čtvrtek 5. ledna 2012

essence: Vampire´s Love Lipstain 02 červený

Tak toto líčení bylo celkem nápadné (na mě a na den). Použila jsem červený Lipstain lehce na pusu, abych ukázala tu šťavnatost, ale nějak špatně se to fotí... a taky mám ten samý Lipstain jako tvářenku. Jestli chcete tyto stainy používat jako tvářenku, můžete, ale opravdu opatrně... pár pravidel na úvod:
  1. nikdy nenanášejte stainy nebo tinty přímo na tváře, udělá se vám tam skvrna, kterou už nerozmažete 
  2. buďto si pomozte přes hřbet ruky nebo nanášejte barvu rovnou na konečky prstu a pak teprve na tvář
  3. pracujte rychle, vše, co nerozmažete do pěti sekund, už zůstane na svém místě
  4. šetřete s barvou, opravdu skrblíkujte, přidat můžete vždycky, ale stain ubrouskem opravdu neutřete
  5. počítejte s tím, že barva má tendence se měnit (např. SN Gigi postupem času tmavne)
... no ve výsledku to sice na fotce není vidět, ale tvářenka byla hodně výrazná (ještě v pohodě, ale i pro mě, milovnici výrazných tvářenek, to bylo tak na hranici nositelnosti).

Jo a Duzzle Dust od Barry M jsem dostala ve vzorku, vzorky jsou popsané fixou, která se tak trošku ztrácí. Takže odstínem Midnight si nejsem až stoprocentně jistá... a to mi taky připomíná, že bych možná měly ty vzorky urychleně vyfotit, protože za chvíli popisky už nebudou k přečtení vůbec.


A abyste věděli, tak se pořád plácám v reálných hospodářských cyklech a věcech souvisejících. Jako kdybych já věděla, že předmět Makroekonomie III začíná předlouhatánským úvodem Mikroekonomické základy makroekonomie, tak bych si byla bývala rovnou zapsala Mikroekonomii III, protože mikro ráda nemám (prostě mým hrdinou je Keynes, ať si říká, kdo chce, co chce). No výsledkem je to, že povinnou literaturu přečtenou nemám (zatím!), tedy pokud se nepočítá fakt, že první čtyři kapitoly jsem četla už třikrát a pokaždé jsem je nepochopila. Zrovna se chystám na čtvrté čtení, jen si na to tentokrát vezmu zvýrazňovač.

Jo a jestli se vám včera Máňa nelíbila, tak nevím... asi si svoje alter ego nechám příště jen pro sebe.

27 komentářů:

  1. Mně se to líbí a na fotce mi to rozhodně nějak přehaně výrazné nepřijde :),ale vím, že foták žere barvy. řekla bych, že tyhle odstíny ti moc sluší a linka udělaná stínem nebo pigmentem je super věc, akorát teda, co pod ni dáváš? Já tam frknu vždy ještě bud bázi nebonormální linku, dáváš to jen samostatně nebo na něco?

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se Máňa líbila a navíc mi tak hezky korespondovala s designem pudru :-) Ráda se s ní zas někdy shledám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. lovelyhair: nedávám pod to nic, jen smíchám pigment s vodou a je to. a tyhle barry m musím fakt pochválit, držely včera celý den (a to jsem měla dlouhý den). jo ale na druhou stranu jdou opravdu snadno odlíčit.
    chtěla jsem si kdysi koupit takovou tu speciální bázi pro smíchání s pigmenty, co z nich udělá tekuté linky (prodávají některé společnosti s minerálním makeupem a myslím, že to mělo i urban decay)... a pak jsem zjistila, že je to dost zbytečná investice (tedy já to pořád chci, ale zatím racionálně odolávám).

    rena: no jo, ale jen jestli budu ještě někdy mít něco tak roztomilého, aby se to líbilo i máně.

    OdpovědětVymazat
  4. Klidně to svoje Máňa alter ego pusť ze řetězu častěji, aspoň tu není nuda. Zaprděný komentáře si můžou jít číst svou obvyklou porci recenzí jinam ,blogů je dost.

    Dina

    OdpovědětVymazat
  5. lash architect 4D? si spokojná, alebo si mala aj lepšie riasenky? (ak tu bola recenzia, ospravedlň ma :)) líčenie sa mi inak páči

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež som už ten lipstain pouzila ako licenku..vyzeralo to celkom prirodzene a je to tiez dobry sposob ako to rychlejsie vyminat a mat dovod si kupit nejaky novy, iny ;-)

    nina : ja som s Lash Architect 4D velmi spokojna..ak by ta zaujimalo robila som na nu recenziu.. http://cajova.blogspot.com/2011/11/loreal-lash-architect-4d-riasenka.html

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  7. Oj mne se to moc libi a takhle do barvy by ses mela rozsoupnout casteji:-) xx

    OdpovědětVymazat
  8. a co ženo soudíš o BB creamu garnier? nikde jsem ho nesehnala...ale mám pocit, že to bude zase jen velké nafouklé nic

    OdpovědětVymazat
  9. dina: že prý pustit máňu ze řetězu... no to by dopadlo.

    nina: recenze na řasenky nepíšu z jednoho důvodu - je mi celkem jedno, jakou řasenku používám. takže i tato mi přijde taková standardní, jen teda tu plnou cenu bych za ní nedala (mám ji s kupónem z dm za 50%). jo a taky mi přijde, že občas mi z řas opadá. ale jinak je to taková neurazí-nenadchne, vlastně to docela jde.

    čajová: a pracovalo se ti s ním dobře? protože já když jsem to zkoušela poprvé, tak jsem vypadala jak marfuša.

    tereza kohutova: tak uvidíme příště.

    OdpovědětVymazat
  10. anonymní ženo, časem bude recenze, ale jako mě ten garnier moc nenadchnul... znám lepší bb krémy. jo a v dm drogérii by už měl být. během ledna a února bude i jinde v drogériích prý běžně k sehnání (a prý i s testery říkaly v garnieru).

    OdpovědětVymazat
  11. az na to, ze nie je cerveny, ale ruzovy....skoda...

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadáš podezřele dobře! Čím to? Odstín bude Midnight, protože tmavě modrých zas tolik nemají ;o)

    OdpovědětVymazat
  13. Keynes preboha nie!!! von Mises, FA Hayek a vobec tito rakusaci, to ano. ale ved Keynesa ziadny rozumny ekonom neberie vazne, zeru ho iba politici.
    :)
    ale nech len netrepem - takyto vyrazny makeup ti pristane

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se to líbí mooc! Akorát nemám ráda až tak tmavé obočí.

    OdpovědětVymazat
  15. bellatrix: no to jo, vypadá růžově, ale už jsi viděla upíra v růžové???

    boruvk_a: podezřele dobře? tak díky.

    jana šamalík: však já taky nemyslím, že jeho taktika je ta nej, jen že ta jeho teorie se prostě nejlíp učí - všechno je takové přehledné, grafy a rovnice mi prostě štimují a tak.

    baletka: tak děkuji.

    ... vypadá to, že bych se měla začít malovat výrazně každý den.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné líčení, máš na to talent. Linky jsou z pigmentu? Tak to by mě nenapadlo. Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  17. Zeptám se tady, i kydž to je trochu od věci - je nějaký systém v tom, jak chodí ty essence limitky do výprodeje? Tady totiž mají pořád prakticky všechno z té upíří kolekce a já pořád váhám nad tou tvářenkou (a teď i nad tím fialovým stainem, taky na tvářenku). Ale někde jsem četla, že už měli upíry ve výprodeji, tak se mi zas moc nechce nakoupit a druhý den to najít za pět korun, zas tolik to nechci...

    OdpovědětVymazat
  18. Mam takyto lipstain aj od thebalm, ktorý je v popise určený na lička/pery takže som sa s tym naučila pracovat..tiež často pouzivam na líčka rúže...ale ako si písala treba to rychlo roztierat lebo zostane flak :P..
    Mne sa páči najmä to, že to má blízko k prirodzenej červeni, lebo ta farba sa ako keby "vsiakne" :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  19. rena: myslím, že to netuší nikdo. hlavně na malých městech to podle mě dělají, jak chtějí v daném obchodě. třeba u nás v rossmannovi jsem na výprodej narazila jednou a to tam byly tři laky v tom kastlíku.

    čajová: no já vždycky měla jen ten s lakovacím štětečkem, takže tento s leskovým aplikátorem mi přišel ještě těžší pro aplikaci (taky jsem poprvé opravdu vypadala jako klaun).

    OdpovědětVymazat
  20. Moc hezké líčení, tu Máňu si tak neber, mě se líbila, styl vyjadřovaní k pudru padl, tak nám svoje alter ego zase někdy předveď!

    OdpovědětVymazat
  21. a jak jsi na tom ted s barvením vlasů? pořád hennuješ? mám chut zkusit právě henuu z Lush caca noir, ale nevím nevím...moc se mi nechce dáat tolik peněz za něco, co se hned vymyje...:-/
    Jana.

    OdpovědětVymazat
  22. tohle líčení se mi na tobě líbí zatím nejvíc ze všech líčení, co jsi tu do teď měla. přijde mi, že v něm máš takovou zdravější barvu, ne tak nezdravě bledou. takže za mě takovéto výraznější líčení určitě ano

    OdpovědětVymazat
  23. Listovat učebnicemi mikro/makro ekonomie je jak listovat čínským slovníkem a určitě by nebylo od věci čtení úryvků doporučovat při nespavosti. Ostatně, jako každé skripta :-))
    Mimochodem ty modré linky sou super :-)

    OdpovědětVymazat
  24. moc děkuji za odpověd, já mám právě nějaký osobní blok s používám jakýchkoliv stínů spolu s vodou nebo na mokro, vůbec nevím proč,ale zkusím Tvůj postup :)

    OdpovědětVymazat
  25. jana: jj pořád hennuji. zrovna teď přemýšlím, jestli znovu koupit lush nebo se pustit do něčeho dobrodružnějšího. jinak ten lush není až tak drahý, protože to balení ti vydrží na třikrát (vlasy po ramena) nebo dvakrát (vlasy delší)... takže nakonec to vychází levněji než logona a spol, krom toho barevná změna je mnohem větší. taky musím uznat, že teď po dvou letech barvení, se mi barva vymývá mnohem pomaleji, dřív jsou vidět odrosty.

    lovelyhair: tak takový blok jsem měla taky, vždycky jsem si říkala, že to ty stíny zničí (když jsou slisované)... a pak jsem zjistila, že se toho až tak moc nestane, takže pohoda. a taky je to super jednoduché a zadarmo.

    a děkuji moc za ostatní komentáře.

    OdpovědětVymazat
  26. Me se strasne libi ta modra linka!
    Ale ja jsem divna, Micro i Macro III jsem celkem "zrala" :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...