čtvrtek 29. prosince 2011

Narychlo

Asi to nevíte, tak já vám to rychle rychle povím. Tento blog spolu se vším příslušenstvím (počítačem, pracovním stolkem, veškerou kosmetikou, foťákem, s každým mým BB krémem, se mnou, nábytkem a mnoha dalšími zbytečnostmi) se právě teď stěhuje v reálném prostoru z místa A do místa B.

Takto vypadá většina mé kosmetiky sbalená na cestu. Na množství mé kosmetiky se hodně podepsalo předvánoční neutrácecí období a můj nekompromisní postoj - vyhodím vše, co je staré, rozbité nebo nedejbože zkažené, jen ať se s tím nemusím tahat do auta a z auta a hledat tomu místo v novém působišti. Jeden košík už je dávno přestěhovaný, takže se vyhnul focení. A tak nějak jsem zjistila, že nemám moc kosmetiky... budu muset v novém roce víc nakupovat.




Jo a taky se u mě asi objevila nová úchylka. Schovávám si prázdné krabičky od kosmetických produktů. Už jsem se smířila s tím, že vlastním hromadu prázdných kelímků od Lush a jiných, ale papírové krabičky?...




A teď tady nad nimi sedím a tak nějak je nedokážu vyhodit...

19 komentářů:

  1. ja by som si nechala len tie tri obaly, na ktorych su dievcatka alebo zeny ci co to je :-D tie sa mi pacia najviac.... zato zeleny obal od kremu YR by som urcite vyhodila :-D

    OdpovědětVymazat
  2. :))) No, nemas toho vela. Ja som nieco podobne absolvovala pred Vianocami, tiez som musela v ramci nie stahovania, ale prestavby bytu svoje kozmeticke saky paky komplet vypratat z kupelne a bolo toho teda viac :) Jo a krabicky, schovavam tiez, ale ja nie od kozmetkiky, ale parfumov :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skoro neskodna uchylka :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. mám úplně stejnou úchylku a na prázdné krabičky jsem si už pořídila speciální krabici :)

    OdpovědětVymazat
  5. aha, tak to, že máš plno věcí, které dlouho nebyly vyhozeny, mi něco připomíná. koukám, že až mezní situace - stěhování, tě přimělo vyhazovací zásah opravdu uskutečnit:D

    OdpovědětVymazat
  6. S těma krabičkama jsem na tom stejně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, taky mám prázdné krabičky schované, asi proto, že kdybych posílala věc z domu, aby cestou nenastydla.

    OdpovědětVymazat
  8. poznám to.. zbieram a odkladám všetko nepotrebné.. aj rolky od toaletného papiera, lebo sa dušujem, že raz to zúžitkujem a niečo z toho vyrobím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ja krabičky našťastie zatiaľ neodkladám. Prajem veľa šťastia so sťahovaním, nech ide všetko hladko!

    whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. tak já si schovávám zatím pouze krabičky s pěkným obalem. ty které se mi nelíbí vyhodím. ale taky chráním všechno možné a nemožné před vyhozením, protože: co kdybych to někdy náhodou ještě na něco potřebovala nebo se z toho rozhodla něco vyrobit. že ano... :-D

    OdpovědětVymazat
  11. to se ti nedivím žeje nedokážešvyhodit, já bych nato neměla srdce

    OdpovědětVymazat
  12. Já už nemilosrdně vyhazuji, ale také jsem na tohle trpěla...

    OdpovědětVymazat
  13. Já teda zase schovávám krabičky od parfémů :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Ty papírové krabičky naprosto chápu! :-D Taky je mi líto je vyhodit. Naštěstí je ale neschovávam. Což na druhou stranu nemůžu říct o různých mini baleních od vypotřebované kosmetiky od L'Occitane :-D znáte to... pojedete na dovolenou a přece si nebudete brát celou velkou tubu šamponu... když existují tyhle mini praktické. Tak proto je skladuju :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, já chci taky tolik kosmetiky!
    Klidně mi pošli něco starého a rozbitého, já jsem vděčná za cokoliv! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já krabičky schovávám a pak jednou za čas mě to přejde a všechny pošlapu, narvu do jiné krabice spolu s jiným papírem a odnesu do kontejneru na papír a pak už po nich nevzdechnu.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  17. Raději je vyhoď, než tě celou zasypou! Já vím, jsou tak krásné, neškodné a milé... ale už jich mám doma celý košík a taky se jich musím zbavit :-/ Do Silvestra, už mi běží čas:) Jo a hlavně pevné nervy, stěhování je únavné... ale když se stěhuješ do lepšího, půjde to! Kačka

    OdpovědětVymazat
  18. ja som opak, mna vela veci dusi, potrebujem mat priestor, par veci, ziadne krabicky, nic, co mi zabera miesto. som absolurny minimalista, v obleceni, v doplnkoch, aj v kozmetike.
    PS

    OdpovědětVymazat
  19. Pokud je tohle a ten druhý odstěhovaný košík všechno, tak mi vážně přijde, že toho máš nějak málo. Divné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...