pondělí 6. února 2012

Skin Food: Red Bean BB Cream

* vzorek koupený na cosmetic-love.com

Na fotce můžete vidět, že je sice trošku méně zaostřená než by bylo úplné zaostření, ale zase ten efekt, který vidíte na pokožce, naprosto vystihl reálný efekt tohoto BB na tváři. Protože tento BB tak trošku photoshopuje póry. Teď aby bylo jasno s těmi póry... já nemá žádné příliš velké, nápadné a bůhvíjak viditelné póry, takže si nejsem jistá, jestli i v takovém případě nějaký účinek zaznamenáte. Ale moje póry jsou s tímto BB naprosto skoro neviditelné. Jak se tvrdí, že BB funguje jako báze a vyhlazuje pokožku... noehmehm... tak toto je jeden z mála BB, u kterého jsem si něčeho takového všimla (mezi další patří ostatní BB od Skin Food a Perfect Cover Missha). Bohužel zrovna tento Red Bean BB na mně moc nevydrží. Možná tak půl dne... no prostě déle než do oběda mu nehádám.

BB je pěkně světlý, odstín mi pasuje dokonale. Mohl by být tedy víc krycí a byla bych ještě spokojenější. Konzistence je krémová a sametová. A taky mi ten BB voní. Jakože krásně, parfémově a květinově voní. Není to ta medicínská vůně, která doprovází snad všechny ostatní BB. Toto voní jak květinka nebo spíš jako květ červených fazolí?. Nikdy jsem ale nečichala k červené fazoli v květu ani v květnu a lusky nijak nevoní, takže co já vím.

Jo a tento BB jsem na sebe mazala dvakrát, poprvé jsem byla na větvi, jak skvěle vypadám, podruhé jsem byla lehce zklamaná, protože BB nezakryl skoro nic a navíc mi lehce zvýraznil suchá místa na čele, i když tedy uznávám, že pleť vyhladil a póry zamaskoval, ale k čemu to, když mi byl vidět každý flíček. Tak si to nějak přeberte, já z toho vydedukovala, že další zkoušení nebo dokonce plná velikost mi za to nestojí... ale možná se pletu.



A osobní okénko... Taky máte někdy neodbytný pocit, že ať se snažíte jakkoliv stejně se vám to nikdy nepodaří. Tak přesně takový pocit jsem měla minulý týden v úterý (to je datum tohoto makeupu). Pocit, že prostě ať udělám cokoliv, bude to špatně. Takový ten pocit, že situace není zcela pod mou kontrolou a ve vzduchu je tolik proměnných, kolik BB krémů v mém šuplíku. Naštěstí jsem přeci jen už starší osoba, tak jsem to vzala rozvážně a z ničeho jsem se nehroutila. Ale vadí mi to... nebyla jsem, kde jsem měla být. Neudělala jsem, co jsem udělat měla. A nakonec jsem z toho byla tak otrávená, že jsem ani neudělala, co jsem udělat chtěla.

Ale tak každá zkušenost je dobrá a příště si jen prostě dám lepší pozor, koho si pouštím do života...

6 komentářů:

  1. Máš fakt krásnou plet...O BB začínám uvažovat čím dál víc...Jen mě odrazuje to objednávání z ciziny....
    A naprosto se vidím v tom posledním odstavci...Je to tak :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ja som to kupila vo Woolworthe, a akurat citam ze planuju v nasledujucich rokoch expandovat po Europe (lebo zatial su ich pobocky iba v nemecku, ako tak citam), takze mozno v nasledujucich rokoch to kupis aj v CR :-)) ..ale nie, ak to mas blizko do Passau, zbehni si sem a ak nie, ja si pojdem kupit este jeden urcite, takze mi mozes napisat kontakt na teba a ked tak, kupim aj tebe a poslem postou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. "Nebyla jsem, kde jsem měla být. Neudělala jsem, co jsem udělat měla. A nakonec jsem z toho byla tak otrávená, že jsem ani neudělala, co jsem udělat chtěla."

    -naprosto mi mluvíš z duše...přesně dneska mám takový pocit...a bohužel nejen dnes...a já jsem nad tím schopná přemýšlet do aleluja, ikdyž vím, že to už nezměním...:-/

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, ohledně BB krémů..jako sedám na zadek, zasloužíš cenu, super, zatím nemám žádnej, ale až bude jednou líp, tak si jej pořídím.

    A k tvé koncovce, drž se holka!!!

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji všem moc za komentáře.

    anonymní: nad tím nepřemýšlej, protože většinou to nestojí za to. naštěstí jsem se už toto naučila... prostě házím věci za hlavu, pokud to není opravdu životně důležité. občas se mi něco vrátí, tak pak alespoň vím, že toto důležité bylo.

    snbbibi: myslíš jako cenu největšího magora v okolí s největším počtem BB krémů na metr čtvereční?

    OdpovědětVymazat
  6. Mě pobavil ten název... Skin food - red bean :D:D:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...