čtvrtek 29. března 2012

Nessa´s Naturals: Lip/Cheek Tint Darlin´ - Lipstick Plumtastic

* koupené mnou s pomocí Heartsy u Nessa´s Naturals

Já samozřejmě vím, že tuto recenzi tak trošku dlužím. Sice jsem to neslíbila, ale pár jedinců si o ni řeklo. Jak už to tak vypadá cizí žádosti jsou mi ukradené, ale ne moc, protože po třech měsících jste se dočkaly, holky. Hlavně... ta recenze se mi moc dobře nepsala. Protože to prostě tak nějak za moc nestojí. Ta rtěnka má naprosto neslušivý odstín a tvářenka je taková divná... nebo tak nějak, prostě nějakou tu výmluvu mám, že to vůbec nepoužívám.



Když už nic, líbí se mi balení. Je roztomilé a co je důležitější i funkční. Je na něm seznam ingrediencí (spousta oleje a másla) a jednoduché logo. Sice tam není datum spotřeby, ale znáte můj postoj. Dokud to nesmrdí, neteče a nezelená, je to dobrý.


Na toto jsem se v objednávce těšila. Přírodní krémová tvářenka... to se hned tak běžně nepotká. A já si vlastně ani neuvědomuji, proč ji nepoužívám, protože na ní není nic špatného. Možná jo, barva je pro mě trošku moc letní. Tvářenka nijak extrémně nevoní, pigmentace je tak akorát trošku menší. Při nanášení je celkem poznat ta olejovitá složka, takže... je to tekutý. Na tvářích to mastné není, jakoby se vsákne a přijde mi, že výdrž je celkem obstojná. Jako nedrží to celý den, ale zase pár hodin to pobude, tipuji si tak šest. Na pusu mi je ovšem ten olej nepříjemný, což je nejspíš hlavní důvod, proč to moc nepoužívám. Odstín je takový... teplá broskvová s oranžovou, možná i trošku do červena? Prostě letní barva s teplým podtónem.


Rtěnky v černém obalu byly ve výprodeji, už když jsem tu svoji kupovala (tento odstín už mají jen v novém obalu). Takže na odbyt asi moc nejdou... Líbí se mi název rtěnky, Plumtastic asi jakože fantastická švestka, no prostě slovní hříčka jak stehno. Líbí se mi balení, je funkční, drží, ale pošeptám vám... nesnáším, když rtěnka kouká z chlívku, jsem neskutečně neskonale nešikovná, takže je pouze otázkou času, kdy při nasazování víčka trefím rtěnku a zničím její hladký povrch rýhou (nevím, jestli ten popis chápete, ale lépe to vysvětlit nedokážu, tak vám to musí stačit). Barvu jsem tedy čekala fialovější. Jakože švestkovou. Místo toho je to tmavší červeno-vínová s troškou hnědé a zlatými odlesky. No prostě barva naprosto mimo mé bezpečné slušivé teritorium. Pigmentace nic moc, je to spíš obarvený balzám a je pravda, že podle popisu mi víc slíbeno nebylo. Což je asi dobře, protože alespoň je rtěnka na rtech příjemná, nenápadná, takže i já i v tomto kreténském odstínu vypadám jako s rezervou pěkně. Dobře hydratuje a na rtech vůbec nevydrží.

Lip/Cheek Tint Darling - Lipstick Plumtastic obojí celkem silně navrstveno
A musím se přiznat. Ta kosmetika Nessa´s Naturals je mi sympatická. Jako podle pohledu a dnešního letmého prolistování obchodu... no vybrala bych si a málo by toho nebylo. Jenomže ani jedna z těchto věcí, které mám doma, mě nepřesvědčila, že to za to stojí. Prostě něco tomu chybí, abych šla řádně do kolen a otevírala bez rozmyslu peněženku. Ale vám přeji příjemné nakupování.

(Jo a pokud si dobře pamatuji, tak poštovné bylo rozumné, možná $5 nebo tak nějak.)


3 komentáře:

  1. úplne chápem to s tým rúžom. pretože aj moje rúže tak vyzerajú- ryha sem, ryha tam. rúž na celom vrchnáku, a namiesto pekného špicatého tvaru mám čosi popatlané, s čím sa nedajú ani pery poriadne vykresliť :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Plumtastic:-D Ale odstín se mi moc líbí a vůbec, tyto mnou neprozkoumané značky mne dost lákají ikdyž po této recenzi nevím nevím...
    Tvářenka vypadá už na pohled nějak rozbředle, odstín dost odvážný, ikdyž pokud se fakt vsákne do pleti, proč ne...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přesně takovej dementní odstín mi dnes přišel. Dior serum odstín Rashberry, myslela jsem, že bude taková vínovo-fuchsiová, ale vidím tam hnědou a to já nemůžu, tak půjde do světa za poloviční cenu. Ach jo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...