úterý 28. února 2012

5 chyb a 4 úspěchy měsíce února (a tak trošku o henně)



Do našich drogérií (1) dorazila nová kolekce alverde. Když jsem to v dm potkala, tak jsem koukala, jak spadlá z višně. Takové krásné jarní barvičky. A k tomu ten pocit, že vlastně si nejsem jistá, jestli je to určené pro normální makeup nebo dětem na hraní. A pokud je to pro makeup, tak kam s tím... oči, tváře, pusa, výmalba dekoltu? No prostě nekup to...


(2) Vlasy jsem si nabarvila Henné color aneb po  dvou letech nadvlády u mě skončil Lush. Nejsem si tak ještě úplně jistá, jestli to byl úspěch nebo chyba (však k těm rozporuplným záležitostem se ještě dostanu), každopádně snad nikdy jsem ještě neměla tak krásné vlasy. Hebké, zdravím zářící a leskly se neuvěřitelně asi týden. Možná, že to bylo zásluhou také (3) kokosového oleje, který jsem přidala.



Takovou menší chybkou bylo to, že jsem (4) při aplikaci nepoužila rukavice (trubka). Jako to je tak, když si všechno připravíte, hennu zalijete vodou a pak zjistíte, že gumové rukavice doma nejsou. No ruce jsem měla žluté jen asi tři dny, nehty jsem raději ostříhala, to se dá ne? A paradoxně bylo chybou i to, že jsem barvila Henné color, protože její (5) skupenství mi moc nevyhovovalo. Možná jsem někde udělala chybu při přípravě, nalila moc vody, málo vody, moc oleje, moc citrónu nebo mi snad nějaká přísada chyběla nebo já nevím, ale ta henna se drolila... jakože byla tekutá a pořád se drolila. A taky jsem si (6) vybrala příliš světlý odstín (naivka), který mi chytl pouze na vrchní polovinu vlasů, zatímco dolní konce už mnohokráte barvené hennou jsou tmavě hnědé, tak kořínky jsou světle hnědé až zrzavé, občas mi to dokonce přijde až oranžové. Takové lepší slušné ombré... až na to, že se mi ombré nelíbí. A nejvíc je to vidět, když si udělám drdol (můj oblíbený účes) a postavím se na sluníčko (moje oblíbená činnost).



A jen tak na okraj... občas si někdo stěžuje, že (7) Caca od Lush jsou drahé. No ehmehm pokud si to myslíte, tak si to přepočítáme pro jistotu společně. Caca stojí jedna tabulka 345,- Kč (anglickou výhodnou cenu sem motat nebudeme, ale vychází to pak ještě levněji), tabulka mi vystačí na dvakrát, takže to máme 172,50 Kč na jedno barvení. Henné color stojí asi 154,- Kč za krabičku (kupovala jsem v Kotvě). Na moji hlavu jsem potřebovala balíček a půl, což tedy dělá 231,- Kč na jedno barvení. Taky tam vidíte ten rozdíl? A to to raději nebudeme počítat pro Logonu, která stojí nehorázné peníze a ještě k tomu vůbec nebarví.

Konečně jsem (8) tento měsíc přišla na to, proč se mi tak nehorázně zanáší póry. A nejraději bych si naplácala, protože jako já to vím, že skořice pro mě není to pravé. A stejně jsem si na obličej dobrovolně jedenkrát denně aplikovala mýdlo se skořicí. No nejsem úplně blbá? Tady ještě dodám, že možná nevíte, že skořice je skvělá jako obličejová maska. Je to sice jen pro drsné povahy, protože to štípe jako čert, já si to bohužel musím odpustit, protože mi to zanáší póry, ale pokud máte štěstí, tak skořice dokáže neuvěřitelně regenerovat a vyhlazovat pokožku. Použití je možné v několika variantách:
  • čistá skořice s vodou - nedoporučuji, sežere vám to obličej
  • skořice v jogurtu - mnohem příjemnější varianta
  • skořice v práškové masce - příjemná varianta a hlavně ty slabší povahy si tam můžou nasypat jen stopové množství skořice.

A tou největší chybou je asi to, že jsem opět jednou (9) ztratila kontrolu nad svými výdaji za kosmetiku. Ono to samozřejmě souvisí s těmi zanesenými póry, protože jako racionální žena se to snažím řešit. Eliminovala jsem příčiny a teď hledám nápravu. Trošku nedomyšlené z mojí strany je to, že balíčky z Ameriky a Číny nějaký ten čas potřebují, než dorazí za maminkou. Co z toho plyne? Poslední dva týdny zběsile nakupuji kosmetiku na černé tečky, zanesené póry a špatnou pleť, nic z nákupů ještě nemám doma, což mě vede k tomu nakupovat ještě víc, protože mám pocit, že doma nic nemám. Vidíte tam ten začarovaný kruh, ze kterého vede (doufám) cesta ven až v následujích dvou týdnech, kdy konečně balíčky dorazí? A je nám doufám všem nad slunce jasné, že až všechny ty balíčky dorazí, tak já už černé tečky mít nebudu a moji pleť bude trápit něco jiného?

30 komentářů:

  1. sakra, tu kolekci jsem hrozně chtěla, ale přestože má být v každém DM, tak jsem jí prostě nesehnala...

    No jo, barvení vlasů je sranda. Kde jsou ty doby, kdy jsem měla nedopatřením fialovo-hnědo-černou hlavu s jednom blond pruhem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale ta kolekce je v DM, ale většinou u dětských věcí, neb jsou to opravdu malovátka na obličej na karneval :-)

      Vymazat
    2. já jsem na ni tedy narazila normálně u líčidel. a byla úplně nová, když jsem ji minulý týden potkala. takže, suzie, nesmutni, já myslím, že se ještě dočkáš. kupovala jsem v praze na poříčí

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Henné Color mi při aplikaci dělala trable pokaždé, drolilo se to a padalo úplně všude, bez ohledu na způsob přípravy (byl pokaždé jiný, nikdy jsem netrefila stejné množství vody, přidávala různé ingredience). Pak jsem objevila les cacas a od té doby nechci jinou hennu! Což mě přivádí k otázce - proč jsi s ní vlastně přestala?
    Masku se skořicí určitě vyzkouším, děkuju za tip :)
    Verunka, www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla jsem změnu. a taky se mi nechtělo platit českou cenu, ale chtěla jsem si vlasy nabarvit hned. krom toho teď si ani nejsem jistá, že se k lush vrátím, protože tato mi udělala opravdu mnohem hezčí vlasy. a taky mi barva mnohem lépe chytla, jen musím koupit tmavší odstín.

      Vymazat
  4. Já si teď koupila Henné color vitamínovou, tak jsem na ni zvědavá, protože henu už jsem neměla na vlasech hodně dlouho. Ale trošku se bojím té aplikace, když jsem minule barvila kamarádce henou Henné color vlasy, tak jsem snad nic horšího na aplikaci ještě nezažila. Jak je psáno výše, hrozně se to drolilo a místo na vlasech byla hena spíš na zemi :(

    OdpovědětVymazat
  5. ze vymalba dekoltu!!! to by mal byt dalsi MT :-D

    OdpovědětVymazat
  6. naprosto chápu tvoji posedlost nápravou pórů atd. Já se minulý týden tak urputně snažila vylepšit svoji pleť na akci, na kterou se chystam za par dni, měla jsem stale pocit, že nějak nemám dost prostředků pro její nápravu, po užívání antibiotik mi vylezlo na obličeji kde co....výsledkem je bohužel šíííleně přesušená loupající se pleť, se kterou moc parády nenadělám, fakt sem to úúúplně podělala!!!! takže upozornění: maska ze zeleného jílu opravdu hodně, ale hodně vysušuje a když hned po ní aplikujete kyselinu glycolovou....škoda mluvit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to myslíš ten francouzskej jíl jak na něj dělala recenzi černá moora? já ho chci hrozně moc vyzkoušet, páč mám černý tečky, ale i suchou pleť.tak teď nevim :/

      Vymazat
    2. tak jsem se koukala, ja teda používám od dr. popova,ale bude to ono. Víš co, já jsem to dala dva dny po sobě a nenatřela jsem si to výživným krémem, ja na to hned hodila ty kyselinu glycolovou, on ten zelený jíl je fajn, jen já jsem to pokazila svoji blbostí!!! nenech se odradit, jen dbej na tu výživu po aplikaci.

      Vymazat
  7. Příště zkus přidat do henny pár lžic nějakého kondicionéru nebo masky. Mělo by to pomoct proti drolení a držet víc u sebe :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nemá to vliv na konečný výsledek a intenzitu barvy? protože kondicionér uzavírá vlasy a brání henně proniknout a barvit... možná plácám blbosti, ale já se před barvením maskám a kondicionérům vyhýbám a používám to všechno až po barvení.

      Vymazat
    2. Není to z mé hlavy, ale z dlouhevlasy.cz. Holky to tak praktikují, ale myslím, že to asi bude fungovat jen s NEsilikonovými maskami a kondiši. A samozřejmě nepřehnat množství ;-)
      Dneska jsem na foru zas čelta samou chválu na KHADI hennu - prý se s ní pracuje nejlíp, že je taková krémovitá. Ale nejsou to mé zkušenosti, jen vyčtené ;-)

      Vymazat
  8. Já se taky podobně zbláznila. Nakupuji teď tu samou kosmetiku a se stejnou chutí :D. Bojím se, ale kouknout na účet :/.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, já jsem teďka v sobotu taky barvila poprvé s Henné color. Předtím to byl vždycky Lush. A Henné color mi přišla lepší. Barva chytla výraznější (dala sem si mahagon) než u Lushe caca rouge. Ale s tim množstvím to mam teda jinak než ty a to mam fakt dlouhý a hustý vlasy - u Lushe sem dávala na jedno barvení 2 kostky, tady to mohla být tak slabší půlka balení. S drolením taky žádnej problem, jestli sem měla šťastnou ruku a nalila vhodný množství vody:-). Takže zatim u mě vede tato, uvidim až budu barvení opakovat:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo, tak to fakt si neumím představit, jak to barvíš? caca bych potřebovala minimálně tak dvě a půl kostky, dávám pro jistotu tři. a normální hennou mi těch 100g jednoho balení fakt nestačí na celou hlavu.

      ale máš naprosto pravdu, že henné má mnohem lepší a intenzivnější barvu, asi taky zůstanu chvilku u ní, jen si koupím příště tmavě hnědou.

      Vymazat
  10. Já se nemůžu nabažit Tvé sebeironie :))) póry mám v pořádku a vlasy nabarvený, ale člověk by od Tebe četl elaborát o každém jednotlivém problémku až doalelujá, smál se a ještě Tě litoval! :)

    PS: já jsem teď propočítávala, že jsem si během měsíce, kdy jsem ze zimní bundy přešla na jarní větrovku, zainvestovala asi o půl mateřský zbytečně víc do čtyřech různých mastných, hutných, do mrazuvhodných krémů. Hm, ale kdy já jsem naposledy měla ten pocit, že potřebuju promazat, když se venku s kočárem potím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha... (směje se potměšile a pokrytecky) jeden hutný krém mám taky na cestě, ten přijde na konci března... to ho budu fakt potřebovat.

      Vymazat
  11. mně se strašně líbí ta barva vlasů co máš na konci - ten drdůlek sám o sobě, ale ty vlasy u hlavy...ta barva je opravdu prazvláštní...

    OdpovědětVymazat
  12. já používám tu nejobyčejnější hennu, asi za 50,- a jsem spokojená :)
    a co se týče utrácení za kosmetiku - musela jsem si pořídit do koupelny druhý regál a mamka už vážně vyhrožuje, že mi to tam bude muset probrat...

    OdpovědětVymazat
  13. Zítra vyrazím okouknout tu novou kolekci Alverde, navnadila jsi mě :)

    http://zuzizuzana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se líbí ty jednotlivé barvy - kolečka. Ale k čemu je např. ta žlutá, to nevím. U nás neměli testery, tak jsem nemohla zkusit, možná na kůži to vypadá jinak. Líbí se mi kolečko s červenou barvou. Ale mám toho doma metrák, tak zatím nic.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  15. Taky používám Hennacolor. Je to prostě tak, dělá to bordel a to dost velkej, takže to řeším tak, že při aplikaci stojím ve vaně :D Jenom ty odstíny jsem trochu nepochopila. Hnědá mi chytla skoro zrzavě a hnědě mi chytla až černá. Ale stojí to za to, chemické barvy už nikdy. Mmch jeden balíček mi vystačil na tři barvení, a to mám vlasy pod ramena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to potom nechápu, jak to barvíte. mám vlasy pod lopatky, ale pod jeden balíček bych to prostě nedala. vlastně i ten jeden by mi byl málo... a tak dávám jeden a půl, pro jistotu a dobrý pocit.

      Vymazat
    2. taky pouzivam hennecolor a aplikace celkem ok, vepredu si to napatlu pred zrcadlem a zbytek nad vanou, pouziju vzdycky tak 5 lzic prasku a ok, mam celkem huste vlasy na ramena. vlasy mam po ni supr, ne jak po tech chemickych hnusech, byly strasne vysuseny az hruza, hlavne konce

      Vymazat
  16. Tie vlasy máš veľmi dobré! Páči sa mi to..

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. ta paletka mi padla do oka :) vypada velmi fajn :P

    OdpovědětVymazat
  18. ha tak jsem taky hennovala a jsem nešťástná první bylo ok (byla jsem fakt nadšená) dneska no děsné slzu skoro musím zatlačit....koukni ke mě budu ráda za radu

    http://barbuchachacha.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. tak už vím kde je chyba koupila jsem tizian ale v krabičce byly pytlíky ořechově plavá na to jsem přišla až teď když jsem začala hledat v koši takže přemýšlím co teď zda přehenovat tizinem který mi vyhovoval nebo nevím :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...