neděle 5. února 2012

Etude House: Precious Minerals BB Cream, Sheer Glowing Skin

* vzorek koupený na cosmetic-love.com

Toto je třetí BB, který jsem od Etude House vyzkoušela. Musím přiznat, že značka Etude House je mi strašně sympatická. Sice jo, třicet mi už bylo, ovšem někde v hloubi duše jsem pořád jen ta malá holčička, co si chce hrát s panenkami. A u Etude House to vypadá přesně jako v nějakém domečku pro panenky. Roztomilá balení, kýčovitá růžová, pastelové odstíny... řekněte si a vyberte si. Takže žádné překvapení, že se mi líbí i to pitomé napytlíkované balení vzorečku.

BB krém je pro mě odstínem celkem tmavý, neříkám, že je to úplně tragicky špatné, na tváři vypadá pořád přirozeně, ale je to přesně ta hranice, jak moc tmavý do ztracena rozmazaný BB krém na obličeji snesu. A tedy můj Lighter than Light korektor je na tom tmavém podkladě vidět. Což není moc výhra. Krytí je zhruba střední, přišlo mi, že by šlo navrstvit, ale pak to bylo moc tmavé, takže jsem raději nevrstvila. BB je mírně rozjasňující, konzistence je celkem tekutá a o to méně krémová, ale dobře se roztírá a na pleti je mi moc příjemný.  Výdrž je dobrá, šest hodin krytí dal bez problému, ale i odpoledne to pořád vypadalo hezky, jen jsem musela přidat korektoru. A večer jsem toho měla stále hodně co odličovat. A nejsem si tedy moc jistá, čím to je, ale i když tento BB vypadá přirozeně, tak jsou BB krémy, které vypadají ještě přirozeněji. Taky jsem vykoumala, že tento BB se prodává ve čtyřech různých variantách a každá z nich asi dělá něco jiného a má taky jiný odstín. Tak pozor na to, toto je Sheer Glowing Skin.



Jinak... asi vám to už došlo. Změnila jsem trošku plán, protože mi bylo líto těch vzorků všech BB krémů, co mám doma... jako, že chudinky nebudou vůbec focené, jen v jedné hromadné křeči. (Taky ten článek o vzorcích začal být strašně dlouhý.) A tak, abych jim to vynahradila, teď vás ještě čeká šest dní s mým ctěným obličejem a každý den budu mít na obličeji jiný BB. Aby to nebyla až taková nuda, protože jako přiznejme si to, ten obličej bude asi pokaždé vypadat stejně, protože makeup na obličeji se strašně "dobře" fotí, tak každý den přidám jinou rtěnku od Silk Naturals. Taková malá předehra pro recenzi a fotky všech SN rtěnek, co vlastním...

Jo a tyto články nebudou plnohodnotné recenze, přeci jenom psát recenzi po dvou ozkoušeních si netroufám. Spíš to berme jako inspiraci a určitý první dojem z toho kterého BB krému...

11 komentářů:

  1. Já nevěřím, že ti je třicet-něco.... vypadáš tak na 25...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ted si mi udělala strašnou radost!!!
    Těším se na celej týden s tvým obličejem, protože mě vždycky tím jemným a krásným make upem inspiruješ a díky tobě jsem se odnaučila nosit oči jako panda :D
    A souhlasím s tím, že vypadáš jako pětadvacetiletá vysokoškolačka a né jako maminka dvou dětí..

    OdpovědětVymazat
  3. tééda jako moc děkuji... a pájo, jsem moc ráda, že díky mému líčení nenosíš oči jako panda. no ale jsem teď trošku dojatá, takže ještě jednou děkuji za oba dva komentáře.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja sa tiez tesim. aj na tie bb minirecenzie aj na sn ruze. a pripajam sa, fakt dobre a mlado vyzeras

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. citala som v mobile a az teraz vidim poriadne tu farbu na perach a je uzasna!!! presne takuto vyraznejsiu studenu cervenu potrebujem! este pockam na dalsie, co mas a uz si konecne u SN objednam

      inak neviem, ci odoberas newsletter od willow tree a ani ta nechcem nejako podpichovat a mat na svedomi, ale do valentina zlacnili tie svoje ruze o 20%. :)

      Vymazat
    2. bohužel odebírám.... takže jj, už mám objednáno...

      Vymazat
  5. Sice je to off topic, ale co, stejně řeknu to.
    Díky tobě jsem objevila kouzlo tvářenek, už se bez nich v podstatě neobejdu.
    Dřív jsou používala pouze pudr, řasenku, oční stíny.
    Dnes je to BB krém (za to taky můžeš ty), řasenka, tvářenka. Taky poslední dobou dost často sahám po rtěnce (že by to přišlo s věkem a byl to přirozený vývoj?).

    Abych nebyla tak úplně mimo téma, moc ti to sluší a strašně závidím pleť a mladistvý vzled.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Ve skutečnosti vypadá daleko líp, na světě není žádná spravedlnost :-) Musíš mít u sebe furt občanku, jinak ti ty děcka jednou sebere sociálka, že nemůžou být trvale v péči nezletilé osoby :-)

    OdpovědětVymazat
  7. no tak teda!:) namiesto spánku a učenia sa na skúšku som si prechádzala ebay:) áno. presne tak. toto si spôsobila!:) a mám otázku vyrábajú sa aj fejky bb krémov? lebo toto http://www.ebay.com/itm/baviphat-Magic-Girls-PLUS-BB-Cream-1-45ml-NIB-/150643411836?pt=US_Skin_Care&hash=item23130c0b7c#ht_1105wt_1037 má najlepšiu cenu cca 7 eur aj s poštovným, ale ostatné stoja asi dva razy toľko.. ako to spoznať?
    vďaka tomuto tvojmu týždňu som sa rozhodla konečne nakúpiť na ebay:) konkrétne by som rada missha bb krém a ten od baviphatu :) toľko chrobákov mám v hlave z toho!:)

    OdpovědětVymazat
  8. a všem moc děkuji za komentáře.

    petra: tak ti nevím, s tou rtěnkou to asi bude přirozený vývoj, u mě to taky přišlo až s věkem, tak do těch třiceti jsem vlastnila dvě rtěnky (jednu jsem koupila, protože přece rtěnku by měla mít každá, druhou jsem koupila ve výprodeji). a bb je určitě lepší než pudr a tvářenka je barevnější než řasenka... takže ti tvůj vývoj naprosto schvaluji.

    rena: no že ti klávesnice nesvrbí z takové chvály. jak kdyby si ty byla nějaká ošklivka...

    katka: vyrábí se fake bb, ale u toho baviphat bych se nebála. myslím, že to je normální drogérková kosmetika, podle mě se třeba loreal taky nefejkuje. můžeš se samozřejmě dívat na feedbacky a odhadovat, jestli to je fejk nebo ne... ale zase jednou mi přišel padělek od někoho ze 100% feedback, tak teď si vyber. když tak nakup u prodejce cosmetic-love nebo rubyruby76, podle mě ti už si na tom udělali pořádnou živnost, jsou profláknutí a fejky by si nedovolili prodávat. (jako takových známých a velkých prodejců je určitě víc, tyhle mě jen právě teď vypadli z hlavy.)

    OdpovědětVymazat
  9. Já snad nějaký ten BB krém asi budu muset vyzkoušet. Když už nic, tak se aspoň zbavím pocitu, že o něco velkého přicházím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...