neděle 19. února 2012

Silk Naturals: Vitamin C Peptide Serum

* vzorky koupené u Silk Naturals


Sama moc nevěřím tomu, co teď napíšu... Mám teď takovou mladší pleť. Jakoby naducanou, světí, napnutou, vyhlazenou. A je dost dobře možné, že je to zásluhou tohoto séra. No však ono to má i v popisu "Gives your skin a fresh, healthy glow". Tak to je přesně ono. A tak pokud máte starší pleť a chcete opět získat mladickou jiskru, tak toto sérum je to pravé. Jen je tady několik okolností, se kterými je nutno počítat.



Omezená trvanlivost, která je zhruba 2-3 měsíce dle oficiálních informací, mě irituje. Jedna plná lahvička toho séra by mně osobně vydržela nejspíše půl roku. Takže nebudu si kupovat něco, co spotřebuji jen z půlky a pak to zkažené vyhodím. A ano to sérum se opravdu kazí, sice to nemám vyzkoušené osobně, ale tu informaci mám z první ruky. Řešením je kupovat si sérum pouze ve vzorku, vzorky chodí opravdu veliké, já si nakoupila tři a vydrželo mi to skoro dva měsíce. Finančně to vyjde asi tak plus mínus šul nul stejně a ještě jsem nezaznamenala, že by s tím měli u SN nějaký problém.

Akné je pro mou i když už dávno třicetiletou pleť bohužel stále problém číslo jedna a jakékoliv protistárnoucí účinky já beru pouze jako bonus. Toto sérum proti akné nepůsobí. Vůbec. Sice dle popisu by mělo mít účinek na regeneraci kůže a zesvětlení stop po akné... no nevšimla jsem si. Samozřejmě, že řešením by byla střídavá péče se supersérem.

Sérum vysušuje nebo to je možná špatně řečené. Sérum absolutně nehydratuje. Po nanesení mi opravdu výrazně stahuje kůži, takový ten nepříjemný pocit, že se musím jít rychle namazat. Řešením je použít dostatečně výživný a hydratující krém, jenomže v takovém případě je nutné počítat s další záležitostí.



Sérum se rychle vsakuje, ovšem zanechá za sebou takový povlak na kůži. Není cítit ani není vidět, vlastně by ten povlak ani nijak neobtěžoval, kdybych nepotřebovala namazat krémem. Protože krém nanesený na sérum k pokožce vůbec nepřilne a nechce se vsáknout. Není to žádná dramatická záležitost, ono vlastně stačí počkat, až se sérum dostatečně vstřebá, dejme tomu deset minut. Jenomže to sérum obličej stahuje, takže to je celkem nepříjemných deset minut. Řešením je v tomto případě nalezení toho správného krému, který bude se sérem kompatibilní... no já osobně mám nejlepší výsledky s Fleurosome z FdS, úplně marný to není ani s s olejo-krémem od Raw Gaia (mám ho jen ve vzorku a smazal se mi popisek na balení, takže vůbec netuším, který přesně mám doma), ale i tak to není úplně ideální. Jo a makeup /BB krém má taky mírné problémy s přilnutím k pokožce.

Vysoká viskozita aneb toto sérum je opravdu řídké. Konzistencí je to prostě lehce zbarvená voda. Já sérum aplikuji takto: nakapu si čtyři kapky na hřbet ruky - nanáším na obličej - sérum se okamžitě vstřebává, opravdu je to pocit, jak kdybych si mazala na pleť vodu - chci si namazat druhou tvář - zjišťuji, že kapky mi ze hřbetu ruky někam stekly - kapu znovu - domažu si obličej. A ta konzistence mě opravdu překvapila, protože jsem čekala spíš olejovitou strukturu (asi jako u superséra).



Když to shrnu, tak usuzuji, že pro určitý typ stárnoucí pleti může být toto sérum naprostý zázrak. A opravdu si myslím, že výsledky jsem na sobě viděla. Asi po třech týdnech. Jakkoliv neuvěřitelně to zní i mně samotné. Jinak sérum jsem kupovala jen ve vzorku, měla jsem tři kusy a ty mi vydržely skoro dva měsíce při užívání každý den ráno a večer. A možná by vydržely i déle, ale já jsem ke konci už nešetřila. Balení vzorku je užitečné, díky kapátku si opravdu nakapete jen tolik, kolik potřebujete, balení i něco vydrží a dobře těsní. A díky tomuto séru moje pleť vypadá jako za mlada... je napnutá, zářící, ale bohužel plná pupínků a černých teček, na které je céčkové sérum krátké. Pro mě toto sérum prostě zatím není a příště si koupím raději opět Super Serum.

10 komentářů:

  1. mmmm tak to je zajímavé...
    zatím mnoho zkušeností se séry nemám (zatím jen proti akné - počet produktů slovy: jeden), ovšem dostávám se bleskovou rychostí do věku, kdy něco protivráskového pro mě asi bude aktuální:/.

    jestli dobře chápu, sérum užívalas dvakrát denně před krémem a na to pak makeup/bb...?
    máš pocit rozdílu ve výdržnosti makeupu...? myslím vzhledem k celému dni...

    OdpovědětVymazat
  2. jo dvakrát denně. ráno: čistit - sérum - krém - bb a večer: čistit - sérum - krém.
    a na výdrž makeupu to nemá vliv vůbec žádný.

    OdpovědětVymazat
  3. I přes všechna "proti" si ho na zkoušku pořídím. Dík za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. jo, tohle už pár měsíců používám. ta aplikace je sice asi největší voser ze všech céčkovejch sér co jsem zkusila (mám teda normální balení, s pumpičkou, která je trochu moc hrr) ale jinak ho mám ráda. no ty klady jsi už vlastně vypsala a pod ty se podepisuju a pod to skupenství taky, líbilo by se mi nějaký víc klouzavý. já jsem teda zlobivá holka a hned ho připlácnu krémem, což bych neměla, ale co už. i tak se mi zdá že funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo já vím, ty pumpičky u silk naturals jsou dost na houby. u superséra se to ještě dalo, u tohodle si to asi ani nebudu představovat... to snad musí lítat všude.
      jinak i já se samozřejmě mažu krémem hned, protože na nějaké čekání nervy nemám. ale fakt mi ten krém většinou vůbec nepřilne. dokonce jsem zkusila i bb hned a to bylo ještě horší, to bylo, jak kdybych napatlala olejovou barvu na kus igelitu.

      Vymazat
  5. beriem túto recenziu ako extra pozitívnu... o takých 10 rokov si na to možno spomeniem a zadovážim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš veľmi zaujímavý blog ! :)
    P.S .. na mojom blogu práve prebieha giveaway! :)http://paulu-ka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujímavé... A ja len, že vitamín C je v oleji nerozpustný, asi preto to má vodovitú konzistenciu. Celkom by ma zaujímalo zloženie. Lebo podobný účinok (sťahujúci, zosvetlujúci, antibakteriálny apod.) má na pleť aj jednoduchá citrónová šťava :D Inak sa mi páči tvoj blog, aj že píšeš väčšinou o prírodných alebo alternatívnych produktoch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. schnegy, děkuji. složení najdeš na stránkách silk naturals.
      jinak ono to asi svádí, že vitamin c serum bude jen citronová šťáva, ale asi ne, minimálně na mně je ten účinek naprosto odlišný:
      citrónovou šťávu nemůžu používat každý den , maximálně jsem dala týden, protože mě vysušuje a slupuje mi pokožku.
      citrón vyhlazuje pleť ve smyslu peelingu (však to taky je vlastně chemický /enzymatický peeling), kdežto toto sérum vypíná pleť.
      sérum absolutně nepeelinguje, nepřišlo mi, že by měla nějaký vliv na regeneraci pleti, ve smyslu rychlého hojení, jak to slibují u silk naturals.
      sérum nepůsobí na moje akné, kdežto tři dny s citrónem a moje akné se viditelně zlepší. to sérum mi nepřijde moc antibakteriální
      citrón je opravdu zesvětlující, sérum mi nepřišlo, i když to taky slibuje.
      citrón jakoby zlepšuje pleť tím peelingem, zatím toto sérum mi vyhladilo pokožku ve smyslu napnutí a jakoby vyplnění zevnitř. jako zní to jako blbost, ale nevím, jak to lépe popsat, prostě jsem měla takový ten pocit naducané pokožky. a věřím, že to opravdu dokáže vyhladit mimické vrásky.

      Vymazat
  8. tak ja mam objednane... a nielen toto ale aj dalsie more vzoriek, samozrejme super serum a nejake lipsticky ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...