pondělí 19. března 2012

Lana Bella: Blissful Baby Balm

Už je to docela dávno, co jsem se tady rozplývala nad balzámem na nohy v plechovce. A protože jsem si nebyla úplně jistá, jestli všechny balzámy v plechovce jsou tak úžasné nebo je to výsada jen toho jednoho konkrétního, moje předsevzetí bylo jasné... vyzkoušet víc plechovek různých druhů. No vidíte a po mnoha měsících se tady na blogu opět setkáváme a kolik bylo od té doby tady recenzí na balzám v plechovce? Ano správně, žádná. A kolik jsem balzámů v plechovce spotřebovala? Ano správně, žádný. No důvodů to má několik.
  1. Jako víte co, na světe je tolik kosmetiky... a víte, jak náročné je neztratit pozornost?
  2. Nějaké ty nákupy proběhly a mimo jiné jsem koupila tento balzám. Ovšem jeho výkon mě až tak neohromil, takže můj neukojený chtíč poněkud pohasl.
  3. Pak proběhl ještě nějaký ten nákup a jeho výsledek mě zchladil totálně. Aneb víte jaké to je, když nakoupíte plechovku, která se tváří jako stoprocentně organická v biokvalitě, přijde vám to domů, všechno v pohodě a jen tak náhodně si prohlédnete i zadní stranu a tam na prvním čestném místě ingrediencí na vás mrkne petrolatum? Jako já proti ropičce nic nemám, 100%ně přírodní produkt, že ano, ale jako čekala jsem něco jiného... ropa je nudná.

Jasně, že jo... že si někdy nějaký ten Badger nebo EpicallyEpic koupím, ale zrovna teď to není úplně na programu dne. Dneska totiž máme na programu tento Blissful Baby Balm od Lana Bella. A jako on není špatný. Hned na začátek nutno podotknout, že mi voní. Ale jakože fakt hodně. Jakože fest hodně. Tak hodně, že někdy k tomu chodím jen tak inhalovat. Prostě volná chvilka, co bych tak dělala... zajdu očuchat tu plechovku. Nevím, jestli a co to vlastně znamená, ale měli byste také vědět, že v mém okolí jsem jediná, komu tento balzám voní. Není to tedy tak, že by všem ostatním smrdělo, spíš jsou k tomu většinou lehce indiferentní nebo až mírně negativně naklonění.


Balzám je hodně hutný. Takže se hodně špatně nanáší. Roztopit dostatečné množství pro namazání signifikantně velké části mého těla vyžaduje čas, trpělivost a soustředěné tělesné teplo. Jo a možná bych mohla poznamenat, jen tak pro formu, než mi to někdo zase vpálí v komentářích, že to je vlastně pro děti... tak já vím, no co už, a děti tím nemažu. Mažu tím své nohy, to abych zůstala věrná svému prvotnímu předsevzetí najít skvělý balzám na nohy v plechovce. Jo a barva je žlutá... no není to skvělé?



Teď asi něco o tom, jak se to maže, ten pocit na vlastní pokožce a stav duše. No... je to mastné. Moc se to nevsakuje. Ale zase to voní. Už jsem vám to říkala, že to voní? Asi jo, nebo to někdo přeskočil? Tak jako voní mi to. Jo jako jak to voní? Tak nějak prostě bylinkově, kytičkově (tak levandulově), přírodně a přitom kuchyňsky (to je nejspíš vina olivového oleje), trošku miminkovsky (to bude tím heřmánkem) a trošku maminkovsky nebo spíš babičkovsky (díky pomeranči asi), není to žádná olympská ambrosie ani indická nirvána, ale je to příjemné. Jako pro mě. Teď dost škodolibě doufám, že si to všichni koupíte a bude vám to smrdět jako každému v mém okolí...

Nějaké ty vyživující účinky to samozřejmě má, není to až taková svatográlová top one jako s Morgan Street, ale zase nebudu se rouhat, celkem to funguje a nohy mám v cajku, díky za optání. A voní to. A krom toho to vypadá, že Morgan Street k sehnání už asi nebude... a jakákoliv voňavá náhrada je dobrá.




A kdo moje zmatené voňavé myšlenky dočetl až do této fáze, tak může jednu plechovku vyhrát. Jen poznamenám, že balzám je nový, neotevřený, mnou nikdy nepoužívaný (ano, mám doma dva) a i když to balení nevypadá bůhvíjak skvěle, tak furt je to lepší než ten můj, který přišel v politováníhodném stavu. Pravidla UKONČENO:
  • zúčastnit se může každá osoba, která
  • právě teď stojí na pravé noze a třikrát poskočí
  • poté se dvakrát otočí doleva
  • opět poskočí a při výskoku zakřičí hůrá
  • poté zadrží dech a okamžitě sepíše komentář pod tímto článkem, kde mi napíše, proč by chtěla Blissful Baby Balm balzám
  • pokud vás při tomto uvidí a uslyší jiná osoba a přijde se zeptat, co to znamená, získáváte bod na víc (připište komentář s popisem reakce dané osoby)
  • pokud tuto osobu poté dokážete přesvědčit k předvedení toho samého tanečku a pokřiku, získáváte další bod (připište komentář s popisem vlastního duševního stavu v okamžiku pozorování dané osoby při této činnosti)
  • a připište si další komentář v případě, že jste celou záležitost nafotili a zveřejnili u sebe na blogu.
Je mi jasné, že jste to nikdo neudělal, takže přidávám i pravidla, která budu důsledně kontrolovat:
  • soutěž je otevřená do neděle 25.3. 23:59
  • účastnit se může kdokoliv, nějaké GFC nebo Bloglovin není podmínkou
  • nepište mi svůj email, bude vám to k ničemu, povinností vítěze totiž je sledovat tento blog a sám od sebe si zjistit, že vyhrál
  • vítěz bude vyhlášen v následujícím týdnu a od vyhlášení bude mít 48 hodin, aby se přihlásil o výhru
  • jinak bude losováno znovu
  • vítěze vyberu pomocí papírků a ručního losování.
Hodně štěstí.

37 komentářů:

  1. A já ten balzám na nohy chci, protože dnes mám neodolatelnou touhu koupit si výraznou červenou rtěnku ač rtěnky nepoužívám. Evucha

    OdpovědětVymazat
  2. Už jen to složení balzámu mě láká k vyzkoušení, tak snad se na mě usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jelikoz jsem jeste zadny balzam v plechovce nevyzkousela, tak by bylo fajn jeden takovy vyhrat:) a diky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  4. a mně by zas hrozně zajímalo jestli mi bude taky tak vonět :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj popis té vůně mne zaujal, snad budu mít možnost si čuchnout i v reálu.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. plechovka, neplechovka, je v tom levandule a tu ja proste musím mít:)v sobotu jsem ji sestrihavala na zahradce a pak sem jak uchyl ocuchavala pytel s travou a dalsim organickym materialem :D

    OdpovědětVymazat
  7. Aha, tady mi někdo usiluje o život! Prý zadrž dech a piš, pcha, já lapám po dechu celý den a bavím se tady astmatickými záchvaty. Taneček jsem chtěla navrhnout dceři, ta je pro změnu doma kvůli neštovicím, ale taky nemá náladu. Balzám na nohy samozřejmě nepotřebuju, ale kdybych ho vyhrála, tak bych měla pocit, jakože jsem ušetřila a mohla bych si koupit takové ty speciální bílé ponožky, co se dávají na noc, když má člověk něčím napatlané nohy.

    Mám trošku obavu, že mě s tím pošleš do patřičných mezí, ale ráda bych zveřejnila odkaz na tuhle bohulibou akci na svém (stejně bohulibém) blogu - Bloggiveaway-soutěže na blogu. Co říkáš? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nápady umíš krást slušně, to se musí nechat :DD

      !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

      !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

      Vymazat
    2. přitom by člověk řekl, že někdo, kdo se věnuje tak "originálnímu" http://designeclectic.blogspot.com/ blogu, bude mít i "originální" nápady a nebude vykrádat druhé, co Jano Sedláčková? podobný zloděje, co sami nic nevymyslí, jen se vezou na ostatních, nesnáším a určitě nebudu sama!

      Vymazat
    3. omluvit by ses měla leda tak mně :) nepřijde ti to ani trochu sprostý? ne? tak to se fakt styď, kopírko

      Vymazat
  8. Na popraskané nohy strašně trpím, tak snad...

    OdpovědětVymazat
  9. Moje nohy sú mi jednou veľkou záhadou. Nech ich krémujem a "šmirglujem" koľko len chcem, sú na dotyk drsné a stále suché. Takýto zázrak by sa mi zaručene hodil :-/ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Já ho chci, protože je v plechovce. A co je v plechovce, je dobré. Chci ho.

    OdpovědětVymazat
  11. Já si zoufale chci přivonět. :)
    Když tak voní
    a voní
    voní

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych ho tak strašně moc chtěla. Dokonce tak moc, že mě to přinutilo napsat svůj první blogový komentář ever. Na nejrůznější balzámy, krémy atd. určené původně pro děti jsem vysazená a podle tvého popisu a složení to nemůže nevonět nebo dokonce smrdět.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  13. Super, výborné podmínky - myšleno ty první ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Omlouvám se za reklamu, ale pokud má blog sloužit, k čemu zamýšlím, tak je propagace ze začátku nezbytná :)

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale už to začíná být jako osina v zadku..:-/

      Vymazat
    2. Trochu se trb divím, že to tady tak nechá. Ta přestřelka o něco výše taky stojí za to.
      Verunka

      Vymazat
    3. tak nejdřív jsem to smazat chtěla, ale pak jsem si řekla, že svoboda a tak a jen ať se každý ztrapní podle svých možností a dokud to není vulgární... ale je pravda, že příště to budu mazat bez pardónů!

      Vymazat
  15. Super příležitost vyzkoušet zas něco nového. Kdoví, třeba budu mít štěstí a vyhraju ho a třeba budu mít ještě větší štěstí a bude mi taky vonět :P

    OdpovědětVymazat
  16. mám hnusné nohy. nech robím čo robím. no a je v plechovke. a voní a voní a voní a voní. stavím sa, že mi bude voňať a všetci v mojom okolí si budú myslieť, že som blázon.

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj.
    Jsem jeden z těch magorů, co chcou skoro cokoliv, co je plechovce. A Morgan Street pravidelně kontroluji od doby, co se tu objevila ta recenze, ale tak si říkám, že je možná čas to vzdat a najít si jiný plechovkovej balzám.

    OdpovědětVymazat
  19. Proč ho chci? Protože:
    1, miluju věci v plechu
    2, jsem ujetá na divné vůně
    3, se suchýma a popraskanýma nohama bojuju celej život, tak třeba konečně zaboduju
    4, se o něj podělím s mamkou, která má s nohama stejný trable a navíc miluje levanduli
    5, bych na svém blogu ráda orecenzovala něco, co tady není tak běžně dostupný
    6, má pěkný název, zvlášť akronymy stojí za to: LB - BBB
    7, se mi líbí způsob jakým budeš losovat, to tu ještě nebylo (a ideální by bylo celé losování natáčet na video ;-))
    8, je pondělí a protože prostě proto.
    Stačí? :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já ho chci, protože je v plechovce, jelikož plechovky jsou skvělé.
    A protože už když jsi ho popsala, naprosto přesně se mi vybavilo, jak bude vonět... a zajímalo by mě, jestli mám pravdu. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Byla bych ochotná splnit i ty podmínky, jenomže představa, že poskočím, propadnu se k sousedům a budu je přesvědčovat, že je natočím u toho, jak si taky tak pěkně poskočí.... málem jsem se počurala. S tím zadržováním dechu by mě taky mohli odvézt, kdybych nenašla v tom skákání Ventolin.
    Takže to nesplním, ale tu věc chci, je to plechovka a na ty su ujetá a mám ráda srát lidi(čti manžela) něčím, co já můžu a jim to páchne. No a moje nohy jsou hrůza, ale to se asi nespraví už ničím.

    OdpovědětVymazat
  22. Škoda, že netrváš na prvních pravidlech, bychom se pobavili:-D Jsem si u čtení představovala jak k tomu nutím kolegu v práci a za chvíli mě odvážej kamsi do Bohnic..:-D
    A k balzámu- já ho nechci, ale já ho potřebuju, už od té doby co ses rozplývala o Morganu, páč pořád nic na nohy nemám a ještě jsem se nedokopala si něco obstaratO:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Chci ho, protože by mě zajímalo, jestli mi bude vonět tolik jako tobě:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Já bych ho chtěla kvůli té vůni, po bylinkách, jsem na vůně úchylná, takže ano mě by voněl taky :D. Jinak naprosto přesně si představuji, co by dělala mamka, kdyby mě viděla takhle poskakovat :D.

    OdpovědětVymazat
  25. Taky bych chtěla vyzkoušet tenhle balzám. Zájímá mě, jak dobře bude vonět.

    OdpovědětVymazat
  26. chcem ho lebo ho nepotrebujem,a z toho sa vzdy najviac tesim:D

    OdpovědětVymazat
  27. Ja by som chcela tento balzam vyhrat z jedneho prosteho dovodu, teda mozno z dvoch :)
    1. moje nozicky stale hladaju to prave a kedze o chvilku vytiahnem sandalky,tak chcem aby vyzerali k svetu a aby sa nemuseli hanbit pred ostatnymi krasavicami v sandalkach.
    2. chcem ta ubezpecit, ze aj mne by mohol vonat, pretoze veci, ktore si opisala, ze tam citis, mam rada a ich kombinacia moze byt zaujimava.
    Dakujem
    Pekny den

    OdpovědětVymazat
  28. Tak ten chci! Miluju tyhle plechovky :D

    OdpovědětVymazat
  29. Jsi jedinej člověk, co znám, kterýmu voní Shikakai (i prodavačka, která mi to prodávala mi říkala,že to je hnusnej smrad)... Proto nutně potřebuju tohle očuchat! Shikakai voní skvěle:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...