středa 28. března 2012

Umím já si vůbec namalovat linky?

Dneska mám hodně práce. Jakože doma práce. Dokonce to došlo tak daleko, že jsem už dvě hodiny pracovala a na blog se podívala až teď před obědem. Ovšem fakt, že dneska budu celý den doma, mě vůbec neodradil od toho se namalovat. Neříkám, že to dělám pořád, vlastně v posledních dvou měsících jsem to skoro nedělala, ale občas je prostě nálada se zmalovat jen tak. Pro sebe samu a dobrý pocit... A dneska jsem ten pocit měla takový, že jako linky... A tím myslím LINKY. Geometrické, přesné, jednoduché, černočerné, s ocáskem, jen prostě linky. Chápete, ne. Tak jsem našla štěteček, sedla jsem si, přichystala gelové linky, vzala do ruky zrcátko, namočila štěteček, připravila ruku k prvnímu tahu... a najednou jsem nevěděla jak. Naprosté okno, bezradně jsem před okem máchala štětcem a co s tím... Ve výsledku jsem zavřela oko, nechápu, proč jsem najednou měla pocit, že tak mi to půjde lépe... No nešlo mi to. A tak jsem se musela odlíčit a vzniklo nakonec toto. Sice taky nic moc, ale alespoň to nevypadá tak, jak když nesvéprávná osoba s IQ 40 a oběma rukama levýma dostala štěteček s inkoustem k volné zábavě... Stejně ta fotka je tady jen proto, abych vám mohla svěřit tu historku s linkami.




Jo a mohl by mi laskavě někdo vysvětlit, proč mi nejdou vkládat obrázky na blog? Jakože oni jdou, ale jedině a pouze, když použiji Chrome prohlížeč. Opera a Explorer si ani neškrtnou. A ta hláška, že používám nepodporovaný prohlížeč mi taky už pije krev... Nevím proč, jsem si myslela, že Google nemá zapotřebí se k takovýmto taktikám uchylovat.

Taky jsem zjistila, že jsem opět měla u komentářů nastavené ověření slovem. Což je věc, která mě na cizích blozích maximálně irituje a nakonec zjistím, že to mám taky. Nechápu. Asi dvakrát jsem to už rušila. Tak buďto jsem blbá já (a nepopírám, že to je možné) nebo je prostě někde chyba... 

33 komentářů:

  1. ja mam dojem, ze tobe to s tim licenim celkove moc nejde, no :( Promin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha. to jsem nevěděla. děkuji za upozornění. snad si na to vzpomenu, až budu mít pocit, že bych měla opět vylepit nějakou tu svou fotku na net.

      Vymazat
    2. Anonymní - preco by mala byt kazda zmachlena ako velkonocne vajce? Preco sa to neda aj takto decentne a na denne pouzitie? Ach jo...

      Trb, len tak dalej, kazdy tvoj clanok velmi rada zhltnem na posedenie ;)

      Vymazat
    3. Negativní komentáře se zásadně PODEPISUJÍ. Jinak to vypadá dost trapně. Podepsaný negativní komentář se dá brát jako konstruktivní kritika (dejme tomu), anonymní komentář se dá brát pouze jako závist a ubohost.
      Když se mi něco nelíbí, tak se mi to nelíbí a stojím si za tím = nebojím se plácnout k tomu můj podpis, i kdyby to mělo být jenom křestní jméno na konci komentu.

      Vymazat
  2. aa tak nakoniec to dopadlo dobre podla mna :) jemne licenie a pery pekne zvyraznene..a joo ach tie nestastne linky :D

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou zase moudra od anonymů. Takže říkáš, žes vyšla ze cviku s těma linkama... Hm, tak to abych si je malovala pravidelně, aby se mi nepřihodilo totéž :-) Jinak tvé dnešní líčení se mi líbí. Taky se občas pro doma namaluju pro svůj lepší pocit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za komentář. jinak já to vůbec nechápu, že za dva měsíce takhle vyjdu ze cviku... to jsem nečekala.

      Vymazat
  4. kasli na google :) radsej prezrad, aky je ten zlty korektor? ja som nad nim uvazovala, ale to postovne, to postovne.... kryje? nezvyraznuje vrasky? drzi? si spokojna? odporucas?

    k linkam - obdivujem kazdu, co si to vie namalovat a najma zavidim, ked to niekomu pristane. na mna su moc tvrde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ti vlastně nevím. ze začátku mi přišel strašný. pak jsem ho nepoužívala. teď jsem ho znova vytáhla. a začínám tomu přicházet na chuť. jeho nejlepší vlastností je totiž to, že nezalézá nikam. jakože vůbec. taky je krémový a lehký, snadno se nanáší. a některé dny mi přijde, že kryje krásně. a jiné dny mi přijde, že je krytí úplně marný. zatím jsou ty pocity smíšené.

      to poštovné je hrozné. jako třeba poštovné bych i unesla, jenomže pak ta objednávka strašně rychle narůstá a připočte se k tomu 20% dph... no a dostávám se tak na částku, kterou odmítám platit. vzhledem k tomu, že heartsy zavřeli, tak tam mám taky smůlu a fakt nevím, co s tím.

      Vymazat
  5. Tak už je koukám po problémech s pletí!:) Hezké líčení! Líbí se mi, žes to nepřehnala s tvářenkou. Ty rty jsou úžasný! Můžu se těšit na recenzi make-upu od Benefitu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po problémech není, ale lepší se. recenze na benefit nebude... bude taková minirecenze (nechci moc slibovat a spoilerovat, ale asi to vynde tak za dva týdny). jinak dneska bylo první použití... no a právě teď si myslím, že ten makeup za to nestojí.

      Vymazat
  6. ja som tiez cchodila s linkami ako idiot, potom som si pozrela nejake videa na youtube naucila sa ze je lepsie zacat s trojuholnickom na vonkajsom kutiku oka a uz to ide :D

    OdpovědětVymazat
  7. ach aj ja neznášam to overovanie pomocou textu.. ako zistím, či to mám? dúfam, že nie, lebo ma z toho ide poraziť!

    inak ja si naozaj NEVIEM namalovať linku. asi si budem musieť pozrieť nejaké videá ako tu slečna písala.. už sa chystám aj pokúsiť sa nalakovať si nechty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, nejjednodušeji to zjistíš tak, že se odhlásíš z bloggeru a pokusíš se na svůj blog napsat komentář jako anonym... (tedy to si myslím) nebo to jde zjistit v nastavení - příspěvky a komentáře - ověření pomocí slova ano/ne

      Vymazat
    2. pokud jsi to nerušila, tak to máš, protože je to na bloggeru přednastavené automaticky - odrušit to můžeš v menu "nastavení" ---> "komentáře" --> ověřování pomocí slova zaškrtnout "ne" a dole potvrdit

      Vymazat
  8. Líčení se mi celkově líbí, snad nikdy mě nepřestane fascinovat ten Essence Lipstain :D Linky taky neumím, jak bych chtěla, vždycky si je udělám jinak, než mám hlavě, ale aspoň jsem se dopracovala do té fáze, kdy je mám aspoň stejné na obou očích, když už nic :)
    Jinak nevím, jaký máš pocit z toho make-upu od Benefitu, ale dle mého teda... jsou produkty, které Ti sluší víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a víš co, já s tebou ohledně benefitu souhlasím... bylo to první použití a mohl to způsobit třeba i podkladový krém... ale jako spokojená jsem moc nebyla.

      Vymazat
  9. Mně se to líbí moc! Jako každé tvoje líčení je krásně :-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Mně donedávna vůbec nešly vkládat komentáře, pak jsem přišla na to, že s Chrome to jde. Hledala bych za tím záludnost od Googlu.

    OdpovědětVymazat
  11. Proč ti nejdou vkládat obrázky pochopitelně netuším, ale zkus si promazat cache a cookies, třeba to je něco v tom. Prohlížeč máš možná zastaralou verzi, stačí upgradeovat.
    A vůbec - proč vlastně nepoužíváš Firefox? :D ten je the best a žádné problémy mi nikdy nedělal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já samozřejmě upgradovaný mám. jinak operu používám z nostalgie. co já vím, tak všechny ty novější prohlížeče z ní vychází (minimálně filozoficky). a sice jsem vyzkoušela mozillu, firefox, safari, chrome... a vždycky jsem se pokorně vrátila k opeře. což je zvláštní, protože mozilla na školním počítači mi vyhovuje a firefox u bráchy mi taky nevadí, ale když přijde na můj počítač tak jediný, co snesu, je opera. prostě jsem už stará a mám ráda svý jistý.

      Vymazat
    2. Počkej, Mozilla Firefox je snad jeden prohlížeč?:-D A taky jí doporučuju mmch...

      Vymazat
    3. tak teda teď nevím, jak je to dneska a fakt jsem líná si to na netu hledat, ale bývaly doby, kdy byla samostatná mozilla a pak ještě mozilla firefox a obojí bylo něco jiného...

      Vymazat
    4. bejvalo to právě zvlášť, důkazem budiž to, že mám z dávna nainstalovaný oba ;)

      Vymazat
  12. si ma normalne vydesila s tym overovanim, to sa ti prepina samo od seba? Hned som to isla skontrolovat, mne to nastavenie nastastie drzi :) S linkami mam obcas problem aj ja, proste mi "ujede ruka".

    OdpovědětVymazat
  13. Ty obrázky můžou být i tím, že máš problémy s Google +. Zkus ho odblokovat a možná to půjde ;), protože tam psali, že můžeš mít problémy s Picasou a Readerem ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je dost dobře možná. já tedy google+ totálně smazala... a nehodlám se vracet, tak jestli to není taková malá google-pomsta.

      Vymazat
    2. No já bych to tipla. Možná to ještě nemáš úplně smazaný :/.
      Google si asi může dovolit se mstít :D.

      Vymazat
  14. To líčení je moc pěkný!:-) A máš tam napsaný Benefit Hello Flowless Oxygen Wow, jak jsi s ním spokojená?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. s benefitem jsem moc spokojená nebyla. jako mám ho jenom ve vzorku a chtěla jsem ho nafotit a myslím si, že to není makeup pro mě.

      Vymazat
  15. jaký je ten benefit makeup?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím nic moc. více se ukáže v minirecenzi.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...