neděle 11. března 2012

Lakovací tag

Nejsem moc vhodný materiál na otagování a dotazování a tak. Nemám potřeby se vézt na nějaké tag-vlně a většinou ani nevím, co do takového tagu napsat. Ale občas se stane, že prostě si na mě někdo vzpomene (naštěstí se to nestává tak často). A protože mám její blog ráda a nechci být nezdvořilá... tak tady máte můj lakovací tag.

Na úvod chci říct, že vám svoji sbírku laků neukážu, to jen aby bylo jasno pro začátek. Jako ono totiž není o co stát, já se za tu svou sbírku pomalu až stydím, nehty si sice lakuji, ale zas tak se v tom nevyžívám. Ale dobře, něco vám ukážu nebojte.

Pravidla tagu:
  1. odpovím na následující otázky
  2. označím tři další blogerky, které udělají to samé, co já
Kolik laků vlastníš?
Nevím, mám je různě rozprostřené v několika místech svého působení. Právě teď na místě, kde jsem, jich je 11. Odhadem si myslím, že tak zhruba 15 jich ještě někde bude. Takže konečné číslo 26 zaokrouhlíme a dostaneme se na 30, což je určitě vyšší číslo, než odpovídá skutečnosti. Takže dejme tomu.

Foto všech laků!
Nebude, ale tak alespoň vám ukážu tři laky, které jsem si koupila jako poslední. Je to trio od Alessandro. Koupila jsem na World of Beauty&Spa, protože jsem tam marně hledala Inglot a něčím jsem ten nakupovací hlad prostě zaplácat musela. Krom toho jsem o Alessandru četla na nějakém blogu, už si nepamatuji kde, a tam byl strašně vychválený jejich krém na nehty a kůžičku (nebo byl naopak zkritizovaný, teď se mi to v hlavě nějak plete... každopádně značku jsem si pamatovala). Ten krém jsem ovšem ve stánku nenašla, ale něco jsem si prostě už koupit musela, když už jsem tam byla. Krom toho krakovací lak jsem doma dosud žádný neměla, tak alespoň něco... a krakuje pěkně, to zase jo.
Na fotce jsem své stávající nehty jen vylepšila o ten krakovací nadlak. Jinak k nehtům se vztahuje taková naprosto nevtipná historka, kterou vás ještě oblažím. Nosila jsem to tak asi tři dny, devět prstů oranžových (Essie Tart Deco z InStyle) a jeden modrý (to je ten z toho setu Alessandro). Docela často nosím nehty vícebarevné, naposledy se spolužačka zeptala, jestli mi při lakování došel lak. Hahaha... A tentokrát se zeptal kolega ověnčený tituly Ing. Mgr. Ph.D., že prý. "Jé a víte, že máte jeden prst jinou barvou?" A já na to: "Ano, vím, to aby mi to ladilo k šatům." A pak už se mnou nemluvil, asi jsem v jeho očích klesla... Ale pěkný byl, to zas jo. Ještě něco... ty modré šaty, co ladily k mému modrému nehtu, jsou krásné. Víte, jak vždycky vidíte něco na netu, pak o tom dva týdny sníte, pak to nevydržíte a koupíte, pak to přijde domů a ono je to přesně takové, jak jste si to vysnily? Tak přesně takové jsou tyto modré šaty.



Která je tvoje nejoblíbenější značka laků na nehty?
Nevím... žádná. Nebo možná ta, co je zrovna ve slevě?

Dostala si někdy jako dárek lak na nehty? Pokud ano, napiš který a kdy to bylo.
Ano, dostala. Bylo to asi před šesti lety a byl to lak z nějaké letní edice Nivea. To si nejsem úplně jistá, každopádně to byla Nivea a byla to taková letní barvička, červená (a mimochodem to je jediná červená taková lehce standardní lakovací barva, kterou mám doma, z nějakých zvláštních důvodů si kupuji laky pouze šedivé, hnědé, černé, modré, fialové, zelené, oranžové, žluté a výjimečně vampy). A já mám ten lak moc ráda.



Jaký lak máš právě teď na nehtech?
Ha... žádný.

Pokud by si mohla vytvořit limitovanou edici laků na nehty, jaká by byla?
Tak to netuším... něco jako... vyber si, co chceš, a zaplať 49,90... Jo a jmenovalo by se to s.o.c.k.a. kolekce.

Jaký lak je tvůj nejoblíbenější?
Asi všechny a žádný.


Veřejně bych ráda vyhlásila, že obdivuji všechny, které si fotí své laky ostře, barevně a s lehkostí, k tomu všemu to mají taky dokonale nalakováno a ještě dokonaleji mají upravené ruce a nehty. A ještě bych měla tagovat... nevím koho, přijde mi, že kdo má lakovací blog, ten laky ukazuje pořád, a kdo ho nemá (jako já), tomu to je šumák. No ale mým úkolem od MissMarty bylo to rozšířit v Česku, tak jako prosím a taguji:
Rendy, protože doufám, že jí to potěší.
Plum Foolery, protože ji to určitě taky potěší.
Petra, protože... ať to máme taky s videem, ne.

Doufám, že všechny tři alespoň někdy na tento blog zavítají, aby se jim ta zpráva donesla. Mějte krásnou neděli.


19 komentářů:

  1. Taky mi tento TAG přišel. Musím se do něho už taky pustit :D A ten Nivea lak vypadá zajímavě, v životě jsem neslyšela, že někdy nějaký laky měli! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som na tom ešte horšie.. stále si kupujem tie isté odtiene, vždy keď sa ten pôvodný minie, takže sa toho u mňa nazbiera max 10, ale aj s top a basecoat lakmi :D ...a inak s.o.c.k.a. by sa mi pozdávala, mohol by niekto niečo také aj uskutočniť :D

    OdpovědětVymazat
  3. velice děkuji :)nevím jestli je ve mě vložená důvěra nejlepší volba, ale každopádně mě to potěšilo :) jsem spíš takový lakovací patlal, tak uvidíme, co z toho vyleze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Za s.o.c.k.a. kolekci dávám bod, to mě málem sundalo ze židle :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já si lakuju téměř výhradně jen nohy, ruce si nalakuju tak třikrát do roka , přijde mi to skoro jak ztráta času, když mi to vydrží hezké tak den, max dva.....Navíc ani nemám hezké nehty, tak na ně nehci zbytečně upozorňovat. Zato na ty nohy mám úchylku, naprosto nepřipadá v úvahu, že bych šla v létě v otevřených botách s nenalakovanými nehty, to si pak připadám jak nahá ...:D
    Ale nejvíc mě v tom článku zaujalo (teda kromě tvé odpovědí Mgr. kolegovi - taky bych chtěla být tak pohotová :D :D ) ty šaty - neposlala bys mi, prosím, odkaz? Jako modré krásné šaty, to zní jako sen!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jo, já ti to pošeptám: http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Longsleeve-Midi-Bodycon-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1966732&SearchQuery=bodycon%20dress&sh=0&pge=0&pgesize=200&sort=3&clr=Blue

      no vidíš a to jsem tam taky zapomněla napsat, že se spíš vyžívám při lakování nehtů na noze... v zimě to flákám, ale v létě bych nenalakovaná asi nepřežila.

      Vymazat
  6. Jsem netušila, že Nivea dělá/dělala i laky :D. Pěkný článek, byl tak oddychově jiný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne, to som isla napisat aj ja :)) Nivea sa teda nezda :D

      Vymazat
  7. No udelalo mi to radost:-) Ja na ty laky taky uplne uchyl nejsem, ale TAG udelam:-)

    OdpovědětVymazat
  8. som rada, ze si sa nakoniec do toho dala :) a samozrejme nadnesena vtipnost nesmela chybat, to mam na tomto blogu rada, ten styl reci :)

    a inak, ani som nevedela ze by mala nivea niekedy nejake laky, no zasa som o nieco bezvyznamne mudrejsia

    OdpovědětVymazat
  9. Takže jsi ten Inglot nenašla? Já tam chtěla jet hlavně kvůli němu, takže jestli tam nakonec nebyl, dobře jsem udělala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nenašla. no já tam naštěstí šla napůl tak jako dejme tomu pracovně, dostala jsem lístek zdarma, takže mě to až tak nebolelo... no ale stejně, inglot byl hlavní důvod, proč jsem tam chtěla jít.

      Vymazat
  10. děkuji moc za odpovědi. jinak nivea dekorativka se normálně vyrábí a prodává, měla jsem i makeup a snad i tužku a stíny a docela v pohodě, vlastně ten makeup byl fakt dobrý... jen k nám to asi nedorazilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už bohužel nedorazí, protože to zrušili...:(

      Vymazat
    2. no vidíš to jsem nevěděla a děkuji za info. ale ještě před rokem byla...

      Vymazat
    3. Oni na německých stránkách napsali, že se chtějí soustředit jenom na pečující kosmetiku a dekorativku ruší. Je to škoda, chtěla jsem něco vyzkoušet.

      Vymazat
    4. Je to škoda, Nivea dekorativka byla podle mě skvělá. Jediné, co mi nesedlo byl třeba odstín makeupu, jinak produkt samotný byl super. Stejně tak řasenka, rtěnka, laky...

      Vymazat
    5. určitě je to škoda, já jsem měla niveu asi raději než rimmel, loreal a podobně drogérkové značky... škoda, že se u nás neprodávala.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...