středa 29. února 2012

Zrcátko a makeup... na veřejnosti?

Takže co jako. Nemám čas. Nic nefotím. Ani se mi nechce. Ale tak zase něco bych si napsala. Jen tak... takové menší ublognutí... takto uprostřed týdne... inspirace nulová a hlavně z vlastní iniciativy toho teď píši víc o Evropské unii než o nějaké povrchní kosmetice. Ještěže jsme v Česku a kopírování článků a opisování během písemek je běžná záležitost, za kterou se není třeba stydět. A tak jsem to opsala od Bezegy...

Je zvláštní, jak se člověk mění v čase a prostoru. Kdysi dávno jsem chodila na gymnázium, ráno jsem si napatlala makeup - odpoledne smyla a tím to asi tak skončilo. Nějaká denní úprava se moc nevedla. Krom toho... já byla taková ta dívenka, která s kluky lezla po stromech, prolézala kanály a schovávala se v jeskyních... a když už jsem se pak s kluky nekamarádila, tak jsem byla za intelektuálku, která si ve volném čase pouze a jedině čte, takže jako chápejte, že makeup jsem moc neřešila. A vlastně si asi nepamatuji ani jedinou spolužačku, která by si nosila na záchod pudřenku.

Jo pak na výšce už to bylo jiné. Co si tak pamatuji, občas se někdo u zrcadla na záchodě našminkoval. Nic složitého, nic náročného, ale tak jistá snaha o úpravu zevnějšku tam byla. Paradoxně... já jsem se tomu vyhýbala. V té době sice mé akné dosahovalo vrcholu, ale nejsem si jistá, za co jsem se vlastně styděla víc. Za akné? Nebo za to, že to akné musím překrývat makeupem? Zpětně mi to přijde směšné. Nedospělé. Naivní... stejně každému muselo být jasné, že akné mám a že na něm mám makeup. Takže pokud jsem se chtěla upravit, musela jsem být na záchodě sama. Což věřte mi, že na škole masových rozměrů to není až tak jednoduchá záležitost.

A dneska? Asi jsem vyrostla. Nedělá mi problém v tramvaji vytáhnout pudřenku, zkontrolovat si řasenku a přepudrovat. Klidně si před plnou kanceláří zkontroluji a nanesu znova rtěnku. Nosím s sebou pohotovostní taštičku: makeup/pudr, rozjasňovač, tvářenka/rtěnka v tubě, rtěnka, rtěnka, rtěnka, balzám na rty, lip stain, tuhý parfém a máslo na nehtovou kůžičku - tak to je moje současná (ta nejsoučasnější právě dnešní) výbava. (Ovšem neptejte se mě, proč s sebou nosím šest produktů na rty a ani jeden na oči.) Občas to zajde tak daleko, že z dvaceti minut strávených v kavárně u šálku čehokoliv strávím osm minut malováním. A někdy dokonce se někoho zeptám (samozřejmě známého), jestli náhodou nemám moc tvářenky. Rozmazané stíny. Rtěnku na zubech. Občas se kontroluji jen tak. Pro radost nebo z nudy. A když ráno nestíhám, klidně se domaluji v autobuse směr Praha.

No jo, ale v čem je vlastně ten rozdíl? Ve věku! V možnostech! Ve znalostech! V sebevědomí! Zvykla jsem si, že lidé na mě koukají. Ale většinou je to každému jedno. A mně je zase jedno, že mě někdo má za povrchní fiflenu. Vím, že taková nejsem a s prominutím... názory ostatních mi můžou být ukradené. A čím jsem starší, tím víc ukradené mi to je. A také jsem s nabývajícím věkem začala zastávat názor, že žena upravující se v kapesním zrcátku je tajemná. Svá. Přitažlivá a sexy (ale takovým jemným způsobem, kterého odhaleným výstřihem nedosáhnete). A nejsem jediná, kdo si to myslí, naposledy mi kamarád do ouška zašeptal, že se mu strašně líbí, když si upravuji rtěnku. A že bych to měla dělat častěji, jen tak... aby měl na co koukat.

Přečetla jsem si i komentáře u Bezegy, takže jako... mi to tady ani nekomentujte, všechno už bylo řečeno (dělám si srandu, komentujte, komentáře mě strašně baví a vlastně je to ten jediný důvod, proč nějaké články píšu... chci si přečíst komentáře). I když tedy nechápu jedno... v té diskuzi se objevil i názor, že něco by mělo zůstat veřejnosti skryto. Tak to každopádně, ovšem v dnešní době facebooků, osobních blogů a jiných sociálních sítí mi to přijde zvláštní... je prostě spousta věcí, které by měly zůstat skryty v soukromí, a úprava makeupu na veřejnosti patří mezi ta nejmenší zla. Jako jasně, všeho s mírou a není třeba do zrcátka koukat každou půl hodinu. Ale jinak? Nestyďte se vytáhnout svá zrcátka a příruční kosmetiku... a nestyďte se za to, že chcete vypadat hezky. Vlastně ani nevím, co jsem tímto článkem chtěla říct. Asi nic... tak vám alespoň ukážu tu svoji kosmetickou taštičku, ať víme, na čem jsme. Nebo přesněji: ať víte, na čem jsem já.




SN Wistaria, WTM Strawberry Sorbet, essence Vampires love Lip stain, SN XXX, GingerLuvs Nearly Nude, UNT Perfect Match&Stay, Burts Bees Cuticle Cream, Eyeko Fat Balm Cherry, OHWTO Solid Scent Dark Kiss, e.l.f. SFW Spotlight

48 komentářů:

  1. krásný článek. Plně souhlasím v tom, že žena která se upravuje v kapesním zrcátku je taková jemně tajemná a v tomhle ohledu i přitažlivá.

    animaestilo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. naprosto souhlasím s článkem :) a připomíná mi,jak si nedávno jedna naše učitelka stěžovala třídnímu, že se kámoška maluje v hodině (dávala si lesk na rty a koukala se při tom do zrcátka)... heh :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám rada keď nepíšeš len o kozmetike ale aj o sebe, je to veľmi príjemné čítanie.

    OdpovědětVymazat
  4. I já se ráda upravuji(už od základní školy) a je mi jedno, jestli někdo zírá či ne:)
    Tuhle jsem nadiktovala žákům písemku,(v pouzdře, které sebou nosím na hodinu mám asi tak 5 lesků na rty, pudříček, kartáček na obočí, chacha no, pomalu víc kosmetiky jak propisek:), jsem v klidu vytáhla jeden lesk a přetřela si rty.
    No a žáci, co to postřehli se na mě jenom krásně usmáli:)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc povedený "ublognutí"!:)
    Já mám trochu (trochu víc) problém s tím, že když jdu ze zimy do tepla, tak mi teče z nosu. Mam to celej rok a stačí třeba trochu chladnější chodba a pak teplo v pokoji/kanceláři a je to.
    Takže já mám v kanclu na stole otevřené zrcátko furt a kontroluju se. Ne že bych na sebe pořád čuměla, ale prostě se mrknu, jestli je vše ok.
    Lidi čumí, ale mě to nevadí. Čuměli by víc, kdybych chodila s nudlí u nosu. A vsadím se, že by mi to NIKDO neřekl!!
    Vždyť je to vlastně ohleduplnost vůči okolí, aby nemuseli koukat na rozmazanou řasenku, tužku apod.
    A tvoje taštička je boží!:) Taková jako nenápadná! Ještě by mě třeba zajímalo, co nosíš v kabelce nebo v kosmet. taštičce na delší cesty - tyhle články miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tyto články moc nemusím. v kabelce nosím bordel a na cesty většinou nejraději všechnu svoji kosmetiku, ale to se nedá. (jo a takový článek už tady někde je, asi před třičtvrtě rokem). ale rozmyslím si to a třeba něco nafotím.

      Vymazat
  6. Když jsem chodila na střední, brala jsem si sebou na toalety k zrcadlu kosmetickou taštičku vždycky. Zmalovaná jsem nechodila - jen make-up, řasenka, tvářenka, pudr a lesk, ale mám mastnou pleť, na které mi make-up prostě nevydrží furt stejně, jako když jsem odcházela ráno z domu a potřebuju úpravy. No, to bylo keců, když mě tam viděly s "nářadím" spolužačky! Byla jsem za fiflenu...Stejně jsem to nepřestala dělat, je to přece jen můj ksicht:). Nechápu, co je na tom divného...Lepší než ty spolužačky, které chodily s rozmazanou řasenkou.

    OdpovědětVymazat
  7. Možná budu za hloupého exota, ale neupravuji se na veřejnosti...problémy s pletí a nízké sebevědomí mi to nedovolí. N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem to právě měla tak. o tom ten článek taky je. před pěti lety bych si asi zrcátko v panerii nad cheesecakem nevytáhla. ale věci se mění...

      Vymazat
  8. již na ZŠ jsem tvář na doporučení lékařky nanášela aknecolor, byl to horor, barevně mi nesedl, v průběhu dne bylo třeba upravovat a věřte mi, že děti v tomto věku umějí být zlé a všímají si každé odlišnosti od normálu. Vyslechla jsem si mnohé o úpravě svého zevnějšku, tato zkušenost mě natolik zocelila, že mě od té doby už jen tak něco nerozhází, klidně se maluje v autobuse, když cestuju směr seminář o OPLZZ :D Upravím se v kanceláři před kolegyněmi, vždyť co je na tom, líbit se chceme všechny a není třeba zbytečně strašit okolí mastným obličejem...

    OdpovědětVymazat
  9. čo by malo ostať skryté? že máme na sebe tony šminiek a pritom sa tvárime, že sme sa také zobudili? :D to je už snáď jedno. ja venujem líčeniu posledných 5 minút svojho ranného času predtým, než bežím na mhd, takže zrkadlo potom vyťahujem v autobuse ešte asi 5krát, aby som skontrolovala, či je všetko na svojom mieste. sú iné veci, za ktoré by sa mal človek na verejnosti hanbiť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já si úpravy raději schovávám na toaletu, ale na druhou stranu když není zbytí, klidně se upravím kdekoli na veřejnosti, nevidím na tom nic špatného, jde jen o můj pocit a to, že to provozuju raději v soukromí a beze svědků.

    OdpovědětVymazat
  11. u mna je to opacne - na gymnaziu sme vsetky behali na zachod si dorabat make-up, niektore si ho dokonca rano po prichode do skoly spravili a pred odchodom odstranili - lebo im rodicia nedovolili nosit make-up. a teraz na vyske vidim tolke zeny, co nie su absolutne vobec nalicene - nemaju ani riasenku. a pritom vyzeraju dobre

    OdpovědětVymazat
  12. všem moc děkuji za komentáře. a je mi teď jasné, že před počítači všechny sedíme právě teď dokonale upravené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jistě, zrovna jsem se navoněla, kontrola stavu v zrcadle, přičísnutí ohonu, lesk na rty a pracovní proces může jet v klidu dál;-)

      Vymazat
  13. Ja jsem si toho moc nikdy nevsimla v CR, ze by se treba nekdo maloval v autobuse nebo v tramvaji, neberu prejeti rtu leskem/rtenkou.
    Az kdyz jsem se prestehovala do Anglie, tak jsem si zacla vsimat toho, ze je naprosto bezne, ze holky v metru nebo ve vlaku vytahnou celou kosmetickou tasticku a behem cesty si vytvori cely makeup. A tehdy mi to zaclo pripadat vlastne uplne normalni. Co na tom... Proc ztracet cas sezenim a koukanim z okna vlaku, kdyz ho jde vyuzit uzitecneji a namalovat se (= moci rano dele spat:)
    Ja to tedy nedelam, neni to kvuli studu, ale kvuli tomu, ze ja nejak nejsem schopna se namalovat u kapesniho zrcatka, potrebuji velke zrcadlo jinak vypadam jako klaun.

    OdpovědětVymazat
  14. Musím se přiznat, že se stydím i kontrolovat v zrcátku na veřejnosti :oD. Jednou jsem viděla ženskou, ošklivou ženskou ve středním věku vyloženě hnusně oblečenou. V trolejbusu si vytáhla z tašky vybavení a už jela. Všichni se za ní otáčeli, výrazná rtěnka ji ujela přes půl obličeje a po přepudrování vypadala, jak by se obhodila moukou. Byla to sranda a zároveň ostuda, možná že i byla pod vlivem. Ale upřímně nějak ostatní moc neřeším, opravu lesku nebo rtěnky beru jako samozřejmost (i když to nedělám :oD, jenom na záchodkách). Ale asi by mi přišlo divné, kdyby si v MHD někdo nanášel make-up, určitě bych to nekomentovala a nedívala se na ni, jakože se pomátla :o). Mě víc třeba vadí, jak vidím někoho vytáhnout tubu krému a mazat si ruce, už ta představa jak se s mastnýma rukama sáhne na madlo a já pak po ni, ble. Ale zase při dlouhé jízdě třeba vlakem bych to neřešila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo krém na madle... to by mi asi taky vadilo. fuj. a ta paní musela být extrém... ale troufale a namyšleně si myslím, že já takto nevypadám.

      Vymazat
  15. Mně nedělá problém podívat se na veřejnosti do zrcátka a zkontrolovat make-up ;) samozřejmě, že to nějak nepřeháním ale když mám tu potřebu, tak se podívám :)

    www.gabyy-sweet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to si sbalím zrcátko a zítra ve škole jdu na to a zkusím tu tajemnost :D. Pěkný článek :).

    OdpovědětVymazat
  17. jak čtu ty komentáře, tak jsem asi výjimka, protože já se na veřejnosti neupravuji ani náhodou ... paradoxně to nesouvisí s nějakým nízkým sebevědomím, spíš je to namyšlený postoj - takhle dokonale vypadám od přírody, dělat si nějaký make-up nepřichází v úvahu :DD - prostě se mi příčí, že bych upravováním se přiznala, že nějaká úprava je vůbec potřeba .. takže na veřejnosti se tak maximnálně zkontroluju v zrcátku, resp. v mobilu, protože mám zrcátko i v něm
    pokud je potřeba upgrade, tak si skočím k zrcadlu na toaletu (tam mi to nevadí, koneckonců od toho tam to zrcadlo je :D)

    v souvislosti s tím mě fascinovalo, když jsem v londýnském metru viděla expertky, co si vytáhly celou kosmetickou tašku a už jely od základu - make-up, pudr, řasenka ... nevypadlo to, že by to někoho nějak víc zaujalo (krom mě :D) - když jsem viděla první, ohodnotila jsem ji jako tichého blázna, ovšem když jsemviděla další a další ... prostě to tam je normální, unbelievable! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ono je to všechno věkem. S ním totiž získá člověk nadhled. V 15-18 řešíš že tě někdo řeší a ve třiceti je ti to šumák protože už víš že tě nikdo neřeší, že každej má svých starostí dost a ti co na tebe koukaj aspoň jsi jim zpestřila den. Taky jsem se před 10 lety a 30kilama řešila víc než teď. Protože jde jen o vlastní pocit. Když máš pocit že tím že se upravuješ ve vlaku děláš něco skoro hambatého tak si u toho aj trapně připadáš. Ale když to neprožíváš tak to nedělá ani nikdo kolem tebe.
    Je zvláštní že nejen kosmetika ale i oblečení má svá tabu. Třeba takový podvazkový pás a punčochy. Každý si představí krajkové nic, které stejně máš na sobě asi tak 5 minut a 20 minut se do toho soukáš. Ale ještě před 50 lety to byla běžná součást ženského šatníku. Po válce jsme se přestaly chovat žensky a pronikly do světa mužů (neřeším jestli oprávněně nebo ne) a přestaly jsme být ženami. Proto se nedivím že chlapy sjou vedle z toho když si upravíš rtěnku nebo punčošku a vyrovnáš sukni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za komentář. se kterým se naprosto ztotožňuji. něco na té třicítce fakt bude a spoustu věcí já už prostě neřeším.

      Vymazat
    2. noooo ... tak já jsem třeba mnohem víc fascinována starší osobou, co se na veřenosti nahazuje, než nějakou puberťačkou, protože u puberťačky se to tak nějak očekává a neřeší ... ale u dospělé ženy dělající si na veřenosti make-up mi to přijde o dost víc kuriózní :D takže tím věkěm bych se zas až tak neuklidňovala :DD

      Vymazat
  19. Tak to jsem si s chutí přečetla! :-)
    Nicméně, já vůbec nemám potřebu se během dne upravovat...Nevím, jestli mám tak dobrá líčidla (ale to asi ne), nebo tak dobrej ksicht, že se ráno v 7 namaluju a večer v 5 vypadám naprosto stejně...Takže s sebou nenosím nic jiného, než balzám na rty...
    Ale jednou v autobusu si naproti mně sedla ženská, která si za jízdy autobusem dělala linky :D Tak to jsem fakt čuměla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já se upravuji. někdy je to potřeba, ale jindy je to víceméně z principu a protože mě to baví, i když mi přijde, že to ani nepotřebuji a vypadám snad lépe než ráno.

      jo a linky v autobuse bych asi nezvládla.

      Vymazat
  20. dost dobrý článek:) já jsem ted v osmé třídě,a jsem už skoro závislá jak vypadám,ale ikdyž vím,že vypadám zle :D docela mě mrzí,že o mě lidé teď říkají,že jsem bárbína,ikdyž nenosím jen růžovou,nejsem zmalovaná,nemluvím jak čivava a gelové nehty mám jen přechodně..ale zná se mi,že alespon s úpravou by bylo vhodné jít alespon na toaletu:)

    OdpovědětVymazat
  21. No, přetřít si pusu balzámem nebo leskem prosím, to klidně. Mrknout do zrcadla (výlohy/libovolný lesklý plochy) a během tří vteřin zkontrolovat, jestli dobrý, taky fajn. To z dámy fiflenu nedělá, když se stará o to, jestli vypadá dobře. Ale pokud zjistím, že se mi rozmazala řasenka, roztekl mejkap, ujela mi linka nebo se mi leskne nos, tak utíkat na toaletu a tam opravit. Proč okolí a pánům zvláště, kteří fakt netuší, k čemu je dobrý rozjasňovač, neponechat iluzi, že jsme krásné, přitažlivé, úžasné a takhle prostě vypadáme. (Že si nanášíme na rty balzám, což ve výsledku vidět není, ale jim se líbí ten proces, to proč ne. Myslím, že chlapům připadá sexy, když se mohou zaměřit na naše rty.) A jak jsme toho docílily je naše soukromé tajemství. Připadá mi to trochu vulgární, vybalit na okolí, že fakt musím používat řasenku, rtěnku, rozjasňovač, linku, mejkap, lesk, abych vypadala tak, jak vypadám. Prostě vypadám dobře a jak jsem toho dosáhla, to je moje věc. Dosáhla jsem toho, prostředky jsou to povolené, využívám jich, ok. Aureola dámy se tímhle patláním se na veřejnosti trošku ztrácí. Každý ví, že ty šminky používáme, to sice jo, ale proč okolí servírovat až pod nos, kolik a čeho. Jestli nám stačí řasenka nebo jestli těch šminek máme plnou tašku a produktů si na sebe dáváme desítky. Mám hrozně ráda tu kouzelnou hru, kdy se unavená a pobledlá bytost na pár minutek někam zavře a následně vypluje okouzlující žena. Je to trochu hra, iluze, ale všichni jí rádi podléhají a co jiného by kosmetika měla vlastně být než hra. :-) A nepotřebuju k tomu okolí ukázat, že mám hrozný kruhy pod očima, který jsem si musela zatřít i když kdyby mě někdo důkladně proscanoval pohledem (což si teda myslím, že nedělá ani většina žen, že nás jaksi druzí neřeší tak moc, jak si myslíme, natož mužů), nejspíš to pozná, nebudu dělat, že ne. Je to moje intimní věc, čím se upravuju, přece nebudu okolí zasvěcovat do procesu zakrývání vlastních beďarů, že. (Když tu myšlenku hodně zvulgarizuju a zjednoduším) Okolí musí stačit, že o sebe dbám a tudíž se vynořím dobře vypadající. :-) Jinak já na veřejnosti neupravuju, líčím se prostě tak, aby mi to vydrželo celý den. Asi bude něco na tom sebevědomí narůstajícím s věkem. Už to neřeším tak, jako v patnácti, kdy jsem nevylezla bez vrstvy šminek. Ono upravená není jen v namalovaná. To je zase docela zjednodušený. V národě, kde kralují mnohabarevný melíry a orvaný džíny... I na nenamalované ženě může být poznat, že se ráno podívala do zrcadla a přemýšlela, třeba proto, že si vezme oblečení nejen neorvaný, ale lichotící a nějaký ten šperk. Osobně někdy mám náladu se upravit, protože ve škole nestrávím celý den, takže se tam prostě dokonale upravená donesu a někdy prostě vím, že budu běhat z budovy do budovy, přičemž na to mám pár minut, takže rozfoukaný účes se bude muset přežít, protože jsem ráda, že ve spěchu něco sním a upadnu na židli včas nebo alespoň dřív, než přijde vyučující. :-) (Pokud vezmeme jen to líčení, tak byla jsem se automaticky zvyklá malovat každý den ráno, momentálně kvůli jistým problémům nesmím a taky to jde, nijak méněcenná se necítím a neupravená si taky nepřijdu.)

    OdpovědětVymazat
  22. Pekné čítanie..toľko vecí sadlo aj mňa..
    Aj Pepo má rád keď si maľujem pery..takže niečo na tom bude! Ja som sa začala líčiť po osemnástke, takže teraz je asi to štádium kedy s tou úpravou na verejnosti trošku zápasím..nosím pri sebe korektor a rúž a myslím, že si trúfam vo vlaku alebo tak..stále(zatiaľ?) len na ten rúž :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. opět jsem si skvěle početla!
    já jsem na střední taky make-up moc neřešila a byly to zlaté časy s krásnou pletí! problematickou pleť mám až teď v dospělosti, takže se také často upravuju-v autobuse, v práci, i ve společnosti. s sebou mám vždy: korektor, pudr, linky,balzám, rtěnku a stíny ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Pro anonym č.3 od anonymu č.2:) Je rozdíl poupravit a udělat celej make-up. To máš pravdu, to je kouzlo, téměř posvátná chvilka ženy, kdy si naneseš bázy, rozjasňovač, řasenku... U toho není moc příjemné když asistuje někdo cizí. To je pravda. Ale když se ti potom podaří najít chlapa který se na tebe rád přitom kouká, tak je to fajn. Zároveň mu tím dáváš najevo že se nebereš až tak vážně. A to samé vlastně těm chlapom říkáš, když si před nimi přepudruješ nos a dáš rtěnku. Jinak nevím, já sí dám řasenku ráno a to vydrží až do večera. Opravdu je jim jasné že to není od přírody, tak proč to tak hrotit. Vulgární je pouze to co si představují když si dáváš rtěnku... A prudérní je tvářit se že ji máš tak od přírody (pusu). Vlastně je tím provokujeme a dáváme najevo že jsme ženy. Já osobně provokuju upravováním punčošek (Ne punčocháče). Protože Ženy jsou velmi vzácné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to bylo na mě, počítám. Proto jsem si vybrala rtěnku versus rozjasňovač, byl to záměr. :-) Předpokládám, že funkce rtěnky je chlapovi jasná, nečeká, že to máme od přírody, protože jeho rozlišovací schopnost na to stačí, že barvičky=tohle si nakreslila, tak nevypadá, a baví ho se na nás dívat, když si nanášíme tuhle vymoženost na rty, protože to pro něj nese auru toho ženského, něčeho výlučného. :-) (Nicméně, nejsem chlap a tak můžu jen spekulovat, jestli ho nepřitahují zrovna spíš ty rty jako část těla, jestli by nanášení třeba řasenky to kouzlo v jeho očích poněkud neztratilo. Spíš si teda osobně myslím, že jo.) Ale arzenál všeho na něj vytáhnout opravdu není nutné, předpokládám, že funkce většiny produktů mu zůstává utajena a tak nějak mu stačí, že když se vyloupnu, vypadám dobře a nepotřebuje technicky vědět, co to je rozjasňovač, k čemu je to dobrý a jak se to používá. Řekla bych, že to to kouzlo docela rozbíjí. Když se celé to tajemství, jak jsme došly k tomu, že nám to sluší, naservíruje. (Rty jsou docela smyslná část těla a tak mi to nevadí, protože holt občas spíš chceme provokovat a ukázat na ne, než že bychom měly tu rtěnku tak špatně nanesenou a potřebovalo to opravit.) Proto mluvím o tom upravovat se v soukromí. Pro chlapa je většina našich věcí serepetičky, které jsou bůhví k čemu. :-) Já jsem to nezkoušela, já ho rituálem líčení nezatěžuju, za stěžejní považuju, že se mu líbím a má mě rád. A to přímo mě. Ať už s konečným výsledkem v podobě mejkapu na obličej nebo bez něj. :-)

      Vymazat
    2. tak teď jako nevím, jestli mám vůbec do debaty zasahovat. no ale pokusím se k věci. zaprvé článek vůbec nebyl míněný na kompletní makeup, spíš jsem chtěla jen poznamenat, že vytáhnout během dne zrcátko, dát si rtěnku, přidat tvářenky a možná přepudrovat na veřejnosti a to všechno během dvou minut mi přijde normální, ženské a sexy a nemyslím si, že to nějakým způsobem narušuje aureolu dámy. na plnohodnotný makeup (jakože báze - makeup - rozjasňovač - něco na oči - tvářenka a tak) se taky nejraději zavřu sama do koupelny. jako ano, občas se maluji v autobuse, ale zase nijak se v tom nevyžívám, jen někdy není zbytí... a pak mi to prostě nedělá problém.

      ... a teď nevím, asi už je na mě dneska pozdě, takže mě víc k tématu nenapadá. snad jen, že jsem ještě nijak nezkoumala to, jak chlapy vnímají naše líčení (vždy a stále se líčím pro sebe a pro svůj dobrý pocit, ne pro ostatní), asi se na to budu muset zaměřit a udělat si průzkum.

      Vymazat
    3. Myslím, že jste mě nepochopily, dámy. Nenazírám tak pouze na kompletní líčení se od báze po lesk na rty. Vadí mi jakékoli úpravy na veřejnosti, snad kromě přejetí pusy leskem, protože to považuju za v jistém smyslu osvěžující provokativní hru s opačným pohlavím. Vadí mi to celkově, i to upravování se. Lituju, tak to prostě cítím. Když, tak na toaletě (jiné ženy ať si tam pro mě a za mě koukají divně, jak chtějí). Jak to napsala slečna či paní s přezdívkou Kala, s tím se můžu naprosto stotožnit: dáma si na veřejnosti opravdu nosánek nepudruje. Alespoň já tak na to taky nahlížím. Asi jsem stará škola, že jo. :-) (Jaký postoj zaujímám tedy ke kompletnímu líčení na veřejnosti a snaze to stihnout v ranní tramvaji cestou do práce, si asi domyslíte. :-)

      Vymazat
  25. Pěkný článek. Já většinou používám na veřejnosti balzám nebo rtěnku, občas se přepudruju. Mluji se pro sebe, ale lhala bych, kdybych řekla, že kvůli přítelovi to vůbec nedělám, taky se mu chci líbit. :)
    A zajímalo by mě do jaké kategorie blogů patřím u tebe? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. do jaké kategorie blogů? já nevím, co přesně máš na mysli. tvůj blog jsem zatím neznala, ale jak jsem ho tak teď narychlo projela, tak bych ho zařadila do kategorie fashion blogů. a fashion blogy já nečtu, nerozumím jim a už ze zásady je nesleduji, protože se umím oblíknout sama. a toto prohlášení se vztahuje na téměř všechny fashion blogy kromě dvou zahraničních a čtyř českých fashion blogů (které jediné sleduji pravidelně), takže si to prosím vůbec neber osobně.

      Vymazat
  26. Já zas zastávám starou školu etikety - dáma si na veřejnosti nos nepudruje. Lesk nebo balzám na rty ano. Zkontrolovat v zrcátku ano, ale případné úpravy dělám alespoň v relativním soukromí dámských toalet. Proč se pudrovat třeba v metru na schodech? Pro mne to je součástí "hygieny". Zuby si v autobuse taky nečistím.

    OdpovědětVymazat
  27. ve škole se upravuju normálne, ale ještě nikdy jsem se nepudrovala nebo tak v buse.. :D možná to bude tím že na mě nikdy nezbyde místo a já musim stát mezi hromadou lidí.. :D

    OdpovědětVymazat
  28. Kontroluju, na jakýkoliv větší výlet než s kočárkem na hřiště beru taštičku a i na tom hřišti mám základ (labelo, lesk, zrcátko.) Mně to jedno není jak vypadám a na to "však jsem se ráno malovala, tak co" nehraju.
    A jestli na mě při tom někdo kouká, tak budiž, ať se dívá. Who cares? :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Cože, až teď jsem si všimla, že si se inspirovala u mě :D. No páni, děkuju :D mám z toho radost.

    OdpovědětVymazat
  30. Když jsem dojížděla do školy jediné co jsem doma dělala bylo vyčištění zubů a učesání zbytek jsem vše řešila cestou ať už malovaní se tak i snídani a žádné velké trauma jsem z toho neměla a nikdo kolem mě asi taky ne spíš jsem plno lidí svedla na tu svojí cestu :-D

    a teď vzhledem k tomu že permanentně někam cestuju a permanentně nestíhám. Tak plno věcí taky řeším cestou..


    http://barbuchachacha.blogspot.com/

    P.S. jaký je ten rozjasňovač od Elfu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, já mám ten sfw od elfu fakt ráda. takže za mě dobrý. ale jako dost kusů je nedobrých, složky nedrží spolu a je to spíš tekutá voda... takže je třeba vychytat prostě dobrý kus. je pravda, že z pěti kusů, co mám doma, jsou tři použitelné, jeden použitelný z výhradami a jeden nepoužitelný.

      Vymazat
  31. Zrcátko a pudřenka k ženě prostě patří a nechápu, proč bychom se za to měly na veřejnosti stydět! Pařížanky si lakují nehty v metru a nikomu se to nezdá divné :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj máš skvelý blog a zaujímalo by ma čo znamenajú tie obrázky kde je ptotom taký malý text. Ja som možno trošku slepá ale až tak dobre ho neviem prečítať. Vysvetlila by si mi to prosím???
    IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Teda nechcela som napísať "UUUPPPSSS malo to byť k tomuto článku prepáč":)
      Ale: "Nemalo to byť k tomuto článku náhodou?" Ten komentár, ktorý som zmazala patrí k článku na inom blogu:)

      No a ten môj kometár:
      IVA: Nemalo to byť k tomuto článku?
      http://denjekrasny.blogspot.com/2012/03/tesite-se-na-jaro.html

      Vymazat
    3. ivo, děkuji moc za pochvalu.

      a já jsem trošku z toho teď zmatená, který malý text. u obrázků bývá seznam produktů, na některých obrázcích je podpis blogu (jakože denjekrasny.blogspot.com) a u obrázku u tohoto článku je tam seznam toho, co je na fotce. jestli to nepřečteš, tak si zvětši měřítko v prohlížeči, ale ono to není až tak důležité, je to prostě seznam toho, co je na fotce...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...