pátek 27. ledna 2012

9x náhodně za leden

Neříkám, že ne... asi bych tento měsíc vyplodila devět nejoblíbenějších produktů. Ale moc se mi nechce, stejně tak se mi nechtělo ani fotit. Krom toho před měsícem jsem vypustila seznam svých nej za 2011, takže si teď dáme jen seznam náhodně vybraných (snad i zajímavých) skutečností, které mě potkaly v lednu:

  • Začala jsem konečně používat své bělící sérum a řeknu vám, že nejspíš funguje. Opravdu mi přišlo, že se moje pleť sjednocuje, dokonce výsledky se dostavily celkem rychle. No jo, ale (proč vždycky musí být nějaké to ale) moje pleť nereaguje právě ideálně. Začaly se mi ucpávat póry, čelo mám celé obsypané, černé tečky, kam se podívám... Nejsem šťastná.

  • Což mě přivádí ke křižovatce péče o pleť. Musím si nějakou péči urychleně pořídit. No urychleně, asi dva měsíce mi ještě vydrží co mám doma, další měsíc se může vesele mazat všechny možné vzorky a tak. A co potom? Mám nakoupit něco v drogérce? V lékárně? V parfumérii? Něco z Asie? Něco ručně vyráběného z Etsy? Nebo mám vyzkoušet sofistikované vědecky založené značky typu Dermalogica, Paula´s Choice nebo Liz Earle? Nebo raději něco ryze stoprocentně přírodního? Asi to nechám náhodě.

  • Nedávno jsem tady pomlouvala Lush Gorgeous, že je moc mastný. Jak to tak vypadá, nebyla to jeho chyba, problém byl v mé pleti. Nově to vypadá tak, že moje pleť se nemůže tohoto krému nabažit. Po nanesení se okamžitě vsákne, asi jako žíznivý námořník do sebe nasaje soudek rumu, až nezbude ani kapka alkoholu, tak moje pleť nasává, až nezbude ani kapka mastnoty, jen neuvěřitelně hebká pokožka.

  • Taky jsem tady pomluvila TANF Face Food Fruit Facial Wash, že prý hrudkovatí. Tak se mi povedlo ho odhrudkovatět. Stačí nechat otevřené, aby proschlo, zamíchat (pořádně), zavřít a protřepat, opět nechat otevřené, aby ještě více proschlo, znovu zamíchat... a je to. No já vím, není to bůhvíjaký super tajný odtajněný recept, ale tak já jsem byla ráda, že se mi to povedlo... tak jsem se jen chtěla podělit o tu radost.

  • Taky mám pocit, že jsem možná mírně pomluvila Vitacreme B12. Jako měla jsem pravdu samozřejmě, Avéne Cicalfate je mnohem lepší a regeneračnější. Ale vzhledem k tomu, že jsem měla tu čest vyzkoušet i kolegu od La Roche-Posay (Cicaplast), tak svědomitě prohlašuji, že Vitacreme B12 je úžasně skvělý. S velkou slávou jsem ho dopotřebovala a dokonce uvažuji nad tím, že si ho koupím znovu.


  • Nevěřím tomu, že síť GFC (Google Friend Connect) končí. Takže všechny ty poplašné zprávy, zakládání Facebooků, Google+ a jiné jdou trošku mimo mě. Ale možná se pletu a v březnu náš čeká Google apokalypsa. Jen tak mimochodem Bloglovin si musíte založit, pokud přes něj chcete sledovat jiné blogy, pokud jen toužíte po tom, aby váš blog někdo přes Bloglovin sledoval, zakládat nikde nic nemusíte, i když jako samozřejmě se můžete ke svému blogu přihlásit a sledovat jeho popularitu... no to jen tak na okraj.

  • Jo a taky jsem asi jediná, komu se nelíbí nové možnosti komentářů na blogu. Protože komentáře si čtu v bloggeru, takže dost často nepochopím, že to, co byla odpověď pro někoho, není odpověď pro mě. Pak na to neadekvátně reaguji... Krom toho tato metoda uměle zvyšuje počet komentářů na blogu (dřív bych odpověděla všem najednou, teď odpovídám každému zvlášť a píšu nadbytečné množství komentů).

24 komentářů:

  1. Taky se mi nechce věřit, že síť přátel Google končí :/. Dvě hodiny jsem strávila nad tím, jak funguje ten Google+ :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja sa ho este stale snazim pochopit, ale je velmi "nelogicky".. :-S

      Vymazat
    2. však gfc nekončí...

      Vymazat
  2. ten naramok na gumicku je super vec! teraz mam gumiek do vlasov plnu kabelku, specialnu tasticku, vacky a aj tak nikdy ziadnu neviem najst, ked treba.. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Dashulka je stále mírně zmatená, ale už se spíš přiklání k tomu, že se jí zamlouvá :)...ale to se může taky rychle změnit, žejo....Bude recenze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná. nejspíš bude spíš taková minirecenze. ale jinak jako z toho mufe neskáču radostí. zalézá do pórů, není až tak krycí, jak jsem čekala, vysušuje mě, naprosto zvýrazňuje šupinky, a možná nejdřív vypadá přirozeně, ale už po obědě je to jedna velká hodně přepudrovaná maska. takže to vypadá, že už nejsem zmatená, spíš jsem na ten makeup naštvaná....

      Vymazat
  4. Mě se ty nové komentáře taky moc nelíbí.. :D vážně to vypadá divně, když jich tam mám tucet a přitom půlka z toho jsou odpovědi... :-/ :D a já sem si sice Facebook založila, ale myslím, že GFC neskončí.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. GFC ale konci jenom pro ostatni domeny, ne pro blogger, teda aspon tak to chapu, takze se to skoro nikoho tady netyka, ne?:) xx Jinak ja sem pro Liz Earle, je dost prirodni aby se ti libila!:D xx

    OdpovědětVymazat
  6. Mě naštěstí čtenáři na sebe navzájem nereagují a já odpovědi stále shrnuji do jednoho komentáře, protože psát pro každého zvlášť, to bych se z toho taky mohla zbláznit. Náramek na gumičku je boží...:D

    OdpovědětVymazat
  7. Mě nové komentáře pěkně štvou:-( Ale jak jsem z nějakého blogu pochopila je to jen možnost a nemusíš to mít nastavené. Jinak jsem dnes mírně zabržděná- chápu dobře, že cicalfate se ti zdá nejlepší a cicaplast nejhorší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, pochopila jsi to správně. avene cicalfate je boží, la roche-posay cicaplast je naprosto otřesný...

      Vymazat
    2. To je pro mě velmi zajímavá informace (taky jsem z toho jako Dejnička byla trošku zabržděná) - Právě Cicaplast jsem si chystala zakoupit....v čem je tak hroznej?

      Vymazat
    3. no... ve zkratce... je ulepenej a neregeneruje.

      Vymazat
    4. Já si ho právě taky chtěla koupit, protože např. Karol z Plumfoolery a i další blogerky si ho chválily, ale tobě věřím nejvíc, tak jsem teda ušetřila, dík:-*

      Vymazat
  8. GFC prý nekončí, teda respektive končí jen pro ty, co nemají blog vytvořený na bloggeru, takže nejspíš můžeme zůstat naprosto v klidu :). A z MUFE HD jsem taková rozpačitá..je celkem fajn, ale proto abych za něj dala ty prachy by musel předvíst něco víc :).

    OdpovědětVymazat
  9. natalie, tereza, skodulka: já jsem tak ráda, že se mnou někdo souhlasí s tím, že gfc nekončí (jen pro non-blogger končí)... pak ale fakt opravdu nechápu všechnu tu hysterii, která se strhla v okolí.

    OdpovědětVymazat
  10. Kdyby náhodou GFC končil na bloggeru, jediné, na co by to mělo vliv je to, že už by nebylo možné mít na blogu ty barevné čtverečky a nemohli by se tímto způsobem přidávat noví čtenáři. Připadá mi ale, že si někteří myslí, že tím přijdou o všechny své dosavadní čtenáře. To je hovadina na entou :DD Ve čtečkách feed každého sledovaného blogu určitě zůstane, kam by mizel.

    Bloglovin jsem zpočátku nepoužívala, ale vzhledem k tomu, že se jím dá pohodlně sledovat jakýkoli blog na blogspotu, blog.cz, wordpressu, apod. jsem si ho hodně oblíbila.

    Ke komentářům na blogu - vám to tam všem naskočilo automaticky? Mně totiž ne, ale právě z důvodu, o jakém píšeš, jsem i ráda.

    OdpovědětVymazat
  11. sonidlo, automaticky. a prý to jde nějak vrátit zpátky, ale ještě jsem to moc nezkoumala a zběžným pohledem jsem nezjistila jak...

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to nevím, snad v Nastavení, Příspěvky a komentáře (?) Však uvidíš :)

    OdpovědětVymazat
  13. Aj podla mna GFC nekonci, vsetko su to len poplasne spravy. Tiez som niekde citala ze to konci len pre nebloggerov alebo nieco take, no ved uvidime. A taktiez nemam najvacsiu radost z toho zlepsenia komentarov...:D

    OdpovědětVymazat
  14. Náramek na gumičku? Cool! Já ji strašně často nosím na ruce a tohle je bezva nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak mě je jedno co končí a co začíná, ale nevím, jak si dát ikonu na blog follow přes bloglovin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jestli chceš ikonku follow by bloglovin, tak:
      - půjdeš na bloglovin
      - úplně dole je odkaz widgets
      - vybereš si ikonku
      - a pokud jsi přihlášená k bloggeru, tak už tě to potom navede

      Vymazat
  16. Děkuji, děkuji mnohokrát krásná vílo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...