sobota 7. ledna 2012

Do nového roku

Takže nový rok začal. Asi jste si všimli. Novoroční předsevzetí si nedávám, nějak na to nevěřím. Ale zato ráda plánuji. Nebo spíš by se hodilo říct, že si stavím vzdušné zámky a bohatě si maluji, jak se co udá a bude. No tak letos tomu dáme nějakou formu a já se se svými zámky svěřím široké veřejnosti a ... a třeba se něco z toho zakoření a vyroste. Krom toho se mi strašně líbil článek od Vanilky, taky bych za rok chtěla bilancovat.

Blog
Přijde mi, že by potřeboval menší restart. Ještě si nejsem úplně jistá, co to znamená, ale mám pocit, že některé články byly až moc osobní. Jiné málo podrobné. Další až moc aktuální (a tudíž jsou teď totálně mimo). Mým cílem je psát trvanlivé a informační články. Nějak se mi to tu neslučuje. Mimo jiné bych si také měla lépe uvědomit, že toto není blog o mně, ale o kosmetice. A taky nejsem úplně spokojená se svou grafickou podobou.

Už delší dobu se zamýšlím nad tím psát blog anglicky. Zhruba od té doby, co jsem si založila verzi blogu v anglické formě. No možná jste si už všimli... na té anglické verzi to moc nežije. Prostě já na tu angličtinu asi nejsem, tam, kde v češtině nabídnu tři slovní hříčky a rozvinuté souvětí přechodníkové, tam v angličtině tápu v holých větách. Jako ale chápejte mě dobře, já anglicky umím, deset let teorie a deset let praxe. Ovšem těch deset let praxe naprosto negovalo deset let teorie, takže neumím anglicky vůbec psát a krom toho je ta moje angličtina taková literárně neučesaná.

Jo a taky si v hlavě nosím články, které bych chtěla napsat:
  • minerální makeup Lumiere (vzhledem k tomu, že tento článek chci napsat už asi rok, tak by bylo na čase)
  • makeup Crushed Botanicals
  • srovnání typů rtěnek Silk Naturals
  • minerální makeup Joppa Minerals
  • linky (tento článek si taky nosím už strašně dlouho, ale verze, kterou jsem si vysnila, vyžaduje spoustu času a pěkné světlo, tak nevím nevím)
  • Orgasm a jeho duplikáty (haha... frajerka, jak kdybych ten pravý Orgasm měla teď doma (taky tam vidíte ten dvojsmysl?))
  • srovnání BB krémů (myslím, že tento článek je jediný jistý ze seznamu... se dočkáte)
  • Sample Store (vzhledem k tomu, že jsem si tu objednávku nevyfotila a při stěhování se mi někde ztratila, tak ještě si nejsem jistá, jak se k oné problematice postavit)
  • práškové masky a jejich srovnání
  • nafotit všechny možné zbytkové tvářenky a minerální stíny, které mám doma (snad jsem toto už někomu i slíbila v komentářích a ten někdo pořád čeká...)
  • odstíny tvářenek ze základní řady e.l.f.
  • minerální makeup The All Natural Face
  • srovnání
Tak to jsem zvědavá, jestli si to budu moci za rok všechno odškrtnout. No ale můžete mi v komentářích prozradit, na který z těchto postů se nejvíc těšíte... třeba se dočkáte dřív.

Osobní život
Trošku se to protiřečí s tím, že nechci mít osobní blog. Ale tak co už, život je plný paradoxů. Pokud blog potřebuje restart, tak myslím, že osobní restart jsem provedla. Už dlouho (nejspíš celý svůj život) jsem neměla tak intenzivní pocit přelomového konce roku. A v tomto roce bych ještě chtěla:
  • najít práci
  • zažít více zábavy
  • konsolidovat osobní vztahy
  • vyřešit bydlení
  • vyřešit vlastně vůbec celou lokaci svého budoucího života.


A jen tak na okraj jsem zjistila, že vlastně nechci být kosmetická blogerka. Nedávno jsem si četla Temptalii a zjistila jsem, že mi je autorky vlastně líto. Sice dostává všechny ty nové kolekce, všechno vyzkouší, nejspíš dělá to, co ji baví, má doma tuny kosmetiky... prostě sen asi každé dívky (tedy minimálně můj). Ale uvědomila jsem si, že nejspíš žádnou kosmetiku nepoužívá. Asi nemá svůj oblíbený rozjasňovač, který jí dodá ten správný šmrnc. Nejspíš ani nemá rtěnku pro denní použití, kterou s úctou použije každé ráno. Nebo vlastně asi má oblíbenou kosmetiku, ale nepoužívá ji, protože vždycky je nová kolekce připravená k testování. A recenze se z jen letmého pohledu nenapíše (tedy doufám), je třeba tu novou kolekci nanést a alespoň ten jeden den nosit... Nechci být kosmetickou blogerkou, chci svou kosmetiku používat. Nechci vlastnit, chci spotřebovávat. Nechci mít doma skříň nepoužívané kosmetiky. Chci mít několik kusů, které fungují tak, jak mají. 


A taky bych ráda věděla, proč se mi toto všechno napsalo jiným písmem než normálně.

18 komentářů:

  1. Když si na blogu Just a perfect day kliknu na Bloglovin Follow, dostanu se na tvůj český blog Den je krásný. Prosím o opravu :) (Ne, že bych si to na BL neuměla dohledat sama, ale třeba by se to někomu nepodařilo). A teď si jdu dočíst osobní život ;)

    OdpovědětVymazat
  2. A když mě se na tomto blogu nejvíce líbí styl jakým píšeš a to že je navíc o kosmetice, je takovou příjemnou třešničkou. Pokud ti psaní tohoto blogu přijde prostě zbytečné, nikdo ti to samozřejmě nemůže vyčítat, ale určitě by spoustě lidí chyběl. Takže se koukni na ten svůj seznam a mazej psát další články:)
    Za sebe mohu říct, že s tvým blogem jsem objevila tvářenky a rozjasňovače a měl, má a určitě i bude mít pro mne výpovědní hodnotu. Mám to tady prostě ráda=)(=

    OdpovědětVymazat
  3. sonidlo: jé děkuji. i když ono o tu anglickou verzi ani nejde. teda zatím.... já vlastně nevím, co chci a tak.

    dáša: neboj, já to tady rušit nebudu...

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že jde mít zároveň oblíbené věci, používat je denně a i testovat a některé věci v kosmetice obměňovat. Záleží na tom, jak velkou má člověk spotřebu :-)) A souhlas s Dášou... jestli se ti psát nechce, nikdo nemůže říct ani ň. Ale čteme to tady všichni rádi a chyběla bys nám :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Rok bez tohohle blogu by pro mě nebyl tím správným rokem. Tak snad najdeš sama sebe a budeš pokračovat podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Těším se!

    OdpovědětVymazat
  6. tak teď vidím, že jsem to asi úplně špatně napsala. já blog nechci rušit. jen prostě se mi nechce nakupovat nová kosmetika. hlavně dekorativní, protože v minulém roce jsem toho nastřádala (jak ukázalo moje stěhování) až škoda peněz. a tak to spíš vidím tak, že delší dobu nebudu nic kupovat a pak se uvidí...

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě piš česky, v angličtině by to nebylo ono :) Jinak jak už zde bylo zmíňěno, také jsem díky tobě poznnala mnoho super věcí a kosmetických neomezených možností...:)
    Jíťa

    OdpovědětVymazat
  8. Jo asi to vyznělo až moc pesimisticky no, že už jsem se bála o budoucí existenci tohoto blogu(uf, tak to se mi ulevilo;))...jak už jsem psala, můžeš se teď opřít do toho seznamu, což určitě dá hodně práce, ale o to víc se na ně těším. Jo a zrovna ty BB krémy by mne zajímaly, i když ty linky, hm, hm,hm=)

    OdpovědětVymazat
  9. za sebe musím (bohužel) říct, že pokud bys psala blog jenom v angličtině, tak by pro mě naprosto ztratil význam. angličtinu jsem sice měla, něco umím žváknout, něco rozumím, ale tak asi každé třetí slovo a abych si zbytek dohledávala a překládala...to asi ne.je to o mé lenosti a taky určitě systémem našeho školství a učitelek angličtiny co sem za život poznala a které mě od ní (nebojím se říct) odradily.
    jinak styl, jakým píšeš tenhle blog se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  10. jitulikaa: neboj, taky to není můj plán to psát jenom anglicky. buďto prostě oživím ten anglický blog a bude se ventilovat tam nebo přidám angličtinu k češtině... ještě si nejsem jistá. a nebo možná budu prostě líná a neakční a budu si to dál smolit jen česky.

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se líbí, že píšeš o všem tak, jak to doopravdy je...o kosmetice, o životě.
    P.S. Nejvíc se těším na práškové masky a BB.
    N.

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se nejvíc líbí poslední věta, řekla bych, že pěkně demontruje, jak člověk míní a velký manitů internetu mění :-)
    Jazyk mi je jedno a s tou kosmetikou tě chápu, možná to je i tím stěhováním, ale vyloženě mě naštvalo, kolik toho mám a čekám na čas a možnost to všechno protřídit a nechat si to, co opravdu chci a používám. A myslím, že kosmetická blogerka (nebo teda psát blog o kosmetice, podle mě to není jedno a to samé :-) ) můžeš být i bez nakupování tun věcí, myslím, že toho máš k tématu hodně co říct, aniž bys cokoliv nakupovala (napadá mě třeba ten článek o přírodní a "přírodní" kosmetice, o rozjasňovačích, bronzerech...).
    Jazyk mi je jedno :-) A přeju hodně štěstí do nového roku, ale s tím výběrem definitivní lokace to zas nepřeháněj, někdy je člověku nejlíp tam, kam se dostane úplně náhodou ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. No potěš koště ty sis toho naložila... Mně je úplně jedno o čem píšeš, protože od tebe čtu i o věcech, které mě nezajímají, prostě se čteš krásně, něco jako Blanička, jste takové přístavy pro potěchu ducha. Ovšem in English bych si to vůbec neužila.. Jo a teda co se seznamu týče, hlasuju pro rtěnky SN.

    OdpovědětVymazat
  14. naďa: tak nevím, jestli jsem něco nepropásla. oni některé blogerky píšou o tom, jak to není.

    rena: jako možná za to může stěhování. ale jsem naprosto znechucená, ani se mi nechce kosmetika nakupovat. hlavně všichni slintají nad limitkami od essence a catrice novými a mi je to celkem jedno, vlastně nic nepotřebuji, nic nechci, ještě mi to ani nestálo za to, dojít do drogérie a podívat se.
    jo a ta lokace... no já ti nevím, ale doufám, že mamahotel budu využívat jen omezený čas...

    dejnička: jasně, že jsem si naložila, však se taky musím za rok pořádně zkritizovat, že jsem z toho nic nesplnila, ne (však od čeho jiného tady předsevzetí jsou?). a děkuji za komentář.

    OdpovědětVymazat
  15. Kašli na to...taky su "kosmetická blogerka" a to si vlastně kosmetiku kupuju velmi sporadicky (teda, v průměru čr bych asi nadprůměr byla, to jo) a do drogerie chodím tak jednou do měsíce max :)

    Nejvíc mě stejně zajímaj a utrácím za hadry, boty, kabelky....

    Přeju, ať se rychle a příjemně zabydlíš a brzy je fajn...Osobně mě nejvíc zajímají ty SN rtěnky...:)

    OdpovědětVymazat
  16. Celkom výstižne si to napísala o temptalii..mne išlo minule hlavou to isté.. Či ju to ešte stále napĺňa, či sa teší keď jej príde nová kolekcia..čí má niečo obľúbené...či jej to už pekne nelezie na nervy.
    Volakedy som tam chodila rada, teraz tam zavítam tak raz za mesiac(ak aj)..síce ja tu kozmetiku čo ona doma nemám, no už len z toho množstva recenzií som "znechutená" :D je toho tak veľa....snaha nájsť medzi nimi ten naj ma totálne domotá a nakoniec si nekúpim nič.
    Ja sa teším na minerálne makeupy, bb krémy a zrovnania :-)
    ..a prajem nech sa dá osobný život do poriadku podľa tvojich predstáv.

    Na fb prebieha mini-giveaway I.

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych se přimlouvala za vylepšení té grafiky :). Hodně štěstí při hledání práce!

    OdpovědětVymazat
  18. dashulka: a zrovna ty sn rtěnky budou asi muset ještě chvilku počkat, protože balíček na cestě, tak ať to nepíšu nadvakrát.

    čajová: přesně s tou temptálií a hlavně nechápu, že ona pak odpovídá na otázku, že kosmetiku nesbírá... tak to by mě tedy zajímalo, co s ní dělá. taky mi přijde, že snad nebude mít žádnou kosmetiku pro "soukromé" účely. pořád jen něco testuje a snad se ani normálně ani nemaluje.

    boženka: děkuji. já se pokusím, ale zase žádné grafické zázraky nečekej.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...