pátek 9. března 2012

Nic mimořádného...


Tak nevím, na tomto makeupu není nic mimořádného. Mám bázi z Hidden World LE. Trošku lituji toho, že jsem to koupila. Zkoušela jsem vzorek MUFE HD a vůbec nelituji toho, že tento makeup si rozhodně nekoupím. Vytáhla jsem ze skříně paletku z LE Big City Life a trošku jsem si zalitovala toho, že jsem si ji tenkrát koupila. Konečně mi dorazily tužky na oči z Avonu a jako tedy nevím... já to s tužkami asi neumím. Budu se to muset naučit. Moc nechápu, proč nepoužívám UD Cool Shimmer Stick, když je to super, vypadá to ještě líp a mám to doma. A už vůbec nechápu, proč mi tak dlouho trvalo, než jsem si objednala rtěnky od WTM. Jak jsem proboha bez nich mohla žít? Taky se hluboce omlouvám všem vodám ve spreji a květinovým vodám s rozprašovačem a podobně, že jsem si o nich myslela, že jsou k ničemu.

Jo a nemám žádný čas. Však to znáte ne. Nový semestr, nové povinnosti, nový rozvrh... a tak. A když mám čas, tak nemám internet. Což jako uznejte, dávat nové články na internet, když nemám připojení k internetu... tak to jde dost špatně. Nehledě na to, že když už mám internet a mám i čas, tak jsem unavená. Což můžete vidět i na vrchní fotografii. A taky se musím pochlubit, že jsem dostala první známku do indexu. Jsem sice trošku opožděná, ale zase to byla jednička... a to se taky počítá, ne. Tak teď už jenom nějak dokopat tu makroekonomii a budu úplně spokojená.... Jste na mě hrdí?

16 komentářů:

  1. Máš tady opravdu pěkný vlasy! Jinak ten make-up mám a taky se mi zdá nic moc. Stejnou službu mi udělá make-up z Rimmelu :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Mne se taky libi ten uces, moc pekny!:) x

    OdpovědětVymazat
  3. WTM miluju :) Maji tedka nejaky akce na balzamy a tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Vody ve spreji a spol. doposud taky flákám. Asi se zeptám úplně blbě: k čemu je to vlastně dobré?
    A WTM je pro mě velká neznámá. Spíš než rtěnky mě zaujaly tvářenky, prostuduju si tvůj článek ;-) Kolik u nich stojí poštovné? Jestli jsi to už někam psala, tak mě tam jen odkaž, ať se nemusíš rozepisovat... Díky :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já jsem zjistila, že třeba levandulová od saloosu zklidňuje načervenalý obličej, stačí jen nastříkat a za pět minut mám normální barvu. taky mi přijde, že hydratuje. tady jsem se nastříkala, protože ten mufe makeup je strašný... na obličeji se mi tak jako srážel, maskovatěl a pudrovatěl, takže jsem se to snažila tou vodou regulovat. o wtm tady jsou články tak hledej podle štítku, doplnila jsem do článku, poštovný jsem asi nekomentovala... je takový normální, myslím, že za tři rtěnky a nějaké vzorky jsem naposledy platila možná $6? nebo tak nějak. na etsy ti to napočítaj.

      Vymazat
    2. Děkuju, přečtu :)
      Ty vody budu muset taky nějaké vyzkoušet...

      Vymazat
  5. Ahoj, od Avonu zkus ty vysunovací tužky, ne ty na ořezávání. Jestli můžu doporučit, tak já už mnoho let kupuji tuhle, je šedá s trochou perleti a pro mě naprosto dokonalá konzistence.
    http://www.avon.cz/tuzka-na-oci-saturn-d122889.htm
    Není tak světlá jak na obrázku vypadá.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám i vysunovací (nakoupila jsem rovnou čtyři různé, když už... tak už.), tuto jsem tedy koupila jen proto, že byla ve slevě a navíc fialová... tu, co si dala odkaz, jsem taky koupila... a nevím tedy! na první dobrou mě neohromila. tak vyzkouším znovu, když to všichni tak vychvalujete.

      Vymazat
  6. Ahoj, sice je to dotaz úplně mimo, ale chtěla jsem se tě zeptat, jaké máš zkušenosti z objednávání z http://cosmetic-love.com Kdž jsi psala o BBkrémech, tak jsem na tvém blogu visela každý den a přemýšlím, že budu odvážná jeden si z tohoto webu koupím. Platila jsi třeba clo? Nebo objednáváš po kouscích jen do těch 20euro? To by to pak u nás mohli poslat bez celního řízení...Děkuju za odpověď a tvůj výborný blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. článek o cosmetic-love: http://denjekrasny.blogspot.com/2012/01/s-laskou.html
      zkušenosti mám jenom dobré. clo jsem neplatila, ale já si dávám vždycky pozor na limit, ono stejně poštovné je zdarma... i když zrovna cosmetic-love to vyplňují ty celní deklarace snad na deset nebo dvacet dolarů nebo tak... a ještě tam snad píšou, že prý gift.

      Vymazat
  7. S tím časem jsem na tom podobně. A gratuluju k jedničce ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Už zase fungují odkazy na komentáře? :-D Jsem zvědavá na tvůj dojem z Avon tužek, až je všechny ozkoušíš a doufám, že to nebude úplný propadák, protože já na ty vysunovací nedám dopustit! Jsou krásně měkké a nerozmazávají se mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako vypadá to, že zrovna fungují. no a s těma tužkama... já ti nevím, ona je chyba určitě ve mně. já jsem za poslední měsíc nakoupila asi deset tužek a stejně je pořád nepoužívám. tak nevím, kde dělám chybu...

      Vymazat
  9. Ten MUFE HD nie je podla vas dobry? Od Plum Foolery o nom pocujem len same chvaly, takze si nanho pomaly setrim a odkladam a teraz toto? No, som na pochybach baby :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako za mě mufe hd určitě ne. prostě nechápu, jak za tohle někdo dobrovolně zaplatí tolik peněz. ale zkuste zajít do sephory a říct si o vzorky.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...