická poradkyně Oriflame a denn listuju aktuálním katalogem, i když si nic objednat nechci. Ale pohled na fotky kosmetiky mě jaksi uklidňuje...

    OdpovědětVymazat
  24. Pisu do dne a do roka, ale balzmek by se mi libil i dnes.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...