sobota 10. prosince 2011

Multifunkční

... tak to mám ráda.
Krycí makeup - korektor.
Kontura - oční stín.
Tvářenka - rtěnka.
Rozjasňovač - oční stín.
Řasenka.
Víc toho nepotřebuji.


Tak minulý týden se moje ego léčilo a tento týden je opět připraveno přijmout konstruktivní kritiku. Jen tak mimochodem bych ráda upozornila, že krom toho strašného obočí a nepřirozeně bílé pleti také vlastním nechutné kruhy pod očima, znaménko na levé tváři (a leze z něho chlup, který občas zapomenu vytrhnout), lehce popraskané rty, příležitostné šupinky na nose, vrásky na čele a kolem očí. A na pravé tváři mám jednoho beďara... schválně, kdo ho najde. (Ale jinak se mám docela ráda.)

Ring... pardon diskuze volná.

13 komentářů:

  1. Beďara nevidím, nech pozerám akokoľvek! A odo mňa žiadna kritika dnes nebude, sorry! :) Celé to vyzerá pekne a prirodzene a nemám žiadne výhrady :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. na flower perfection mám taky spadeno...jaký je? kryje dobře?

    OdpovědětVymazat
  3. Ty počuj, to máš aké krásne oči ! :) A bezchybný nie je nikto, takže chybičky neriešim. Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  4. ja mám nesymetricky posadené obočie, krivý nos z pravej strany, tmavé nezakryteľné kruhy pod očami a dolnú peru väčšiu ako hornú :D a predsa vycapujem svoje fotky všetkým na oči... dokonalosť je nudná, či ako sa to hovorí? :)
    PS: beďara nevidím

    OdpovědětVymazat
  5. Mě přijdeš trošičku vyblitá- pardon- bych tě namalovala víc, já mám prostě ráda barvičky:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš krásně jako vždy!
    Ale kolem očí máš nějaký stín do bronzova, nebo blbě vidím?

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo trb nepřeháněj to s prací a běž se trochu vyspat :)) Já teď vypadám podobně po jedný osmičce, dvou dvanáctkách za sebou a škole :-/ Docela dobrej je roll on 2v1 od Garnier. Bude recenze tak pak třeba mrkni.

    OdpovědětVymazat
  8. vyblitá? cože? :-O
    vždyt vypadá krásně přirozeně!
    opravdu nemám ráda lidi, co řeknou, že holka vypadá vyblitě jen proto, že na sobě nemá barev jak duha a je zmalovaná jak plakát.
    ráda bych viděla tvoje líčení, Dejnicko :-)

    OdpovědětVymazat
  9. lucia, nina: však jasně, že vám toho beďara neukážu v plné nahotě. to by pak nebylo napínavé.

    anonymní 10:41: flower perfection miluji. ale ber to prohlášení s rezervou... zkoušela jsem jenom vzorek a vyšlo to jen na dvakrát.

    dejnicka, anonymní 13:03: ta fotka je trošku vyblitá, vůbec se mi nepodařilo nafotit tvářenku, aby byla pořádně vidět. a naživo vidět určitě byla.

    baletka: na očích mám ten konturovací stín + na horním víčku trošku rozjasňovače.

    xplanetkax: tak ti nevím, ten garnier mám doma a že by to byl nějaký zázrak... to spíš ne.

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se šíleně líbí ta rtěnka na tom záběru co jsou jen rty. A ty kruhy pod očima mívám větší i když jsu vyspaná. A možná jsem to už tu někde napsala, ale líbí se mi tvůj tvar obličeje.
    Co se týče kritiky (snad konstruktivní), tak mi přijde že máš moc světlý nebo zapudrovaný obočí - já osobně bych ho zkusila trochu přetáhnout světle hnědým stínem, by pak ladilo i s vlasama o trochu víc.

    OdpovědětVymazat
  11. Chce to trochu spanku :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Me se to libi, klasickej jednoduchej makeup, to prece nemuze nikoho urazit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...