neděle 25. března 2012

Za březen

Víte co, zjistila jsem, že mě asi nebaví takové ty klasické články oblíbenci měsíce a tak. Hlavně ze dvou důvodů: mám v poslední době strašnou pleť a nic mi nepomáhá, takže dost těžko bude asi něco oblíbené, a navíc se maluji uniformě den po dni na jedno brdo, prostě BB, pořád tu samou tvářenku, navíc jsem líná, takže dost často rozjasňovač vynechám, nějaké malování očí u mě nehrozí... no a vymyslete z toho oblíbené produkty, aby to bylo vtipné, trefné a trendy... prostě mi to nejde. A navíc ta nálada je taková všelijaká, tak snad tento příspěvek přejmenuji na 1000 věcí, co mě serou! Vzhledem k tomu, že název už je zabraný, tak to není ani vtipný. Jo a vím, že březen ještě neskončil, ale na první dubnový týden už mám nějaké jiné blogovací plány a krom toho mám právě teď nezbytnou touhu se vypovídat.

Takže 5 věcí, které mě dost hustě už nebaví:

(1) Google plus. Pravděpodobně možná jsem jediná, kdo na to není. Nejdřív mi to Google cpal všude, až jsem neodolala a registrovala, propojila účty, sice jsem si nebyla úplně jistá, co s tím, ale tak byla jsem odhodlaná na to jednou přijít. No a pak tento týden mi z Googlu poslali, že moje jméno se neshoduje se skutečným jménem (to jak to proboha věděli?) a mám to urychleně opravit nebo mi smažou účet. Tak jsem opravila a i přes neustálé ujišťování, že moje pravé jméno si musím vložit, ale pak můžu vystupovat pod přezdívkou, jsem prostě nepřišla na to, jak svou anonymitu na Google+ zachovat, protože jsem odmítla vystupovat i pod svým pseudonymním pravým jménem (a vězte, že to je fakt děsně cool) a chtěla jsem prostě jen trb a šmitec... a to snad asi nejde nebo co. Tak jsem se naštvala a smazala to. Sice mi to vyhrožovalo, že něco nebude plně funkční a že si to mám rozmyslet, ale zatím fachčím... 
(2) Vůbec všechny ty změny, co Google zavádí, mi trošku vadí. A jako věřte mi, že já jsem nejskalnější fanoušek, Gmail mám z té pradávné doby, kdy účet byl pouze na pozvánku a pozvánky byly ve velmi omezených počtech na příděl, a od té doby nechci jiného. Jenomže teď? Na každé druhé stránce mi Google pořád tlačí, že prý Chrome... vyzkoušeli jste už? A taky vám přijde, že to je prohlížeč na zabití nebo minimálně domlácení notebooku do bezvědomí myší, hlavně v případě, že počítač máte pomalejší se starším datem výroby? A nový Blogger mi taky nefunguje, jak bych si úplně představovala... nezarovnává, neformátuje, občas něco schová a ukáže mi to až později, možná jsem už na to blogování stará, a tak nějak cítím v kostech ten okamžik, kdy sbalím svých pět švestek a stěhuji se nejspíš jinam, stejně všechny nejvíc cool blogy frčí na WordPress nebo ještě na něčem úplně jiném a alternativním. Třeba na bloku papíru a tužce... zájemce prosím o zaslání adresy a zahajuji novou éru blogování - přes Českou poštu.
(3) Speciální blog na giveaways nebo jak to vlastně je... by mi byl celkem ukradený, ovšem to spamování v komentářích mi celkem pije krev a navíc ty komentáře na mě křičí a to se mi nelíbí. K tomu trošku konkurenčního boje, nebudu komentovat, kdo je v právu a kdo ne, jen vám k tomu povím: jděte všichni někam jinam... A aby bylo jasno: nemám zájem své soutěže propagovat a nemám zájem o to, aby ke mně chodili čtenáři z těchto propagačních stránek. Chápu, že někteří (blogerky a blogeři) považují giveaway za vhodný marketingový nástroj a že někteří další (čtenáři a případní vítězové) považují giveaway za vhodný nástroj pro osobní obohacení. No prosím, jen si poslužte, ale mi celý ten koncept sleduj-lajkni-tvítni-předej-komentuj-a-možná-někdy-vyhraj sympatický není. Takže laskavě prosím veškeré zúčastněné, ať už si tu nezbytnou propagaci strčí někam.
(4) Design blogu. Už nevím přesně, kdy tady byly ty kačenky, ale podle všech reakcí to tenkráte byl celkem oblíbený vzhled blogu. No jo, ale já si po nějakém čase uvědomila, že design a logo, které (sice exkluzivně pro mě) vytvořil někdo jiný, není nic pro mě, a že prostě potřebuji svůj vlastní designový počin. Jo tak teď se všichni můžeme od srdce zasmát tomu, že jsem si o sobě myslela, že jsem výtvarně nadaná. Takže od určité doby jde ten design tady od desíti k pěti. A víte, co? Vlastně mi to už ani nevadí a mou nejnovější ambicí je vytvoření toho nejjednoduššího, nejškaredějšího a nejméně cool designu, co je vůbec možné. Dokonce jsem už i zkoušela ty naprosto předpotopní šablony v bloggeru a zatím je to na mě moc, ale možná do toho časem půjdu. Pokud máte výhrady, můžete protestovat, ale to je asi tak jediné, co zmůžete. (Vlastně jo, můžete to tady taky přestat číst...)
(5) Moje připojení na internet stojí za starou bačkoru. Nebo jako ono je. A pak zase není. A pak, když se chci jen tak flákat na netu, tak je. A když chci napsat nový článek, tak není. Takže jsme prošli menším blog-detoxem. Všem pravidelným čtenářům se omlouvám, že sem celý týden chodili zbytečně. Ještěže mám na blogu ten článek o Garnier BB krému, který udržuje alespoň nějaký provoz. Aneb už jste zadali do Google nebo Seznamu svou variantu Garnier BB krém a zkušenosti a recenze a fotky a tak dále?


A 4 věci, které mě hned tak bavit nepřestanou:

Jaro. Slunce. Teplo. A ten zmatený páreček kačen, který si zakládá hnízdečko pod naším balkonem, protože místní rybník je vypuštěný a přirozené hnízdící prostředí kachen je narušováno párečkem bagrů a buldozerem.



Jo a vy už to možná asi víte, ale mojesminky.cz teď zasílají i na Slovensko, poštovné je € 0,9 při platbě převodem a dobírka € 2,4, což jako fakt není moc a jsem moc ráda, že existují i e-shopy, které ceny mají srovnatelné se zahraničím a navíc se nesnaží vydělat ani na poštovném. 

41 komentářů:

  1. 1.Taky nechápu...
    2.Taky nechápu...
    3.Můj blog není natolik líznutý popularitou aby mě otravovali, ale všimla jsem si toho nešvaru u jiných včetně Tebe atd...Je to opruz, takže asi mazat či co?? Smajlík co se drbe na hlavě...
    4.Nemám žádné výhrady, teď je to ještě lepší než s kačenkou, víc ti to sluší.
    Takže...díky, díky, díky, za další článek který stojí za to přečíst a nemusí mít deset fotek na jednu větu.
    5.Jsem přesvědčená že dobrý blog není o tom zda máš každý den článek, ale zda máš co říct...A ty máš, takže není co řešit:-D

    OdpovědětVymazat
  2. presne z tohto dovodu neprepajam ucty, mama viacero mailov a pouzivam viacero prehliadacov. a tiez neotvaram internet banking v tom istom prehliadaci ako facebook - lebo ten vraj uklada o uzivateloch vsetko aj po odhlaseni sa

    a o tej stranke som nevedela a to postovne ma tesi, takze dakujem za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Google plus je největší sranec, kterýmu ke všemu ještě nerozumím.... Naopak Chrome mám ráda a fičím jenom na něm. Blogování přes ČP je super nápad, ale nevím, jestli by nebylo rychlejší si to posílát od oka k oku morseovkou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha... morseovkou by to bylo hlavně taky levnější. asi se nad tím zamyslím....

      Vymazat
  4. Souhlasím s třetím bodem. Taky mi to není sympatické. Myslím, že ke čtenosti se dá dopracovat nějakým rafinovanějším způsobem. Sice to bude možná s větší námahou, ale o to má člověk pak větší radost, no ne?

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Trb,
    s pletí se nerozčiluj - občas máme všichni období, že to stojí za houby. Buď za to může stres, nebo moc mlsků, nebo erupce na slunci... Za chvilku se to spraví samo a bude líp, uvidíš ;-)
    K těm giveaways... Když jsem zakládala stránky a poprvé jsem narazila na tohle slovo, chvilku mi trvalo, než jsem zjistila, co to vůbec znamená. Njn, nevím, nečtu a pak to tak dopadá. Asi bych se přidala k názoru Levandule od Lutense, že bych podobné příspěvky mazala. Pokud by dotyční psali něco k tématu, tak nechat, ale když jde jen o zviditelnění se? Jsem z toho rozpačitá.
    4. Design... taky nad tím přemýšlím, ale inspirace odjela na dovolenou a nenechala na sebe kontakt. Proto se zatím žádné "efekty" nekonají.
    PS: a jaro, slunce, teplo... k tomu není co dodávat... kdyby se to všechno dalo nakýblovat a nakřečkovat do zásoby, neváhám a střádám si to doma do špajzu. Na horší časy :-)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. súhlasím, síce toto presne sa mi nestalo ale príde mi to ako úplná blbosť, takže moja aktivita tam je takmer nulová

    2. google chrome je podľa mňa najlepší prehliadač a mám ho odkedy vznikol, nemôžem sa naň sťažovať, je rýchly a jednoduchý, žiadna preplácanosť... nový blogger je ale fakt príšerný, skúsila som, ale vrátila som sa k starému a dúfam, že tá možnosť ostane ešte čo najdlhšie.. no inak som spokojná, sťahovať sa nechystám

    3. neznášam keď niekto všade každému pchá svoju giveaway, každého pozýva v komentároch a pri tom ju označuje ako odmenu pre čitateľov... ale priznám sa, že ten blog sledujem, a keď ma niečo zaujme tak sa aj zapojím... a nemám ani zlý pocit, že je to len pre givaway... síce to tak je, no keď k tomu tak autor pristupuje, a schválne to tak propaguje, asi mu nezáleží na tom či je čitateľ hodnotný alebo nie... sama to však ale praktizovať nemienim

    4. lepšie je mať kvalitný obsah a dizajn len funkčný ako niečo premakané ale pri tom články o ničom... takže čítať neprestane podľa mňa nikto :)

    5. poznáme poznáme.. až moc dobre :)

    (inak tieto tvoje články mám strašne rada, to len tak pomimo)

    OdpovědětVymazat
  7. Chrome byl super, dokud mi nezačal samovolně padat. Takže netrpělivě čekám na novou verzi číslo 19, až přestane být beta. Jinak Google a všechny jeho funkce zcela vypouštím... Ten Giveaway blog mě taky točí; nemám v plánu dělat giveaways, ale kdyby, určitě nebudu stát o to, aby se mi tam nahrnulo tisíc lidí, kteří dosud o mém blogu ani netušili.
    Design mi přijde fajn, mám ráda jednoduchost. Ale jestli chceš zkusit něco vlastního, hurá do toho!
    A ano, jaro... ještě že je tu to jaro... :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Google plus mi teda taky nějak nesedl a asi ani nesedne. Ale Chrome byl do teď super - můj počítač taky není zrovna v kondici a Chrome je v podstatě to jediný, co běží trochu plynule - teda až do nedávna, kdy se začal neskutečně zasekávat. No, co se týká blogu - s designem se taky docela peru, ale co se dá dělat... a giveaways? To mě úplně děsí. Člověk se jen podívá na blog, a u normálního, slušně napsanýho článku si hoví deset komentářů (z toho dva reklama), pak se podívá dál a giveaway článek má těch komentářů 150. Hrozné kobylky nevděčné jsou ty lidi. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. tý jo, tak pak je to asi jenom můj netbook, který chrome nemá rád a opera na něm běhá asi tak dvakrát rychleji...

    a všem moc děkuji za komentáře.

    OdpovědětVymazat
  10. 1. S Google+ souhlasim ... rovněž ho naprosto nechápu (a vzhledem k tomu, kolik lidí plusuje, tak nejsem sama, protože to jsou tak vždycky 2 a FB třeba 500) ... resp. já ho chápu v tom, že Google chce mít svoji vlastní sociální siť, aby mohl konkurovat FB - no ale ňák se jim to zatím moc nepovedlo :D
    Nad propojením účtů jsem přemýšlela tehdy, kdy se tvrdilo, že se zruší Friend Connect, ale naštěstí jsem se před posledním potvrzením zarazila, nic nepropojovala a ještě že tak :D navíc před pád dny jsem si srušila veškerý plus profily u všech svejch Google+ účtů, protože mi to nechtělo dovolit změnit jména - no a já na netu fakt nebudu používat svý vlastní jméno, pokud to není nezbytný, josu snad blbý nebo co? :DDD Takže jsem to zatím nechala aktivní jen u svýho blogu.

    2) Chrome se mi kdysi dávno s něčím automaticky nainstaloval, což mě nasralo. A byl pomalej, cž mě nasralo ještě víc. Tehdy jsem ho smazala a od té doby už mě ten prohlížeč absolutně nezajímá.

    3´Speciální blog na Giveaways mi přijde jako velmi dobrý nápad. Já si tam svojí soutěž kidně dám, až nějaká bude (naopak v komentáři u někoho bych na ni nikdy neupozorňovala).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako já samozřejmě chápu, že blog giveaways není úplně mimo a nějaký ten účel asi má. ale to spamování reklamy pod každým článkem je naprosto kotraproduktivní a můj názor se radikálně změnil od prvního spamu (to není tak špatný nápad) po ten třetí spam (to si snad ze mě dělají prdel).

      a jinak jsem ráda, že existuje někdo, kdo si myslí, že chrome je pomalý... což je přesně ta vlastnost, která mě na něm srala nejvíc.

      Vymazat
  11. 0. Miluju tvoje "kecací" články. Opět jsem si skvěle početla, děkuji :)

    1.g+ naprosto ignoruju a nějak netuším, která bije

    2.no, všimla jsem si zatím malých změn a nijak mě zatím neovlivnily. Btw částečně jsem přišla na to, jak zarovnat obrázek, jak jsme to tuhle řešily u mne na blogu :) - musí se oddělat z obrázku "odkaz" a už jde zarovnat. ale tím pádem obrázek není klikací a zvětšovací. Já je mám zmenšené na velikost blogu, takže to nepotřebuju, ale v případě klikacích teda netuším :/
    Co se týče Chrome, já ho miluju a jsem věrná fanynka, jen díky němu můžu serfovat na našem pc v práci co pamatuje ještě první světovou vcelku slušně :).

    3. Koncept joo, dejme tomu. Ale vadí mi, jak se majitelka blogu ukřivděně vyjadřuje (jeee on to byl možná špatnej nápad, blogeři mi to v článcích mažou, celý tohle je nanic.....), taky už existuje zahraniční blog, což sice není žádná novinka, ale zdá se mi, že ten českej mu v podstatě ukradl slogan...(everyone loves gifts X everyone loves free stuff). Popravdě se mi ty giveaway poslední dobou vcelku zprotivily, do málokteré se zapojím a vadí mi, že to není o odměňování čtenářů, ale hlavně nahánění popularity, spamování na jiných blozích...Vyloženě mě vysírá, že někdo si teď založí blog a vidí ty, který mají už hodně čtenářů, tak šup, rychle, honem, všude se vecpu, ať mě během dvou týdnů taky čtou stovky lidí. A přitom nevidí, že třeba ty blogy, co se nikam necpaly, mají sice stovky čtenářů, ale získaly si je postupně během určité delší doby....Dneska by ty lidi chtěli všecko hned :D

    4. Jednoduchost nikdy nemůže urazit, ale znáš můj postoj - kačenky rulez!

    5. Zajímavé, po sto letech mi vypadl net zrovínka, když jsem se chystala dělat něco na diplomce, k čemuž jsem zrovna net potřebovala.To mi byla ale náhodička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář. jinak s tím zarovnáním je to nějaké divné. já už se smířila s tím, že jsou obrázky šejdrem (mám je sice taky malé, ale trošku větší než je blog, prostě tak, jak fotí foťák na nejmenší velikost - krom toho je stejně ještě vyřezávám a tak, takže to je vlastně naprosto nedůležité), jenomže tento článek mi třeba nešel zarovnat ani text, tak jak bych chtěla. musela jsem grafickou úpravu měnit, zapomenout na nějaké automatické číslování a odražení, protože to vypadalo příšerně. taky nechápu, proč mi občas někde vznikne prázdný řádek nebo se řádek sám od sebe odsadí o dva centimetry. sice už jsem se naučila, jak to řešit, ale i tak mi to pije krev.

      jinak módu giveaway asi nebudu víc komentovat. já třeba soutěže dělám, protože mě to baví něco někomu dát. a můj současný postoj je takový, že soutěže víceméně maskuji (taky se jich pak nikdo neúčastní, což mi vůbec nevadí) a nestojím o čtenáře, kteří sem chodí kvůli ceně... howgh.

      Vymazat
  12. Hm, člověk se snaží ostatním prospět a nakonec se dozví, že ta jeho snaha ještě ty ostatní sere ... heh, no tak jo no, nevděk světem vládne :D Sem už žádný upozornění dávat nebudu, když to tak strašně vadí. Přitom jsem to myslela akorát dobře, protože když se o takový aktivitě nikdo nedozví, tak to bude celý na nic (a v tý odkazovaný diskuzi jsem se fakt rozčílila, že má někdo takovou drzost jinýmu bloggerovi po dvou dnech vykrást nápad, nepochybuju, že vás všechny by to taky nenaštvalo, kdybyste si něco nepochybně originálního vymysleli a jinej blog vám to téma úplně drze za pár hodin ukradl).

    Každopádně, až budu mít dost čtenářů, tak u nikoho v komentářích už spamovat nebudu, mě to taky nebaví, jestli si někdo náhodou snad myslí, že jo, tak fakt ne :D De facto se ve svým volnu věnuju činnosti, která slouží pro blogo komunitu obecně (já z toho nic nemám), takže bych od ní čekala aspoň trochu pochopení, jó já nepoučitelná naiva :)))

    A Dashulko, nikomu jsem žádnej slogan neukradla - větu jako "everyone loves free stuff" bych v životě nepoužila, free stuff je docela divný sousloví.
    To je jako bys o lidech tvrdila, že když si říkaj "I love you", tak že někoho vykrádaj a měli by tu věc popsat nějak barvitě a rozvětveně. Ten můj slogan je tak obecnej, že to snad ani víc nejde.

    No, to je asi tak všechno, měla jsem jen potřebu se vyjádřit :) (protože já to tady čtu/četla jsem i normálně, nelezu k nikomu na blog náhodně). Mějte se skvěle krásky a myslete jarně pozitivně! (hlavně majitelka) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele tak já ti nevím. ona i propagace se dá udělat slušně. např:
      1) nepsat jen propagační komentáře, nechápu, proč vůbec komentovat, když vlastně k danému článku se vůbec nevyjádříš.
      2) dva komentáře s propagací pod jedním článkem? ale prosímtě.
      3) a celé to píšeš velkým písmem a ještě dvakrát stejnou větu? no agresivnější by si už být nemohla.
      4) a pak očekáváš ještě vděk? protože to, co děláš je pro blaho celé blogo komunity? v tomto článku jsem docela jasně vysvětlila, že tvůj blog pro moje blaho docela určitě není. nic proti němu nemám, uznávám, že někdo to asi bude považovat za užitečné, a nejspíš má pravdu, protože užitečné to je... ale ne pro mě. asi nejsem součást blogovací komunity. myslím, že s tímto budu příště k takovému problému přistupovat...
      5) že ti někdo ukradl nápad a konkuruje, jako nic pěkného samozřejmě není. tak ale mně taky občas někdo ukradne článek (tedy vím jen o jednom případu, ale přišlo mi to fakt vtipný, protože autorka ukradla námět, fotky tedy ne, ty si jen stejně vyfotila, napsala ta samá přirovnání a popis barvy a dokonce použila i dva moje vtipy...) prostě ta originalita na internetu se moc neřeší.
      6) ale jinak ti taky přeji vše nejlepší do blogování...

      Vymazat
    2. http://bloggiveaways.blogspot.com/ - tohle je blog, co mám na mysli, pokud to tak není, omlouvám se, jen mi to přišlo nápadně podobné...

      A znova píšu, nebuď ukřivděná :) trb ti to napsala hezky, prostě jsi zvolila příliš agresivní propagaci. Prostě jsi chtěla všechno hned....myslíš, že když během týdne nezískáš stovky čtenářů, že je celej koncept nanic? Ne, vždyť to chce jen trochu trpělivosti :)

      Vymazat
    3. No, holky ti to už hezky napsali.. a v podstatě, když o to lidi budou stát, tak si ten tvůj blog najdou a řeknou o něm i bez toho praštěnýho spamování, víš?;-) Ono jde třeba oslovit blogerky a koho to zaujme, tak o tom napíše článek nebo se zmíní jako to např. udělala Černá Moora, ale když si jdu u svých oblíbených blogů přečíst komentáře a už x dnů na mě místo zajímavých postřehů a názorů vyskakujou jen tvoje vykřičníky, tak už mě to s prominutím taky pěkně se..!!!

      Vymazat
    4. Trb: agresivní to je pro ty, co komentáře čtou, ale to právě strašně lidí nedělá, nečtou, co psali ostatní nad nimi, zejména pokud je pod článkem komentářů víc než nějakých deset - takže je to musí leda nějak uhodit do očí, když rolujou ;)

      Dashulka: však já nijak extra nejsem, máš tam smajlíky, spíš mě to tak jako pobavilo, že by pár slov o nějakým webu v komentářích mohlo lidi až tak vytáčet ;)) ten tvůj web neznám a upřímně řečeno mi nepřijde nijak podobný mému (no tak jo, přijde mi celkem i ošklivý :D). Já se inspirovala u etsy giveaways, kde uveřejňují etsy prodejci různé své akce a slevy ..

      Dejnicka: takhle to funguje jen u blogů, které něco aktivně tvoří a píší články, které si lidi můžou oblíbit, pokud to je ale případ jako můj blog, tak ze začátku prostě musí nahnat co nejvíc čtenářů, aby neupadl v zapomnění, kruté, leč pravdivé ;)

      Vymazat
    5. víš co, z této tvojí odpovědi je mi smutno. přiznáváš, že jsi agresivní, ale pouze pro některé a naopak, že všichni ostatní mají z tvého jednání užitek. uvědomuješ si ovšem, že tvé chování bylo agresivní především vůči majiteli daného blogu? jako na rovinu ti řeknu, že tvůj první komentář mi nevadil (já mám celkem pochopení pro marketingová sdělení). ten druhý jsem jen registrovala s minimálním zaujetím, ale ten třetí mi už vadil. a ano tvoje chování bylo agresivní vůči lidem, kteří blogy a komentáře čtou. a uvědomuješ si, že právě takový čtenáři jsou těmi nejlepšími a nejváženějšími? že právě o takové čtenáře např. já osobně stojím? ale pokud to chápu dobře tvůj business blog plán je poněkud odlišný...

      no já o tom nechci už příliš diskutovat, protože už asi ani není moc co řešit... každopádně přeji tobě a tvému blogu vše nejlepší, hromadu čtenářů a jenom samé zajímavé giveaway.

      Vymazat
    6. no, tuhle tvoji reakci nějak nechápu, tady ze mně děláš vyloženě nějakýho nepříjemnýho a nepříčetnýho zlouna ;)))

      nikde jsem nepsala, že jsem agresivní, ale že ty moje komentáře můžou vadit těm, co čtou všechno, takže je tím pádem četli víkrát - jenomže já mám právě zkušenost, že většina lidí nečte ostatní reakce, a chtěla jsem zaujmout i ty, kteří by si tedy obyčejnýho jednovětnýho komentáře nevšimli, snad to není takovej hřích :)

      a jasně jsem napsala, že ten třetí komentář jsem dala v našvání, jak může být někdo drzý a vykrádat ostatním nápady a ještě si dělat reklamu na stejných místech, odkud ten nápad původně ukradl, toť vše

      Vymazat
    7. No, zrovna tak by někdo mohl říct, že jsi ty ukradla koncept některého zahraničního :)...založit si blog s giveaways není rozhodně tak úžo originální patentuhodnej nápad....
      Btw odkaz není moje stránka, je to jen nějakej zahraniční giveaway blog, aby nedošlo k mýlce :)

      No a spousta lidí ostatní komentáře čte....kdes přišla na to, že ne? :)

      Vymazat
    8. ok, koukám nemá smysl tady nic vysvětlovat, protože ať napíšu, co napíšu, tak nakonec se stejně dozvím, že ta špatná jsem já, tak už toho nechám ;) prostě haters gonna hate, nenadělám nic ;)))

      originální to je, protože žádnej takovej blog tady do tý doby nebyl - nevím, co by podle tebe pak mělo být ještě originálnější :D

      že to není tvoje stránka mi je jasný, jen píšu, že ho vidím poprvé a nelíbí se mi (ale i kdyby to tak bylo, tak tomu blogu by to, že jsem se inspirovala, mohlo být úplně jedno, protože jsem si všimla, že zveřejňuje hlavně US/Canada giveaways, takže si ani trochu nemůžeme konkurovat a tím pádem o nic nejde)

      Vymazat
    9. hele, já ti nevím, ale vůbec se nemusíš rozčilovat. moje a tvoje a jiných např. i dashulky (tedy jako samozřejmě nemluvím za ni, ale tak jako dedukuji) názory na blogování, komentování, soutěže a podobně jsou prostě rozdílné a vypadá to, že kompromisu nedosáhneme... není třeba to hrotit, ostatní blogerky tě zbožňují a giveaway inzerují, tak co ještě řešíš?

      prostě přestaň alespoň u mě spamovat, dej tomu čas a blog se rozběhne. víš, jak dlouho to trvalo mně, než jsem se dostala na 113 gfc? a je ti jasné, že tvým tempem, budeš brzy mnohem navštěvovanější blog než ten můj? tak si to prostě užij...

      Vymazat
    10. Ale já se přece nerozčiluju, já se jen divím, že těch pá komentů, co jsem různě přidala (myslím, že na žádnej blog krom tohohle jsem nedala víc než dva), někomu stojí za takovýhle řešení v negativním smyslu ;))

      navštěvovanější možná bude, možná ne, to se teprve uvidí .. ;)

      Vymazat
    11. téda, tak teď se tedy cítím snad i poctěna, že já si vysloužila ty komentáře čtyři...

      Vymazat
  13. Ahoj :)
    Ja som sa naozaj velmi snazila ten Google Plus pochopit, ale nejak mi to pride od veci a tiez uz tam nie som nijak aktivna (ak sa to da nazvat vobec aktivitou..). A aj napriek tomu, ze GFC sa ma zrusit, stale nic, tak dufam, ze to boli iba famy, lebo ja tak najradsej sledujem ine blogy (aj ten tvoj). Google Chrome mam rada, okrem obcasnych errorov kvoli preplnenej historii a cookies nemam ziadne problemy.
    Giveaway mam tiez rada - sice sa velmi nezapajam do tych na inych blogoch, ale za to ich rada organizujem a robim radost inym. Snazim sa skor take aktivnejsie robit, aj ked teraz sa priznam, ze robim prvu (mozno poslednu) pre followerov, lebo som rada, ze ma tolko ludi sleduje a chcem ich odmenit.
    Mne sa inac tiez viac paci, ked je dizajn jednoduchsi - snazila som sa o zmenu s tymi novymi sablonami, ale bolo to zvlastne a este mi aj ludia napisali, ze to je nic moc, tak som sa vratila k povodnemu dizajnu.

    A inac, velmi sa mi paci tvoja uprimnost a schopnost nazvat veci spravnym menom - a tiez tieto "obkecavacky" zboznujem, tak sa uz tesim na dalsiu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Českou poštou ne prosím!!!!:) To bych si přečetla oblíbence ledna někdy v listopadu (kdoví jestli).

    Tvůj design se mi líbí. Jako kačenky byly super, ale v jednoduchosti je krása!

    Jestli někdo hledá na blogu jenom giveaways, tak ať si s tím dá aspoň práci, ne? Proč mu to usnadňovat? U tebe jsem vyhrála první giveaway a asi i poslední. Radši si přečtu kvalitní recenze a pak si něco koupím sama za svoje prachy, než číst "vejšplechty" a vyhrávat něco co třeba ani nechci.

    Těším se na další články, mám ráda tvůj blog! Má charakter!

    OdpovědětVymazat
  15. Google Chrome milujem, stal sa mojim najoblubenejsim rpehladacom. Naopak, neznasam Google+, je to diablov nastroj! To este raz budeme velmi prekvapeni...

    OdpovědětVymazat
  16. Chrome uplne miluju :-) Google plus mi taky prijde o nicem, a s blogem na giveaways s tebou naprosto souhlasim. Takze snad jen hlavu vzhuru a lepsi naladu :D

    OdpovědětVymazat
  17. Chrome mám taky a je super, je pravda, že máme rychlej počítač, tak to bude asi tím.
    Giweayový blog mi nevadí, sice spamovali i u mě, ale jen 1x, tak jsem to v pohodě překousla.

    Jen nějak nechápu, že ti napsali, že ti nadávali, že nejsi registrovaná pod pravým jménem. Já taky ne a problémy jsem zatím neměla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak jako já jsem registrovaná bez jména, prostě trb trb (jako jméno a příjmení), takže se nedivím, že na mě přišli. a nechtěla jsem na g+ figurovat ani s falešným příjmením, prostě trb jim musí stačit a když ne... tak jsem to smazala sama a ušetřila jim práci.

      jinak jednou bych ten spam asi taky zkousla...

      Vymazat
  18. 1. Mno..přihlášená tam jsem, někoho tam asi i sleduju, ale tím to v podstatě hasne, nějak nevím co s tím víc..:-D
    2. Chrome jsem měla, je to možná rok, max. dva zpátky, ze začátku jsem z něj byla nadšená, pak se začal sekat a furt padat, tak šel pápá a já se pokorně vrátila k Mozille, která kupodivu od té doby co nehraju žádný přiblblý hry na FB fachá úplně v pohodě.
    3. Naprostý souhlas, ostatně viz výše...
    4. Já jsem ráda, že jsou kačenky pryč, mě to evokovalo jinej blog..:-D
    5. Zlatej káblík UPC, myslím, že jsme měli výpadek tak jednou..maximálně dvakrát za 10 let:-D

    My zas máme v naší malé ošklivé sídlištní nádržce párek labutí- nechápu co se jim tam líbí, ale je to boží a vracej se už několik let.

    P.S. Není tady najednou nějaký moc malinkatý písmo nebo je chyba na mojem příjímači?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo, je malinké, prostě takové, jaké mi nabídla ta šablona. chtěla jsem dát větší, ale to bylo zase moc velké. a mezipísmo mi google nevzal, tak jsem to zatím nechala...

      jinak labutě u nás nemáme, ale prostě ty párečky kachen mě dostávají. normálně je na rybníku těch kachen hodně, možná i padesát a teď je jaro, oni by si chtěli udělat to hnizdečko, vlítnout na to a sedět na vejcích, jenomže to nejde - není kde. takže chodí vždycky v páru (jak romantické) kačer a kachna a hledají klid třeba na křižovatce před obchodem a tak...

      Vymazat
  19. ten giveaway blog je dost cudny ale ja som nieco podobne,nie cely blog ale len clanky zamerane na gaw videla uz minuly rok na jesen takze az tak mega originalna myslienka to nieje.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak na mém už poněkud starším PC Chrome funguje nejlépe, zato G+ jsem taky na chuť nepřišla, nějak se v něm stále neorientuji.
    Co se toho nového Giveaway blogu týče, zatím jsem se na něj nepodívala a díky tomu spamování v komentářích ani nepodívám, protože jako čtenáři mi jakékoliv spamy v komentech vadí. A pokud se chci nějaké rozdávačky zúčastnit, tak se o ní dozvím na blogu, kde se koná.
    Nepotřebuji se nutně cpát do každé giveaway, která se kde objeví, jen proto, že bych mohla dostat něco zadarmo a sledovat tak blogy, které mě ani moc nezajímají.

    OdpovědětVymazat
  21. Ten blog na giweaways mě pěkně štve :D. Vždyť nemá být giweaways odměna pro pravidelné čtenáře, kteří si to zaslouží?!...nechápu...jinak..buď v klidu, mě tam google+ ani nechce pustit, jelikož mi není 18.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemá tě na něm co štvát, majitelé blogů to u mě chtějí zveřejovat a jsou s tím tak spokojení - takže tě štvou maximálně tak oni, ne můj blog

      Vymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Díky za bezva počtení na dobrou noc a protože mám taky touhu se trochu vypovídat, tak mě fakt nebaví lidi, kteří si myslí, že počet informací natlačených do jejich jistě zcela dokonalých hlavinek z nich dělá nějakou lepší rasu....(Toto se nijak netýká tohoto blogu, jen mě inspiroval článek :)

    OdpovědětVymazat
  24. ja chrome milujem,.. inak ťa celkom chápem :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...