středa 8. února 2012

Missha: Signature Real Complete BB Cream

* vzorek jsem dostala z cosmetic-love.com

Oproti Perfect Cover BB mi tento přijde ještě víc krycí... což je samozřejmě dobrá věc. Jenomže Signature Real Complete BB na mně nevypadá moc přirozeně. Jako nejdřív je to dobrý a hezký, ale tam, kde dám silnější nános, tam to nevypadá pěkně, na fotce je to částečně vidět kolem úst, takový maskovitý, mapovitý, pudrovitý, vysušený efekt. Nehledě na to, že nošením tento BB značně ubývá na kráse a dělá takový efekt, který mladá a mastná pleť nejspíš přímo nezaznamená, ale moje stárnoucí a normální pleť najednou během dne vypadá stále starší. Tak suše a nedobře. Najednou mi vyleze spousta vráseček pod okem a kolem pusy. Vůbec celý obličej vypadá odpoledne jako přepudrovaný silným nánosem tělového pudru. Když k tomu přičteme fakt, že to Illuminating Pen od Elizabeth Arden má dost podobný efekt... tak jako chápete, že já jsem s tímto makeupem šťastná moc nebyla.


Tak jo, pokračujeme v osobní okénku (pokud vás to nudí, tak dál nečtěte a přijďte až zítra, kdy bude další vzorek BB)...  Moje nálada je stále na bodu mrazu. Tyto články já píšu jakoby napřed, takže dneska máme pátek. Školní email jsem raději ještě neotevřela, telefon jsem vypnula, včera mě odmítl svést autobus, že prý mám moc široký kočárek (no to si piš, ty debile, že mám široký kočárek, taky mi tam sedí dvě děti, že ano), tak jsem musela v tom mrazu a tmě jít domů pěšky a dneska bych se nejraději na všechno vykašlala, zalezla do postele a ukončila své trápení. No ještěže mám ten blog, kde jsem si vymyslela tuto skvělou akci focení BB krémů, takže se díky tomu alespoň každý den pěkně namaluji. Takový malý smysl života. 

10 komentářů:

  1. Ta linka je opravdu překrásná! Barva i tvar. A tvářenka také.

    Já mám taky náladu na bodu mrazu.....

    OdpovědětVymazat
  2. To mi je skoro líto, že to dělá přes den takový efekt, na tvé pleti vypadá úžasně. Mám zkušenost asi jenom s jedním make-upe, co mi vydrží celkem dlouho pěkně na pleti a to je od max factoru lasting finish. Jsem zvědavá na další vzorky :o)
    To je teda hnus, že tě nepustil do autobusu s malýma dětma v arktickým mrazech, ten řidič je fakt magor. Být tebou tak napíšu na dopravce peprnou stížnost. Tady v Ostravě by si to nedovolili, ale já mám naštěstí všechno v pěší vzdálenosti, tak v MHD jsem jela kočárkem jednou. Že se tě ani cestují nezastali :o(.

    OdpovědětVymazat
  3. martina: hele víš co, u nás na to má řidič právo, dokonce je to napsané i na autobusu, že kočárek může nastoupit jen se souhlasem řidiče. v autobusu už jeden kočárek byl (mini sporťák a vím, že dva kočárky se tam vejdou bez problémů) a jelo opravdu hodně lidí, takže řidič rozhodl, že prostě další kočárek nevezme. mě to normálně nevadí chodit pěšky, ale bylo těch mínus patnáct, skoro šest hodin večer a měla jsem dost blbou náladu už před tím... takže toto mě totálně na****o.

    pája: děkuji. doufám, že se ti náladu brzy zlepší, mě už to taky přešlo.

    OdpovědětVymazat
  4. To se tak nekdy "pekne" vsechno sejde, ze by do toho clovek nejradsi kopl, co?
    Hmm a tenhle BB Cream asi zkouset nebudu, i kdyz lehce mastnejsi plet porad mam, tak nevim.
    A koukam na ten wishlist tady a od Tarte doporucuju hlavne tvarenky! Jsou neuveritelne pigmentovany a vydrzi hodne, hodne dlouho!

    OdpovědětVymazat
  5. Teda na této fotce Ti to ohromně sluší. Opravdu jsi hezky nalíčená, ta linka se Ti vážně povedla a vůbec Ti to všechno ladí, což jsem si u jiných Tvých dřív neřekla. Prosím neber to zle, fotky zkreslují a vím, že vyfotit samu sebe je věc náramně těžká. Ale tady jsi opravdu kočka. Doufám, že Ti to aspoň trochu zvedlo náladu:-) Jen škoda, že tento krém Ti nesedí.

    Jinak Ti chci ještě říct, že Tě obdivuju, jak zvládáš být matkou, starat se o domácnost, psát blog, testovat kosmetiku a k tomu ještě jen tak jako by mimochodem studovat vysoké školy. Pro mě jsi super žena:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Od rána se vyloženě třepu až se kouknu na tvůj blog. Myslím, že to budou nejspíš erupce na Slunci neboť ten pocit že je všechno na ... je poslední dobou kolektivní. Dnes jsem 2,5 hodiny čučela na hematologii jen proto aby mi řekli že mám dojít za týden. Ale říkám že všechno je tak jak má být a to že se mi to nelíbí neznamená že je to špatně.
    Náladu mi zvedl až teď tvůj blog. Fotka moc pěkná. Slušíti to. Jako vždy

    OdpovědětVymazat
  7. petra: no přesně, tarte mám totiž na seznamu, že chci jejich tvářenku... tak doufám, že tento rok na ni dojde.

    olivia: moc děkuji a vůbec to neberu zle, jako mám neustále pocit, že neumím fotit sama sebe a ty fotky potom vypadají dost všelijak, ale zlepšuje se to... jinak superžena určitě nejsem, to prostě tak všechno přirozeně vyplynulo z různých životních situací a já se v tom jenom plácám, čas tak nějak plyne, člověku to ani nepřijde a tak...

    anonymní: taky děkuji a jsem ráda, že jsem ti zlepšila náladu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvedava, jakej udela tvarenka dojem :)

      Vymazat
  8. Jsem takovou napůl věrnou fanynkou UNT. Teď jsem si všimla, že mají taky BB krém jako novinku, tak se na něj po zkušenosti s jejich kosmetikou docela klepu. Jsem zvědavá, jestli se na něj taky chystáš..Pěkný fotky mimochodem a blog taky, moc takovejch u nás bohužel zatím není..No nic, hurá do mrznoucí cesty na MHD a zase někdy napočtenou!

    Radka

    OdpovědětVymazat
  9. radka: děkuji moc. na unt bb krém se nechystám. přijde mi to totiž drahý. jako nemyslím, že by byl předražený nebo tak, ale nejdřív asi vyzkouším všechny levné značky, pak všechny legendární dražší značky a pak možná ten unt. krom toho já mám od nich doma makeup a zas až tak na větvi z něj nejsem. vlastně ani ta séra, kromě několika výjimek, mě už moc nelákají... no ale jestli se o unt bb krému někdy někde objeví nějaká nadšená recenze, tak mi asi nic jiného nezbude než ho koupit, že ano.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...