čtvrtek 16. února 2012

Kdo vyhrál?

Nebudu to napínat a rovnou prozradím vítěze.

Balíček vzorků vyhrává: 
Skodulka, protože tak rozhodl pan random.

A odznáčky získaly:
Suzie, protože byla první
Leah, protože má přítele BB
Niki, protože tak rozhodl pan random.


Prosím vítězky, ať mě kontaktují na email s adresou pro doručení.


A koho to zajímá, tak tady ještě mám několik postřehů a odpovědí:
  • BB krémy určitě nejsou "dost na prd" a stojí za hřích.
  • Kdy k nám (a jestli vůbec) přijde BB od Lorealu nebo Maybelline fakt netuším. Vzhledem k tomu, že ten Maybelline je už na světě docela dlouho (možná i dva roky?), tak se bojím, že se k nám ani nedostane. 
  • BB krémy jsou v ČR dostupné i od jiných značek než jen Garnieru. Bohužel jsou strašně předražené, hledejte na Aukru nebo u BB e-shopu, který raději nebudu jmenovat, protože mi vůbec není sympatický svým spamovým přístupem k marketingu... a krom toho je taky předražený.
  • Na mastnou pleť bych asi podle zkušeností doporučila např. Luview, ten je opravdu hodně matující. Ale přišlo mi, že i Missha a Skin Food v rámci rozjasnění i udrží mastnotu na uzdě. Ale nemám extrémně mastnou pleť, takže teď babo raď, že ano. Pěknou recenzi na matující BB napsala viennettka, tak se když tak poptejte tam.
  • Pokud někdo potřebujete velké plošné krytí, tak BB krém asi nebude to pravé. Opravdu jsem ještě nepotkala plně krycí BB. A to se snažím.
  • Jsem moc ráda, že moje recenze posloužily k předběžnému výběru toho pravého Mr.BB. Proto jsem je taky psala. A moc vám všem děkuji za účast.
  • Mají BB krémy při delším používání blahodárné účinky? Tak to je asi dost těžké posoudit (ledaže bych si experimentálně měsíc mazala jen půl obličeje BB, ale to raději nebudu provozovat), čistě subjektivně mi přijde, že např. Baviphat má lehce regenerační účinky, Pucca mi zase přišla, že pěkně hydratovala. 
  • Obdivuji ty, které dokázaly tento BB maraton přečíst na jeden zátah. Já to psala asi tři týdny a měla jsem BB až nad hlavu.
  • Ani nevíte, jak moc jsem ráda, že jsem někomu vypláchla mozek na tolik, že uvažuje o koupi BB krémů, i když si byl před tím docela jistý, že nic takového nepotřebuje.
  • Nevěděla jsem, že mám čtenáře i z Třebíče. Asi si budu muset dávat pozor, až se budu promenovat po náměstí s mastnými vlasy.

    12 komentářů:

    1. jak se ta stránka otvírala, tak ja si na edné ruce držím palec a potich skanduju "já prosim já prosím" dokola:DD
      no tak výjimečně tentokrát ne, škodulce gratulace, jsem uplně zelená :D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. jéééj, tak to je mi líto. ale random neošálím.

        Vymazat
      2. však jasný:-) já to škodulce (nebo komukoliv jinému) moc přeju, nehroutim se:-). budu si držet palce zase příště třebas:-)

        vůbec je celkově moc pěkný, žes ty vzorečky dala do soutěže:-) a to těšení a co jsem se tu dočetla /dočítám, to mi nikdo nevezme:P

        (snad to enzní až moc klišovatě:DDD, ale je to tak:-)!!!)

        Vymazat
    2. Jééé děkuji moc, mám velkou radost :)

      OdpovědětVymazat
    3. Gratuluji vítězkám.
      Viděly jste některá nové věci od Alverde? Barvy na líčení? Je jich asi šest plus nějaké tužky.
      Rejčka

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. neviděla. ale rozhodně ... barvy na líčení ... to se budu muset jít podívat.

        Vymazat
    4. Ta BB série se ti neskutečně povedla, díky !!

      OdpovědětVymazat
    5. Děkuji za zmínku, nicméně ten BB asi nebude úplně zmatňující, já domatnila vzhled pudrem :-)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. no vidíš... to jsem nevěděla. jen mi nějak utkvělo v paměti to matné čelo...

        Vymazat
      2. Chápu, pro mě to bylo něco zcela nového a nepoznaného, tak jsem to tam musela napsat :-)

        Vymazat
    6. Ježiši já jsem opravdu slepá, že jsem si toho nevšimla! :-/ Mám obrovskou radost (i když opožděnou) a ještě jednou děkuji za to, že jsi mi dala vědět! Páni, tak dlouho plánuju vyzkoušet BB krémy, až se mi to splní! Jupí!!!! :)

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za všechny komentáře!

    Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...