sobota 21. ledna 2012

Lucy Minerals: Ambrosia Lip Balm, Baby Pink

* koupené za moje vlastní peníze vakci poštovné zdarma
Jsem trošku postižená myšlenkou najít variantu Willow Tree Minerals rtěnek. Jako je to trošku na hlavu nemocné, protože já si ty WTM rtěnky stejně jednou koupím, jen mi to přijde líto, protože jsem je už jednou vyzkoušela, takže proč to kupovat znovu, že ano... No jo, ale ty WTM rtěnky jsou taaak boží. Zatím jsem ovšem ve fázi, kdy střemhlav nakupuji rtěnky od všech možných výrobců minerálního makeupu a přírodní kosmetiky a ... například zrovna tato rtěnka je výsledkem takového zkratovitého a naprosto iracionálního jednání. Ale předpokládám, že fáze, kdy musím ty WTM rtěnky mít hned teď, už se blíží.



Lucy Minerals Ambrosia Lip Balm je balený v solidní černé tubě se stříbrnou přelepkou. Ta stříbrná se trošku špiní a je na ní vidět každý otisk, taky postupem času se šoupá písmo. Rtěnku/balzám mám v odstínu Baby Pink, upřímně to byl jediný, který mě zaujal, a upřímně po druhý... s růžovou to moc společného nemá. Je to spíš taková neutrální tělová, broskvovo-růžová, takový ten odstín, co každý kupuje a mně to přijde naprosto od věci, protože takový odstín to není odstín pravé rtěnky. No ale toto je vlastně Lip Balm, tak já mu to promíjím, i když tedy baby pink si představuji jinak. Ale možná se to myslelo... baby pink jako barva nahého právě vykoupaného miminkovského zadečku, tak pak asi možná jo... nevím, záleží na konkrétním miminu a teplotě vody.



Taky je pravda, že už si moc ty skvělé rtěnky od WTM nepamatuji... ale co si pamatuji, tak Ambrosia Lip Balm je setsakra blízko. Úžasně voní, má jemnou máslovou texturu (nikdy bych neprohlásila o očních stínech, že jsou jako máslo, protože... ehm... slisované oční stíny mají k máslu hodně daleko, tedy alespoň u mě a pro mě, ale o rtěnce to směle prohlásím), na rtech jemně taje, chutná skvěle a je překvapivě hodně pigmentovaná. Upřímně asi bych tento tónovaný balzám já tónovaným balzámem nikdy nenazvala.

A s tou pigmentací je to vůbec vtipné, protože toto je barva, která je snad nejblíže vůbec, co jsem se kdy dostala (ale je pravda, že jsem se o to moc nesnažila), mojí vlastní barvě rtů. V zrcadle skoro ani nepoznám, že jsem si něco dala na pusu. Takže jsem si nejdřív myslela, že je to jen takové lehké máslíčko, které trošku přebere už danou pigmentaci, trošku přidá lesku, hodně přidá výživy a tadááá. Proto jsem byla hodně překvapená, jak první vrstva na ruce barevně kryje, další vrstvy pak už jen přidávají lesk.



Upřímně mě dostal do kolen seznam ingrediencí, který je setsakra dlouhý, plný olejů, extraktů z olejů, másel, derivovaných másel a tak vůbec. Všechny ty ingredience asi taky můžou za mírně mazlavou formu, nemám to moc ráda, protože mi přijde, že pak patlám balzám všude, na druhou stranu je to opravdu hutný a výživný balzám, rty jsou jak v teple u maminky. Balzám nelepí, ale v průběhu nošení na rtech (narozdíl od WTM, které jsou pořád jenom stejně božské) postupně mění konzistenci z máslové na lehce voskovou (no jo... to bude asi ten včelí vosk ve složení). Jo a ještě bych měla asi poznamenat na okraj, že ta konzistence není úplně hladká, má takové drobné částečky, které se na rtech rozpustí. Někomu by to mohlo třeba vadit. A je dost dobře možné, že je to jen "vada" mého kusu, protože přírodní másla mají občas naprosto náhodně tendence hrudkovatět.

Výdrží jsem byla překvapená. A to hlavně proto, že jsem toho moc nečekala. Překvapivě barva ovšem pár hodin vydrží, přežije i nějaké to pití a sváču... Což ovšem není moc relevantní, protože barva stejně není na mých rtěch vidět a já bych se nejraději tímto balzámem mazala pořád. Upřímně si myslím, že Lucy Minerals se toto opravdu povedlo. Nevýhodou je ovšem malý výběr odstínů, takže já si další nejspíš neobjednám. No může za to i fakt, že jejich makeup mi opravdu nesedl, ale pokud si někdy od Lucy Minerals budete objednávat, tak tuto rtěnku/balzám přidejte do košíku... nebudete litovat.

7 komentářů:

  1. Bude zítra MT prosím, prosím? :-((

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá pěkně, mě se stejnak nejvíc líbí nevýrazný rty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi, fakt pěkná barvička, ale já nevydržím mít na puse nic jiného, než bezbarvý jelení lůj :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak tenhle je boží! má úžasně přirozenou barvu;)

    OdpovědětVymazat
  5. Baby pink je vždy taková tělová barva. Připravila mi nejedno zklamání :D, ale pak se mi stejně zalíbila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...