středa 21. prosince 2011

Raw Gaia: Raw Chocolate Face Pack

* produkt poskytnutý k testování a napsání recenze z mojesminky.cz, děkuji

Všechny milovnice čokolády, nakupujte... Teď hned a bez pardónů. Protože tuto masku potřebujete. Nebudu vám lhát, maska vykazuje určité nedostatky, ale tak jako u konzumace čokolády musím počítat s tou kalorickou náročností, tak i u této masky ty chybičky prostě odpustím. A tato maska to je skoro jako nastrouhaná vysokoprocentní čokoláda Lindt. Takže já si chvilku počkám, v klidu si nakupte... dobře, dám vám ještě chvilku, je mi jasný, že když už kupujete masku, tak přikoupíte i něco jiného... tak co... už to máte? Ještě ne... tak vám dám ještě chvilku... a teď už opravdu doufám, že všichni mají nakoupeno a můžeme se vrhnout na tu recenzi.



Práškové masky já mám ráda. Vlastně dalo by se říct, že za poslední půl rok jsem si vytvořila docela slušnou sbírku. A tak se nebudeme divit, nebudeme to prodlužovat a raději si povíme, že i tuto masku mám ráda. Je to moje druhá čokoládová maska a ta první... no žádné terno to nebylo. Tato maska v prášku je mnohem lepší, i když s tou první má pár věcí společných. Za prvé tu vůni, čokoládovou (ale pravá kakaová čokoládová) nebo spíš jako pravé kvalitní kakao. Evokuje mi to stánek s luxusní čokoládou, belgické pralinky a krakovskou čokoládovnu Wedel. A za druhé s tou maskou se skvěle straší a při umývání udělá všude neskutečný bordel. No ale jinak to má samá pozitiva.



Maska je opravdu jemný prášek, je to jedna z těch fajnovějších práškových masek. Důsledkem toho je opravdu jen náznakový peeling při smývání a maska je dostatečně jemná pro časté použití. Příprava masky je jednoduchá, já si sypu trošku prášku do dlaně a přidávám vodu, dokud se všechno nespojí v hnědou kaši. Důležité je taky vychytání té správné konzistence, protože příliš tuhá maska s malým množstvím vody se špatně nanáší a příliš řídká vodová maska se taky špatně nanáší, protože teče všude, a taky pak stéká z obličeje, kam nemá. Chce to sice trošku trpělivosti, ale není to nic náročného, na co byste potřebovali vyšší kosmetickou s maturitou. Všechno krásně voní, sbíhají se sliny a maska je na obličeji opravdu příjemná. Celkem rychle zasychá a jde velmi dobře a jednoduše smýt. Při smývání si můžete trošku dopřát voňavého čokoládového peelingu. Jo a jestli jsem to ještě nezmínila, tak spoustu bodů u mě maska dostává prostě za tu vůni, která mě provází celou zkrášlovací procedurou...



Po smytí masky nastává ta vtipná fáze. Ta maska barví. Není to nic permanentního, ani to není až tak výrazné, ale po běžném smytí jsem celá do hněda. Je to fakt sranda... jak kdybych se vrátila z měsíční stáže v Africe. Po deseti minutách a nedokonalém umytí jsem takový malý černoušek. Naštěstí se to vyřeší použitím mycího gelu nebo jiného mycího prostředku. Maska je taky docela mastná, takže to chce umýt po použití umyvadlo /vanu. Jo a při smývání to dělá neskutečný bordel, vlastně jako mně to dělá bordel i při nanášení, ten prášek je opravdu jemný a sype se všude, ale to se dá vychytat třeba použitím nádobky na míchání.



Maska je určená na všechny typy pleti. Já mám zrovna teď naprosto normální a naprosto krásnou pleť (ano, to píšu proto, že chci, abyste mi všichni hromadně záviděli). A ta maska je pro mě takové malé čokoládové pohlazení. Přiznám se, že nejsem moc na peelingy, takže ten jemňoučký čokoládový peeling při umývání mi naprosto vyhovuje. Dívala jsem se na složení masky: organická surová čokoláda, na slunci sušený červený jíl, organická kurkuma, organický amlový prášek a byla jsem jen překvapená, že maska neobsahuje žádný olej nebo něco. Pak mi došlo, že maska je tak mastná a výživná tou čokoládou. Jako teď budu silně machrovat, protože o tom vím dost kulový, ale... maska je tak mastná určitě díky tomu kakaovému máslu, když si koupíte 100% čokoládu, tak je taky mastná jen díky obsahu kakaového másla. A tak letmo si pamatuji, že kakaové máslo může být komedonní, ovšem na vlastní kůži jsem nic takového nepozorovala. No rozhodně vám ale doporučuji to ze sebe dobře umýt.

Maska je snad i trošku matující, ale těžko posoudím na základě mojí pleti, protože nemám s mastnotou problémy. Maska je lehce rozjasňující a vyhlazují, tvářičku mám po použití jak broskvičku, nebo spíš hladkou jak nektarinku, broskvičky jsou chlupaté. Výsledky mi přijdou i regenerační, ovšem to může být tím, že se po nanesení masky důsledně vždycinky mažu regeneračním krémem, abych účinky podpořila. Podle výrobce by maska měla být především detoxifikační a nabitá antioxidanty... no tak toto se dost těžko pozoruje a posuzuje, tak tomu budeme věřit.

9 komentářů:

  1. ooo stačí nezjesť.. :) vyzerá veľmi dobre..Síce veľmi nemám rada kozmetiku s čokoládou, vanilkou alebo škoricou.. No toto je lákavé.

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já se přiznám, že jsem ji včera témř odklikla, ale díky tvé recenzi mě chuň na nákup přešla. Voní určitě skvěle ALE nesnáším, když jsem pak jak prasátko a umyvadlo též. Takže díky za super rozmlouvací recenzi!

    OdpovědětVymazat
  3. ...broskvicky sou chlupate:D jinak ta maska je fakt lakava.. i kdyz by me asi lakalo si to celo oliznout O.o

    OdpovědětVymazat
  4. Já nerada čokoládu, takže toto mě nejspíš mine, ale chystám se na ta jejich všemožná blátíčka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, úplně jsem tu tu čokoládu cítila :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten začátek mi přijde poněkud reklamně laděn....Kromě toho ale zajímavá recenze..
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. čajová: no mně to moc nechutná.
    day: není zač.
    tereza: ono to tak voní, že i mě se sbíhají sliny.
    rena: a já zase raději čokoládu než bláto.
    van apperly: však si nějakou dej, já to nikomu neřeknu.
    hanka: a ty nemáš ráda reklamky?

    OdpovědětVymazat
  8. Já asi raději zůstanu u své čokoládové od Montagne Jeunesse, s tím se moc bordelu nenadělá a nebarví :)

    OdpovědětVymazat
  9. dashulka: tak tu jsem ještě nezkoušela. já mám zase v hledáčku tu čokoládovou od freeman... tak třeba zase za rok si dáme čokoládovou recenzi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...