pátek 30. března 2012

Vyhrála...

A jako na rovinu vám řeknu, že jsem z vás zklamaná. Jaktože jste nikdo neskákal? A netočil? A ani ten dech se nikdo nepokusil zadržel. No prostě jsem z vás zklamaná. Ze všech. Byste si měli sáhnout do svědomí. No nic, průběh losování a vítězkou se stala:









Gratuluji a prosím, ať se mi Nicola ozve na email denjekrasny.blog@gmail.com s adresou pro doručení.

Jo, a těším se na příští týden, dokonce z několika mnoha různých důvodů... to se mi už dlouho nestalo. Taky se těšíte na příští týden?

10 komentářů:

  1. Nicole také gratuluji a na příští týden se těším, tento jsem sekla se zdravou výživou a hned je to poznat, ehm:-(

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji!
    já se taky těším na příští týden a to taky hned z několika důvodů:
    1. mám rozdělený úvazek a budu týden tam, kde to mám rači
    2. v pátek máme ředitelské volno :) a pojedu na čumendu (kafe a dezert) do Vídně, snad vyjde počasí
    3. teším se na další hodinu pilates, jak si dám do těla
    4. snad příjde objednávka z Koreje :D
    a to by asi mohlo stačit

    jinak mě trápí pocit viny, že jsem neskákala a nezadržela dech, sprostě jsem se na to vyprdla, netuše toho, že tím milé TRP způsobím zklamání!!! Bylo to ode mě hanebné, nepěkné, nečestné a nesportovní!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem skákala aspoň v duchu;-) A zrovna na příští týden se netěším ale vůbec, ale mám radost, že aspoň někdo jo.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky výherkyni gratuluju a zajímalo by mě, co je to za krásný sluníčkový lak na nehtu...:)
    Yana

    OdpovědětVymazat
  5. yano, je to opi banana bandana nebo tak nějak, a barva sice jo, ale jinak je to dost zmetek.

    dejnicko, v duchu? to se nepočítá.

    meduňko, mě zase přijde balíček z anglie, na který se těším nebetyčně. tedy on už asi sedí u nás na poště, ale dneska to nestihnu... já to snad přes víkend nevydržím.

    levandule, aha. no já včera taky sekla a dneska mě bolí bříško. musím si někam poznamet do diářku: nachos a nakládaný hermelín po osmé hodině večerní není ten nejlepší nápad týdne.

    OdpovědětVymazat
  6. jeee, jeden z Anglie vlastne taky cekam pristi tyden, no není tam sice žádný zázrak, obyčejnej revlon colorstay,ale v té nejsvětlejší barvě, ale taky dobry :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju vítězce, ale já se teda netěším vůbec. Moc práce, málo zábavy, hnusný počasí, dokopat se dělat na diplomce konečně...ble!

    OdpovědětVymazat
  8. jeej dakujem som uplne nadsena,je to prva vyhra (ja viem ze to pisu vsetci ale je to tak):D
    a na novy tyzden sa tiez tesim pretoze budem uz londyncanka :))

    OdpovědětVymazat
  9. at se vyherkyne ozve sama..to je chytry zpusob, jak zjistit, jestli je prava ctenarka :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...