sobota 4. února 2012

Moje BB krémy

Tak vypadá moje skromná sbírka BB krémů. Pokud bych měla vytvořit zcela subjektivní žebříček, šlo by to asi takto, přitom první dvě místa jsou opravdu hodně na těsno: 
  1. Pucca, protože je dostatečně krycí, hodně rozjasňující a úžasně krémová.
  2. Missha, protože vytváří krásný lady-efekt.
  3. Baviphat, protože v něm vypadám mladší.
  4. Etude House, protože to byl můj první a pořád se mi ten mokrý efekt líbí.
  5. Luview, protože je nudný.
  6. Garnier BB krém, protože rozjasňuje sice celkem pěkně, ale myslím, že ho moc nevyužiji.



Srovnání barevných odstínů, zhruba od nejsvětlejšího po nejtmavší. Vidíte, že Pucca mojí pleti naprosto odpovídá. Baviphat je hodně světlý, ale teď v zimě se to dalo. Etude House má nejméně toho proslulého šedého základu. Missha je velmi přirozený tělový odstín. Luview je hodně tmavý a Garnier ještě tmavší.



A jinak jsem snad doufám normální.

Na závěr recenzí BB krémů bych chtěla podotknout několik maličkostí. Recenze jsou čistě subjektivní záležitost, takže si to nějak přeberte pro svůj typ a tón pleti. Pamatujte, že moje pleť je spíše normální s občasným akné a projevy stárnutí, to, co mně sluší a vyhovuje, nemusí vždy slušet osmnáctileté kočce. Přijde mi, že ty fotky na obličeji občas zkreslují, ony jsou stejně určeny spíš pro představu krytí než pro přesné odstíny. Vlastně... i ty odstíny v tomto článku berte s rezervou spíš jen pro představu tmavší - světlejší, protože odstín hodně závisí na světle, výkonnosti fotoaparátu (a ten můj v tomto ohledu opravdu nic moc, ale já se opravdu snažím, co to dá) a taky na nastavení vašeho monitoru. Krom toho rozhodně nejsem neomylná.

Dle plánu nás zítra čekají vzorky, plán jsem ovšem změnila a každý vzorek se dočká vlastního takového mini-absolutně-ne-recenzního článku. Jen si tedy nejsem jistá, jestli to už není moc. Máte už po krk BB krémů?

21 komentářů:

  1. Já ještě nemám žádný, ale ty jich máš tolik, že je vesmír v rovnováze :D
    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. To je pekna sbirka! Ja mam jen ten od Missha, nejsvetlejsi odstin, a pak ten ruzovej od Skin79. Oba jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja chci vic!:) Ted zkousim ginvera bb cream a to je urcite neco, co bys mela zkusit! Urcite budu mit neco o nem brzy na blogu:) xx

    OdpovědětVymazat
  4. mne vzorky zajimaj - protoze tady jsem si zatim nevybrala ... podle odstinu bych brala baviphat, jenz jak uz jsem psala u puvodni recenze, do neceho, co drzi dve hodiny, proste jit nemuzu :D k pucce mam predsudky, protoze ji mam zafixovanu jako levny plastovy tasky ... tak leda ta missha, ale snesla bych svetlejsi

    OdpovědětVymazat
  5. Měla bych si taky koupit BB cream vidím že jsem opožděná :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si zatím nevybrala. Potřebovala bych barvu jako Baviphat nebo Pucca, ale výdrž větší... Moc děkuju za články, ušetřily mi kus zbytečného zkoušení :).

    OdpovědětVymazat
  7. liny: haha

    petra: od skin79 si už taky konečně budu muset koupit...

    tereza: chceš víc, dám ti víc. a těším se na recenzi.

    černá moora: já jsem věděla, že je k něčemu dobré, že o pucce nevím nic.

    michaela: opožděná zas ne, ale koupit by sis měla.

    lif: není zač, tak třeba si vybereš z těch vzorků...

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo...to snad nespotřebuješ ani do důchodu :))

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za recenze, taky pořád vybírám a díky tobě už mám favorita - Misshu a ještě jeden mě zaujal na eshopu - http://cosmetic-love.com/the-face-shop-clean-face-oil-free-bb-cream/ . Moc se těším i na článek se vzorky :o).

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné recenze na BB. Přemýšlela jsem nad minerálním make-upem Lily Lolo ale teď si asi pořídím BíBíčko. Jenže - mám smíšenou pleť a i nějakou hrůzu k tomu. Mám i díky tobě několik favoritů - Skin79, Missha, TonyMoly a i přes ne příliš kladnou recenzi (není nad vlastní empirickou zkušenost) Baviphat. Uvidíme jak mi co sedne. Jen doufám že to nebude krk vedle, kdysi jsem si pořídila tónovací krém Sebium od Biodermy a od té doby jsem byla z skeptická k věcem co jsou "univerzální". Jinak moc pěknej blog - jeden z mých nej

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, teď abych byla naštvaná, že můj Garnier je poslední.)

    Je teda pravda, že nemám srovnání, zároveň ale nesnáším makeup - takže z garnieru jsem docela nadšená (a za tu cenu zvlášť). Mám v plánu ještě přiobjednat nějaký echt korejský, ale jak koukám na ty výrazné rozdíly v barvách a žlutosti podtónu některých z těch krémů, asi to bude docela fuška.

    Mimochodem, zaplatpánbu, že jsem nekupovala ten tmavý Garnier, vypadala bych jak albínský černoch.

    OdpovědětVymazat
  12. Fííííha, parádní přehled odstínů! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. dashulka: a tak do důchodu mi to asi stačit nebude, ale pro letošek mám nejspíš vystaráno. (stejně ten tmavý garnier asi vyhodím nebo daruji, etude house je už na dně, luview mi nepumpuje a už na to nemám trpělivost...)

    martina: tak to jsem ráda, vzorky tady vlastně budou ještě celý příští týden.

    anonymní: moc děkuji za komentář. minerální makeup lily lolo je taky docela super, měla jsem a vyhovoval mi...

    zu: on by si ten garnier možná i zasloužil být trošku víš, protože dělá moc pěkný efekt... jenže, já ho nevyužiji vůbec. jak nekryje, tak prostě tak ven vyjít nemůžu. používala jsem ho se zapřením asi dva týdny a myslím, že víckrát si ho snad ani nedám. nebo možná párkrát v létě, až si to moje pleť bude moct dovolit. (jenomže na to má zase malé spf...)

    bebe: snažím se. děkuji.

    OdpovědětVymazat
  14. Celý týden byly opravdu perfektní recenze a Pucca má opravdu dokonalou barvu! Takhle mi nikdy makeup nebo tonovací krém s pletí nikdy nesplynul...

    OdpovědětVymazat
  15. Ne, nemáme ich dosť :-) Dnes som išla na tvoj blog zámerne či si náhodou nepridala nejaký príspevok o bb kréme a hla!
    Pred pár dnami som si objednala bb krem od skin 79 pink label..tak sa neviem dockat kedy pride, snad mi bude sediet..

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Chcem viac ! Aby som sa mohla rozhodnut, ktory kupit.

    OdpovědětVymazat
  17. bych potřebovala přesně barvu BB krému, jako má právě pucca. kde bych to sehnala? :)

    mám světlejší garnier a je pořád docela tmavý.

    OdpovědětVymazat
  18. nat: já ho mám z ebay. ale když jsem ho tam hledala, že sem dám link, tak jsem nenašla. jinak opravdu netuším, kde ho sehnat.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, úžasné, díky... Upřimně, o BB sem až do reklamy od Garnier, netušila, pak sem brouzdala po internetu, natrefila na tvou stránku, a už teď vím, že bez toho nemůžu existovat :D Ale poprosím radu, který z těchto BB je nejvíc krycí, a přitom neudělá ,,masku" na tváři jako některé make-upy? :))) Díky za email. Gabrielle.M@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejvíce krycí byl luview, hodně krycí jsou i skin food a s odstupem oceňuji krycí schopnosti i missha perfect cover.

      Vymazat
  20. Ty jsi vážně Sněhurka:-) pro mě má všechno tohle naprosto nevyhovující podtón a je moc šedé/růžové a nebo naopak oranžové.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...