středa 1. února 2012

Missha: Perfect Cover BB Cream, No.21

* koupené na cosmetic-love.com
Tak Missha to je známá firma. Hlavně díky BB krémům. A proto ani v mojí sbírce nesmí chybět a koupila jsem poloviční balení, 20 ml v odstínu 21 (upraveno: existují ještě dva odstíny, jeden světlejší 13 a jeden tmavší 23... na eBay je mají). A jedno vím nebo alespoň tuším. Víte co... já si myslím, že si Missha svoji pověst opravdu zaslouží. Protože tento BB krém je asi to nejlepší, co jsem zatím vyzkoušela na poli BB krémů. Jako ale zatím nemám v portfoliu slovutné značky jako Dr.Jart nebo Skin79 nebo Lioele nebo tak, takže to berme s rezervou.



Konzistencí v porovnání s ostatními BB, které jsem zatím vyzkoušela, je tento docela málo krémový. Abyste mi rozuměli správně, je krémový, krémovější než lecjaký makeup nebo dokonce krém, ale ostatní BB, které mám doma, jsou prostě ještě krémovější. Rychle se vsakuje a na obličeji není vůbec cítit. Výdrž je celkem slušná, krytí střední. Vlastně to je jediná oblast, kde jsem byla zklamaná, protože od něčeho s názvem Perfect Cover bych čekala víc. Prostě víc krytí. No rozhodně při problematickém období je korektor nutností číslo jedna (nebo teda vlastně dvě, protože korektor dávám až na BB).

trošku rozmazané fotky, to aby to korespondovalo s tou zasněností


Čím mě ovšem tento BB dostal je to, jak vypadá. Moc nerozjasňuje, v porovnání s BB konkurencí je ten lesk takový sofistikovaný, jemný, zasněný. To je právě na tom to úžasné, BB mi lehce maskuje póry a zanechá takovou sametovou, mírně airbrushed pleť, ke které mi pasují prostě malé černé a večeře při svíčkách. Je to velmi ženské, s příchutí elegance a dospělé krásy. Jako nechci tím naznačit, že mladé kočky mají kupovat něco jiného, chci tím jenom říct, že já se s tímto BB cítím dospěle (a to už je co říct, protože jsem mentálně zaostala asi tak na sedmnácti a dospěle jsem se necítila ani při své druhé promoci nebo druhém porodu).



Výdrž je standardní, když mám dobrý den, tak to vydrží dlouho a ještě déle. Balení je takové obyčejné, prostě tubička, i když se mi moc líbí zúžený aplikátor, můžu tak skvěle korigovat, kolik toho vytlačím. Odstín je docela tmavý, jako asi bych snesla o kousek světlejší, i když uznávám, že na tváři se všechno krásně přizpůsobí a vypadá přirozeně. Nebo já to raději ještě kousek vysvětlím, ten odstín je trošku tmavší pro lidi s extrémně světlou pokožkou, jako mám já. Všem ostatním bude nejspíš vyhovovat.

Když to vezmu kolem dokola nezaujatým okem, myslím, že toto je celkem vhodný BB krém pro začátečníky. Pěkně ukáže pozitiva BB krémů, je to víc než jen tónovací krém, pořád dost nepodobné makeupu, ale není to až takový BB hardcore jako s Baviphat, který předvádí úplně odlišné výkony od obyčejného makeupu. Malé balení je skvělé na vyzkoušení a na rozdíl od vzorků je to i snadné k přenášení. Takže přeji krásné nakupování. Missha určitě seženete kdekoliv, na eBay a vůbec všude možně, už jsem ho viděla i tradičně nechutně předražené na Aukru... 

25 komentářů:

  1. Tak a teď jsi mě dostala. Chystám vlatní recenzi na tento BB. Používám ho týden a mám s ním obrovskej problém. Vůbec mi nedrží, nevsakuje se nebo co..... A ty teď píšeš jak ti vydrží. Normálně kdykoliv si šáhnu na tvář, tak to mám na ruce a obtisklý i na telefonu atd. a to i po pár hodinách. Prostě je to jak nátěr. Tak nevím, co si o tom mám myslet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo, tak teď si mě taky dostala... to se mi ještě s žádným bb nestalo. a s tímto už vůbec ne. i když občas se mi stane, že se jakoby nechce vsáknout na obličeji (přesně, jak jsi popsala, ale trvá to jen asi deset minut pak se vsákne) a vždycky (2x) to byl problém krému, který jsem dala pod to. jinak si to fakt neumím vysvětlit, protože já tu misshu na obličeji vůbec necítím.

      Vymazat
    2. Tak se jdu teda odmalovat a napatlu to bez krému a dám reference. Toto mě totiž nenapadlo. Jsem přece jen blond:-)

      Vymazat
    3. jsem zvědavá. já mám právě doma jedno sérum a jeden krém a ty si s bb krémy nerozumím. je to jak kdybych měla na obličeji fólii a na tu patlala ten bb krém...

      Vymazat
  2. Mám ho, jsem moc spokojená, ale jak píšeš, je trošku tmavší. Potřebuju jeho světlejšího bráchu. Balení mám velké, už jsem skoro na dně a vzhledem k tomu, že odstín je lepší, než jaký koupím v ČR, tak koupím znovu ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem tak ráda, že alespoň někdo se mnou souhlasí!

      Vymazat
  3. Existuje i světlejší odstín než 21, je to 13 very bright - milky beige:)...Moc pěkná recenze! A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, to jsem nevěděla...

      Vymazat
    2. Jj, o světlejším odstínu samozřejmě vím, ale když jsem kupovala tento, tak prodejce už světlejší neměl :( Takže příště rozhodně kupuji ten světlejší ;o) Díky.

      Vymazat
  4. abych pravdu řekla, tak mě z celé recenze(né, že by byla špatná) nejvíc zaujalo to, že máš za sebou 2 promoce(a studuješ další školu). Jak to prosimtě všechno stíháš? Ty jsi normálně génius. Asi si tě nalepim nad postel a budu na tebe koukat před spaním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. génius?... to snad ani ne. a rozhodně si mě nelep nad postel...

      Vymazat
  5. Já mám od Misshy 2 BB, jiné než ty, z toho jsem jeden nezkoušela a druhý je nejhorší BB jaký jsem zkoušela. Můj nej je zatím zlatý Skin79, chtěla jsem o něm napsat tento týden, ale nějak nestíhám, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. skin79 zatím ozkoušený nemám. ani jeden druh. ale mám ještě jednu misshu ve vzorku a ta mi nepřijde vůbec špatná, dokonce i docela hodně kryje.

      Vymazat
  6. napis, ze airbrushuje pory a som ako v tranze... rozhodne nad tymto BBckom porozmyslam...

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle BB používám asi 3 týdny a zatím spokojenost. Dokonce maskuje i moje megapóry. S make-upem jsem se nikdy neskamarádila, ale s BB zatím velká spokojenost :) BTW - minulý týden jsem ze srandy koukla na Aukro a jako WTF??? Ty ceny jsou neskutečný...

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle kousek mám hodně ráda :).

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, můžu se zeptat, za jak dlouho Ti z Koreje dorazil? Díky, A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, byl tady fakt rychle. možná dva týdny a kousek.

      Vymazat
  10. Pořídila jsem si odstín č.21 a na mě je moc tmavý (ztmavne až po chvíli). A to jsem si v zápalu nadšení objednala ještě další 2 kousky, které jsou někde na cestě z ebay. Kdyby někdo chtěl ráda odprodám za pořizovací cenu (až dorazí). Velikost 30 ml asi 150kč + poštovné. kontakt:arabela1969@seznam.cz

    Trb, Tvoje stránky čtu moc ráda, objevila jsem je teprve nedávno. Problém je, že stále objevuji nové věci, které chci vyzkoušet. Teď mám objednané dva BB krémy Skin79, doufám, že nebudou moc tmavé. A.

    OdpovědětVymazat
  11. Nově otevřený E-shop s BB Cream

    http://www.vanhero.cz/bb-kremy

    OdpovědětVymazat
  12. dneska mi dorazil bb cream mishha perfekt cover..objednávala jsem ho na základě ruzných recenzí(i téhle)a jelikož to je muj první bb tak jsem se rozhodla jako většina pro misshu č23 a č21 2kusy za dobrou cenu:) táák a ted..jsem nadšená!!! plet krásně sjednotí,jakoby vypne,žádné mapy nebo žmolky(mám dost suchou plet a jako podklad jsem nepoužila žádný krém) plet mi přijde jak z alabastru:)))) na omak krásně hladká..a na pohled jakoby projasněná....takže za mě spokojenost nad očekávání..:)objednávala jsem ho na blind z aliexpressu tak o to větší radost no a cena za 2kusy cca 16dolaru necelých poštovné free. děkuji za tuhle recenzi která mi pomohla při rozhodování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že jsi spokojená. tento mi přišel jako nejlepší z misshy BB výběru. tedy až po chobo, ale ten zase není nejspíš pro každého.

      Vymazat
  13. NOVÝ KATALOG MISSHA - ČESKÁ VERZE KE STAŽENÍ
    ------------------------------------------------------------------
    https://mega.co.nz/#!7MdTVSzL!Bx0cqAB-My2PMNX_zrAHUxwpOXpLmTrshS81ep5r7HY
    MiSSHA Praha ,Pasáž u Stýblů na Václavském náměstí Praha 1

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi zúžená tubička na aplikaci, nepokazí se:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...