sobota 31. března 2012

Moje poprvé... zase jednou

Na celém širém světě existuje spousta kosmetiky. A spousta kosmetických značek, není drogérie jako drogérie a určitých nuancí v jednotlivých částech světa by si asi všiml každý. A bohužel ne všechno je dostupné na internetu. Je to neuvěřitelné, ale je to tak: na eBay taky nekoupíte všechno. A proto blogovací bůh stvořil swap. A za to mu patří dík.

swap = výměna wishlistů dvou blogerek, následovaná nákupem, balením a odesláním balíčku poštou na vzdálenou adresu, pak trošku toho čekání (nedočkavého)... a vybalování (vzrušeného)
s kým = s Terezou
kdy = teď
odkud = UK
kolik = hodně
co = Soap&Glory, Collection 2000, MeMeMe, MUA...

A co příště? Nevím? USA? Korea? Tak nějak.






Tento balíček byl jeden z důvodů, proč jsem se tak těšila na příští týden. Tak jsem se těšila, že jsem nakonec vynechala plánovaný nákup ve slevách v Sephoře (stejně jsem TO tak úplně nedopsala, ještě mi chybí úvod, anotace a klíčová slova, tak přeci nebudu podvádět, sice jsem do Sephory šla s nečistými úmysly, ale z nedostatku času jsem musela jen do Palladia a tam bylo mraky lidí a vybrakované regály, takže asi tak... a děkuji neochotným prodavačkám, které mi nedovolily nakoupit a tím vlastně dodržet čestně předsevzetí, že to bude za odměnu... a já vlastně asi už ani dávno nekupovat v reálu neumím, já už to umím jenom na netu), utíkala jsem rychle na autobus a o půl páté jsem už stála ve frontě na naší poště. A byla jsem si stoprocentně jistá, že ten balíček tam bude. Nebyl, ani poté, co jsem pošťačku donutila prohledat všechny databáze... a raději vám nebudu popisovat, jak smutně jsem šla domů. A pak doma... na poličce u postele... stál on... mého srdce šampión. 

A stejně se pořád na příští týden těším. A pro ty, kdo se netěší, mám (doufám potěšující) zprávu... těšte se, příští týden tady bude článek každý den!!! 

31 komentářů:

  1. týjo, vůbec jsem nevěděla že něco takového existuje :) jak se k takové výměně dostat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. najdeš si osobu ochotnou na druhé straně světa, domluvíš to a je to... nebo si můžeš na blog vyvěsit, že chceš swapnout.
      a nějaké to swap fórum funguje i na makeup alley, ale nemám vyzkoušené.

      Vymazat
  2. tak na takový balíček bych se též těšila a stála frontu, hádala se, asi i ten dech bych tajila a skákala po jedný noze se zavřenejma očima či co si to po nás chtěla a my pohodlné ženy to hrdině bojkotovaly :D
    doufám, že nám ty produkty pak představíš trochu blíže....já se bohužel moc neorientuju v tom, co se u nás nedá koupit...vlastně ani v tom, co se u nás koupit dá, bo u nás je jen DM, rossmann a schlecker a tím to hasne a do většich měst nejezdím, bo nesnáším davy lidí a hluk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasně, že někdy něco ukážu, sama pro sebe si to přece nenechám...

      Vymazat
  3. Abych se přiznala, ještě víc než ta hromada kosmetiky se mi líbí ta fialová krabice :D Já mám totiž trochu krabičkovou a plechovkovou úchylku, ukažte mi krásnou krabici a já úplně zjihnu.
    Do Sephory v Palladiu už ani nechodím, ty prodavačky tam jsou snad jen na okrasu, když už se jich člověk na něco zeptá, jsou jaksi nepříjemné. Ale možná jsou vždycky tak protivné jen na mě, protože tam nechodím v norkovém kožichu, ale v teniskách... To samé v Clinique v Palladiu, tam mě už nedostanou ani za krásnou krabici :)
    Na každodenní články se těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta krabice je úžasná... to moje balení vůbec nebylo tak pěkné...
      no a sephora v palladiu. to je snad raději no comment. moje další možnost byl václavák (tam je to ještě horší) nebo flora (ale od tama ani ta mhd na florenc moc nejezdí a já jsem fakt měla jen hodinu času), ale tak alespoň jsem ušetřila.

      Vymazat
  4. Wow všechny věci vypadají moc dobře ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. bola som celkom prekvapená jej wishlistom. také "obyčajné" veci. ale asi majú celkom problém zohnať si ich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zase ten můj seznam pro angličaty taky je naprosto banální. collection 2000 a mua jsou klasické drogérkové kosmetiky, to tam je všude. stejně tak soap&glory.

      Vymazat
  6. Jeeeeheheheee, ono to doslo a v poradku a ani to netrvalo tak dlouho jak sem se obavala:D Dobre:) To sem rada, ze mas aspon trosku radost!:)

    Nina: Tak to co si prala TRB je u nas taky 'obycejny':D x

    OdpovědětVymazat
  7. to je super nápad :))

    akorát se obávám, že najít někoho, kdo by chtěl zkusit něco českého, nebude tak úplně snadné :D (pokud tady dotyčný třeba nějakou dobu nebydlel nebo tak)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako to jo, nedokážu si představit, že konečně odchytím někoho z té koree nebo texasu a přesvědčuji ji, že to má vyměnit za saloos bambucká másla a nobilis tilia oleje...

      Vymazat
  8. veděla jsem, že něco takovýho existuje s anime a tak, ale že toto? no čumím, ten nápad se mi dosti zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  9. Velice lákavé, ale nesmím...nesmím :-D budu to jen okukovat u tebe :)

    OdpovědětVymazat
  10. obsah balicku vypada skvele :) som zvedava no jednotne recenzie na vyrobky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhlety pošťácký překvápka doma jsou nejlepší :) Taky jsem včera nedočkavě vyhlížela tátu, až mě vyzvedne na nádraží, a první otázka byla: "Tak co, mám nějakou poštu??" No, bohužel. Zřejmě to z tý Anglie posílal prodejce přes Austrálii :-/
    Těším se na recenze - zvláště pak té paletky očních stínů, tvářenek a laků ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo..tak o takové výměně jsem neměla vůbec ani potuchy...
    Mě teda štve..jako opravdu moc štve nedostupný (chápej dostupný na nehorázný prachy na ebayi) Embryolisse..jak já ho chci...bůůůůů bůůůů..fňuk, fňuk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak nejsem si jistá, za kolik by se ti líbilo, ale embryolisse za dost podobné ceny jako usa mají tady:
      http://www.cosme-de.com/en/brand/brand_page.html?bpid=b00000056
      bývá často vyprodaný, takže je třeba sledovat. a v nabídce toho mají dost málo.

      jinak mimochodem, moc díky, najela jsem i na embryolisse stránku a objevila jsem, že mají nově bb krém, ten se bude teprve blbě schánět.

      Vymazat
  13. To je super článěk, já taky vůbec netušila, že se nějaký takovýhle výměny provádějí :) Každopádně už se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já tyhle swaps sleduju na youtube a strašně mě to baví. Někdy až nevěřím tomu, jak jsou slečny štědré! A to tedy funguje tak, že si napíšeš nějaký wishlist? Já myslela, že se mezi sebou vzájemně překvapí. Ony jsou při vybalování vždycky tak natěšené a ,,že to naprosto nečekalaaaa". :DD :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ono to nejspíš funguje tak, že to záleží úplně na tobě. jak to chceš tak to máš. jinak samozřejmě z těch našich balíčků byla většina z wishlistu, ale něco bylo překvapení...

      Vymazat
  15. Juuuu a jak ses s ni na ten swap domluvila? =) to je zajimavy!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na blogu jsem se zmínila, že bych si chtěla swapnout, pak se to nakouslo v komentářích a pak přes emaily a už to jelo...

      Vymazat
  16. Tak to som zvedava, ake budu tvoje reakcie na MUA :) A este tam vidim tu novinku, royjasnovaci make up od Loreal... na to si tiez rada pockam...jo a ake mas plany s tou coko tycinkou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu už jsem snědla. vlastně ta šla do světa na zkušenou jako první...

      jinak ten makeup od lorealu mě taky strašně potěšil, protože to bylo úplně nečekané.

      Vymazat
  17. Jsem se úplně "otřásla", když jsem si to slovíčko přečetla, připomíná mi můj nejvíc nejnejoblíbenější předmět z Financí.. ještě, že už je to za mnou a zkusím si to po zbytek života vtlouct do hlavy ve spojitosti s blogama a kosmetikou:-D

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, můžu se prosimtě zeptat kolik te stal balicek do anglie? kamaradka chce neco poslat, bude to tak kilo max. kilo a pul, ale narada bych za to utratila mailant. Budu rada kdyz mi odpovis. Hezky clanek
    Cherry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooo, já už si to snad nepamatuji. snad to bylo kolem pět set nebo tři stovky. téééda, fakt si nejsem jistá.

      Vymazat
    2. i tak moc díky trb. pokud to bude do pětistovky, tak je to v pohodě, bála jsem se že víc :-)

      Vymazat
  19. ahoj :), chtěla jsem se zeptat, jestli neznáš nějakou adresu, kde by se dalo najít nějaký slečny ze zahraničí, který by chtěly udělat SWAP :). předem díky:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...