sobota 11. února 2012

Vyzkoušejte BB krémy... UKONČENO

Tak nějak symbolicky uzavřeme ty dva týdny BB krémů. A jedna z vás má možnost získat balíček čtyř vzorků BB krémů známých značek: Missha Signature Real Complete, Etude House Precious Mineral, Skin Food Red Bean a Skin Food Platinum Grape Cell Essential. Všechny vzorky byly mnou zakoupené a darované do soutěže. Výherkyně tak získá jedinečnou možnost konfrontovat své vlastní dojmy s těmi mými a případně přestat sledovat tento blog, až mé dojmy shledá nekompatibilní s těmi svými vlastními. 



Pravidla jsou následující, zúčastnit se může každý, kdo
  • nepohrdne cenou tak malé a nicotné hodnoty
  • nikdy nezkusil žádný BB krém, jako nejsem policajt, abych vám to domů chodila kontrolovat, ale každá si svědomitě a důkladně sáhne do svědomí,
  • nechá komentář pod tímto článkem a poví mi názor na BB krémy a tento veselý BB-bloghappening uplynulých dvou týdnů.
Jo a soutěž bude ukončena v pondělí 13.2.2012 23:59, vítěz bude vybrán na random.org a vyhlášen během dalšího týdne. Přeji všem krásný den.

57 komentářů:

  1. Šance že něco vyhraju je téměř nulová, ale zkusím to.

    Btw dostala si mail?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,

    žádný BB cream jsem ještě nezkoušela, ale pod Tvým vlivem jsem už objednala Misshu, takže tak:). A Tvé epizody mě opravdu bavily, staly se součástí mého ranního surfování.

    Přeji krásné zimní sobotní ráno!

    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Žádný jsem nevyzkoušela, ale chystám se na to. Nééé, že bych ho extra potřebovala s tou mou kupou make-upů, ale zvědavost a závislost se překecat nedají...
    M.Boudna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Z ciziny jsem nikdy neobjednávala a BB od garnier pry neni BB,takže ten nechci xD Tudíž neváhám před nabídkou získat vzorky nějakých prověřených :)
    Ankera@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. nad BB jsem se zatím kochala zatím jen na tvých stránkách. Tohle by byla skvělá příležitost konečně nějaký vyzkoušet a zjistit, jestli jsou BB krémy opravdu tak skvělé, jak se o nich říká :) Pořád pokukuju po netu, aspoň by mi to usnadnilo výběr. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. BB cream doma žádný nemám :( a jelikož jsi na ně odbornice, tak bych měla vzorečky nejradši od tebe :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem zatím žádný BB krém nevyzkoušela, měla jsem v plánu koupit Garniera, ale pod vlivem tvé ne zrovna nadšené recenze jsem se na to radši vykašlala :)
    Jinak musím (jak jinak :) ) pochválit tvoji podařenou sérii o bíbíčkách, je vidět, že sis s tím dala záležet, ostatně jako se všemi články tady. Takže jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky žádný bb nemám, ale už mám nějaký ve sledování na eBay. No a vzhledem k tomu, že z 99% vše na mojí pleti funguje úplně jinak, tak to potřebuju všechno vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Na kremy BB jsi me nalakala behem poslednich nekolika dnu prave Ty :) Byla jsem v drogosce a chtela si poridit alespon ten Garnier, bohuzel meli jen tu tmavsi verzi, tak jsem ji tam nechala. Moc rada bych je vyzkousela a tohle je super prilezitost, tak treba se na me usmeje stesti :)) Hezky den

    OdpovědětVymazat
  10. Hodně jsi mě nalákala nějaký ten BB vyzkoušet. Předražený a nepříliš dobrý Garnier se mi kupovat nechce, proto by mě velmi potěšilo vyhrát tvé vzorky. =) Abych věděla co mi sedí a na co se zaměřit.

    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já už "svůj" bb cream našla a celý ten bb maraton mě moc bavil, jelikož jsem do nich stejně zapálená :D Nepíšu moc komentářů, ale cením si každého článku, fakt mi pomohly s výběrem dalšího bb. Jsem ráda, že sis dala takovou práci a přiblížila bb do podvědomí tady v ČR! Všem ostatním přeji hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Když už tady o BB krémech bylo tolik napsáno, tak je jasný, že je chci zkusit, yes!!:-D:-)Takže ten tvůj seriál mě potěšil!:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Nikdy jsem BB nezkousela, protoze do te doby, nez jsi zacala psat, jsem o nich nemela ani poneti. Ale hned jsem se zamilovala a chci je vyzkouset, nejlepe vsechny.
    Takze timto Ti i dekuji za podrobne clanky, protoze i kdyz nevyhraju, tak vim podle ceho vybirat.

    ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,
    ja som ešte BBkrém neskúšala ale čítam každú tvoju recenziu a hľadám nejaký, ktorý by ma podľa nej oslovil. Zaujímalo by ma, či a kedy budú BB od Maybelline alebo Loreal. Veľmi rada by som ich vyskúšala práve preto, že mám jemnú pleť zväčša bez nejakých chýb len potrebujem zjednotiť pleť a to niečím jemným. BB sa mi pre to zdajú výborný nápad.
    nathculakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Nevěděla jsem, co BB je až do té doby než přišel Garnier s reklamou na ten svůj. Nepoužívám make-up, jen korektor a pudr, ale potřebovala bych něčím sjednotit pleť a BB se mi zdá, jako velmi dobrá možnost. Taky musím přiznat, že mě tvůj blog nějaký BB krém zkusit dost navnadil :)

    lucvol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. už tě několik týdnu pečlivě sleduji a musím říct, že svými BB články jsi mě dost "nahlodala" a ráda bych je vyzkoušela, mám totiž docela problematickou pleť, takže používám hlavně hodně krycí make-upy a korektory a myslím, že takový BB krém by pro mě byl příjemná změna, hlavě podle toho, co jsem u tebe četla, jelikož jsi "rozbila" ten mýtus, že BB krémy jsou na prd, což jsem dost slýchávala :)

    tezzi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Myslela jsem že BB krém je nějáká novinka, ale z tvých příspěvků jsem zjistilaa že ne. Určitě nějáký BB krém vyzkouším, protože to vypadá jako zááázrak :)

    niki.chudy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, chtěla bych ti moc poděkovat za recenze všech BB krémů, opravdu mě to bavilo... a taky jsi mě tím na ně docela nalákala :) Jelikož mám ale neopodstatněný strach objednávat kosmetiku ze zahraničí, tak je mojí jedinou šancí Garnier a ten zase asi není moc kvalitní. Takže budu doufat, že na český trh s BB krémy přijde ještě další značka, nebo že se na mě usměje štěstí a vyhraji :) Ještě jednou díky za tvé recenze a jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  19. Týden s BB se mi moc líbil, a moc bych si je přála vyzkoušet, takže toto je opravdu krásná cena!

    Baletka235@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. S BB krémy žádnou zkušenost nemám a dost mě mrzí,že je u nás k sehnání jen pseudo BB od Garnier.Tvoje recenze mě hodně bavily,takže vyhrát vzorky by byla jen třešnička na dortu:-)

    hanka.bee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. BB krémy už mě dlouhou domu nenechávaj chladnou. Bohužel jsem zatím žádný z nich nevyzkoušela, protože ráda raději něco vyzkouším v malém množství než si koupit velký který by mi nevyhovoval. Tahle cena mě vážně moc překvapila a je nádherná.
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Žádný BB krém doma nemám ani jsem žádný ještě neměla příležitost vyzkoušet... třeba bude tohle příležitost... A jestli ne tak si asi nějaký koupím, už dlouho nad tím uvažuju po dvou týdnech tvých BB krémů. =)

    nataliepavelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. cestne prehlasujem, ze som ziadny BB krem este nedrzala anilen v ruke. nazor na ne teda nemam nijaky, rada by som ich vsak vyskusala, myslim,ze by mi mohlo vyhovovat nieco s jemnym krytim. a som rada, ze o nich pises, kedze vlastne skusenosti s nimi zatial ziadne nemam

    beautybybellatrix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Stále chodím kolem BB od Garnieru...poprvé jsem šla a říkala si "to zase bude nějaká blbost" ale čím častěji chodím kolem, tím víc mě táhne to vyzkoušet. Neustále čtu recenze všude možně, ale pořád nevím, jestli do toho jít. A jestli jít do Garnieru pro začátek nebo rovnou do něčeho ze zahraničí. Takže vzorečky by byly perfektní forma k utvoření vlastního názoru. ALe se svojí úchylkou vyzkoušet všechno, do toho časem asi stejně půjdu:D Katka
    hubnerova.kaca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Čtení Tvého blogu, resp. důkladná analýza BB krémů se stala mým pravidelným rituálkem. Každá ráno jsem nedočkavě čekala, jak dopadne drama toho či onoho BB krému, obstojí ve všech kategoriích? Když bude dobře krýt, bude zároveň i přirozený??? Řeknu Vám, to byly nervy! A co odstíny? Jsou vyhovující? A co na to Tvá pleť, vysušoval, hydratoval, zmašťoval, nebo dokonce zalézal do pórů? Okousané nehty a netrpělivé čekání na závěrečný verdikt. Bude mi to dobrodružství při hledání toho pravého a skutečného Mr. BB chybět...
    BB se mi do rukou nedostal, Garnier kosmetika nepatří zrovna k mým favoritům (snad jen ten antiperspoš si od nich kupuju), navíc recenze mě od něj jen odrazovaly. A především se bojím odstínů, každá o sobě říká, že je bledule bledá. Ale já jsem bílá a růžová zároveň. Už nechci být prasátkovsky růžová. Už chci být pěkná.
    Je to boj, to musí přece každý uznat...
    lopatecka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. o těchto typech "krémů" jsem se dozvěděla až z tvého z blogu, tudíž jsem měla málo času od "hodil by se mi?" k oblíbenému "ok, jakýže mám ten účet?"

    vzorek lenošivého BB krému (nahrazují make-up, snad i zbytek věcí... co když mi dojde cukr do čaje...) by se mi... zřejmě hodil a za výhru bych byla ráda

    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. BB krém znám z naší harajuku komunity kde je známí jako "zázračný krém co mají asiatky" vyzkoušet nějaký mě láká už dlouho zatím jsem neměla ještě možnost žádný testovat.
    Asi před vánocemi jsme se dozvěděla , že dělá BB krém i garnier tak aspň ten jsme vyzkoušela ;)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Hrozně bych chtěla BB krém vyzkoušet, ale bohužel jediný dostupný v ČR je Garnier na který jsem četla né moc pozitivní reakce. Proto kdybych vyhrála vzorečky od tebe tak bych se konečně přiměla k tomu abych si objednala nějaký ze zahraničí :D

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Chci vyzkoušet BB nějaký BB krém už dlouhou dobu. Nejdřív jsem tomu zázraku nevěřila, protože řekněme si upřímně, copak může zvládat všechno slibované? Pak jsem narazila na pozitivní recenze a klidně se nechám opít rohlíkem. Ráda věřím tomu, že BB krém je báječný a jedinečný zázrak :)Ale už měsíce jsem na mrtvém bodě, nevím, jaký konkrétní vybrat... Takže jsem poctivě sledovala tvé recenze a moc za ně děkuji. Sice jsem si stále nevybrala, ale aspoň mám výběr ještě větší :) Kačka, bajerova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Akože budem trápna teraz alee...JA SOM EŠTE NIKDY BB KRÉM NEVYSKUŠALA!...a je to vonku. Tie vzorečky by ma veľmi potešili tým pádom.
    Sledujem ťa už dlho a veľmi sa mi páči všetko čo máš :)
    enkeli20@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. chmmmm

    tak bod číslo jedna splňuju velice dobře:D

    u toho druhého..... no tak to je ovšem zapeklitější:-)). mám odzkoušený BB od Garnieru, ale vzhledem k tomu, že lekteré dámy, které mají taky tuto Garnierovskou zkušenost - ostatně včetně Tebe ;-) se shodují, že v případě Garnieru vlastně o žádny BB krém nejde (a i já sama jsem s ním byla nespokojená), tak si troufám drze tvrdit, že bod číslo dva taktéž splňuji:D

    bod číslo tři...
    tak vzhledem k tomu, že zkušenost mámpouze s BB od Garnieru, který mě nenadchl, tak to k tomu mám napsat - no snad je to, že bych právě nějakou zkušenost ráda měla:D forma vzorků mi přijde supr, úplně jsem se teď pr to nadchla, jak jsem tu soutěž zaznamenala a říkám si "no ne:D!!!"

    BB seríál se mi líbil převelice, jednak jsem byla zvědavá na jednotlivé recenze, jednak jsem byla zvědavá na to, co ty na Garnier BB (neboť jsi pod moji recenzi napsala, že také nejsi spokojená, tak jsem chtěla vědět víc)

    supr takže teď si budu držet palce celý ty zbývající dny:-)))

    kdyby náááhodou, mejlík je:
    color dot beam at centrum dot cz

    OdpovědětVymazat
  32. Taky jsem BB krémem nepolíbená :/// Díky Tobě jsem o nich poprvé slyšela, už je to nějáký ten čas zpátky a díky posledním týdnům jsem díky Tobě už celkem znalec :) Ale pořád se něják ne a ne rozhoupat a rozhodnout, který. Takže vzorečky by bodly ;) No a můj názor na mě - prostě jsi mě zatím fakt přesvědčila, i kdyby fungovaly na mojí podivnopleť aspoň ze tří čtvrtin jako ty lepší u Tebe, tak skáču dva metry vysoko :) Už se nemůžu dočkat na konec února - vyprší mi výzva "dva měsíce nekoupíš kosmetiku", kosmetický život z mých syslích zásob už začíná být nuda:)))
    z.kalna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj,

    na tvůj blog a všeobecně na blogy sem přišla až poslední dobou...tvůj mě vyloženě nadchl...líbí se mi, jak kritickým okem hodnotíš a na nic si nehraješ. Líbilo se mi pravidelné zhodnocení BB krémů a čekala sem, který bude podle Tvého gusta. BB krém sem nikdy neměla, ale toužím ho vyzkoušet. Zároveň oceňuji to, jak ses pravidelně fotila...přijde mi to sympatické a ještě víc to, že jedna má oblíbená bloggerka je ze stejného města jako já ;)
    Přeju mnoho čtenářů a neustále nahled, krásný den Katka :) Potvurka009@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Heeeej, taková diskriminace! Já miluju zkoušení nových BB krémů, co na tom že už mi jich pár prošlo rukama? Tsss, jsem uražená, asi si jdu na ebay nějakej novej BB koupit :-D (dělám si samozřejmě legraci a je od tebe moc hezké, že chceš výhru dopřát někomu, kdo si ji sám koupit nemůže :-))

    OdpovědětVymazat
  35. Ahojky. Já jsem BB cream nikdy nevyzkoušela a je to díky mému názoru na něj. Myslím, že na mou pleť (smíšená/mastná) neexistuje cosi, co se s tím mazem vypořídá a bojím se "rozjasňujícího efektu". také Ti chci někdy napsat, popsat svou pleť, jestli bys mi nějaký levnější nedoporučila na léto, protože v létě na sebe nehodlám patlat póry ucpávající make-up. Ale něvím, te´d to asi neřeším ještě a hlavně.. nemám moc dobré zkušenosti s nakupováním přes internet.. ale.. Vzorky bych brala ihned :)
    le.stranska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. ještě jsem to nezkoušela, ale už dlouho jsem nad tím přemýšlela jelikož mi nikdy žádný make-up neseděl..
    123abcbackora@seznam.cz

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  37. ahoj:)
    Nikdy jsem nezkoušela žádný BB cream (nerada nakupuji po internetu a garnier BB cream by mi nejspíš neseděl, protože jsem se na hodně recenzí dočetla, že není na mastnější pleť), ale ráda bych nějaký vyzkoušela!
    Myslím, že BB creamy asi nebudou pro mě to pravé (potřebuji spíš větší krytí, matný efekt atd..:D)....je to docela škoda, protože BBc. mají, podle všeho, skvělé schopnosti... takže bych opravdu některý ráda zkusila a porovnala mé názory s tvými :)
    mimochodem tvůj blog je moc fajn...líbí se mi, že si objektivní!:)

    OdpovědětVymazat
  38. Nerada objednávám ze zahraničí a postřehy o Garnier BB creamu mě dost odradily od koupě, takže tohle je pro mě hezká příležitost :) Během tohohle "BB maratonu" ve mně ještě stoupla chuť nějakej ten BB vyzkoušet, takže nakonec možná přece jen nějakej objednám. S make-upem se moc nekamarádím, takže tohle pro mě vypadá jako dobrá možnost ;)

    OdpovědětVymazat
  39. Už se poohlížím po eBay a cosmetic-love.com, které vzorky si nechám zaslat, ale zatím jsem BB krémy nedotčená. I když o výhru mi nejde, spíš upřímně oceňuji tvé svědomité testování a psaní recenzí, dost mi to pomáhá vytřídit si, co ano a co určitě ne. Takže tak. :-)
    Verunka, udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
  40. protože v nejbližší době chci nějaký ten bb pořídit, hlásím se o vzorečky ;)
    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj,
    BB jsem žádný nezkoušela, zatím jsem ve fázi vybírání a zasekla jsem se na odstínu, protože vůbec netuším, který vzít. Moc mě nelákají BB od Garnieru, co se u nás prodávají a tak bych si ráda vyzkoušela nějaký asijský.
    BB cream si chci pořídit proto, že mě zaujalo, co všechno tenhle zázrak dokáže a jsem ráda, že jsi shrnula své poznatky do článků, které přišly vhod určitě nejenom mně :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, ještě jsem žádný BB nezkoušela a na základě Tvojí rezenze bych moc chtěla. Tvoje stránky jsem našla nedávno, ale teĎ sem chodím denně a lačním po informacích.
    Díky.
    Můj mail: arabela1969@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. To chcuuu :o). Toužím vyzkoušet nějaký BB krém (díky tobě mám předvybráno), ale podle všech možných recenzí jenom od asijských značek, vypadá to, že garnier dost zklamal. Už se těším až nějaký vyzkouším a láká mě to, co asi každého - kombinace funkcí. Hlavně možnost "jedním tahem" sjednotit barvu obličeje. Body u mě získává i za to, že se na zahraničních webech dá pořídít poměrně levně. Já za sebe moc děkuju za všechny recenze, na webu nikdo nemá tak komplexní hodnocení s takovým průřezem značek. Myslím, že to ocení hodně nejen tvých čtenářek :o).

    mail: savik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. chtěla jsem si pořídit svůj první BB krém právě od Garnieru, jelikož je u nás jako jediný dostupný, ale po ne příliš nadšených recenzích jsem si ho tedy nepořídila a ušetřila na něco mnohem lepšího :)
    proto bych chtěla vyzkoušet nějaký super BB a tady je konečně příležitost :)
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. ešte stíham!:) no bb som nikdy neskúšala, ale odkedy si mala tieto bb týždne tak sa mi o nich aj sníva:)
    názor na bb krémy vlastne nemám, keďže som nikdy žiaden neskúšala:( ale tvoje blogy ma podnietili vytvoriť si konto na ebay a nejaký si zakúpiť:D keby mi ovšem nákup cez paypal dovoľovala moja banka (zlá, zlá banka!).
    samozrejme, že viem, že je garnier bb krém, ale ten nechcem, tvoja recenzia ma od neho odhovorila.
    a k veci!:) tieto týždne sa mi veľmi páčili, ostatne som sa stala závislá na tvojom blogu (predtým som tu chodila raz do týždna, teraz každý deň:D).

    OdpovědětVymazat
  46. ahoj, takže bb krémy som ešte nikdy neskúšala, ale vďaka tvojim recenziám by som chcela a tieto bb týždne boli dosť zaujímavé mimochodom... :)
    mail: lucy375@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj, o BB jsem si poprvé přečetla až na tvém blogu a dost mě zaujaly. Jelikož bohužel mám na obličeji nedokonalosti, které jsou potřeba zakrýt, tak u mě nákup BB d Granier nepřipadá v úvahu. Budu tedy asi muset prubnout nákup přes ebay, takže výhra vzorečků by mi dost pomohla s vybíráním. :) ale pokud nevyhraji, nevadí.. Napsala jsi o nich tolik užitečných recenzí, že si jistě zvládnu vybrat i tak. Takže pro mě byly tvé příspěvky o BB jedině přínosné!

    OdpovědětVymazat
  48. O existenci BB jsem se dozvěděla až od Tebe a recenze se mi líbily. Mám radši, když se toho napíše o produktu více. Ideální musí být na léto, alespoň pro mou bílou pleť. Vzorečky bych vyzkoušela moc ráda.

    beruska88138@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Jak jsem poslední dva týdny pořád četla o BB krémech na tvém blogu, tak sem dostala chuť nějaký zkusit.. takže proč nezačít vzorky, že..? :) A pokud se nezadaří, tak si holt budu muset nějaký pořídit sama :D
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. BB krém jsem nikdy nezkoušela a vlastně mě ani moc nezajímali, ale poté co se mi podařilo zlepšit kvalitu pleti (konečně!!), mi začínají připadat make-upy zbytečně krycí, tak si říkám, že dám šanci BB. (na to bych vylezla ven bez ničeho moje pleť zatím nemá)
    petra-bur@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. já žádnej nemám,protože jsem o nich donedávna nevěděla (a dozvěděla se o nich díky tvýmu blogu). Chtěla bych si nějakej koupit, ale po internetu se docela bojim, že mi nesedne odstín a drogérkovej Garnier taky nechci (nějak nemám tu značku ráda)

    OdpovědětVymazat
  52. Musim uznat ze ty posledni dva tydny tady mi celkem zamotaly sisku - koncept bb kremu mi prijde genialni,jen teda nikde sem poradne nenasla zminku o tom, zda maji pri delsim uzivani nejake blahodarne ucinky. v rozhodnuti, jaky si kdyztak poridit, nepomohlo ani dodatecne shlednutych asi 30 review, holt asi nezbyva nez zkouset alespon samply, pac neni nad vlastni pocit

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj, právě jsem si přečetla celý tvůj maraton o BB(byla to docela šlupka najednou :D)a dlouho už nějaký chci zkusit. Garnier mi připadá docela drahý na to jaké jsou na něj recenze a nevím jaký jiný z netu objednat. Vzorečky jsou na tohle super věc ;)
    vachova.tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj, BB krém jsem prozatím nezkoušela, tak tuto soutěž považuji za krásnou příležitost. Díky za recenze, jsou přínosné :)
    Andrea (bradacova.andrea@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  55. Nikdy jsem žádný BB nezkoušela, takže mě bavilo číst tvoje články a udělat si o nich nějaký obrázek. Bylo by fajn, kdyby se na mě usmálo štěstí a mohla bych tak vyzkoušet tyhle vzorky:-)
    teleska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, s BB krémem jsem ještě vůbec neměla tu čest, dokonce se přiznám, že to není tak dlouho, co jsem neměla ani ponětí, o co vlastně jde. Tvoje recenze mě ale docela navnadili, takže přemýšlím, že bych možná i nějaký v blízké budoucnosti vyzkoušela, ale Garnier to určitě nebude:-)
    olivia@post.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Cele tvoje BB povidani jsem precetla a utvrdila se v tom, ze jednou taky musim mit svuj BB krem! A snad mi vzorky pomuzou ve vyberu:)

    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...